Artykuł przedstawia kolekcję muzycznego wyposażenia autora, w tym gitary basowe, wzmacniacze, efekty i akcesoria. Przybliża specyfikacje i marki konkretnych elementów zestawu.
Line 6 LowDown HD 750 to wzmacniacz basowy oferujący imponujące 750 Watt mocy, wbudowane efekty i modele ampflikacji. Ze względu na swoją wszechstronność, wzmacniacz jest doskonałym wyborem zarówno do użytku domowego, jak i koncertowego.
W tym artykule podzielę się z wami moim doświadczeniem z nowym rigiem basowym. Yamahy BBT-500H, paczka Warwicka 1x15", paczka Yamahy 410s oraz bas Ibanez SR500 zaspokoją nawet najbardziej wybredne gusta.
Recenzja Line6 Bass POD XT Live, podłogowego multiefektu, który łączy w sobie zaawansowane technologie symulacji wzmacniaczy i efektów, sprawiając, że jest to niezwykle wszechstronne urządzenie dla basistów. Sprawdza się świetnie na scenie, dając możliwość solidnego 'podrasowania' brzmienia, choć w studiu może wymagać trochę więcej wysiłku, by w pełni wykorzystać jego potencjał.
Recenzja multiefektu Zoom b2.1u, podkreślająca jego wszechstronność i solidne wykonanie. Urządzenie oferuje szeroką gamę efektów, zintegrowany automat perkusyjny oraz możliwość sterowania via USB i XLR.
Recenzja multiefektu Behringer BASS V-AMP PRO, z pełnym opisem możliwości, jakie oferuje ten kombajn dla gitar basowych. Przegląd funkcji, symulacji wzmacniaczy i głośników, efektów oraz opinii na temat urządzenia.
Fuzzrocious Pedals zaprezentowało dwa nowe produkty - Baxstabber i Blast Furnace, które wnoszą świeże spojrzenie na kształtowanie tonu i efekty dla gitar basowych.
Zoom wprowadza na rynek procesor efektów B3n, zaprezentowany podczas targów Winter NAMM Show. Urządzenie oferuje szeroki wachlarz efektów oraz modelowania wzmacniaczy i kolumn, sprawiając, że staje się niezastąpionym narzędziem dla każdego basisty.
Walrus Audio prezentuje ARP-87, pedał delay, który oferuje wszechstronne możliwości kreowania brzmienia. Charakteryzuje się czterema algorytmami: cyfrowym, analogowym, lo-fi i slapback, każdy z nich oferuje nie tylko różne brzmienia, ale też zmienne możliwości modyfikacji dzięki pokrętłu „X”.
Fuzzrocious Pedals ujawnia swoją najnowszą inwencję, pedał LunaReclipse, z 12-pozycyjnym przełącznikiem oferującym dwanaście unikalnych sposobów na przycięcie sygnału.
Godlyke prezentuje TWA MiniMorph Dynamic Waveshaper Pedal na Winter NAMM Show. Pedał oferuje niesamowitą różnorodność efektów na basie, zachęcając do eksperymentów z dźwiękiem.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek przełomowy pedal - Bass Mono Synth, oferujący 11 różnych syntezatorowych stylów basowych, od Acid po Cosmic, które zrewolucjonizują sposób, w jaki gramy na basie.
Ernie Ball zaprezentował na targach Summer NAMM dwa nowe pedały ekspresji dla basistów i gitarzystów: Overdrive i Ambient Delay. Zostały one zaprojektowane z myślą o dynamicznym kontrolowaniu brzmienia w trakcie gry.
Ashdown Engineering wprowadza na rynek innowacyjny pedał Phone Box, umożliwiający praktykowanie gry na basie do późnych godzin nocnych, bez obaw o zakłócanie spokoju. Sprawdź, jak możesz połączyć się ze swoim ulubionym wzmacniaczem bezpośrednio przez słuchawki.
Spiral Electric FX zaprezentowała swoją najnowszą propozycję - White Spiral Boost, zaprojektowany przez byłego twórcę z DOD/Digitech Toma Cram. Pedal oferuje innowacyjne rozwiązania oraz niezwykłą kontrole tonu i nasycenia dla gitar basowych.
Summer NAMM 2019 przyniósł wiele ekscytujących nowości w świecie sprzętu basowego. Przyjrzymy się bliżej odświeżonej serii basów Spector, nowemu efektowi od Boss, limitowanej edycji basu Phila Lynotta od Fender Custom Shop oraz innym innowacjom.
Darkglass Electronics wprowadza na rynek nowy pedał Alpha Omega, zaprojektowany we współpracy z Jonem Stockmanem z Karnivool. Ten innowacyjny efekt oferuje unikalną kombinację dwóch obwodów dystorsji, co czyni go jednym z najbardziej elastycznych pedałów na rynku.
Darkglass Electronics wprowadza na rynek nowy model w swojej ofercie - Alpha Omega Ultra, opisywany jako najbardziej wszechstronny przedwzmacniacz basowy, jaki kiedykolwiek zaprojektowali. To urządzenie łączy w sobie rozbudowane opcje modelowania dźwięku z nowoczesnymi funkcjonalnościami potrzebnymi każdemu basiście.
Ernie Ball zaprezentował na targach Summer NAMM dwa nowe pedały ekspresji dla basistów i gitarzystów: Overdrive i Ambient Delay. Zostały one zaprojektowane z myślą o dynamicznym kontrolowaniu brzmienia w trakcie gry.
Ampeg prezentuje dwa nowe pedały: Liquifier Analog Chorus i Opto Comp Analog Optical Compressor. Urządzenia te wnoszą świeżość do ich oferty, oferując unikalne możliwości brzmieniowe dla basistów.
Tech 21 wprowadza na rynek kolejną generację efektów sygnowanych przez Geddy'ego Lee – pedał DI-2112. Ten urządzenie łączy w sobie cechy znanych modeli GED-2112 i SansAmp YYZ, oferując szeroki zakres możliwości brzmieniowych, od czystych po wzmocnione harmonikami sygnały.
Keeley Electronics zaprezentowało na tym roku targach NAMM pedał kompresora dla basistów, który teraz jest gotowy do wysyłki. Uznany za przystępny cenowo kompresor studyjny w formacie stompbox, pedał wykorzystuje zintegrowane układy THAT Corporation 4320.
Eden rozszerza swoją ofertę o pedał Glow Plug, który za pomocą lampy 12AX7 dodaje organicznego ciepła do brzmienia basu. Pedał jest specjalnie zaprojektowany dla basistów, pozwalając na regulację poziomu ciepła i wybór konkretnych częstotliwości.
Tech 21 wypuścił na rynek Q/Strip, wszechstronne urządzenie działające jako przedwzmacniacz i bezpośrednia skrzynka w formacie DI, o cechach konsol nagraniowych z lat 60. i 70. prezentowane na targach NAMM 2017.
Trickfish Amplification wprowadza na rynek nowy pedal przedwzmacniacza Trilobite, który oferuje podwójne kanały i bogate możliwości kształtowania brzmienia
EBS poszerza swoją ofertę efektów basowych o MicroBass 3, analogowy multi-narzędzie dla basistów. Urządzenie to dwukanałowy preamp, który łączy w sobie funkcje z ich wzmacniaczy basowych HD360 oraz Fafner II.
Fuzzrocious wprowadza na rynek nową, imponującą propozycję dla miłośników efektów gitarowych – pedał Croak Double Filter Fuzz. Urządzenie oferuje nie tylko niepowtarzalny efekt fuzz, ale także podwójny filtr oraz dodatkowe możliwości kontroli.
W artykule opisuję swoje podejście do podłączenia efektu digital delay 1000 do combo basowego trace elliot series 6 715. Zmagam się z brakiem możliwości bezpośredniego włączenia efektów oraz zastanawiam się nad prawidłowym sposobem podłączenia przez wejścia effects.
Wojtek zmaga się z problemem zbyt słabego wzmocnienia swojego 60-watowego pieca basowego podczas koncertów. Rozważa użycie diboxa do nagłośnienia, zastanawiając się, jak najlepiej go podłączyć, i szuka tańszych rozwiązań.
Podczas próby nagrania dźwięku z gitary poprzez wzmacniacz do komputera, autor napotkał problem z odsłuchem. Wykorzystując wbudowane efekty wzmacniacza, próbował różnych kombinacji kabli, jednak nie mógł usłyszeć siebie podczas grania, mimo że nagranie było później odtwarzane poprawnie.
Szukam zestawu Head i kolumny za około 3000 zł, który współpracuje z efektami i nadaje się do metalu progresywnego. Gram na gitarze Cort T74 z pickupami EMG-HZ i aktywnym pre-ampem, preferując brzmienie bez 'kartonowego dołu'.
Autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat użycia syntezatorów gitarowych przez bassmanów, wspominając o swoich trudnościach ze znalezieniem dedykowanego urządzenia. Zwraca uwagę na model Roland GR-55, pokazując przykład jego zastosowania przez basistę Snoop Dogga, Bubby'ego Lewisa.
Pośród wielu marek efektów gitarowych, Harley Benton wyróżnia się jako ekonomiczna alternatywa. Czy warto zainwestować w efekty tej marki zamiast wydawać więcej na Bossa czy Marshalla? Oto moje doświadczenia.
Niedawno nabyłem używaną Fender Precision Bass z 1987 roku i zauważyłem, że na czysto daje niesamowite brzmienie, ale przy dokładaniu efektów zaczyna się dławić. Szukam porady, jak zoptymalizować jej brzmienie w ostrzejszych tonacjach.
Niedawne badania wykazały, że piwo może zawierać żeńskie hormony. Eksperyment przeprowadzony na 100 mężczyznach ujawnił zaskakujące efekty spożycia.
Dawid, 16-letni entuzjasta elektroniki i basista, podąża za swoją pasją do budowy własnego zestawu combo basowego. W artykule zadaje pytania dotyczące mocy potrzebnej na koncerty, wyboru materiałów na ściany combo i inwestycji w preamp lampowy.
RockBoard Power LT XL to powerbank dedykowany dla pedalboardów i smartfonów, oferujący szybkie i wygodne rozwiązanie problemu zasilania na scenie. Urządzenie zapewnia około 50 godzin pracy na jednym ładowaniu, rozdzielając moc na dwa niezależne wyjścia i dodatkowe wejście USB dla smartfonów.
Wraz z kolegą Jakubem podjęliśmy się zadania przetestowania różnych rodzajów złączek pod efekty. Dzięki dostępowi do laboratoriów Politechniki Łódzkiej, planujemy dokonać dokładnych pomiarów oraz nagrać próbki dla porównania.
Zastanawiam się nad wyborem nowej kostki do basu, który wprowadzi świeży dźwięk do mojej gry. Ashdown Envelope Plus oraz James LoMenzo są na czele mojej listy, ale potrzebuję też Chorusa na nadchodzące koncerty.
Od 2001 r. pasjonuję się graniem na basie, korzystając z różnorodnego sprzętu, od basów Sandberg, przez wzmacniacze Acoustic, po efekty BOSS. W mojej kolekcji znajdują się zarówno gitary basowe, jak i elektryczne, wzmacniacze, kolumny głośnikowe oraz efekty gitarowe.
Mateusz, student z 7-8 letnim doświadczeniem w graniu na basie, przyłącza się do społeczności forum. Jego muzyczną podróż rozpoczął na Hohner PJ Bass, a obecnie gra na Washburn T14 czarny oraz T.Burton Priest z wykorzystaniem efektu Exar Bass Distortion oraz pieca Hartke 1415.
Autor dzieli się swoim sposobem organizacji sprzętu w racku oraz pyta społeczność o lepsze metody ustawienia toru sygnału. Omawia konkretną konfigurację z wykorzystaniem Sansampa, BBE Sonic Maximizer i innych elementów.
Poszukuję porady na temat doboru głośnika o mocy najlepiej dopasowanej do mojego combo GALIEN-KRUGER 2x10 + twitter o mocy 180w oraz efektu, który wzmocni jego możliwości. Rozważam marki takie jak Eminence, CELESTION, SELENIUM i zastanawiam się nad efektami takimi jak DIGITECH RP 200 i Zoom B2.1.u.
Autor opisuje proces konfiguracji karty dźwiękowej Soundblaster X-Fi do pracy z oprogramowaniem Guitar Rig 2 w celu nagrywania basu. Spotyka się z problemem dotyczącym rejestrowania dźwięku z efektami bez niechcianych śladów audio.
Autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat obciążenia nadmiarem sprzętu muzycznego i rozważa przesiadkę na bardziej minimalistyczne podejście. Problemem staje się przestrzeń, unikatowość posiadanych przedmiotów oraz niepewność związana z przyszłym ich użytkowaniem.
Autor porusza temat odtwarzania specyficznego brzmienia lat 80'. dla zespołu muzycznego. Omawia wykorzystanie różnych efektów, takich jak reverb i delay, jak również wspomina o użyciu syntezatorów VST na próbach.
Odkryłem sposób na używanie Hot Handa z różnymi efektami, nie tylko od Source Audio. Dzięki odpowiednim przewodom i zworkom, możliwe jest sterowanie efektami basowymi, takimi jak SYB-5, Line6 M5, czy Multiwave Bass Distortion ruchami ręki.
Rozpoczynam kompletowanie pedalboardu i szukam porad dotyczących wyboru najlepszego rozwiązania. Zastanawiam się między ciężką skrzynią a praktyczną torbą oraz jakie elementy są konieczne do jego skompletowania.
Po przejściu na gitarzystę w kapeli, szukałem niedrogiego rozwiązania pozwalającego na dodanie efektów do mojej gry. Zoom B3, początkowo projektowany z myślą o basistach, zaskoczył mnie swoją wszechstronnością i najwyraźniej może sprostać potrzebom gitarzysty.
Jako gitarzysta, który niedawno zaczął grać na basie w domu za pomocą interfejsu Focusrite 2i4, stanąłem przed wyzwaniem zapewnienia odpowiedniego nagłośnienia basu na próbach nowo składającego się zespołu, bez posiadania wzmacniacza basowego. Rozważałem wykorzystanie swojego domowego setupu, aby zaoszczędzić na kosztach zakupu nowego sprzętu.
Basistka szuka efektu do basu, który pozwoli na zmianę stroju basu bez konieczności fizycznego przestrajania instrumentu. Idealny efekt powinien działać na cały sygnał i umożliwiać obniżanie lub podwyższanie dźwięku.
Zastanawiam się nad zakupem multiefektu do gitary basowej i zmagam się z wyborem między Korg Pandora mini a Korg PX5D. Gram różnorodną muzykę, od rocka po metal, zarówno solo, jak i z zespołem, i potrzebuję urządzenia uniwersalnego z kompresorem, symulacją wzmacniaczy, oraz kilkoma efektami.
Nowy członek społeczności basistów dzieli się swoją muzyczną podróżą i ulubionym sprzętem. Jako basista w zespole Bluesowym z 10-letnim doświadczeniem, gra na gitarze basowej Cort Action Bass oraz używa pieca Line6 Spider III.
Zespół FORMA padł ofiarą kradzieży swojego sprzętu muzycznego, kiedy to w godzinach nocnych w centrum Gdańska, ktoś ukradł im wyposażenie z samochodu. Apelują o pomoc w odzyskaniu skradzionego sprzętu.
Firma DigiTech, znana z produkcji efektów, wypuściła na rynek nową linię wzmacniaczy, w tym małe combo basowe DB15. Z kolei Warwick rozszerza swoją ofertę o nowe heady basowe serii WA oraz kolumny basowe serii WCA.
Mam problem z paką 4x10 od Demanufacture, w której lewy dolny głośnik zaczął wydawać dziwne brumy i buczenia. Mimo że w zespole dzwięk się gubi, obawiam się, że studio nagrań wychwyci te niepożądane dźwięki.
Basista z 8 lat doświadczenia z Śląska opowiada o swojej muzycznej podróży przez różnorodne gatunki i projekty. Z jego wyczuciem do brzmienia i hardware'u stworzył niepowtarzalne kombinacje, które zasługują na uwagę.
Autor poddaje refleksji swoją muzyczną drogę, która skłoniła go do zmiany instrumentu z gitary na bas. Z powodów finansowych szuka tańszych alternatyw dla drogiego oryginału Rickenbackera.
Immo, wielbiciel fantastyki i gier, z zamiłowaniem do tworzenia historii, jest także pasjonatem basu i vintage instrumentów. Posiada unikalną kolekcję basów i efektów, które używa do kreowania niepowtarzalnych dźwięków.
Artykuł zawiera kompendium wiedzy dla początkujących basistów, od wyboru pierwszego instrumentu, przez techniki gry, aż po konserwację sprzętu. Przybliża również tematykę dobierania wzmacniaczy i efektów, odpowiadając na najczęściej zadawane pytania.
Trevor Dunn, światowej sławy basista znany z takich projektów jak Mr.Bungle i Fantomas, ma w swojej kolekcji niezwykle interesujące instrumenty oraz efekty. Wśród jego wyboru znajdziemy zarówno klasyczne, jak i nowoczesne modele basów oraz innowacyjne przetworniki dźwięku.
Mefisto to nowy efekt stworzony przez Bogdana, twórcę Helter Skelter / Polish Love Overdrive, który wyróżnia się interesującą funkcją distortion/fuzz nie tracąc przy tym niskich tonów. Produkt jest jeszcze w fazie testów, ale już teraz zachwyca możliwościami i elegancką konstrukcją.
Zainteresowałem się wzmacniaczem Vision, modelem B-40, który oferuje maksymalną moc 50W oraz szereg ustawień dźwięku. Mimo atrakcyjnych możliwości, niektóre aspekty pozostają dla mnie zagadką, takie jak zastosowanie wejść High i Low.
N00B corner miał być miejscem, w którym nowicjusze mogliby zadawać pytania bez obawy o zostanie zignorowanym. Jednak po przeanalizowaniu konceptu i uwag od moderatora, okazuje się, że projekt ten jest niepotrzebny, ponieważ podobne rozwiązanie już istnieje.
Autor zastanawia się nad zakupem preampa do swojej gitary basowej OLP MM2, znalezionego na Allegro. Pyta społeczność o opinie, wartości i potencjalne efekty takiego urządzenia.
Pigtronix wprowadza na rynek nowy tuner w formie pedału - 2NR Chromatic Tuner. Jest to wysokiej precyzji urządzenie, zaprojektowane z myślą o gitarzystach i basistach.
Boss rozszerza swoją serię wzmacniaczy Katana o model Katana-Air EX Wireless Amp. Ten nowy, desktopowy wzmacniacz, dedykowany zarówno dla basisty jak i gitarzysty, oferuje 35 wat mocy pozwalając na pełniejsze brzmienie i większą projekcję dźwięku.
Tech 21 kontynuuje tradycję tworzenia sygnowanego sprzętu dla ikon rocka. Najnowszy dodatek, Frank Bello Street Driver 48 Signature SansAmp, wyróżnia się prostotą obsługi i wszechstronnością brzmienia.
TWA wypuściło na rynek Krytical Mass, reactywny oktawowy fuzz, który jest hołdem dla vintage'owego Maestro Bass Brassmaster. Dzięki unikalnemu zestawowi regulacji EQ i manipulacji napięciem, nowy pedał oddaje “agresywny, a jednak ciepły i organiczny charakter” swojego poprzednika.
Pedal Electro-Harmonix Pico Platform to kompaktowe urządzenie zapewniające kompresję i ograniczenie sygnału na poziomie studyjnym. Idealne rozwiązanie dla każdej pedalboardy.
EarthQuaker Devices rozszerza swoją linię pedałów o Ledges, maszynę do tri-wymiarowego rewerberacji. Pedal oferuje trzy tryby reverbu, które mogą zapisać i przywołać sześć presetów.
Elektronika dla muzyków wkracza na nowy poziom z Pico POG, najnowszym dodatkiem do serii POG od Electro-Harmonix. Ten kompaktowy pedał oktawowy dostarcza zarówno wyższych, jak i niższych oktaw, zapewniając unikalną kontrolę nad brzmieniem.
Fuzzrocious Pedals wprowadza do swojej oferty pedal Tyrannochorus, łączący efekty chorus i gated fuzz w jednym urządzeniu. To urządzenie zaprojektowane, by dodać unikalnego charakteru Twojemu brzmieniu basowemu.
Firma 1981 Inventions prezentuje nowy pedał - LVL. To stompbox typu low-gain overdrive, wyposażony w nowy i unikatowy obwód.
Iron Ether Electronics zaprezentowało Subterrograph, połączenie oscylatora wielooktawowego Subterranea z filtrem dolnoprzepustowym o czterech biegunach, Xerograph Deluxe. To pełnoprawny monofoniczny syntezator subtrakcyjny do gitary basowej oraz elektrycznej.
Walrus Audio rozszerza swoją serię narzędzi użytkowych Canvas o pasywny Re-Amp. To narzędzie studyjne służy do ponownego wysyłania już nagranych ścieżek basu, gitary, perkusji czy innego instrumentu przez pedały, efekty lub różne kombinacje wzmacniaczy.
Sushi Box Effects wypuszcza na rynek Venus X, lampowy przedwzmacniacz opracowany we współpracy z basistą Tony'm Puleo, zapewniający stały ton niezależnie od sytuacji. Pedal posiada dwa kanały – czysty i boost, które dzielą czteropasmowy equalizer.
Shnobel Tone wprowadza na rynek swój pierwszy pedał kompresora. Urządzenie zwiększa możliwości kontroli nad brzmieniem basu dzięki innowacyjnemu pokrętłu Blend.
DigiTech/DOD, po przejęciu przez Cor-Tek, na nowo wprowadza na rynek swoje kultowe efekty. Teraz firma ogłosiła powrót Meatbox Octaver and Subharmonic Synthesizer.
Beetronics wprowadza na rynek Seabee, rewolucyjny pedał multi-chorus, który oferuje klasyczne brzmienia analogowe oraz nową modulację Harmochorus. Dzięki trzem trybom chorusu i możliwościom personalizacji dźwięku, Seabee zapewnia niezwykle inspirujące przeżycia muzyczne.
Way Huge wprowadza na rynek nową jednostkę w swojej serii Smalls - Attack Vector Phaser & Envelope Pedal, która łączy w sobie dwa efekty: phaser i envelope filter. Dostarcza ona 'pięćdziesiąt odcieni bezczelności' zarówno na gitarze, jak i na basie.
Firma Genzler Amplification wprowadza na rynek nowy model w swojej ofercie, analogowy przedwzmacniacz basowy i bezpośredni box - Magellan Pre. Urządzenie przenosi funkcje przedwzmacniacza z popularnych wzmacniaczy basowych Magellan do przenośnego formatu pedału.
Fuzzrocious Pedals odświeża swoją ofertę o pedal Dark Driving v3. To co zaczęło się jako prosty stompbox, przekształciło się w wielofunkcyjne urządzenie tonalne.
W roku 2023 firma Dunlop świętuje 15. rocznicę MXR Bass Innovations, prezentując limitowaną serię Blackout. Seria ta wprowadza na rynek dwie z najpopularniejszych kostek - MXR Bass Compressor i MXR Bass Envelope Filter - w nowej, eleganckiej odsłonie.
Po latach nieobecności na rynku, Darkglass Electronics ponownie wprowadza do sprzedaży pedał Duality pod nową nazwą - DFZ. Pedał ten łączy w sobie dwie niezależne obwody fuzz, oferując niezrównaną wszechstronność dźwiękową.
Drybell rozszerza swoją ofertę o nowy pedał kompresora - Module 4. Jest to nowoczesne podejście do klasycznego brzmienia vintage z lat 70., które oferuje również tryb 'pełnego zakresu' dzięki niebieskiemu przyciskowi.
Boss reinterpretuje koncepcję swojego kultowego pedału SL-20 Slicer, przedstawiając nowszą, bardziej przystępną wersję - SL-2 Slicer. Ten nowatorski pedał przekształca dźwięk w unikalne, perkusyjne wzory, oferując możliwość tworzenia groove'ów w stereo.
Acorn Amps prezentuje ADHD, efekt, który wykracza poza tradycyjne kategorie. ADHD, czyli Adaptive Droning Hyperfuzz Device, to urządzenie, które łączy w sobie cechy glitcha, filtra, bit crushera, oktawera oraz kwadratowego oscylatora syntezatora, ukryte pod postacią efektu fuzz.
Nu-X Mighty Plug Pro to rozbudowana wersja popularnego wzmacniacza słuchawkowego, wprowadzając szereg ulepszeń i nowości. Oferuje modeling wzmacniaczy, efekty oraz modele kabinetów IR zarówno dla basu, jak i gitary, otwierając nowe możliwości dla muzyków.
Mojo Hand FX wprowadza na rynek Octaverse, pedał dedykowany dla efektu opóźnienia oktawy w trybie odwrotnym. Jest to urządzenie oferujące wyjątkowe i ekspresyjne brzmienia oraz możliwość kreowania ambience.
Strymon ogłosił aktualizacje sześciu swoich najpopularniejszych pedałów. Modeli DIG, Flint, El Capistan, Deco, Lex i blueSky doczekało się szeregu ulepszeń, od nowych połączeń po zwiększoną moc.
Walrus Audio poszerza swoją ofertę pedałów efektowych o Lore, generator krajobrazu dźwiękowego działający w opóźnieniu. Pedał oferuje pięć programów łączących opóźnienie i pogłos, tworząc mistyczną atmosferę.
DSM Humboldt wprowadza na rynek dynamiczny kompresor z regulowanym progiem, ClearComp 1078, który oferuje nowatorskie rozwiązania w dziedzinie kompresji dźwięku. Wyposażony w unikalną topologię DT, pozwala na bardzo naturalny i transparentny efekt kompresji.
Meris rozszerza swoją ofertę o pedał LVX, określany jako 'modularny system opóźnienia z dziedzictwem audio pro, zaawansowanym przetwarzaniem i wysokowydajną ścieżką sygnału'. Pedał zaprojektowano z myślą o maksymalnej elastyczności, przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjnego układu sterowania.
TC Electronic wprowadza do swojej oferty nowy model pedału z serii Plethora, Plethora X3, który oferuje elastyczny zestaw efektów, ale w mniejszym, bardziej kompaktowym formacie.
Fulltone wprowadza na rynek wyjątkowy pedał efektowy Supa-Wah, rozszerzający kolekcję custom shopu. Nowa wersja pedału wah zawiera dwie nowe opcje wśród pięciu głosów, dostępnych za pośrednictwem obracanego pokrętła, oferując szeroki zakres brzmień.
Earthquaker Devices wprowadza na rynek pedał overdrive Special Cranker, który cechuje się całkowicie dyskretnym analogowym układem. Jest określany jako krewny modelu Speaker Cranker, jednak oferuje jeszcze więcej – przeczytaj recenzję.
Mas Effects przedstawia Sona Fuzz, opisywany jako pedał fuzz o ekstremalnym wzmocnieniu i szczyptą elegancji. Wyposażony w przełącznik Body i inne funkcje, zmienia basową grę w zupełnie nową jakość.
Positive Grid rozszerza swoją serię wzmacniaczy o model Spark MINI, wzmacniacz zasilany bateryjnie z możliwością Bluetooth. Ten kompaktowy gigant zapewnia wielogodzinne doświadczenie muzyczne z bogatym basem i imponującą mocą.
Origin Effects wprowadziło na rynek dwa nowe pedały basowe: BassRIG Super Vintage i BassRIG '64 Black Panel, które rewolucjonizują sposób, w jaki basiści mogą kształtować swoje brzmienie.
Rodenberg Amplification wprowadza na rynek nowatorski pedal KILLMISTER, upamiętniający basową ikonę Lemmy'ego. Urządzenie to automatyczny wyłącznik dźwięku z ośmioma ustawieniami.
Mastro Valvola z Włoch rozszerza horyzonty muzyki, wprowadzając na rynek pedał OFF1. Urządzenie to łączy w sobie oktawer, fuzz oraz filtr, tworząc niezwykłe efekty dla gitary, basu, syntezatora i nie tylko.
Zoom B6, nowa jednostka multi-efektów dla basistów, właśnie trafiła na rynek. Oferująca szeroki zakres możliwości modelowania wzmacniaczy i efektów, ta jednostka jest gotowa, aby zrewolucjonizować Twoje brzmienie.
Mojo Hand FX wprowadza na rynek pedał kompresora Clarity, bazujący na oryginalnym projekcie obwodu, który łączy w sobie prostotę obsługi i wszechstronność brzmienia. Używa technologii DSP do uzyskania czystego, cichego i przejrzystego dźwięku.
Tech 21 wprowadza limitowaną edycję Geddy Lee MP40 Signature SansAmp, urządzenie, które nie tylko celebruje 40. rocznicę albumu Rush 'Moving Pictures', ale także oferuje unikalne funkcje i nową szatę graficzną inspirowaną kultową okładką.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek pedał Nano Q-Tron Envelope Filter, oferujący unikalne możliwości kształtowania brzmienia dla gitarzystów, basistów i klawiszowców. Jego dynamika reaguje na dynamikę gry muzyka.
Ashdown rozszerza swoją ofertę pedałów efektowych i wprowadza na rynek dwie nowe jednostki sygnowane przez artystów: John Myung Double Drive Pedal oraz Geezer Butler Pedal of Doom. Każdy z tych pedałów wyposażono w podwójne przełączniki nożne oraz charakterystyczne dla firmy dwa wskaźniki VU.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek Intelligent Harmony Machine, przesuwnik tonacji zdolny do tworzenia jednotonowych harmonii diatonicznych, interwałów i opcji wtórnych. Dodatkowo oferuje polifoniczne przesunięcie tonacji z przełącznikiem dur/moll.
Genzler Amplification wprowadza na rynek pedał re/Q Dual Function EQ, będący drugim urządzeniem zaprojektowanym przez Jeffa Genzlera i byłego inżyniera Genz Benz, Andy Fielda. Nowy model oferuje oddzielne filtry high-pass i low-pass dla lepszego czyszczenia dźwięku, a także 5-pasmowy korektor EQ dla pełnej kontroli tonalnej.
Nowy model w serii Cry Baby od Dunlop, współtworzony z Justinem Chancellorem z zespołu Tool, łączy w sobie trzy efekty: filtr środkowotonowy, obwód wah wah oraz vintage fuzz, tworząc unikatową propozycję na rynku.
Boss RC-600 Loop Station wnosi na rynek nowy wymiar możliwości dla muzyków poszukujących zaawansowanego urządzenia do tworzenia pętli. Posiada mnóstwo funkcji i efektów, które pozwolą Ci w pełni wyrazić swoją kreatywność muzyczną.
Crazy Tube Circuits prezentuje nową wersję pedału kompresora Golden Ratio Compressor V2, wprowadzając kluczowe innowacje w koncepcji kompresji sygnału basowego. Pedal imponuje trzema oddzielnymi obwodami kompresji, które z łatwością można przełączać, oferując niezrównaną wszechstronność.
Mattoverse przedstawia pedał Just A Phase, który pomimo swej nazwy oferuje znacznie więcej niż typowy phaser. To trój-pokrętłowy efekt, w którym analogowy sygnał łączy się z ośmioma cyfrowo sterowanymi przebiegami.
Boss zaprezentował nowy produkt dedykowany dla basistów - Waza-Air Bass, bezprzewodowy system wzmacniający. Zestaw łączy w sobie słuchawki, nadajnik i aplikację z wieloma efektami i wzmacniaczami, oferując niezwykle realistyczne doznania dźwiękowe.
Ampeg wypuszcza na rynek nowy, użyteczny przełącznik nożny o nazwie AFS2. Zapewnia on dodatkową kontrolę nad wzmacniaczami SVT oraz kombami Rocket Bass/BA.
Darkglass Electronics świętuje dekadę swojego flagowego produktu, pedału Microtubes B7K, edycją 10-lecia. Model limitowany charakteryzuje się ekskluzywnym minimalnym designem i obudową z czarnego obsydianu.
Firma Sitek Electronics ujawniła nowy efekt dla gitar basowych, Phasia - wieloetapowy phaser z tap tempo, wybieralnymi formami fali i innymi nowoczesnymi funkcjami. Cechuje się analogowym filtrem oraz nowoczesnym, sterowalnym LFO.
Neunaber wprowadza do swojej oferty nowy pedał - Illumine Reverb. Wyposażony w 17 efektów pogłosu oraz 50 fabrycznych i 50 użytkownika presetów, ten pedał łączy w sobie wszechstronność z przyjazną dla pedalboardu formą.
McGregor Pedals właśnie wprowadził na rynek Cozmic Fuzzball, pedał fuzz/distortion zaprojektowany zarówno dla basistów, jak i gitarzystów. Stworzony przez Gartha Heslopa, obiecuje unikatowe połączenie ostrego i miękkiego klipingu wraz z przesterowanym tranzystorem.
BMF Effects prezentuje High Roller, nowoczesne spojrzenie na klasyk wśród pedałów distortion. Pedal jest wyposażony w prosty układ sterowania z trzema pokrętłami: volume, gain oraz tone.
Dwa lata po wprowadzeniu retroinspirowanego chorusa June-60, TC Electronic prezentuje zaktualizowaną wersję tego pedału z licznymi ulepszeniami. Zachowując analogową budowę opartą na obwodzie chorusa syntezatora Roland Juno-60, wersja V2 oferuje kompletnie przeprojektowane wnętrze.
Spaceman Effects właśnie wypuściło na rynek Aurora, analogowy pedał flanger o stylu BBD, pełen innowacyjnych funkcji, w tym dwóch typów LFO, dwóch emulacji taśmy i statycznej opcji filtrowania grzebieniowego.
TC Electronic właśnie zaprezentował Zeus Drive, pedał z efektem overdrive inspirowany kultowym pedałem Klon. Charakteryzuje się luksusowo ciepłym tonem i zdumiewającą dynamiką.
Glou-Glou FX wprowadza na rynek Loupé, innowacyjny pedał looper/delay. To urządzenie to propozycja nie tylko dla miłośników efektów, ale również dla każdego kreatywnego muzyka.
Eventide wprowadza na rynek UltraTap, trzeci model w ich serii dot9. Ten kompaktowy pedal oferuje wielokrotne opóźnienia, glitchy reverb, ogromne pad-like volume swells oraz ekspresyjne modulowane efekty.
Acorn Amps przedstawia Solid State Preamplifier, łączący w sobie kanały normalny i nasycony z ich wzmacniacza Solid State w kompaktowym pedale przedwzmacniacza. Nie jest specyficzny dla basu, ale dodano przełącznik „thick” dla wzmocnionego niskiego zakresu.
Source Audio wprowadza na rynek Ultrawave Multiband Bass Processor, procesor efektów dla basistów oferujący niezwykle elastyczne możliwości przetwarzania sygnału.
Red Panda wprowadza na rynek zaktualizowaną wersję swojego pedału Bitmap - Bitmap 2, dodając nowe funkcje i możliwości kształtowania dźwięku.
Source Audio zapowiada wydanie limitowanej serii beta procesora Ultrawave Multiband, będącej wstępem do oficjalnej premiery. Specjalna edycja zawierać będzie jedynie 50 numerowanych egzemplarzy.
Tech 21 odświeża swoją klasyczną ofertę, przynosząc z powrotem legendarny pedał SansAmp Classic, który zrewolucjonizował świat gitary ponad 30 lat temu. Pedał, który był wykorzystywany w najróżniejszych gatunkach muzycznych, od death metalu po dżingle reklamowe, powraca w niezmienionej formie.
Japońska firma Free The Tone prezentuje rewolucyjny pedał głośności DVL-1H, wykorzystujący pełny zakres napędu paskowego dla płynnej regulacji.
SolidGoldFX prezentuje NU-33 Vinyl Engine, pedał, który naśladuje lo-fi brzmienie winylowych płyt. Dzięki swoim funkcjom, ten efekt daje możliwość dodania unikalnego, wintage'owego charakteru do Twojej gry na basie.
Electro-Harmonix prezentuje wznawianą wersję klasycznego pedału Big Muff z 1973 roku. Znany ze swojego wyjątkowego sustainu i artykulacji dźwięku, 1973 V2 Ram’s Head Big Muff Piwraca w nowoczesnej odsłonie.
Sunnaudio wprowadza na rynek Nucleus NU-1 Dual Boost Distortion, analogowy przedwzmacniacz zaprojektowany zarówno dla basistów, jak i gitarzystów. Ten pedał oferuje możliwość płynnego przejścia od czystego sygnału do pełnego zniekształcenia.
Hilbish Design w współpracy z Red Fang wprowadza na rynek limitowaną edycję pedału preampowego - Night Destroyer. Inspirowany serią wzmacniaczy Sunn Beta, które zespół wykorzystywał przez lata, prezentuje on unikalne możliwości kształtowania brzmienia.
Electro-Harmonix poszerza swoją ofertę efektów dla gitarzystów i basistów, wprowadzając na rynek pedał 1440 Stereo Looper. To urządzenie umożliwia nagrywanie w stereo do 1440 sekund (24 minuty) oraz przechowywanie do 20 pętli.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek Cntl Knob, statyczny pedał ekspresji pozwalający na przełączanie między dwoma predefiniowanymi ustawieniami. Urządzenie zaprojektowano z myślą o współpracy z innymi pedałami wyposażonymi we wejście pedału ekspresji.
TC Electronic rozszerza swoją ofertę pedalów loopera Ditto o model Ditto+. Nowa generacja pedału oferuje rozszerzone możliwości, w tym 99 slotów na loop'y, 60 minut czasu nagrywania oraz rewolucyjny tryb Extend Loop.
MESA/Boogie wprowadza na rynek wzmacniacz basowy Subway TT-800, łączący lekkość konstrukcji z mocyą klasycznego wzmacniacza. Czy to coś więcej niż tylko kolejny basowy wzmacniacz?
MOD Devices wprowadza na rynek MOD Dwarf, niewielki procesor efektów o otwartej platformie dla efektów, symulacji wzmacniaczy, kabin głośnikowych, wirtualnych instrumentów, syntezatorów i narzędzi MIDI. Urządzenie to stanowi pomost między muzykami a twórcami open-source, oferując dostęp do tysięcy pluginów.
ZVEX Effects wprowadza na rynek limitowaną edycję Fuzz Factory 7 Raw wykorzystującą transystory germanowe z lat 60. XX wieku. Pedal został zbudowany ręcznie podczas pandemii COVID-19 i cechuje się obudową z surowego aluminium.
Firma Ashdown Engineering przedstawiła najnowszy dodatek do swojej serii wzmacniaczy - OriginAL-500H, wzmacniacz o mocy 500 watów, który zachowuje kompaktowe wymiary swojego 300-watowego poprzednika. Dzięki lekkości i intuicyjnej obsłudze, OriginAL-500H jest doskonałem rozwiązaniem dla basistów ceniących sobie mobilność i łatwość w uzyskaniu idealnego tonu.
Quad Cortex to pierwsze urządzenie sprzętowe od Neural DSP, które zmieni twoje podejście do modelowania dźwięku. Firma zdecydowanie podnosi poprzeczkę w branży efektów gitarowych i basowych.
Aguilar Amplification wprowadza na rynek pedal przedwzmacniacza basowego DB 925. Ten mikropedal, inspirowany modelem DB 924, otwiera nowe możliwości brzmieniowe dla basistów.
EBS Billy Sheehan Ultimate Signature Drive to pedał, który pozwala na zachowanie niskich tonów przy jednoczesnym uzyskaniu szerokiego zakresu brzmień. Doskonała jakość i wszechstronność dla wielbicieli basu.
EBS rozszerza swoją flagową serię Blue Label o MultiComp, kompaktowy dwuzakresowy kompresor, który przynosi szereg nowych możliwości.
Przedwzmacniacz Colour Box V2 od JHS Pedals to zaawansowane urządzenie, które pozwala na uzyskanie dźwięku bezpośredniego znanego z konsol studyjnych Neve. Zobacz, co nowa wersja ma do zaoferowania.
Darkglass Electronics słynie z obwodów przesterowania, lecz ich pierwszym projektem był czysty preamp. Teraz marka przywraca go do życia w postaci Harmonic Booster V2.0, wprowadzając kluczowe ulepszenia.
Fuzzrocious wprowadza na rynek nowy pedał do swojej linii – Egg Sack. Urządzenie zawiera sekcję boost, drive i distortion z ich wcześniejszego modelu Playing Mantis.
Source Audio łączy siły ze swoimi najpopularniejszymi efektami opóźnienia i pogłosu, tworząc pedał Collider Delay and Reverb. Urządzenie to jest prawdziwym krokiem naprzód w świecie efektów gitarowych.
Firma Red Witch Pedals właśnie ujawniła Synthotron II, pedal, który wyposażony jest w podwójne analogowe oscylatory syntezatora. Każdy z oscylatorów ma niezależną regulację poziomu, decay i przełącznik oktaw, dodając do tego sekcję modulacji amplitudy, filtr obwiedni oraz sekcję próbek.
Massive Unity świętuje 10-lecie swojej obecności na rynku, wprowadzając preamp T.A.E. 10th Anniversary, zaprojektowany przez Danny'ego Gomeza zarówno dla gitarzystów, jak i basistów. Urządzenie korzysta z technologii Tube Amp Emulator, aby w kompaktowej formie odtworzyć realistyczne brzmienia wzmacniacza.
Audibotics wprowadza na rynek PlayX, pierwszą na świecie inteligentną platformę audio, przeznaczoną do obsługi różnego rodzaju instrumentów w wielu ustawieniach. Dzięki szerokiej gamie wbudowanych aplikacji i efektów, PlayX obiecuje przedefiniowanie sposobu, w jaki muzycy tworzą i dzielą się muzyką.
Fuzzrocious Pedals i Electronic Audio Experiments łączą siły, by stworzyć niepowtarzalny pedał basowy - Wicked Jawn. Połączenie tradycji, nowoczesności i miłości do muzyki w jednym.
Quilter Labs wprowadza na rynek fascynujący produkt dla basistów - pedal InterBass, będący systemem łącznościowym dla basu. Urządzenie to nie tylko zapewnia mocne 45-watowe wyjście, ale także oferuje szereg funkcji, które czynią go niezastąpionym narzędziem dla nowoczesnych muzyków.
Source Audio ujawnia swój najnowszy pedał syntezatora C4, przynosząc innowację w dziedzinie syntezatorów przystosowanych do gitary i basu. Z jego wszechstronnością i łatwością dostępu do rosnącej biblioteki dźwięków, C4 zmienia zasady gry.
Seymour Duncan wprowadza na rynek nowy pedal efektów - Dark Sun, stworzony we współpracy z gitarzystą Periphery, Markiem Holcomb. Urządzenie łączy w sobie cyfrowe opóźnienie z dodatkiem pogłosu, oferując szereg nowatorskich rozwiązań dla muzyków.
BecosFX rozszerza swoją serię CompIQ o model CompIQ PRO Stella Compressor, zaprojektowany zarówno dla basistów, jak i gitarzystów. Pedal oferuje wszechstronne możliwości kompresji, limitowania oraz harmoniczne zakłócenia.
West Co Pedals przy współpracy z uznanym perkusistą studiowym Curtem Bisquerą, wprowadza na rynek nowy efekt typu envelope filter nazwany Grease Juicer. Efekt dostępny jest w dwóch wersjach: dla gitary i basu.
Pigtronix Resotron to pedał efektowy bazujący na analogowych filtrach, inspirowanych syntezatorami klawiszowymi z lat 70'. Ofiaruje charakterystyczne brzmienia zarówno dla gitary, basu, jak i innych instrumentów.
EarthQuaker Devices wprowadza na rynek Life Pedal V2, nową wersję ich szybko wyprzedanego pedału. Teraz w bardziej tradycyjnej obudowie, ale z zachowaniem wyjątkowego brzmienia i dodatkowych funkcji.
Firma Pirate Guitar Effects wprowadziła na rynek pedal Peg Leg Overdrive i Compressor, który łączy w sobie brzmienia wzmacniaczy z lat 60. i 70. z wszechstronnym kompresorem. Sprawdza się zarówno dla gitar, jak i basów.
Firma Free The Tone wprowadziła na rynek rewolucyjny pedal PA-1QB, programowalny 10-pasmowy equalizer do gitary basowej. Urządzenie oferuje analogową ścieżkę sygnału z cyfrowym sterowaniem parametrami.
Wampler Pedals wprowadza na rynek Fuzztration, połączenie pedału fuzz z oktawerem i trójzakresowym EQ. Mimo wielu dostępnych regulacji, Fuzztration nie jest pedałem dla osób o słabym sercu.
Firma Godlyke wprowadza na rynek nowy pedal delay - EMMA Electronic Navigator Delay ND-1, który oferuje nie tylko funkcję tap-tempo, modulację, wyjścia wet/dry, ślady dźwięku, ale także unikatową kontrolę poziomu powtarzanych opóźnień. To urządzenie, które może całkowicie odmienić sposób, w jaki postrzegasz efekty delay w swoim brzmieniu basowym.
Nowy pedał Vintage Bass Octave od MXR to połączenie klasycznego obwodu oktawera z nowoczesnymi ulepszeniami. Jest to urządzenie oferujące znakomite śledzenie dźwięku, większą czystość sygnału i wszechstronność.
Firma Rougarou Pedals prezentuje swój najnowszy produkt - pedał fuzz Umibozu, inspirowany mitycznym potworem z japońskiego folkloru. Przeznaczony zarówno dla basistów, jak i gitarzystów, oferuje unikalne brzmienie oscylujące między distortion a fuzz.
DSM Noisemaker ogłosił premierę OmniCabSim Mini, kompaktowego pedału z linii symulatorów kabin. Pozwala on na precyzyjne dostosowanie brzmienia Twojego instrumentu, dzięki sterowaniu wzmacniaczem, poziomem, teksturą, rezonansem oraz wielkością kabin.
Fuzzrocious Pedals wprowadza na rynek Baby Furnace, miniaturową wersję pedału Blast Furnace. Charakteryzuje się sekcją bramkowego fuzzu, podwójnym przełącznikiem nożnym i możliwością zmiany tonacji.
Pedał Pralines od Glou-Glou FX to nowe podejście do kształtowania dźwięku dla gitarzystów i basistów, łączące w sobie filtry, modulację i fuzz.
Catalinbread rozszerza swoją linię efektów o NiCompressor, inspirowany vintage'owym kompresorem Loco Box "The Choker". Efekt ten oferuje wyjątkową dynamikę kompresji, zachowując przy tym wyższe częstotliwości.
Przez dziesięć lat pedał Carbon Copy Analog Delay od MXR zyskał status kultowego. Z okazji rocznicy, marka prezentuje edycję jubileuszową, która zachwyca nie tylko brzmieniem, ale i wyglądem.
Firma Ananashead Effects z Hiszpanii wprowadza na rynek nowy pedal basowy - Blend Bass Drive, będący połączeniem klasycznego overdrive'u z lat 70. z możliwością mieszania sygnału czystego.
Guy Pratt, współpracując z Foxgear Pedals, tworzy Knee Trembler, sygnowany pedał tremolo z serii Professional Compact, zaprojektowany, by doskonale oddać intro do „One of These Days” od Pink Floyd.
Lounsberry Pedals wprowadza na rynek nowy efekt dla gitarzystów i basistów - Tall Fat & Wide, rozwinięcie klasycznego modelu Tall & Fat z dodatkową możliwością pracy w stereo.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek Mod Rex, polirytmiczny modulator w formie pedału oferujący cztery niezależne sekcje modulacji zsynchronizowane w czasie. Każdą z sekcji można dostosować, tworząc unikalne brzmienia.
Darkglass Electronics poszerza swoją ofertę pedałów basowych o serię Microtubes X, w skład której wchodzą pedały Microtubes X i Microtubes X7, wykorzystujące wielopasmowe przesterowanie dla odpowiedniej kontroli niskich i wysokich częstotliwości.
Outlaw Effects wprowadza na rynek Nomad, przenośną deskę do efektów z wbudowaną baterią. Deska, dostępna w dwóch rozmiarach, umożliwia korzystanie z efektów bez potrzeby podłączania do gniazdka.
Electro-Harmonix przywraca do życia legendarny pedał Triangle Big Muff Pi w nowej, bardziej przyjaznej dla pedalboardów wersji. Ten kultowy efekt z 1969 roku powraca, zachowując oryginalny układ, ale dodając nowoczesne usprawnienia.
Meris Enzo, wielogłosowy syntezator instrumentów, wprowadza nową erę w świecie efektów dla gitarzystów i basistów. Z czterema trybami syntezatora zapewnia szeroką gamę brzmień, od monofonicznych po polifoniczne akordy.
Darkglass Electronics wprowadza do swojej oferty nowy efekt - pedal kompresji Hyper Luminal, wykorzystujący pierwszy hybrydowy projekt z analogowym VCA sterowanym cyfrową korelacją. To połączenie pozwala na wierniejsze odwzorowanie charakteru legendarnej kompresji, zachowując przy tym analogową ścieżkę sygnału.
Xotic wprowadza na rynek nową serię kabli Patch, stworzoną z myślą o użytkownikach efektów gitarowych. Wykonanie ze 100% mosiądzu obiecuje optymalny transfer sygnału i wyraźniejsze brzmienie.
Firma Mistweaver Effects zadebiutowała na rynku z dwoma pedałami: Serpent Fuzz i Forestry Overdrive. Obydwa urządzenia, inspirowane vintage'owym sprzętem, wprowadzają odświeżające innowacje.
Cusack Music wprowadza na rynek pedal Resound Reverb, oferujący osiem programów pogłosu i osiem użytkownika programowalnych presetów w dwóch bankach. Centralny punkt pedału stanowi duża, 10mm dioda LED w czterech kolorach, wskazująca bank, a diody LED po bokach wskazują wybrany preset w tym banku.
RPS Effects wprowadza na rynek dwa nowe, w pełni analogowe pedały - Warp Drive i Tremulus Maximus, które obiecują zrewolucjonizować sposób, w jaki basiści eksperymentują ze swoim brzmieniem. Dowiedz się, jak te innowacyjne urządzenia mogą wprowadzić twoją grę na zupełnie nowy poziom.
QUANTUMloop to przełomowe urządzenie od Ortega Guitars, łączące looper z wbudowaną multicyfrową stompbox perkusją. Posiada 16 fabrycznych sampli oraz cztery sloty na własne próbki.
Matthews Effects po raz kolejny zaskakuje innowacją wprowadzając na rynek odświeżoną wersję pedału reverb - Astronomer V2. Pedał oferuje trzy unikatowe algorytmy pogłosu, zapewniając wyjątkowe brzmienie.
Royal Jelly to ręcznie robiony efekt typu overdrive i fuzz blender od Beetronics, który umożliwia pracy dwóch obwodów równolegle. Pięć cech głównych modelu od Beetronics.
Electro-Harmonix Oceans 11 to pedał reverb, który łączy w sobie aż jedenastkę różnych stylów efektów pogłosowych, od klasycznych po egzotyczne. Jest to narzędzie, które oferuje niewiarygodną różnorodność i kontrolę nad brzmieniem.
Quiet Theory wprowadza na rynek nowy pedał reverb i delay - Prelude. Urządzenie, które wyznacza nowe standardy dla dźwięków basowych, syntezatorowych i akustycznych.
Firma Alexander Pedals poszerza swoją serię Neo o Defendera, pedał, który łączy w sobie wiele cyfrowych efektów przesterowania w jednym urządzeniu. Efekty są kontrolowane za pomocą pełnego panelu efektów wtórnych.
Firma Darkglass Electronics znana z innowacyjnego podejścia do sprzętu basowego, wprowadza ulepszenia do swojej serii Vintage, prezentując Vintage Ultra v2 oraz Vintage Deluxe v3.
Mesa/Boogie wprowadza na rynek dwa nowe urządzenia do zarządzania sygnałem: Switch-Track i Head-Track, przeznaczone do kontroli podwójnych wzmacniaczy.
Earthquaker Devices przedstawia nowy pedał - Pyramids Stereo Flanger, łączący innowacyjną architekturę DSP z bogactwem funkcji. Sprawdzamy, jak ten pedał wprowadza nową jakość efektów modulacyjnych dla gitarzystów i basistów.
Dwarfcraft Devices prezentuje Ghost Fax Phase Computer, cyfrowy kolos wśród pedałów modulacyjnych, dodając nowe, ekscytujące możliwości do klasycznych efektów fazowych.
Rockboard, marka należąca do firmy Warwick, odnowiła swoją serię pedalboardów na rok 2018, wprowadzając modele Duo 2.1, Tres 3.1, Quad 4.1 oraz Quad 4.2, oferując różnorodne rozmiary oraz opcje montażu zasilaczy.
Dusky Electronics rozszerza swoją ofertę o Mandorla - pedał wzmacniający inspirowany vintage'owymi pedałami z lat 60-tych. Pedał Mandorla zaprojektowany został z myślą o gitarze, basie i klawiszach, oferując kontrolę nad częstotliwościami basowymi.
Way Huge Electronics zapowiedziało swój pierwszy efekt przeznaczony specjalnie dla basistów - Pork & Pickle Bass Overdrive and Fuzz. Pedal łączy dwa znane efekty - Pork Loin overdrive i Russian-Pickle Fuzz w jednej obudowie.