Black&White
Autor opisuje swoje doświadczenie ze sprzedaży gitary Fender w zamian za customowego Squiera od lokalnego lutnika. Wspomina także o wykorzystywaniu sprzętu w studiu, gdzie ćwiczą, bez konieczności przynoszenia własnego.
Odkryj świat wzmacniaczy na Basoofka_NETNa łamach Basoofka_NET skupiamy się na zapewnieniu muzykom basowym dostępu do najbardziej wszechstronnych informacji na temat wzmacniaczy basowych. Nasze artykuły, recenzje i poradniki to skarbnica wiedzy, która pomoże Ci wybrać optimalny sprzęt, niezależnie od tego, czy jesteś pro lub dopiero zaczynasz swoją przygodę z basem.W naszym serwisie znajdziesz szczegółowe recenzje najnowszych i najbardziej pożądanych modeli wzmacniaczy, dostępne w wyjątkowo dokładnych opisach łączących w sobie specyfikacje techniczne i subiektywne doświadczenia użytkowników. Naszym celem jest dostarczenie Ci wiedzy, która wspomoże Cię w podejmowaniu najlepszych decyzji zakupowych.Zebraliśmy informacje o wzmacniaczach takich marek jak Jad Freer Audio, Boss, Warwick, a także o unikatowych produktach takich jak zestaw monet srebrnych Fender inspirowanych basem. Opisujemy nie tylko tradycyjne wzmacniacze, ale też innowacje technologiczne – od modeli całkowicie bezprzewodowych, przez ultralekkie rozwiązania, po zaawansowane opcje, oferujące połączenie z aplikacjami mobilnymi i nie tylko. W tym podsumowaniu prezentujemy przegląd wiedzy o wzmacniaczach dostępnych na Basoofka_NET. Znajdziesz tu recenzje, opisy oraz specyfikacje techniczne najbardziej pożądanych modeli.
Autor opisuje swoje doświadczenie ze sprzedaży gitary Fender w zamian za customowego Squiera od lokalnego lutnika. Wspomina także o wykorzystywaniu sprzętu w studiu, gdzie ćwiczą, bez konieczności przynoszenia własnego.
Noisy Box 4x10 to kolumna głośnikowa customowa, która zaskakuje nie tylko jakością wykonania ale i wyjątkowym brzmieniem. Zaprojektowana przez eksperta Mariusza 'Mańka' Melnika, oferuje perfekcyjne balans brzmienia i dynamiki, nawet w ciężkim gitarowym graniu.
Fender Bassman 135 to wzmacniacz pełen historii i unikalnych cech, wyprodukowany między 1978 a 1983 rokiem. Pomimo swojej niskiej popularności i kontrowersji, oferuje on niezrównany vintage sound, który nie jest łatwo znaleźć w dzisiejszych modelach.
Ampeg B2R to wzmacniacz basowy klasy entry-level, który pomimo swojej prostej konstrukcji i ograniczonej funkcjonalności oferuje zadowalające brzmienie charakterystyczne dla marki Ampeg. W swojej klasie cenowej okazuje się być najlepszym wyborem, szczególnie dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grą na basie.
Recenzja combo basowego Hiwatt Maxwatt B60.12 pokazuje, że pomimo przystępnej ceny, urządzenie oferuje znakomite brzmienie i szerokie możliwości korekcji. Jest to idealny wybór dla basistów szukających solidnego sprzętu do domowych jam sessions.
Po kilkudniowym oczekiwaniu miałem okazję przetestować combo Hartke HyDrive 115C z nowej profesjonalnej serii HyDrive. Jest to urządzenie oferujące zarówno wyjątkową jakość brzmienia, jak i szereg użytecznych funkcji, co czyni je niezwykle atrakcyjnym wyborem w swojej kategorii cenowej.
W swojej niepowtarzalnej recenzji opisuję mój pierwszy wzmacniacz basowy, Crate BT15. Z jego pomocą przechodziłem przez pierwsze próby i nauki, sprawdzając się jako wygodne, choć niewielkie combo.
Recenzujemy Line 6 LowDown 110 Studio, combo idealne do domu i małych gigów. Dzięki magicznym przyciskom oferuje sześcio różnych symulacji brzmień, łącząc kompakty rozmiar z potężnym dźwiękiem.
Recenzja zestawu Yamaha ERB 070 BP Kit ujawnia, jak z najtańszego sprzętu możesz zacząć swoją muzyczną przygodę. Jednak, czy cena 1500 zł jest adekwatna do jakości oferowanej przez starter kit dla początkującego basisty?
Zoom wprowadza na rynek procesor efektów B3n, zaprezentowany podczas targów Winter NAMM Show. Urządzenie oferuje szeroki wachlarz efektów oraz modelowania wzmacniaczy i kolumn, sprawiając, że staje się niezastąpionym narzędziem dla każdego basisty.
Tech 21 rozszerza swoją ofertę o Power Engine Deuce Deluxe dedykowaną dla gitar i basów. Nowa jednostka to ulepszona wersja poprzedniego modelu Power Engine 60.
Hartke wprowadza na rynek wzmacniacz basowy HD508, oferujący 500 watów mocy za pośrednictwem czterech 8-calowych głośników HyDrive. Hybrydowa konstrukcja głośników zapewnia niezrównaną mieszankę ciepła i ataku, nieosiągalną dla tradycyjnych papierowych głośników basowych.
Ashdown Engineering wprowadza do swojej oferty Studio MiniRig, kompaktowy zestaw składający się z 250-watowego, tranzystorowego wzmacniacza i kolumny 2x10”. Klasyczny wygląd połączony z nowoczesnymi funkcjami.
Ashdown Engineering wprowadza do swojej oferty wzmacniacz basowy ABM 300 EVO IV - odpowiedź dla basistów potrzebujących zmniejszonej mocy, ale nie chcących rezygnować z jakości dźwięku. Model ten wprowadza szereg nowych funkcji, w tym sekcję przedwzmacniacza na lampie oraz unikalny 9-pasmowy equalizer.
Firma Bergantino Audio wprowadza nową linię kolumn głośnikowych NXT, opartych na zaawansowanej technologii neodymowej. Seria zawiera modele, które mogą całkowicie odmienić Twoje doświadczenia z graniem na basie.
Phil Jones Bass wprowadza na rynek nowe produkty - wzmacniacz Bass Pulse One oraz kolumnę Cab 47. Nowości zachwycają lekkością i wydajnością, kontynuując tradycję marki.
Ashdown Engineering wprowadza na rynek innowacyjny pedał Phone Box, umożliwiający praktykowanie gry na basie do późnych godzin nocnych, bez obaw o zakłócanie spokoju. Sprawdź, jak możesz połączyć się ze swoim ulubionym wzmacniaczem bezpośrednio przez słuchawki.
Ashdown Engineering wprowadza do swojej oferty wzmacniacz basowy CTM-200R, 200-watowy, całkowicie lampowy model, który uzupełnia popularną serię CTM. Urządzenie zaprojektowane z myślą o koncertach zawiera nowoczesne rozwiązania techniczne oraz obietnicę niezrównanego brzmienia.
Positive Grid Spark Mini to nie tylko wzmacniacz do praktyk, ale też urządzenie oferujące znacznie więcej niż można się spodziewać. Dzięki ogromnym możliwościom i atrakcyjnym promocjom przy pre-orderze, jest to produkt wart uwagi każdego muzyka.
Orange Amplification ogłosiło wprowadzenie na rynek wzmacniacza Little Bass Thing, lekkiego urządzenia o mocy 500 watów, zaprojektowanego z myślą o współczesnych basistach. Wzmacniacz oferuje prostotę obsługi w połączeniu z zaawansowanymi funkcjonalnościami.
Bergantino odświeża swoją linię wzmacniaczy basowych wprowadzając model forté HP na targach Winter NAMM Show 2019. Nowa wersja HP oferuje moc 1200 watów i waży tylko 2.9 kg.
Ashdown Engineering w kooperacji z Shavo Odadjian, basistą zespołu System of a Down, wprowadza na rynek wzmacniacz basowy Head 22. Wzmacniacz o mocy 600 W, zbudowany na bazie legendarnej głowy ABM 600 EVO IV.
Peavey wprowadza na rynek dwa nowe kompaktowe głowy wzmacniaczy basowych: MiniMax i MiniMega. Urządzenia oferują moc odpowiednio 400 i 1000 watów, przy niewielkiej wadze i zaawansowanych funkcjach tonalnych.
Trickfish Amplification wprowadziło na rynek nowy model wzmacniacza basowego Bullhead .5K. Urządzenie łączy nowoczesną technologię i klasyczne rozwiązania, dostarczając basistom potężnego narzędzia do wyrażania ich muzycznych pasji.
Seria Classic Tube Magnifier (CTM) od Ashdown Engineering zyskała nowy, kompaktowy członek - CTM 30 "Little Stubby". Jest to wzmacniacz basowy, który łączy klasyczne brzmienie lampowe z wygodą i portatywnością.
Demeter Amplification wprowadza na rynek hybrydowy wzmacniacz basowy Bass-400D, łączący klasyczną lampową sekcję przedwzmacniacza z mocną końcówką mocy klasy D. To urządzenie, które może rewolucjonizować Twój dźwięk basu.
Kupiłem wzmacniacz Ashdown MAG C115-300 i podczas pierwszej próby napotkałem na poważny problem - wydaje się, że urządzenie się przegrzewa z powodu niesprawnego wentylatora. Czy ktoś miał podobne doświadczenia lub wie, jak rozwiązać ten problem?
Ada opisuje swoje doświadczenia z basem Tensona z serii 'California', wyrażając satysfakcję z wyboru jako początkujący basista. Podziela swoje pierwsze wrażenia i zmaganie z ograniczeniami budżetowymi w kontekście zakupu własnego wzmacniacza.
W nocy z środy na czwartek w Zabrzu doszło do kradzieży sprzętu muzycznego z sali prób zespołu Randomband. Skradziono szeroki zakres sprzętu, w tym gitary, wzmacniacze i perkusję elektroniczną.
Autor, mówiąc wprost o swojej ograniczonej wiedzy na temat elektroniki, zastanawia się nad dodaniem paczki do swojego wzmacniacza LDM VBA-160 w celu zwiększenia głośności. Zadaje także pytanie o możliwość podłączenia takiej paczki do wyjścia słuchawkowego.
Marcin poszukuje wzmacniacza słuchawkowego, który pozwoli mu ćwiczyć na basie Carvin B5 w domu bez zakłócania domowników. Zainteresował się urządzeniem FiiO G01 ze względu na jego kompaktową budowę i ładowanie jak telefon.
Mieszkam w bloku i borykam się z problemem uziemienia - tylko kuchnia i łazienka mają właściwe uziemienie. Zastanawiam się, czy podłączenie wzmacniacza do kaloryfera, który jest uziemiony, rozwiąże problem szumów i puknięć.
Podczas próby nagrania dźwięku z gitary poprzez wzmacniacz do komputera, autor napotkał problem z odsłuchem. Wykorzystując wbudowane efekty wzmacniacza, próbował różnych kombinacji kabli, jednak nie mógł usłyszeć siebie podczas grania, mimo że nagranie było później odtwarzane poprawnie.
Omawiam wybór wzmacniacza Laney Prism p20 jako opcji dla gitary basowej Apollo JazzBass V na próby i małe koncerty. Przyglądam się bliżej jego specyfikacji, aby zrozumieć, czy sprosta oczekiwaniom basistów.
Około miesiąca temu nabyłam Fendera Jazzbassa z 2004 roku, pochodzącego z Meksyku i odnotowałam problem z brzmieniem struny E. Czy to wada gitary, wzmacniacza, czy może samej struny?
Po długiej przerwie w graniu na basie, autor rozważa zakup Jazz Bass Mex i wzmacniacza do mieszkania. Zastanawia się nad wyborem pomiędzy Jazz Bass Mex, Sire Marcusa, a Squire'a oraz pomiędzy różnymi opcjami wzmacniaczy.
Podczas próby, po podłączeniu wzmacniacza do zasilania i jego uruchomieniu, zaczął on wydawać niepokojące dźwięki, a następnie doszło do wybuchu i dymu. Autor wyraża zaniepokojenie, prosząc o opinie, czy uszkodzenie może być nieodwracalne.
Zastanawiam się nad modyfikacją mojego wzmacniacza Peavey Mace, aby wykorzystać go zarówno do gry na basie, jak i gitarze. Szukam głośników, które świetnie poradzą sobie z rockowym soundem i będą wszechstronne.
W tym artykule przedstawiam opinie na temat zestawu Ibanez SR300L i wzmacniacza Marshall MB30, idealnego dla początkującego basisty zainteresowanego metalem i rockiem. Zastanawienie nad liczbą potencjometrów w basie Ibanez i poszukiwanie najlepszego wzmacniacza do około 2000zł.
Autor ogłoszenia chciałby dokonać wymiany sprzętu muzycznego na terenie województwa śląskiego. Warunki to 100% sprawność i porównywalna moc, by zapewnić płynną współpracę podczas prób.
W poszukiwaniu idealnych kolumn do wzmacniacza basowego Ampeg SVT-4 Pro, rozważamy opcje z zestawu dwóch kolumn (4x10 i 1x15) oraz tzw. 'lodówki'. Mesaboogie 4x12 jest również na liście potencjalnych kandydatów do wzmocnienia mocy i jakości brzmienia.
Na ostatniej próbie mój wzmacniacz Trace Elliot AH300 SMC GP7 znacznie się ściszył, spadając do około 1/4 swojej mocy. Mimo podejrzeń o wcześniejsze problemy z mocą, teraz sytuacja znacznie się pogorszyła.
Czytelnik zastanawia się, jak podłączyć bas aktywny do wzmacniacza bez dedykowanego wejścia. Pyta o możliwość użycia wejścia pasywnego, guzika -15dB i regulacji sygnału potencjometrem GAIN.
Rozpoczynając przygodę z basem, kluczowe jest wybranie odpowiedniego wzmacniacza, który będzie pasował do ćwiczeń w domu oraz małych prób. W artykule omawiamy kilka polecanych modeli oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by wybór był jak najbardziej trafny.
Właśnie przetestowałem nowy wzmacniacz Ashdown EB LITE 12-220 EVO 220W i mojego Washburna T12. Nie jestem pewien, czy to problem gitary, czy wzmacniacza, ale dźwięk mnie nie przekonuje.
Autor artykułu zmaga się z problemem przerobienia wzmacniacza Gallien Krueger 1001RBII na 230V i spotyka się z nieoczekiwanym wyzwaniem - znalezieniem miejsca dla pozostałego białego kabla.
Autor wyraża chęć przetestowania nowego wzmocnienia gitary, rozważając zmianę swojego dotychczasowego sprzętu. Szuka osób w okolicach Malborka, które mogłyby podzielić się sprzętem do testów.
Vox Venue 100 to combo basowe, które przyciąga uwagę swoim tylnym panelem, w tym wejściami DI Out, SLAVE oraz pokrętłem FUSE T 5AMP. Zastanawiasz się, jakie kolumny możesz do niego podłączyć? Oto wyjaśnienie.
Rozważam wymianę mojego tranzystorowego pieca gitarowego na lampowy Epiphone Valve Junior 5W do użytku domowego i zastanawiam się, czy może on również służyć jako domowy wzmacniacz do basu po dobraniu odpowiedniej kolumny.
Autor szuka fachowca do przeglądu i naprawy wzmacniacza Trace Eliota w okolicach Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz. Wzmacniacz ma swoje lata i podobnie jak autor, marzy o sprawdzeniu, aby posłużył jeszcze przez wiele lat.
Przyjrzeliśmy się kolumnie Gallien Krueger 212MBE dostępnej za 1000zł, zastanawiając się, czy to najlepszy wybór dla muzyków poszukujących wydajnego i niedrogiego rozwiązania.
Piotr boryka się z problemem cichego wyjścia XLR w swoim wzmacniaczu Ampeg SVT 3 pro, mimo że elektronik stwierdził, że wszystko jest w porządku. Porównując z innym modelem Ampega, różnica w głośności sygnału jest kolosalna.
Czytelnik podzielił się swoimi frustracjami i poszukiwaniem rozwiązania na temat naprawy wzmacniacza Eltron 50JP, który przez lata nie był używany. Po wymianie kondensatorów, wzmacniacz przestał działać całkowicie.
Autor podzielił się swoim problemem z bzyczeniem wzmacniacza Ampeg BA115 po podłączeniu go do komputera za pomocą kabelka jack 3,5 mm na 2 chinche. Próbuje wykorzystać wzmacniacz jako głośnik do słuchania muzyki i jednoczesnego grania na gitarze.
Basiarz zmagający się z problemem zbyt małej mocy wzmacniacza względem głośnika w paczce basowej. Szuka rozwiązania w wymianie na mocniejszy głośnik.
Niedawno nabyłem wzmacniacz basowy Taurus b215 przez Allegro za 1100 złotych, jednak natrafiłem na nieoczekiwane problemy z urządzeniem, takie jak trzaskanie przy większej głośności oraz utrata sygnału.
Podczas ostatniej próby z zespołem zauważyłem przesterowanie na niektórych progach gitary basowej. Po wielu testach, które obejmowały różne ustawienia i sprzęty, zacząłem zastanawiać się, czy problem leży w gitarze czy wzmaku.
Omawiam przypadku wzmacniacza Trace Elliot GP7 z 1993 roku, który zaczął się przegrzewać i wydzielać smród po podłączeniu przez line out. Po diagnostyce i odłączeniu line outa problem przestał występować.
Posiadam wzmacniacz Laney RB6 i zastanawiam się nad rozbudowaniem go o dodatkową paczkę głośnikową. Zastanawiam się, czy lepsze będą dwa głośniki niskotonowe 8 ohm po 140W, czy jeden 15" głośnik.
Autor szuka wzmacniacza słuchawkowego, który pozwoli mu ćwiczyć na słuchawkach bez wydawania dużych sum pieniędzy. Rozważa zakup urządzeń takich jak Vox Amplug Bass, Ibanez RU10 oraz Electro-Harmonix Headphone Amp, ale jest otwarty na inne, niedrogie propozycje.
Autor opisuje problem związany z efektem basowym Digitech Bass Driver, który po podłączeniu do wzmacniacza Ashdown five fiftheen powoduje niechciane dźwięki. Poszukuje pomocy i sugestii, jak rozwiązać problem zakłóceń dźwięku.
Rozważając zakup gitary basowej, natrafiłem na model Framus Jazz Bass z 1973 roku. Zastanawiam się, czy będzie ona odpowiednia dla kogoś, kto przechodzi z gitary akustycznej na basową, szczególnie pod kątem cięższego grania.
Autor opisuje problem ze swoim sprzętem muzycznym, który charakteryzuje się 'zgrzytaniem' i przypadkowymi wyłączeniami wzmacniacza MesaM-Pulse 600 podczas gry. Sprawdzenie na innym zestawie sprzętu nie wykazało tych problemów, co nasuwa pytania odnośnie faktycznej przyczyny.
Czytelnik rozważa zakup wzmacniacza Kustom DE300HD i paczki 4x10, zastanawiając się nad wyborem pomiędzy 8 a 4 omami. Opisuje promocję na wzmacniacz Kustom de410h i zastanawia się, czy warto w nią inwestować.
Jestem początkującym basistą i szukam wzmacniacza, który sprawdzi się zarówno w domu, jak i na próbach z zespołem. Moją uwagę przyciągnęła oferta Handbox.
Autor zastanawia się nad potencjalnym ryzykiem uszkodzenia wzmacniacza podczas łączenia go z zbyt mało mocną kolumną. Podjęta została decyzja o próbie ćwiczeń na starym sprzęcie, mimo różnicy watażu.
Czytelnik rozważa używanie gitarowego wzmacniacza 27W firmy C. Giant jako alternatywy dla basowego wzmacniacza, zastanawiając się nad sensownością takiego rozwiązania w kontekście domowym.
Autor podjął się wyzwania przywrócenia funkcjonalności gniazda XLR we wzmacniaczu Trace Elliot, które zostało odcięte przez poprzedniego właściciela. Zastanawia się, jak prawidłowo podłączyć 3 kable, aby przywrócić jego działanie.
Sunn SB160 to tranzystorowe combo basowe z 1982 roku, oferujące 60W mocy i ważące 30 kg. Zachwyca klasycznym brzmieniem i funkcjonalnościami, takimi jak przełącznik 'Brite', trójzakresowy equalizer, możliwość uzyskania leciutkiego, ciepłego overdrive'u.
W jedenastym odcinku serii JazzAss prezentowane są pierwsze próbki motywów gitarowych. Mimo pewnych niedociągnięć technicznych i trudności z nagraniem, autor podchodzi do projektu z entuzjazmem i koncentruje się na kreatywnym aspekcie tworzenia muzyki.
Autor opisuje, jak planuje podłączyć nowo kupiony bas do starego zestawu audio (Unitra ŁZR 3015 i Tonsil Altus 150) znalezionego w garażu. Zastanawia się, czy wybrane połączenie (przejściówka din 545/jack 6,3) sprawdzi się i czy moce oraz częstotliwości sprzętu są odpowiednie do grania na basie w domu.
Basista grający od pół roku, posiadający doświadczenie w graniu szarpaniem, popingiem i kostkowaniem, szuka porad dotyczących slapingu na basie. Zadaje pytania o właściwe ustawienia wzmacniacza, technikę uderzania palcem oraz optymalne napięcie strun.
Gra na basie to moja pasja od pół roku, znam klucz basowy i potrafię już grać różnymi technikami. Teraz moim celem jest opanowanie slapingu, ale napotykam na trudności związane z ustawieniem wzmacniacza i właściwą techniką.
Piszący jest nowym użytkownikiem forum poszukującym paki basowej do maksymalnie 3 tysięcy złotych. Jak wspomniano, interesuje go zestaw Hartke Bass Pack, ale ma wątpliwości co do kolumny mimo dobrych opinii o headzie.
Po pół roku użytkowania basu Ibanez GSR 190, okazało się, że instrument wysyła bardzo słaby sygnał do wzmacniacza. Problemy mogą wynikać z 'zimnych lutów', potencjometrów lub pickupów.
Autor rozważa zakup paczek głośnikowych do głowy Hartke3500. Pyta o opinie na temat modeli 4x10' i 1x15', zastanawia się nad modelami od Hartke: 410b XL, 410 TP, vx 410, 115b XL, 115 TP i zwraca uwagę na ich cenę oraz jakość.
Poszukiwania idealnego pieca basowego do muzyki metalowej to nie lada wyzwanie. Spośród wielu opcji, kandydaci tacy jak Orange Crush PiX CR100BX czy Marshall MB 150 wyróżniają się na tle konkurencji.
AC1 RhythmVox Bass jest kompaktowym wzmacniaczem do basu stworzonym z myślą o ćwiczeniach. Mimo swoich niewielkich rozmiarów oferuje mnóstwo funkcji, w tym 66 wzorów rytmicznych i możliwość podłączenia zewnętrznych urządzeń.
Autor dzieli się negatywnym doświadczeniem z salą prób w Krakowie, gdzie uszkodzono mu wzmacniacz. Zostawiony na kilka tygodni sprzęt został zwrócony z uszkodzeniami i nie funkcjonuje prawidłowo.
Autor rozpoczyna swoją przygodę z grą na gitarze basowej Washburn Taurus T14 Black. Pyta o niezbędne akcesoria do gitary, takie jak pokrowiec i wzmacniacz, oraz o kwestie okablowania.
Autor dzieli się swoim zamiarem zbadania metod nagrywania basu w studio przy użyciu mikrofonu, zestawu head+kolumna lub pieca, zwracając uwagę na ustawienie mikrofonu, wzmacniacz, akustykę pomieszczenia, moc wzmacniacza, rodzaj i rozmiar kolumny. Prosi również o opinie i doświadczenia w celu stworzenia 'idealnego' pieca do studia.
Posiadacz 10W wzmacniacza Ibaneza zmaga się z irytującym brzęczeniem podczas grania na strunach A i E. Sprawdzenie kluczy i regulacja pokręteł niestety nie przyniosły rozwiązania problemu.
Początkujący basista, przygotowujący się do gry w kapeli, poszukuje zarówno gitary basowej jak i wzmacniacza mieszczących się w budżecie 2200zł. Preferencje skupiają się na sprzęcie używanym, z naciskiem na gitary basowe LTD oraz na mocne wzmacniacze, które będą służyć zarówno na próbach jak i mniejszych koncertach.
Po zakupie nowego basu Cort Action Bass Active V i podłączeniu go do wzmacniacza Hartke A100 przez wejście aktywne, użytkownik doświadcza znacznie niższej głośności w porównaniu z wejściem pasywnym oraz starszym basem Washburn xb100. Próby wymiany baterii nie przyniosły żadnej różnicy.
Basista w naszej kapeli testuje połączenie kolumny basowej z wzmacniaczem estradowym img stage line, szukając wydajnego i ekonomicznego rozwiązania dla swojego brzmienia. Rozważana jest możliwość zakupu kolumny basowej do współpracy z obecnym wzmacniaczem, z potencjałem do przyszłych ulepszeń.
Autor poszukuje nowego, mniejszego i lżejszego pieca basowego, który nadal będzie posiadał charakterystyczne brzmienie. Obecny sprzęt, Yamaha rbx 375 i Taurus B 215, okazał się zbyt potężny dla potrzeb użytkowania w kościele.
Autor rozważa zakup wzmacniacza Laney RB2 35W, podając jako główny cel ćwiczenia i granie z dwoma gitarami bez perkusji. Wymieniono również alternatywy, z których żadna nie spełnia oczekiwań autora, z uwagi na budżet oraz wymagania dotyczące mocy i mobilności.
Po zakupie multi efektu Boss gt10b rozważam zakup wzmacniacza do mojego basu i mam dylemat między wzmacniaczem lampowym a hybrydowym. Poruszam również swoje wątpliwości co do brzmienia generowanego przez Boss gt10b.
Autor opisuje problem ze znalezieniem odpowiedniego bezpiecznika do swojego wzmacniacza Hartke B150. Potrzebuje zamiennika do wygasłego komponentu, lecz nie jest pewien, jaki dokładny model bezpiecznika wybrać.
Użytkownik forum opisuje problem z headem wzmacniacza basowego, który wydaje dziwne dźwięki i zachowuje się nieprawidłowo na obu wyjściach głośnikowych. Poszukuje porady w obawie przed nadchodzącym koncertem.
Dyskusja na temat możliwości podłączenia gitary basowej do szkolnego wzmacniacza. Autor zastanawia się nad ewentualnymi konsekwencjami takiego działania.
Łukasz, 23-letni pasjonat basu, dzieli się swoimi doświadczeniami i sprzętem muzycznym, w tym basami Yamaha RBX 374, ARIA PRO 2 SB1000 oraz wzmacniaczem Warwick PROFET 3.3.
Autor rozważa zakup kostki Digitech Bass Driver oraz podłączenie jej do domowego wzmacniacza na początku przygody z graniem na basie. Zastanawia się, czy lepiej jest dozbierać środki na specjalistyczny piec basowy.
Forumowicz przedstawia problem związany z montażem wzmacniacza w racku marki Paco Cases 2U, wyrażając obawy, czy właściwe jest przykręcenie jedynie do przedniej ścianki racka. Wyraża też zaniepokojenie potencjalnym uszkodzeniem wzmacniacza lub racka.
Autor rozważa zakup nowego pieca basowego, zastanawiając się między modelami Hartke A70, Laney R2, Peavey Basic 112 oraz sugeruje lekką preferencję w kierunku Laney R3. Prosi o fachową radę, aby dokonać najlepszego wyboru.
Po roku naśladowania gitarowych wzorców, autor decyduje się na zakup pierwszego wzmacniacza basowego, zainspirowany między innymi muzyką Primusa. Jego muzyczne inspiracje są różnorodne, od Johnny'ego Casha po Davida Bowiego i Primusa.
Autor wyraża zainteresowanie kombo basowym Gallien-Krueger Neo 1001/212, wspominając o braku bezpośrednich doświadczeń, ale pozytywnych wrażeniach związanych z innymi produktami marki. Zwraca się z prośbą o opinie od osób, które miały styczność z tym modelem.
Autor szuka dobrego pickupu do kontrabasu, mając już doświadczenia z modelami Underwood i Fishman BP 100. Oczekuje pickupu, który realnie odda brzmienie kontrabasu, wspominając także o sprzedaży wzmacniacza Warwick ProTube IX.
Autor rozważa zakup kolumn Edena Nemesisa, zastanawiając się nad modelami N 210 RS oraz NSP115. Wyraża chęć porównania ich z innymi markami i zastanawia się nad konfiguracją z wzmacniaczem Ashdowna superflaya.
Po zakupie wzmacniacza marki Taurus z rozważaną mocą 300w/4ohm, autor artykułu bada różne konfiguracje kolumn, biorąc pod uwagę różne opcje, w tym pojedyncze i podwójne zestawy. Rozpatrywane są plusy i minusy obu rozwiązań, takie jak łatwość transportu, elastyczność konfiguracji i różnorodność rozmiarów głośników.