Autor dzieli się lepszymi zdjęciami swojej gitary basowej Yamaha TRB-5 oraz linkiem do próbki dźwiękowej. Próbka to linia basu nagrana bez efektów i z płaskim EQ, bezpośrednio w interfejs audio.
Rozważam zakup Behringer u-control uca202, zewnętrznego interfejsu audio na USB, aby połączyć mikser z laptopem, ze względu na uszkodzoną kartę dźwiękową i potrzebę niskiej ceny.
Artykuł omawia wybór odpowiedniego interfejsu audio do nagrywania gitar, wokalu i instrumentów dętych, rozważając różnice w jakości próbkowania oraz podając konkretne modele wart rozważenia.
W artykule opisuję moje doświadczenia z interfejsem Line 6 Pod Farm UX1, który na początku nie reagował na dźwięki z basu. Pomimo instalacji oprogramowania i rejestracji produktu, nie mogłem uzyskać żadnej odpowiedzi od urządzenia.
Jako gitarzysta, który niedawno zaczął grać na basie w domu za pomocą interfejsu Focusrite 2i4, stanąłem przed wyzwaniem zapewnienia odpowiedniego nagłośnienia basu na próbach nowo składającego się zespołu, bez posiadania wzmacniacza basowego. Rozważałem wykorzystanie swojego domowego setupu, aby zaoszczędzić na kosztach zakupu nowego sprzętu.
Zakupiłem podróbkę interfejsu Behringer UCG102 z Chin i napotkałem problem przy próbie używania sterowników ASIO4ALL w Cubase. Sterowniki oraz interfejs działają, ale występuje problem z konfiguracją.
Michał pyta o możliwość podłączenia zewnętrznego interfejsu audio Roland UA-25 do wzmacniacza Ampeg SVT3PRO, aby nagrywać bas korzystając zarówno z mikrofonu jak i bezpośrednio z wzmacniacza. Problemem jest cichy sygnał przy nagrywaniu ścieżki z line outu wzmacniacza.
Autor opisuje, jak wykorzystał kredyt zaufania od rodziny na zakup sprzętu muzycznego za 1500zł, zgromadzone przez 10 lat. Opisuje proces wyboru sprzętu, problemy z przestrzeganiem budżetu, a także frustracje związane z zakupem uszkodzonego sprzętu.
Poruszam temat wyboru niskobudżetowego interfejsu audio odpowiedniego do domowych nagrań. Rozważam różne opcje, w tym urządzenia takie jak Line 6 POD Studio GX i E-MU 0202 USB, a także interesuje mnie opinia na temat wykorzystania Zoom B2.1u jako alternatywnego rozwiązania.
Autor artykułu dzieli się swoimi doświadczeniami z użyciem interfejsu Edirol do nagrywania basu w domu, zwracając uwagę na problemy z latencją i ograniczeniami przy wzajemnym nagrywaniu i odtwarzaniu. Pyta o porady na temat rozwiązania tych problemów oraz szuka lepszego interfejsu w cenie do 500zł.
Autor poszukuje interfejsu audio na USB, który ma służyć do nagrywania basu, w budżecie do 400 zł. Rozważa używane modele, a jego uwagę przykuła Esi Maya 44 oraz Zoom B2.
Właściciel Line 6 UX2 zmaga się z problemem nieodpowiadającego urządzenia. Próby aktualizacji oprogramowania i driverów, jak również autoryzacji urządzenia nie przynoszą rozwiązania.
Kieszonkowy rejestrator czterościeżkowy jest postrzegany jako atrakcyjne urządzenie ze względu na stosunek jakości do ceny. Pozwala na podłączenie różnego rodzaju instrumentów i pracuje w trybie 24-bit/96 kHz.
IK Multimedia właśnie wypuściło na rynek AXE I/O ONE, definiując je jako ultymatywne, przystępne cenowo interfejsy zaprojektowane dla gitarzystów i basistów. Ta kompaktowa jednostka łączy w sobie cechy linii AXE I/O z obszernym zestawem tonalnym oprogramowania, oferując ogromne możliwości w kształtowaniu brzmień.
Darkglass Electronics wprowadza rewolucję w świecie efektów basowych za pomocą swojego najnowszego produktu - pedału Microtubes Infinity. Łączy on w sobie trzy kultowe obwody Microtubes oraz zaawansowane funkcje sterowania i edycji.
Positive Grid wprowadził na rynek RIFF, przenośny interfejs audio przeznaczony dla gitar elektrycznych, akustycznych i basowych. Urządzenie USB, które zmienia komputer lub urządzenie mobilne w kompletny zestaw do nagrywania.
PreSonus AudioBox GO to ultrakompaktowy, łatwy w obsłudze interfejs audio, przeznaczony dla muzyków i producentów rozpoczynających swoją przygodę z nagrywaniem w domu. Jest to idealne rozwiązanie dla osób szukających mobilnego, a zarazem potężnego centrum swojego domowego studia.
Arturia AudioFuse to interfejs audio, który zdaniem producenta ma zrewolucjonizować rynek dzięki połączeniu zalet analogowych konsol studyjnych z elastycznością mobilnego interfejsu. W serii pięciu filmów prezentujemy jego główne zalety.
Arturia AudioFuse rewolucjonizuje świat audio, łącząc wysoką jakość dźwięku z niespotykaną elastycznością. Druga część serii dem pokazuje, jak port Insert może zmienić Twoje podejście do efektów gitarowych.
IK Multimedia wprowadza na rynek iRig Stomp I/O, controler w formie pedalboardu z wbudowanym interfejsem audio, przeznaczony zarówno do użytku na żywo, jak i w studio. Urządzenie oferuje 24-bitową jakość dźwięku oraz próbkowanie do 96kHz.
Line 6 prezentuje Sonic Port VX, mobilny interfejs audio wyposażony w trzy wbudowane mikrofony pojemnościowe z preampami, stereofoniczne wejście liniowe oraz wejście na gitarę/bas z dynamiką 120dB.
IK Multimedia właśnie ogłosiło swój najnowszy interfejs mobilny - iRig PRO, zaprojektowany do łączenia audio i MIDI z iPhone'em, iPadem, lub Maciem. Jest to kompaktowe urządzenie, które pozwala na podłączenie mikrofonów, basów czy gitar, a także kontrolerów MIDI.
Arturia AudioFuse ustanawia nowy standard jakości dźwięku i produkcji kreatywnej, łącząc doskonały dźwięk wysokiej klasy analogowych konsol studyjnych z elastycznością przenośnego interfejsu.
W dzisiejszych czasach, gdzie każdy gram ma znaczenie, Ashdown wychodzi naprzeciw potrzebom nowoczesnych basistów, oferując dwa wyjątkowo praktyczne urządzenia: wzmacniacz Ant i wzmacniacz słuchawkowy Tone Pocket.