Matt Freeman [Rancid]
Obecnie Rancid, jego wcześniejsze nagrania m.in. z Operation Ivy dowodzą, żepunkowa bass-ścieżka to nie żadne trzy dźwięki na krzyż 😀
Quaardvarktet – trasa koncertowa
Quaardvarktet, wyjątkowy zespół muzyczny, który zaskakuje swoją oryginalnością i energetycznymi wykonaniami, wyrusza w trasę koncertową po Polsce. Dzięki nim będziesz miał możliwość uczestniczenia w wyjątkowych wydarzeniach muzycznych, które odbędą się w różnych miastach naszego kraju. Fani z Krakowa, Wrocławia, Gorzowa, Zielonej Góry oraz Jeleniej Góry już teraz mogą szykować się na niezapomniane wrażenia.
Na koncercie we Wrocławiu, który już za nami, udało sie zarejestrować unikatowe dźwięki, co pozwala zwiastować, że nadchodzące wydarzenia będą równie atrakcyjne. Jeśli jesteś fanem dobrej muzyki na żywo, z pewnością nie będziesz chciał ominąć tej trasy.
Więcej szczegółów dotyczących miejsc i dat koncertów znajdziesz na dołączonym plakacie oraz naszej stronie internetowej. Zapraszamy do wspólnego celebrowania muzyki, która porusza i inspiruje.
Koncerty:
Kraków
Wrocław
Gorzów
Zielona Góra
Jelenia Góra
Nie przegap okazji, by doświadczyć niepowtarzalnej atmosfery koncertów Quaardvarktet i dołącz do nas w jednym z miast na trasie koncertowej. Bądź częścią niesamowitej muzycznej podróży! Quaardvarktet wyrusza w trasę koncertową po Polsce. Fani z Krakowa, Wrocławia, Gorzowa, Zielonej Góry oraz Jeleniej Góry będą mieli okazję doświadczyć ich muzyki na żywo. Sprawdź, czego możesz się spodziewać i gdzie dokładnie wystąpi grupa.
Obecnie Rancid, jego wcześniejsze nagrania m.in. z Operation Ivy dowodzą, żepunkowa bass-ścieżka to nie żadne trzy dźwięki na krzyż 😀
Mój GMR ^^ tutaj macie krótkie nagranie www.flyupload.com/?fid=722207285 – niewiedziałem co grac bo brzmienie gmra na pewno znacie, a chcecie pewnieusłyszeć jak wajcha zachowuje się na zwykłym wiośle bez efektów. Wiec niezwracajcie na to jak gram, bo na serio nie miałem pomysłu ;P
Sesja zdjęciowa do debiutanckiej płyty. Do nagrania zostały tylkogitary. Zapraszam na www.myspace.com/kontagionpl/ Więcej fotek z sesji www.myspace.com/kontagionpl/photos/albums/album/1271439
Przeprowadziłem eksperyment polegający na skręcaniu tonów w basie przy zastosowaniu układu 2xVol + 2xTone, aby sprawdzić, czy oddzielna regulacja dla każdego pikapu wpłynie na brzmienie. Przygotowałem nagrania z różnymi ustawieniami potencjometrów i porównałem efekty.
Prezentuję efekt typu lekki overdrive, przypominający brzmienia lat 60-70-tych, nagrany przy wykorzystaniu basu Fender model Squier. Propozycje nazwy mile widziane, a za najciekawszą przewidziana jest nagroda.
Opisuję doświadczenie nagrywania basu Squier Vintage Modified Jazz Bass za pomocą miksera Alto AMX 180. Testuję różne ustawienia i techniki gry, aby zbadać zakres brzmień oferowanych przez ten instrument.
Analizuję kilka przesterów basowych, prezentując próbki dźwiękowe zbliżone do ustawień ekstremalnych. Od EHX Bass BigMuff, przez DigiTech Bass Driver i Metal Master, po MXR bass d.i.+ i Polishlove.
No i przyszła moja Yamaha TRB-5! To mój pierwszy 5 strunowy bas i jestem pod ogromnym wrażeniem. Mimo niewielkich mankamentów takich jak skorodowany mostek czy sycząca elektronika, bas brzmi fenomenalnie. Struny wymagają wymiany, ale mimo to dźwięk jest imponujący.
Autor dzieli się lepszymi zdjęciami swojej gitary basowej Yamaha TRB-5 oraz linkiem do próbki dźwiękowej. Próbka to linia basu nagrana bez efektów i z płaskim EQ, bezpośrednio w interfejs audio.
Autor podzielił się swoimi wrażeniami na temat basu, który kupił na aukcji i zamierza przefarbować na transparent white. W artykule znajdują się linki do nagrań próbek brzmień basu przy użyciu różnych technik gry oraz zdjęcia instrumentu.
Autor artykułu podjął się zadania przerobienia starego lampowego powermixera Dynacord na wzmacniacz do basu, co z jego słów wynikło na cudowny sprzęt. Nagrania dokonano przy użyciu mikrofonu Zoom H1, umieszczonego w odległości około 1,5m od paczki Eden t410d, z dodatkowymi próbkami dźwiękowymi dostępnymi online.
Recenzja modelu Ibanez Blazer BL 800 z 1982 roku, który wyróżnia się na tle innych basówek swoim unikalnym brzmieniem oraz dwiema wersjami materiału korpusu: jesionem i mahoniem. Nadzwyczajnie współgra z przestarami i fuzzami, o czym przekonuje się podczas słuchania nagrania z gitary w wersji mahoniowej.
Recenzja GMR Bassforce Custom 6 NTB po wymianie mostka z schaller 3d na ETS i innych modyfikacjach. Brzmienia zostały nagrane z wykorzystaniem multiefektu rp50, pokazując dynamikę i charakterystykę bassu przy użyciu zużytych strun D'addario.
Próby nagrane na basie Vintage V1005 za pomocą miksera Alto AMX-180 i karty dźwiękowej Realtek ukazują wyjątkowy charakter i wszechstronność instrumentu. Nagrania obejmują różne techniki i ustawienia, pokazując jak Vintage V1005 brzmi w praktyce.
Niedawno nabyłem Ampeg BA-115 w bardzo dobrej cenie od osoby, która użyła go tylko kilka godzin. To moje pierwsze wysokiej klasy combo i pomimo drobnych szumów, jestem z tego zakupu niezwykle zadowolony.
Przedstawiam próbki brzmienia mojego starych basu Mayo, inspirowanego Spector, wyposażonego w osprzęt Schaller, preamp MEC i pickupy PJ. Nagrania pokazują różnorodność ustawień brzmienia, od czystego po przesterowany.
Grupa muzyczna prosi o wsparcie w realizacji ich pierwszego albumu. Potrzebują funduszy do nagrania utworów w studiu.
Recenzja basu Trella Precision, instrumentu lutniczego z końca lat 80-tych, wyposażonego w przetwornik P od Squier P+J special standard 2005. Instrument oferuje klonowy gryf, podstrunnica z palisandru oraz struny D'Addario Pro Steels, co zapewnia niepowtarzalny i bogaty dźwięk.
Przybliżam parę przestrzennych brzmień, które uzyskuję za pomocą Digitech RP 50 na moim basie. Jak pokazuję, instrumenty to nie tylko typowe dźwięki, ale i możliwość eksperymentowania.
Po trzech latach grania na gitarze elektrycznej, autor artykułu zdecydował się na przeniesienie na gitarę basową, gdzie napotkał problem szurania palcami po strunach. Zastanawia się, czy problem leży po jego stronie, czy też wadliwe mogą być struny lub używany sprzęt.
Demko zespołu Boys on Bicycles zostało nagrane za bezcen w sali prób, niepretensjonalnie i z charakterem. Mimo świadomości niedoskonałości, zespół dzieli się swoją pasją i nowym materiałem.
Skrzynia ze wspomnieniami otworzona, a z niej legendarne dźwięki basu Fender Jazz Bass z 1978. Utwór 'Chimera' zanurza w nostalgiczne brzmienia rocka progresywnego.
Zaangażowanie w tworzenie muzyki z kolegą zaowocowało dwoma nowymi nagraniami - odświeżeniem starszego utworu oraz stworzeniem nowego kawałka. Zmiany wprowadzone w drugim utworze są już słyszalne, a nowe nagrania zostały zrealizowane z użyciem perkusji z Addictive oraz gitary przez Line6 toneport.
Autor zmaga się z problemem brzęczenia struny E po założeniu nowych, cieńszych strun Rotosound RB40 oraz struny B z zestawu Rotosound RB45. Próbował różnych metod, w tym modyfikacji akcji strun i kilkukrotnego nawijania, jednak bezskutecznie.
Pierwsze nagranie z przyjaciółmi, realizacja pasji muzycznej i wyczekiwanie na nowy bas - Trella. Opowieść o muzyce, nadziejach i niespodziewanym spotkaniu.
WOLFMANGLER, niegdyś znana jako kapela 'country doom', prezentuje unikalne nagrania, w tym reinterpretację Edvarda Griega 'Ases Tod' oraz utwór zainspirowany H.P. Lovecraftem 'Star-Winds'. Oprócz tego ujawniam światu także jeden utwór z projektu DEAD RAVEN CHOIR, cover Cohena 'First We Take Manhattan'.
Nagrywanie basu jest sztuką, która wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności. W artykule omówione zostały różne metody nagrywania basu, zarówno przy użyciu mikrofonu, jak i bezpośrednio, a także różnice między nimi i ich wpływ na jakość dźwięku.
Autor dzieli się doświadczeniami związanych z problemami jakości nagrywania basu, korzystając ze Squiera VM 70's Jazz Bass oraz interfejsu Line6 Pod Ux1. Zastanawia się, czy kluczem do uzyskania lepszego brzmienia jest użycie preampu, na co wskazuje filmik demonstrujący użycie EBS MicroBass.
Zespół Choice instrumental postawił na unikalną formę promocji swoich utworów, wysyłając je bezpośrednio do swoich fanów. Ta innowacyjna metoda opiera się na korzystaniu z list mailingowych oraz zachęcaniu do udostępniania twórczości.
Autor poszukuje niedrogiego rozwiązania, umożliwiającego nagranie partii basu w domowym zaciszu, skupiając się na ekonomicznym interfejsie gitarowym znalezionym na Allegro, który wygląda jak produkt Behringera, ale jest znacznie tańszy. Autor wyraża nadzieję na czyste nagranie bez opóźnień, nawet wspominając o marzeniu korzystania z Ampegi SVX, pomimo posiadania przestarzałego komputera.
Nowoczesne studio nagrań unIQ Sound znajdujące się w sercu Wrocławia oferuje ponad 300 m2 przestrzeni studyjnej zaprojektowanej z myślą o optymalnych parametrach akustycznych. Dostępne są między innymi sala live, reżyserka i hall nagraniowy, wyposażone w wysokiej klasy sprzęt i oprogramowanie.
Zdecydowałem się porównać dwa basy: Jazz Bass i Precision Bass, które używam na własnych zasadach - obie przystawki maksymalnie rozkręcone i tone również na maksymalnej wartości. Po eksperymencie stwierdzam, że oba instrumenty brzmią niesamowicie, każdy na swój sposób.
DUST BOWL po dwóch latach wspólnego grania, litrach potu i hektolitrach piwa, wkońcu opublikował swój pierwszy kawałek funkowy zatytułowany 'Adam'. Nadchodzi również drugi numer, zapowiadając szeroką gamę stylów muzycznych.
Tekst opowiada o próbie nagłośnienia gitary basowej Adelita w sposób, który okazał się bynajmniej niezwykły. Futrzak, autor artykułu, dzieli się swoimi doświadczeniami ze sprzętem, problemy z nagraniami i nostalgiczne wspomnienia zespołu.
Recenzja gitary basowej Warwick Corvette 5 Proline z 1994 roku, z naciskiem na różnice dźwiękowe między ustawieniami aktywnymi i pasywnymi. Detalowe opisanie komponentów i jakości dźwięku podczas różnych technik gry.
Autor opisuje swoją trzyletnią przygodę z gitarą, która zaowocowała stworzeniem materiału na dwie płyty i ostatecznie nagraniem demo swojego autorskiego projektu. Używając interfejsu audio Line6 ux2, nagrał kilkanaście utworów, które są dostępne do pobrania.
Artykuł opisuje inicjatywę stworzenia polskiej bazy próbek basowych inspirowanej stroną Lakland i basstasters.com. Autor chce zgromadzić podkłady muzyczne i próbki brzmień basu w różnych stylach muzycznych, by ułatwić basistom techniczne sprawdzanie instrumentów.
Autor podzielił się swoimi doświadczeniami z nagrywania próbek brzmień na basie Ibanez BTB 556 z nowymi strunami Fodery stalowe. Odkrywa, jak bóg basu jest ożywiany przez te nowe struny, szczególnie podkreślając zmiany w sustainie i różnice sygnału między przystawkami.
Autor podzielił się nostalgiczna opowieścią o swoich początkach na scenie muzycznej, od pierwszych prób z zespołem po nagranie pierwszego utworu. Opowiada o trudnościach, współpracy i satysfakcji płynącej z muzycznej pasji.
Autor zorganizował nietypowy konkurs, w którym uczestnicy mieli rozpoznać brzmienie różnych basów. Do wygrania był wspólny browar. Basami wykorzystanymi w konkursie były Customowy Stagg, Gibson EB-3 oraz Defil Luna.
Autor podjął się nagrania próbki brzmienia gitary basowej Ibanez BTB 405QM z nowymi strunami DR Fat Beams sygnatury Marcusa Millera, mimo, że jest początkującym w technice slapowania. Nagrał próbki z różnymi ustawieniami pickupów i z nałożoną wtyczką Ampega, porównując też krótko ze strunami Rotosound SwingBass RS 665LD.
Autor opisuje swój piątkowy rutyn szczegółowo, mieszając relaks z muzyką i obserwacją życia codziennego w swoim otoczeniu. Następnie dzieli się nagraniem zespołu, w którym wspólnie z przyjaciółmi tworzą muzykę, prezentując skład osobowy i ich muzyczne umiejętności.
W drugiej części artykułu odsłaniam kolejne tajniki brzmienia tuby na przykładzie utworów granych przez „Langa”. Zostają przedstawione techniki wokalne umożliwiające śpiewanie w różnych stylach bez utraty klasycznego brzmienia.
Historia niezwykła o tym, jak dixielandowe nagrania mojego zespołu, zrobione 'po znajomości' w Polskim Radiu Wrocław, znalazły drugie życie w formacie mp3. Sekretna sesja nagraniowa, głęboka noc i muzyczna pasja sprawiły, że dziś mogę wracać do tych wyjątkowych chwil.
Odkrywamy zmienione oblicze Fender Precision Bass Elite series, który przeszedł szereg modyfikacji, od progu i siodła po mostek i pikapy. Instrument dostosowany do różnorodnych stylów muzycznych dzięki selekcji komponentów.
Zostałem kontrabasistą w zespole Formacja na największym polskim festiwalu szantowym w Krakowie. Dwa tygodnie prób, energetyczne występy, niezapomniane wrażenia i tajemnicza choroba gitarowa.
Autor dzieli się swoim doświadczeniem z nagrywania basu na komputerze, używając różnych ustawień efektu SansAmp, aby porównać uzyskane brzmienia. Przedstawia cztery różne fragmenty, które można znaleźć online.
Autor tekstu dzieli się nostalgią i wspomnieniami o swojej pierwszej kapele, Rocznik Bieżący, wraz z linkami do demówek sprzed lat. Zespół rozpadł się z powodu różnic w podejściu do muzyki, ale nagrania wciąż budzą ciekawość autora.
Prezentacja nietypowego koncertu zagrane w undergroundowych pieczarach bez żadnej edycji. Jammowane improwizowanie, które może niebawem zyskać formalniejszy charakter.
Otrzymując niespodziewaną wiadomość, dowiedziałem się, że perkusista i były gitarzysta z naszego zespołu nagle postanowili nagrać materiał bez naszej wiedzy. O całej sytuacji dowiedziałem się z aktualności szkolnych i Myspace.
Autor poszukuje porad dotyczących wyboru przyzwoitego odtwarzacza MP3 lub MP4 w rozsądnej cenie, z akcentem na jakość dźwięku i pojemność pamięci. Rozważa kilka marek, ale jest otwarty na sugestie.
Konkurs 'My enterprise – The Band' oferuje niezwykłą szansę dla młodych zespołów, aby zaistnieć na scenie muzycznej. Nagrodą główną jest nagranie singla w profesjonalnym studiu TR STUDIO.
Piotrek, nowy użytkownik forum, przedstawia swoją muzyczną podróż grając na basie, począwszy od starej Jolany, przez Corta P-bass, aż po najnowszy nabytek - bas z drewna sapele z allegro. Opisuje też swoje doświadczenia z modyfikacją instrumentów i nagraniem testowym na nowym basie.
Zespół Bohomaz przedstawia swój pierwszy materiał demo nagrany w płockim studio MKM. Czas na sesję nagraniową wynosił zaledwie 20 godzin, w tym połowa przeznaczona na nagrywanie i druga na miksy oraz mastering.
Sala prób w Wrocławiu oferuje unikalne warunki dla muzyków pragnących pracować nad swoim materiałem. W cenie wynajmu zawarte są warunki pozwalające na wielościeżkowe nagrania oraz bezpieczne przechowanie sprzętu.
Niedawno zakupiłem dodatkowy bas, który po przeprowadzeniu szeregu regulacji stał się wygodnym instrumentem do gry. Zaskoczony podobieństwem komfortu do mojego Ibaneza, podziałem się próbką dźwięku, zachęcając do zgadnięcia, o jaki model chodzi.
Historia nagrania płyty z zespołem pokazuje, że nawet z nieświeżymi strunami, dzięki dobremu sprzętowi i zdolnemu realizatorowi, można osiągnąć zadziwiająco dobre rezultaty. Całe nagranie zajęło znacznie mniej czasu niż oczekiwano, a efekt końcowy przeszedł najśmielsze oczekiwania.
Ha! Nie spodziewaliście się mnie tak szybko! 😀 Z zaskoczenia przedstawiam nagrane reperkusje mojego pobytu na Opener HeinekenFestival. Zobaczyć Primusa na żywo – bezcenne… Wiem, że Primus już był, a obiecywałem różnorodność, ale cóż… Niemogłem się oprzeć. 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=XQGJ7KG4Gi4 Primus – Tommy theCat
Witam Próbki Olp mm3 wpiętej prosto w zintegrowaną kartę dźwiękową Realtek..żadnych kompresorów, eq .. Gitarka ma roczek, zakupiona używana, wymienionestrunki na D’addario 45-130 0:00-0:12 – black night 0:13-0:25 – money 0:25-0:40 – pierdu pierdu, pitu pitu 0:40-0:54 – minority (kostka) 0:56-1:06 – slap ma charakter tylko informacyjny na temat brzmienia 😀 (gramtydzień na basie więc […]
Witojcie. Nagrania z mojego koncertu , który grałem niedawno. Gramy sobie w tymskładzie z 4 miesiace, a to nasz 2 koncert. Oceńce sami ;D https://www.youtube.com/watch?v=_m3A3YP8hQA https://www.youtube.com/watch?v=RLLTIJzZM-Q Jak się komus spodoba to może dać lajka: www.facebook.com/pages/Pussy-Juice/148124278589327 🙂
Chciałam przedstawić swoją kapelę: Slith i zaprezentować w 100%nieprofesjonalne nagranie naszego pierwszego kawałka z próby:D https://www.youtube.com/watch?v=leeLrM8nMRQ Dopiero się rozkręcamy, a tu już problemy ze składem. Może jest jakiśchętny perkmen coby z nami trochę poeksperymentował? (LUBLIN i okolice)
Wygrzebałem nagrania nieistniejącego już zespołu w którym grałemMENTALABYRINTH. Nagrywaliśmy to już dobre 10 lat temu. Ale chcę się nimi zWami podzielić. https://www.youtube.com/watch?v=6F89-dWALTk https://www.youtube.com/watch?v=4SKrTI0Tjzc https://www.youtube.com/watch?v=Yi8EcvAWLtA
Nasze nagrania zrealizowane w kwietniu. Nagrania/Miks/Mastering itd. Sławomir Mizerkiewicz z Pidżamy. Bas jest strasznie twrady ale mam nadzieje, że idzie przeżyć. Nagrywałem na ampegu z serii B + MXR bass blowtorch i EHX steel leather. https://www.youtube.com/watch?v=CMmXCx6xBu8 https://www.youtube.com/watch?v=Bv19NnQHVho
Po piątkowym koncercie https://www.youtube.com/watch?v=KGuQ5-ZiyK8 (link do nagrania na dowód, teżcover) nie zarósł mi się jeszcze palec, którego jak raczkujący nabasie nowicjusz sobie załatwiłem. Cóż, można grać i 10 lat jak widać, apalce podatne na maltretowanie bywają. Paluch się zarasta wspomagany witaminą A+E (polecam), a nagrać coś trzeba,żeby cykl zachować. Złapałem więc za kostkę i wyszło […]
Hejo wam! Daję tu demo swojego zespołu wam do oceny 🙂 Nagrane na setę w salce prób i zmiksowane amatorsko przez naszegogitarzystę Nie jest to może bardzo wirtuozerskie granie, ale przyjemny fajny „progresywnystoner” Miłego słuchania 😀 https://www.youtube.com/watch?v=2yCz8bnHh3E A to nasz fanpage: www.facebook.com/gamblingmooseband/?ref=aymt_homepage_panel
Nagranie na setkę, za wyjątkiem drugiej perkusji, bo było to nie doogarniecia w małym studiu… www.w908.wrzuta.pl/audio/6rVa2J17cFW/osly-you_don_t_love_me_cover a tu kolejny nr tym razem instrumental www.w727.wrzuta.pl/audio/9XA48YOBGVp/osly-_down_the_road_cover I koncertowo https://www.youtube.com/watch?v=_vir4m9WAyY
W linku hardrockowy kanon Purpli na basie AriaProII CSB450: https://www.youtube.com/watch?v=SmzaSfWuKXk Pozdrawiam.
10 sierpnia to dzień premiery naszej nowej płyty. Szczegóły oraz możliwość zakupu CD i mp3 pod poniższym linkiem: www.eatsomemeal.com Fragmenty do posłuchania: https://www.youtube.com/watch?v=2smmsWQi8RY -> promomix https://www.youtube.com/watch?v=ElrKXGYqoMw -> relacja ze studia https://www.youtube.com/watch?v=g0xJHrjpZkI -> pierwszy kawałek z płyty doposłuchania oraz na naszych profilach: www.myspace.com/eatsomemeal www.facebook.com/eatsomemeal zapraszam
Aloha, serdecznie zapraszam do posłuchania naszego pierwszego studyjnego nagrania,zrealizowanego w NS Studio w Nowym Sączu (polecam, świetna atmosfera, pełenprofesjonalizm i w dodatku niedrogo). Pierwszy numer to lekko funkujący „Aport!”, czyli rzecz o szerzącej sięlemingozie. Bas to mój precel Cimar, nagrany przez sansampa, efekt – autokwakz suboktawerem z SynthWah Digitecha. Uwagi mile widziane 🙂 tu wersja […]
wszystko max precel jazz wszystko tone 0 precel tone 0 jazz tone 0 Bass prosto w kartę dźwiękową nagrywane przez audacity bez metronomu, szumi jak sto pięćdziesiąt no ale trudno. 😛 Seven Nation Army bo mam sentyment – pierwszy utwór, który nauczyłem się grać. 😀
Próbki nagrane przez wejście liniowe komputera. Czyste brzmienie gitary,żadnych procesorów, kompresorów czy innych wynalazków. Na nagraniu gitara ma założone świeże czerwone Warwicki. Trochę za niskaakcja, ale nie miałem pod ręką imbusa a chciałem mieć te nagrania wreszciez głowy. W pliku audio wyjaśniam ludzkim głosem co się dzieje w danym momencie zbrzmieniem. Miłego słuchania. Zapraszam również […]
MM Stingray wpięty prosto w karte dźwiękową „No name”. Grane kostką-tortexem 1mm. 1 przełącznik w stronę mostka, eq na 0 2 przełącznik w stronę mostka, podbita góra 3 przełącznik w stronę mostka, podbity środek 4 przełącznik w stronę mostka, podbity dół 5 przełącznik w stronę mostka, podbita góra i środek 6 przełącznik w stronę gryfu, […]
Nagrane jak większość próbek na „zwykłą” kartę dźwiękową (Creative SBAudigy). Struny to Ernie Ball’e Super Slinky 40 – 125 00:00 do 00:18 Palce 00:19 do 00:27 Slap – dwie cewki 00:28 do 00:36 Slap – cewka 1 00:37 do 00:46 Slap – cewka 2 od 00:47 – Struna H – dwie cewki Numeracja cewek: www.img339.imageshack.us/img339/3862/pickup.jpg
Cóż… Moja kobieta dostała flatów, została wpięta w linię laptopa inagrana. Najpierw most, potem gryf, pod koniec – oba pickupy z volumeodkręconym na maksa. Nagrane w trybie pasywnym (true bypass) bez ingerencjipreampu.
Próbka brzmienia Ibaneza BTB 675. Bas wpięty prosto w linię, grane kostką, eq na 0, balans kolejno: neck, necki bridge, bridge, potem balans na środek PS. sorry że nierówno.
Próbki nagrane przez wejście liniowe komputera. Czyste brzmienie gitary,żadnych procesorów, kompresorów czy innych wynalazków. Na nagraniu gitara ma założone dwutygodniowe struny niklowane ErnieBall’e. W pliku audio wyjaśniam ludzkim głosem co się dzieje w danym momencie zbrzmieniem. Miłego słuchania. Zapraszam również do lektury recenzji ogranej w tym artykule gitary: KLIK https://basoofka.net/opinie/ibanez-roadster-rs-824-1981-2/
Próbki nagrane przez wejście liniowe komputera. Czyste brzmienie gitary,żadnych procesorów, kompresorów czy innych wynalazków. Na nagraniu gitara ma założone dwutygodniowe czerwone Warwicki, trochę zacienkie i wali po progach, ale tylko takie były akurat pod ręką. W pliku audio wyjaśniam ludzkim głosem co się dzieje w danym momencie zbrzmieniem. Miłego słuchania. Zapraszam również do lektury recenzji […]
W sumie zamieszczam, żeby pokazać dlaczego już nie będę nagrywał aninagłaśniał z linii! Mikrofony były pożyczone: AKG D112 oraz Shure SM 57. W sumie, to jako że nieużywam (przynajmniej na tym zestawie) gwizdka, to sam AKG daje rade i chybabędę musiał zainwestować. Omikrofonowanie: Wzmacniacz: Micy podpięte w jakiś stary mikser LDM a to szło to […]
Witam wszystkich. Wczoraj graliśmy drugi wspólny koncert w ZielonejGorze. Chciałem wam zaprezentowac przedewszystkim nowe nagrania, myślę ze dużolepszej jakosci. Co prawda, frekwencja na koncercie była słabiutka, ale ludzie którzy byli,nie żałowali że przyszli! 🙂 Na moim myspace, dodałem mix wszystkich tematów z utworów naszego autorstwa.( www.myspace.com/pawelwszolek ) Na myspace zespołowym, są dostepne całe utwory. ( […]
Edit: Koncerty w Krakowie i Wrocławiu już za nami! Zapraszam do wysluchania mp3 z koncertu we Wrocku: www.w667.wrzuta.pl/audio/9PjzrkXBFJO/quaardvarktet_-_kawka_przed_robota Zapraszamy także ludzi z Gorzowa, Zielonej Góry i Jeleniej Góry! Wszystko na plakacie poniżej!! KLIK
Siema Basoofkowicze! Zapraszam do obczajenia mojego nowego bandu – Green Street!Nagraliśmy niedawno EPkę na której udzielam się basowo i robię (niesłyszalne:))) backing vocale.Nagrywane na setkę z dogrywką wokalu u nas na salce. EP-ka FB:https://www.facebook.com/greenstreetbandofficial/
Wgrane prosto w linie do komputera. Nie szukałem jakiegoś złotego środka,po prostu przetwornik przy mostku toprzy mostku itp itd. Struny to Dean Markley SR-2000
Próbki mojego Kramera nagrane prosto w wejście liniowe w karcie na wiekowychsznurkach. Nagrywane na szybko, bez metronomu 😛 Sorki za ten klang 😛
Hej, Mając w zasięgu ręki dyktafon i jutuba, postanowilem nagrac moja próbęimprowizacji pod owa progresję. Moze ktoś mi powiedziec czy to nagranie majakikolwiek sens i ewentualnie nad czym pracowac? Wiem, , że jest surowo inierowno, ale chodzi mi glownie o „zawartosc” lol Chciałbym być w stanie improwizowac pod utwory jazzowe. www.speedy.sh/6D3CN/ja251impro.WMA
Jako, że kilka dni temu zmieniłem struny w stingray’u to postanowiłem cośnagrać. Wszystkiego po trochu- część grana palcem, część kostką,trochę klangu, takie wszystko i nic. Nagrywane prosto w karte dźwiękową, eq na płasko. Struny to powlekane ErnieBalle. Jako,że limit na basoofce wynosi 2 mb, to zamieszczam link do pełnejpróbki: www.grigorr.wrzuta.pl/audio/au916Z37ZQV/mm_stingray
Witajcie. W końcu udało mi się nagrać parę numerów z moim zespołem. W tym momencie skończyłem robić Philosophy of life. Nie było to łatwezadanie, i proszę was o komentarze, czy wam się podoba czy tez nie. Z racjitego , że jest to na myspace, to jakość jest gorsza 🙂 skład: piano – Mariusz Smolinski, drums […]
Witam Mam pytanie, ponieważ pierwszy raz w życiu wchodze do studia i nie wiem wjaki sposób nagrac bas: MM StingRay 5 => MXR M-80 => Mikser MM => Fender Rumble 150 D.I. => Mikser MM => Rumble => Mikrofon => Mikser Muzyka jaka gramy to mocny techniczny death metal, mamy jedna gitarę w zespole.Gram na […]
Szybko nagrana próbka brzmienia – bez odsłuchu i metronomu, prosto w wejścieliniowe zintegrowanej karty muzycznej. Zgadnie ktoś co to za konstrukcja, albochociaż określi półkę cenową instrumentu? ;> edit: Oczekuję również komentarzy na temat brzmienia. edit2: Mayones B4
Taki singiel udało nam się nagrać www.band.pl/mp3/pobierz/2706/ulica-dzien-z-zycia-kota Pozdrawiam 😉
Wszystkie próbki nagrywane w linie przez Bass POD ustawienie czysty preamp zlekkim kompresorem
Witam. Dość niezłe efekty brzmieniowe daje, nagranie basu w linię, a potem nagranysygnał przepuszczamy przez piec i nagrywamy to mikrofonem. Mamy 2 ślady które obrabiamy i miksujemy proporcjemiędzy nimi tak aby uzyskać zamierzony efekt brzmieniowy. Wiele ludzi podkreśla, że w miksie stopa i bass mają być w centrum, toprawda ale to nie znaczy że bass […]
Probowalem nagrac z kumplami to co gramy w garazu na kompa przez mikrofon ale ztego nagrania wychodzi jeden wielki szum i chaos. Garaz jest dość spory i pelnow nim gratow ledwie się miescimy. I mam pytanie jak nagrywac żeby dalo się wnagraniu uslyszec jakaś muzykę?
witam! nie orietuje się zabardzo w sprawach nagrywania na kompie, wiec może będzie totrochę laickie pytanie, szukalem na forum ale nie znalazłem. utoz pytanie brzmi jak nagrywac filmiki przy uzyciu kamerki oraz basupodpietego do kompa. Zapewne przydalby się jakiś program , który zbierze to dokupy i tu właśnie tez mam pytanko czy możecie coś polecic? […]
– nagrane bezposrednio na komputer z kartąmaya44 i wtyczkami guitar rig 3 i Ampeg svx razem z kumplem
Cześć, od dawna nosiłem się z zamiarem nagrania amatorskiej szkółki na bas. Stąd zapytuję młodszych użytkowników jaka będzie Was interesować? Dostępne opcje: a) kompletne podstawy b) granie kciukiem Dodatkowo chciałem zaznaczyć, że kamerę mam prof. i kilka mikrofonów więc jakoś to będzie wyglądać 😉 pzdr.