Kupiłem wzmacniacz Ashdown MAG C115-300 i podczas pierwszej próby napotkałem na poważny problem - wydaje się, że urządzenie się przegrzewa z powodu niesprawnego wentylatora. Czy ktoś miał podobne doświadczenia lub wie, jak rozwiązać ten problem?
Podczas próby nagrania dźwięku z gitary poprzez wzmacniacz do komputera, autor napotkał problem z odsłuchem. Wykorzystując wbudowane efekty wzmacniacza, próbował różnych kombinacji kabli, jednak nie mógł usłyszeć siebie podczas grania, mimo że nagranie było później odtwarzane poprawnie.
Mam problem z głośnością basu. Mój PEAVEY TKO 115 80W gra ciszej niż inne wzmacniacze basowe nawet te o mniejszej mocy.
Autor podzielił się swoim problemem z bzyczeniem wzmacniacza Ampeg BA115 po podłączeniu go do komputera za pomocą kabelka jack 3,5 mm na 2 chinche. Próbuje wykorzystać wzmacniacz jako głośnik do słuchania muzyki i jednoczesnego grania na gitarze.
Niedawno zakupiłem wzmacniacz Warwick WA300, licząc na możliwość montażu w racku, lecz okazało się, że model, który otrzymałem, nie posiada takiej opcji. Szukam rozwiązań, jak mogę to obejść korzystając z dostępnych metod montażu.
Autor opisuje problem z dziwnym dźwiękiem emitowanym przez jego elektryczną gitarę basową, którą posiada od dwóch lat. Wskazuje, że dźwięk pojawił się podczas strojenia bez wzmocnienia i zastanawia się, czy wymiana strun może rozwiązać ten problem.
Autor wyraża problem związany z niepożądanymi dźwiękami wydobywającymi się z jego gitary basowej Yamaszki RBX-374 i comba Hartke-a70 po dotyku strun. Szuka domowych sposobów rozwiązania tego problemu.
Autor opisuje problem z irytującym trzaskaniem dźwięku występującym podczas grania na strunach D i G przy używaniu splita bliżej gryfu swojej gitary basowej. Znajduje tymczasowe rozwiązanie problemu, jednak poszukuje stałej metody naprawy.
W artykule opisuję moje doświadczenia z interfejsem Line 6 Pod Farm UX1, który na początku nie reagował na dźwięki z basu. Pomimo instalacji oprogramowania i rejestracji produktu, nie mogłem uzyskać żadnej odpowiedzi od urządzenia.
Zmagania z nieregularnie grającym perkusistą w zespole stają się coraz bardziej frustrujące. Próby dopasowania się i wielokrotne próby naprawy sytuacji kończą się niepowodzeniem.
Autor opisuje problem związany z brakiem możliwości nasłuchu na żywo podczas gry na basie, korzystając z karty dźwiękowej Maya U5 i głośników Edifier R2600. Poszukuje rozwiązania, które pozwoli uniknąć dodatkowych wydatków na zakup wzmacniacza.
Mam bas Yamaha RBX170 od wakacji, starszy model z jednym singlem. Od początku buczał, ale teraz buczenie jest nie do wytrzymania i zagłusza dźwięk strun.
Opowieść o tym, jak moja żona, będąca nauczycielką plastyki, mierzy się z problemem braku dostępu do zlewu w szkole, co komplikuje organizację zajęć plastycznych. W reakcji na skargę, usłyszała zaskakujące rozwiązanie od wicedyrektorki.
Podczas próby muzycznej użytkownik napotkał problem z przegrzewającym się wzmacniaczem Taurus B315, co wywołało jego zaniepokojenie. Po dokładnych testach w domu, wzmacniacz nadal bardzo się nagrzewał, co poskutkowało pytaniem, jak rozwiązać tą sytuację.
Testując Ibanez BTB675 w kawałku heavy metalowym natknąłem się na problem z dopasowaniem brzmienia basu do reszty utworu. Przez przypadek odkryłem, że plugin pieca lampowego z kanałem crunch był dokładnie tym, czego potrzebowałem.
Harmonia jazzowa pełna jest zawiłości, jednak znajomość stosowania skal melodycznych moll i skal zmniejszonych nad akordami dominantnymi może otworzyć przed Tobą nowe wymiary improwizacji. Odkrywamy, jak te skale wpływają na dźwięk i jak można je stosować, aby osiągnąć niepowtarzalne efekty.