Electro-Harmonix wprowadza na rynek przełomowy pedal - Bass Mono Synth, oferujący 11 różnych syntezatorowych stylów basowych, od Acid po Cosmic, które zrewolucjonizują sposób, w jaki gramy na basie.
Szukam multiefektu basowego, który mógłby być używany z mikrofonem dla generowania basu, gdyż w moim mieście nie ma możliwości przetestowania modeli takich jak Boss me20b i me50b. Zastanawiam się, czy efekt syntezowania basu będzie działał w tym nietypowym zastosowaniu.
Autor rozważa zakup multiefektu firmy Line 6, zwracając uwagę na potrzebę prostoty, lekkości i uniwersalności. Zaprezentowane zostały dwa modele: Bass Pod i Floor Bass Pod, przy czym autor zastanawia się, który lepiej spełni jego oczekiwania.
Zastanawiałem się, jak poprawić jakość brzmienia mojego basu, nie wydając majątku. Postanowiłem inwestować w efekty w kostkach od Boss, które zapewniają znakomite brzmienie w przystępnej cenie.
Iron Ether Electronics zaprezentowało Subterrograph, połączenie oscylatora wielooktawowego Subterranea z filtrem dolnoprzepustowym o czterech biegunach, Xerograph Deluxe. To pełnoprawny monofoniczny syntezator subtrakcyjny do gitary basowej oraz elektrycznej.
Panda Audio Future Impact v3 to pedał, który zrewolucjonizuje Twoje podejście do gry na basie. Oferując szeroki wachlarz efektów syntezatorowych, otwiera przed muzykami nowe, nieznane dotąd możliwości.
Meris rozszerza swoją ofertę o pedał LVX, określany jako 'modularny system opóźnienia z dziedzictwem audio pro, zaawansowanym przetwarzaniem i wysokowydajną ścieżką sygnału'. Pedał zaprojektowano z myślą o maksymalnej elastyczności, przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjnego układu sterowania.
Mastro Valvola z Włoch rozszerza horyzonty muzyki, wprowadzając na rynek pedał OFF1. Urządzenie to łączy w sobie oktawer, fuzz oraz filtr, tworząc niezwykłe efekty dla gitary, basu, syntezatora i nie tylko.
Eventide Audio rozszerza swoją linię efektów o TriceraChorus, inspirowany legendarną Tri-Stereo Chorus. Pedał ten łączy stereofoniczny chorus w stylu bucket brigade z mikrodetunacją, oferując bogate i głębokie modulacje.
Firma Red Witch Pedals właśnie ujawniła Synthotron II, pedal, który wyposażony jest w podwójne analogowe oscylatory syntezatora. Każdy z oscylatorów ma niezależną regulację poziomu, decay i przełącznik oktaw, dodając do tego sekcję modulacji amplitudy, filtr obwiedni oraz sekcję próbek.
Source Audio ujawnia swój najnowszy pedał syntezatora C4, przynosząc innowację w dziedzinie syntezatorów przystosowanych do gitary i basu. Z jego wszechstronnością i łatwością dostępu do rosnącej biblioteki dźwięków, C4 zmienia zasady gry.
Boss wprowadza na rynek pedal SY-1, kompaktowy syntezator ze 121 dźwiękami, który zmieni sposób, w jaki gitarzyści i basiści włączają dźwięki syntezatora do swojej muzyki. Dzięki nowoczesnej technologii DSP i innowacjom Boss, SY-1 oferuje naturalne brzmienie bez opóźnień.
Meris Enzo, wielogłosowy syntezator instrumentów, wprowadza nową erę w świecie efektów dla gitarzystów i basistów. Z czterema trybami syntezatora zapewnia szeroką gamę brzmień, od monofonicznych po polifoniczne akordy.
Seymour Duncan wprowadza na rynek nowy pedał fuzz syntezy analogowej - Fooz, przeznaczony dla wszystkich instrumentów. Ten wysoce konfigurowalny obwód oferuje efekty fuzz i filtrów.
Quiet Theory wprowadza na rynek nowy pedał reverb i delay - Prelude. Urządzenie, które wyznacza nowe standardy dla dźwięków basowych, syntezatorowych i akustycznych.
Pigtronix rozszerza swoją ofertę efektów o Mothership 2, syntezator analogowy, który wprowadza unikatowe brzmienia do arsenalu każdego basisty. Wersja 2. przynosi mnóstwo nowości w kompaktowym rozmiarze.
TWA wprowadza na rynek DM-02 Dynamorph, generator harmonicznych kontrolowany przez kopertę dynamiik, łączący w jednym urządzeniu efekty przesterowania, fuzz, filtru i syntezatora.
DigiTech Dirty Robot to innowacyjny pedał efektu syntezatora stworzony zarówno dla gitarzystów, jak i basistów, zapewniający niesamowitą różnorodność dźwięków w kompaktowej formie.
Najnowszy pedał firmy Iron Ether, Subterranea, łączy w sobie funkcje syntezatora analogowego i pedału oktawera, oferując niezwykłe możliwości brzmieniowe dla miłośników niskich tonów.
Konfiguracja cover bandu, który łączy potrzeby składu zespołu, ograniczenia budżetowe i poszukiwanie idealnego brzmienia, może być wyzwaniem. W tym artykule omawiamy, jak wybrać, które partie instrumentalne zachować, a które można opuścić, aby uzyskać pożądane brzmienie.
Electro Harmonix Bass Mono Synth w nowej odsłonie wnosi świeże spojrzenie na basowe pedały syntezatorowe, oferując wyrafinowaną jakość dźwięku i łatwość użytkowania.