Status Eclipse
Sprawdzam opinie na temat basu Status Eclipse, który zyskał uznanie za swoją legendarną jakość produkcji. Jego cena w przeliczeniu wynosi około 1800 zł, a interesuje mnie, czy pozytywne opinie na forach są uzasadnione.
Wprowadzenie do Basoofka_NETWitaj w sekcie basowych maniaków! Basoofka_NET to Twój przewodnik po niskich tonach, miejscem, gdzie bas ma głos ostateczny. Jeśli pasjonujesz się brzmieniami basowymi, szukasz informacji o najnowszym sprzęcie, chcesz nauczyć się nowych technik gry, czy po prostu uwielbiasz czytać wywiady z Twoimi basowymi idolami – dobrze trafiłeś!Co znajdziesz w Basoofka_NET?Recenzje basów elektrycznych, akustycznych i sprzętu niezbędnego każdemu basiście.Poradniki technik gry na basie, które podniosą Twój skill na wyższy poziom.Wywiady z wybitnymi basistami z całego świata.Artykuły na temat historii basu i jego roli w muzyce współczesnej i dawnej.Definicja basuBas to nie tylko instrument. To fundament każdej kompozycji, serce rytmu który niósł przez pokolenia joy do naszych uszu. Rezonujące, niskie tony, które czasem czujemy więcej niż słyszymy, mają moc, by prowadzić, inspirować i łączyć muzyków i słuchaczy. W Basoofka_NET celebrujemy to, co w basie najlepsze. Dział Basoofka_NET to miejsce, w którym skupiamy całą wiedzę na temat basu – od recenzji sprzętu basowego po wywiady z ikonami basu. Znajdziesz tu wszystko, co potrzebne, by zgłębić tajniki gry na basie.
Sprawdzam opinie na temat basu Status Eclipse, który zyskał uznanie za swoją legendarną jakość produkcji. Jego cena w przeliczeniu wynosi około 1800 zł, a interesuje mnie, czy pozytywne opinie na forach są uzasadnione.
Odkąd zacząłem czytać bloga Tubasa, moje podejście do muzyki jazzowej kompletnie się zmieniło. Teraz, z zapałem, czekam każdej nocy na chwilę, by móc grać na basie i zgłębiać tajniki tej muzyki.
Zastanawiam się nad stworzeniem własnego, unikatowego basu z pewnymi modyfikacjami wzorowanymi na modelu Ibaneza BTB. Projekt obejmuje dobor ciekawych materiałów oraz elementów, w tym podstrunnica z klonu 'ptasie oko', korpus z klonu lub jesionu oraz pickupy Bassblaster'y od Merlina.
Autor opisuje swoje doświadczenia z grą na gitarze i basie, borykając się z bólem stawów spowodowanym nieergonomicznymi pozycjami. Wyraża także swoje frustracje dotyczące postrzegania przez innych i odrzucenia pomysłu prowadzenia bloga z powodu braku pamięci do haseł.
Często początkujący gitarzyści oraz basiści mogą wpadać w pułapkę, myśląc, że tonacja utworu określana jest przez pierwszy akord akompaniamentu. W artykule omawiane są powszechne błędy i sposoby, aby ich unikać, a także wskazówki, jak prawidłowo rozpoznać tonację utworu.
Tomek Cedzyński to postać kontrowersyjna i pełna sprzeczności, znana z maniakalnego dbania o higienę oraz z zamiłowania do sprzętu basowego. W artykule poznajemy jego kolekcję basów, wzmacniaczy i akcesoriów.
Aktualna fascynacja basistów w kierunku starych, często uszkodzonych instrumentów, zdaje się odzwierciedlać tęsknotę za autentycznością i unikalnym brzmieniem. Ten trend nie ogranicza się tylko do elitarnych kręgów muzycznych, ale stał się szeroko rozpowszechniony wśród zwykłych użytkowników.
Projekt własnoręcznie zbudowanego basu przeżywa nieoczekiwany zwrot akcji po awarii elektroniki, która niszczy część jego możliwości. Niemniej jednak, autorowi udaje się z powodzeniem zakończyć budowę instrumentu, nadając mu unikalne brzmienie.
Pamiętam swoje pierwsze profesjonalne zarobki jako muzyk, które przekroczyły oczekiwania mojego ojca. To wywołało sporo kontrowersji, ale również była to lekcja o wartości umiejętności i pracy muzyka.
Dyskusja porusza problematykę znajdowania informacji na forum muzycznym i wyzwania z tym związane, zarówno dla nowych, jak i doświadczonych użytkowników. W tekście pojawia się także wzmianka o legendarnym wzmacniaczu basowym Ampeg b-15n, znanym również jako Fliptop.
Opisuję moją podróż w poszukiwaniu idealnego basu z ograniczonym budżetem, koncentrując się na marce GMR Bassforce. Podzielam również rozważania na temat przejścia na fretless, różnic w budowie i potencjalnych kosztach takiej modyfikacji.
Rozważając zakup multiefektu, pojawia się dylemat między Zoom B2.1u a BOSS GT-6B. Oba urządzenia mają swoje plusy i minusy, w tym różnice w obsłudze, funkcjonalnościach oraz cenie.
Znalazłem stary bas i postanowiłem go wyrestaurować. Nie będzie to szybki proces, ale mam zamiar zrobić to porządnie.
Opisuję proces tworzenia mojego wymarzonego basu przez polskiego lutnika z PXGuitars, zaczynając od inspiracji i wymagań, po wybór niezwykłych materiałów. Szczegółowa specyfikacja korpusu, gryfu, podstrunnicy i dodatkowego wyposażenia pokazuje unikalność i customową naturę tego instrumentu.
Nowy członek forum muzycznego przedstawia się i dzieli swoją pasją do rocka i metalu, jednocześnie wyznając, że jest całkowicie nowy w graniu na basie.
Autor dzieli się historią swojej próby renowacji starej gitary basowej marki Defil, którą otrzymał za darmo. Z uwagi na ograniczony budżet, stawia na jak najtańsze rozwiązania, jednocześnie prosząc o pomoc i porady dotyczące pierwszych kroków z gitarą basową.
Zastanawiam się nad motywacjami, które napędzają muzyków do grania. W moim przypadku, początkowa chęć imponowania szybko przekształciła się w uzależnienie od grania i związanej z tym atmosfery, co potwierdza, że w większości gramy dla własnej przyjemności.
Podczas naszego tygodniowego jam session zdecydowaliśmy się na nietypowy eksperyment: grę bez perkusji. Okazało się, że brak tego instrumentu pozytywnie wpłynął na naszą kreatywność i pozwolił każdemu z nas wsłuchać się w partię drugiego.
Autor podziela swoją historię, jak z gitarzysty stał się miłośnikiem basu. Wyznaje również swoje uczucia do basu Epi Thunderbird IV, mimo jego wad.
Młody basista chce zmienić swój instrument, ale napotyka na opór swojego ojca, który decyduje za niego. Postanawia więc zaangażować społeczność basistów do stworzenia filmu motywacyjnego, by przekonać ojca do zmiany.
W artykule opisuję spokojny weekend wypełniony muzyką, czytaniem i domowymi drobnostkami, podczas nieobecności żony. Są tu wspomnienia z obcowania z muzyką z głośników, dobrą książką oraz próby z basem.
Pomimo braku szczególnych uprzedzeń do występujących zespołów, Płock Cover Festival ponownie zapewnił niezapomnianą atmosferę dzięki wyjątkowemu miejscu i niezwykłym ludziom. Całe wydarzenie to połączenie relaksu, niespodziewanych muzycznych odkryć i profesjonalnego nagłośnienia.
Autor dzieli się swoją obawą i doświadczeniem związanym z grą na basie, explicit problemem ze strojeniem instrumentu. Zastanawia się, czy jest sens wracać do gry mimo przeszkód.
Nowa szkoła gry na basie Kamila Skwary to kompleksowy przewodnik zawierający 41 skal muzycznych wraz z ćwiczeniami. Książka współpracuje z firmą P-Faktor i zawiera 40 stron A4 oraz CD z tabulaturami i nutami.
Opowieść o muzycznych początkach autora, od pierwszych prób na gitarze do fascynacji jazzem i klasycznymi rockowymi zespołami. Zawiera również wspomnienia z festiwalu w Woodstock, doświadczone za pośrednictwem nagrań i snu po orzechówce.
Jako miłośnik cięższej muzyki, zestawiam listę preferencji dla mojego idealnego basu, z nadzieją na znalezienie instrumentu spełniającego moje oczekiwania w zakresie brzmienia, wyglądu i funkcji, z budżetem 2000-2500 zł.
Autor poddaje refleksji swoją muzyczną drogę, która skłoniła go do zmiany instrumentu z gitary na bas. Z powodów finansowych szuka tańszych alternatyw dla drogiego oryginału Rickenbackera.
Autor poszukuje taniego, ale dobrze brzmiącego instrumentu. Zastanawia się nad zakupem używanej basówki do 800 zł, która dobrze zarejestruje dźwięk przy nagrywaniu w domowym studio.
Porównanie kolumn basowych Hartke HX410 i EDEN EN 410 XST. Oba modele oferują wyjątkowe cechy, ale który z nich jest bardziej uniwersalny do każdego gatunku muzyki i pasuje do techniki slap?
Na łamach popularnych dyskusji na tematy muzyczne, pojawia się wiele zapytań dotyczących idealnego basu, który harmonizowałby z klasyczną gitarą i wokalem. Benek, autor tekstu, dzieli się swoimi przemyśleniami i szuka porady dotyczącej znalezienia gitary basowej o ciepłym brzmieniu.
Dyskusja dotyczy ciekawego zjawiska w muzyce - gotowania strun basowych, które mogą stracić swoje pierwotne brzmienie. Francuz, samouk i początkujący basista, zastanawia się, czy taki proces może przywrócić strunom ich metaliczny dźwięk i czy warto się na to decydować.
Autor wyraża zainteresowanie gitarami bezprogowymi i rozważa zmianę podstrunnicy swojego basu. Szuka możliwości przetestowania gitary fretless, by ocenić, czy spełni jego oczekiwania.
Rozważam stworzenie muzyki i nagrywanie bez większego zobowiązania, jednak mój obecny bas pozostawia wiele do życzenia - od jego pochodzenia, przez brzmienie, po elektrykę. Zastanawiam się nad pożyczką, naprawą, a nawet zakupem nowego instrumentu, a także potrzebuję urządzenia do połączenia basu z komputerem.
Marcin Pendowski, wybitny basista i nauczyciel, zaprasza na kurs gry na basie organizowany w Studiu Prób w Warszawie. Kurs łączy naukę harmonii, kompozycji oraz improwizacji z zajęciami na sekcji rytmicznej.
Otrzymałam bas jako prezent od wujka, ale miałam problem z odnalezieniem miejsca na podłączenie kabelka. Jestem początkująca i nie mam pojęcia, które z dwóch otworów jest właściwe dla kabla.
Rozważam zakup gitary basowej Ibanez gsr205 za 100zł od znajomego. Instrument jest w bardzo dobrym stanie, choć ma pewien mankament - delikatne pęknięcie na gryfie.
Fascynat muzyki, Grzesiek, dzieli się swoją muzyczną drogą od pierwszego oldsqulowego basu Rockwood do światowej klasy basu Status Energy Artist 4 str. W swojej kolekcji posiada także solidne modele jak Peavey Grind Bass 5str i kultową piątkę Roter, a także dedykowane sprzęty do ćwiczeń jak combo Hartke 1415 oraz SWR 750X.
Ten wpis może nie jest o basie, ale dotyka ważnego dla muzyków tematu - motywacji. Autor dzieli się swoją osobistą historią zrzucenia 38 kg w ciągu kilku miesięcy.
Immo, wielbiciel fantastyki i gier, z zamiłowaniem do tworzenia historii, jest także pasjonatem basu i vintage instrumentów. Posiada unikalną kolekcję basów i efektów, które używa do kreowania niepowtarzalnych dźwięków.
BFA, zespół z Rzeszowa grający cięższą odmianę hardcore'u, opowiada o swojej muzycznej drodze, współpracy z innymi zespołami oraz wyzwaniach, jakie przyniosły im nieszczęsne wypadki.
Nie mając doświadczenia z własnym sprzętem, autor wyraża swój entuzjazm i skrupulatność w poszukiwaniach idealnego basu. Rozważając zakup między Cort Action Bass V a Washburn T14, zgłębia różnice między modelami Cort i zastanawia się nad znaczeniem posiadania aktywnej elektroniki.
Autor wraca do momentu, gdy odkrył płytę Probot oraz inne zespoły z katalogu wydawnictwa Southern Lord. Opisuje swoje fascynacje muzyką i wpływ na niego m.in. zespołów takich jak Black Cobra czy -16-.
Opisuję proces podłączenia gitary basowej do komputera bez konieczności używania przedwzmacniaczy oraz innych urządzeń. Wskazówki dotyczą zakupu odpowiedniej przejściówki, konfiguracji systemowej oraz optymalizacji dla najlepszej jakości dźwięku.
Autor rozważa zakup swojego pierwszego 5-strunowego basu i prosi o radę na forum internetowym. Rozważany model to Cort Action Bass Active V BK dostępny do 1000 zł.
Autor podzielił się swoimi obserwacjami na temat zmiany techniki grania kostką z trzech na dwa palce, zauważając lepszą kontrolę i szybkość, ale również szybsze męczenie się kciuka.
Opisuję fenomen muzycznego życia, skupiając się na roli 'managera' zespołu i jego niezwykłym powodzeniu u płci przeciwnej, kontrastując to z doświadczeniami muzyków. Wspominam także o stereotypie 'basoofkowiczów' i zachęcam młodych muzyków do niezrażania się brakiem sukcesów miłosnych.
Autor dzieli się osobistymi anegdotami związanymi z życiem muzyka i wpływem basu. Opisuje humorystyczne sytuacje, w których basowe dźwięki generowały niezapomniane, czasem zabawne chwile.
Odkryłem koncepcję stworzenia unikalnego przestera do basu, inspirowanego zaleceniami Wrednego Igora i technologią lampową. Moim celem jest stworzenie urządzenia z regulacjami Volume, Mix/Blender i Gain, zdolnego do obsługi głębokich tonów basowych, nawet przy niskich strojeniach.
Opowieść 17-latka o tym, jak zaczął grać na basie i założył zespół 'Walking At The Roadside'. Inspiracja, nauka samodzielna i plany na przyszłość.
Pasjonat basu podziela się swoją przygodą z modyfikacją bassu B4 oraz planami zakupu nowego wzmacniacza. Dyskusja dotyczy również założenia kapeli i tworzenia własnej muzyki zamiast wykonywania coverów.
Pewnego dnia, gdy siedziałem nad kanałem z moim basem, zostałem poproszony przez młodego chłopca o lekcję gry na basie. Chociaż sam jeszcze się uczę, zgodziłem się mu pomóc, co dało mi dużą radość.
Bartosz Raducha, miłośnik różnorodnych gatunków muzycznych oraz student UW, podzielił się swoją pasją i ewolucją sprzętu basowego. Od początków z Defilem, przez Corta i MPG, aż po składaka z korpusu Ibaneza i gryfu Squiera.
Daniel opowiada swoją muzyczną podróż, od młodzieńczych eksperymentów z basem przyklejonym tapetą, przez przerwę z powodu miłości, do powrotu z bass Washburn T14. Podkreśla swoje amatorskie podejście i chęć uczenia się.
Autor opisuje swój piątkowy rutyn szczegółowo, mieszając relaks z muzyką i obserwacją życia codziennego w swoim otoczeniu. Następnie dzieli się nagraniem zespołu, w którym wspólnie z przyjaciółmi tworzą muzykę, prezentując skład osobowy i ich muzyczne umiejętności.
Dawid, młody entuzjasta basu z małej wsi w woj. Lubelskim, dzieli się swoją historią, jak od grudnia ubiegłego roku zaczął grać na basie, inspirację znalazł w muzyce i filmach, aż po pierwsze kroki w edukacji muzycznej pod okiem doświadczonego basisty. Jego pasja i samozaparcie prowadzą go do celu - grania w zespole i współtworzenia muzyki.
W 30. rocznicę rozpadu Led Zeppelin, firma Manson wypuszcza na rynek sygnowany bas Johna Paul Jonesa. Instrument ze specyfikacjami godnymi legendy, który z pewnością nie jest zwykłą zabawką.
W tym artykule dzielę się z Wami moimi refleksjami na temat wpływu literatury na moje życie, wspomnieniami o ulubionych bohaterach literackich oraz moją pasją do muzyki. Jest to osobista opowieść o tym, jak książki kształtowały moje wartości i jak muzyka jest dla mnie ucieczką od codzienności.
Autor opisuje swoje doświadczenie z powrotem do gry na gitarze basowej po dłuższej przerwie. Zauważa, że całkowicie stracił umiejętności, jakie posiadł - czuje się jak początkujący.
Tekst porównuje dwa popularne kombosy basowe: Laney RB6 i Ampeg BA 115, zastanawiając się, który z nich lepiej poradzi sobie w warunkach prób zespołu hard'n'heavy. Autor rozważa również potencjalny zakup Laneya RB7, biorąc pod uwagę budżet 1500 zł oraz kompatybilność z pięciostrunowym basem.
Autor podziela swoje doświadczenia związane z konwertowaniem klipu z jazzowego wieczoru, opisując również swoje zaangażowanie jako basista. Podkreśla radość płynącą z muzykowania pomimo niedoskonałości.
Problem dotyczy niechcianej ingerencji w dźwięk gitary basowej Cort Action przy użyciu większego wzmacniacza. Autor doświadcza silnego 'siania' dźwięku, które nasila się przy braku kontaktu z metalowymi częściami instrumentu.
Analizujemy różnice między basami ESP LTD TA-200 a ESP LTD TA-600, zwracając uwagę na budowę, materiały i osprzęt. Pomimo podobieństw, istnieją kluczowe różnice, które mogą wpłynąć na decyzję o zakupie.
Autor dzieli się osobistymi przeżyciami związanymi z muzykowaniem na tubie i basie, przytaczając przykłady humorystycznych i mniejszych konfliktów z innymi muzykami. Wśród opowieści znajduje się również przeprosiny dla tych, którzy mogli poczuć się urażeni jego wcześniejszymi wpisami.
Ashdown celebruje 30-lecie zespołu Level 42, wydając unikatową serię wzmacniaczy MK 500 sygnowanych przez Marka Kinga. Firma wzbogaciła również swoją ofertę o nowe kolumny głośnikowe dedykowane do wzmacniaczy Valve Little Bastard.
Rozważając zakup nagłośnienia nastawionego na koncerty, zastanawiam się między dwoma kombinacjami: Ampeg SVT 410 HLF z Marshall MB450H lub Peavey Tour 450. W oparciu o własne doświadczenia i opinie, wybór padł na Ampeg z jeszcze niesprecyzowanym wzmacniaczem.
Tekst opowiada o osobistych doświadczeniach autora z zarówno nieoczekiwanym, jak i nostalgicznych spotkań z przyjacielem, zwanym "Prezesem", którego połączyła muzyka i szkolne wspomnienia. Prezes, wzorowy basista, jawi się jako postać otoczona aurą talentu i skromności.
Odkryj moją podróż, jak przechodzę od zwykłego posiadacza DEFILa do twórcy niestandardowego basu w stylu Immo Custom Shop. Ta opowieść to prolog pełen pasji, drewna i elektroniki.
Autor podzielił się doświadczeniem związanym z zakupem piwa promowanego przez nietypową reklamę zawierającą płyty CD, które znacznie wpłynęły na jego gust muzyczny. Postanowił także zasięgnąć porady na temat problemów z nagrywaniem basu w mono.
Opowiadanie o tym, jak Maciej, pochodzący z Zabrza, zaczął swoją przygodę z graniem na basie. Pierwszym instrumentem był samodzielnie modyfikowany bas, który zmienił kilka elementów, by osiągnąć lepsze brzmienie.
Poszukuję porady w wyborze nowego wzmacniacza basowego, po sprzedaniu mojego zestawu Hartke A100. Celem jest znalezienie modelu do 2600 zł, który świetnie sprawdzi się zarówno w rockowych, jak i spokojniejszych partiach muzyki, a także będzie na tyle mocny, by przebić się przez zespół.
Autor podziela swoje doświadczenia na temat gry na basie bez użycia wzmacniacza (tzw. na sucho) i opowiada, jak negatywnie wpłynęło to na jego umiejętności muzyczne. Twierdzi, że grając w ten sposób, nie osiągamy odpowiedniego poziomu artykulacji i dynamiki.
Basista dzieli się swoimi doświadczeniami muzycznymi, jakie nabył grając w różnych zespołach i eksperymentując z różnorodnym sprzętem. Opowiada również o swojej obecnej działalności w kapeli weselnej, S.E.J.M.
Zastanawiam się nad zmianą mojego obecnego wzmacniacza EDEN WT 500 na model całkowicie lampowy i natrafiłem na Sadowsky SA 200. Rozważałem różne marki, ale ten model szczególnie przykuł moją uwagę.
Opowiadam o niesamowitej przygodzie z basem o nazwie LOTOS, wyprodukowanym przez Bydgoską Fabrykę Akordeonów, który zagrał kluczową rolę podczas przeglądu Jazz Juniors w Krakowie. Mimo że wydawał się kompletnie nieprzygotowany do gry, to bas ten przyniósł zaskakujący efekt i zdobył uznanie.
Dzień spędzony na festynie z orkiestrą strażacką w upale, wracając do domu natknąłem się na problem z laptopem nieprzystosowanym do basu. Odkryłem użyteczny rejestrator basu FREEHi-Q Recorder, a także podzieliłem się swoimi doświadczeniami ze starą, ale czarującą basówką LANG.
Przekształciłem swój stary bas J&D, wyjmując większość elektroniki, pozostawiając tylko jedną przystawkę przymostkową i potencjometr głośności. Spotkałem się z problemem: po podłączeniu instrumentu do wzmacniacza, sygnał jest bardzo słaby i zagłuszany przez szumy.
Autor dzieli się zaskakującym doświadczeniem związanym z wyjątkowo długą żywotnością baterii 9V w swoim basie Cort Viva Active. Pomimo regularnej gry, bateria wytrzymała 3 lata bez znaczącego wpływu na jakość dźwięku.
Marcin, nowy w społeczności, dzieli się swoją pasją do basu, swoimi inspiracjami i członkostwem w trzech zespołach. Wyraża podziw dla wielu basistów oraz swoje poglądy na temat gry na basie.
Artykuł zawiera kompendium wiedzy dla początkujących basistów, od wyboru pierwszego instrumentu, przez techniki gry, aż po konserwację sprzętu. Przybliża również tematykę dobierania wzmacniaczy i efektów, odpowiadając na najczęściej zadawane pytania.
Autor podziela swoje doświadczenia z Ampeg SVT 4 PRO i zastanawia się nad wymianą bądź dodaniem kolumny GK 410RBH w celu osiągnięcia lepszego brzmienia i skuteczności. Wymienia zalety posiadanej konfiguracji, a także potencjalne alternatywy.
Autor dzieli się swoimi doświadczeniami z gry na basach z kołkowatymi gryfami, które były dla niego niekomfortowe i przeszkadzały w rozwoju. Opisuje swoją przemianę po przejściu na jazzowe basy z mniejszymi gryfami, co przyniosło mu znaczny postęp i przyjemność z gry.
Grając na basie od początku roku jako samouk i intensywnie ćwicząc, zauważyłem ból w lewej ręce, rozciągający się od dłoni do przedramienia. Mimo odpoczynku i braku wizualnych nieprawidłowości w pozycji, problem się utrzymuje, prowokując pytania o potencjalne kontuzje.
Użytkownik forum boryka się z wyborem wzmacniacza basowego do swojego Jazz Bass-a. Kandydatami są EBS Classic Session 60, Ampeg MICRO-VR Head + SVT210AV Cabinet oraz Ashdown MAG C210T-300 EVO II Combo, z naciskiem na EBS ze względu na wyjątkowe brzmienie i przystępną cenę.
Podjęcie decyzji o modernizacji sprzętu to nie lada wyzwanie. Recenzuję, porównuję i pytam o opinie na temat basów ESP/LTD, Ibanez, Spector oraz Peavey, aby wybrać najlepszy sprzęt do cięższej muzyki.
Początki przygody z basem mogą okazać się niecodziennym wyzwaniem, hlownie gdy spotykamy się z fizycznym ograniczeniem jakim jest krótszy mały palec. Autorka dzieli się swoimi obawami oraz problemami dotyczącymi gry na basie, ze względu na niewielką długość swojego małego palca.
Artykuł opowiada o wspomnieniach autora związanych z muzycznymi i teatralnymi przygodami, które często kończą się w humorystycznych i lekko nieobyczajnych sytuacjach. Opisuje zabawne incydenty z autokarem w lesie i niezwykłe zdarzenie na scenie po próbie generalnej.
Autorka opisuje problem związany ze strachem przed graniem własnych kompozycji na basie, który towarzyszy jej od dwóch lat. Mimo że jest w stanie grać utwory innych artystów, odczuwa paraliż, gdy przychodzi do tworzenia i grania własnej muzyki.
Podczas poszukiwania prezentu dla brata, przypadkowo nabyłem basówkę Mayones Flame CS4, zamiast akustycznego instrumentu. Teraz, z zestawem głośników od wieży i subwooferem Creative, zaczynam swoją muzyczną przygodę.
W artykule znajdziesz uzupełnienie recenzji basu Cort GB94, zaprezentowane za pomocą próbek nagranych trzema mikrofonami i prezentację dźwięku Corta EVL Z4B. Autor udostępnia próbki dźwiękowe Cort GB94, nagrane na różnym sprzęcie oraz mixy Cort EVL Z4B.
Rozważałem wizualną personalizację mojego basu, inspirowany białym pickguardem, który przypominał mi pustą kartkę. Zaczęło się od naklejenia na pickguard obrazu „Krzyk” Muncha, ale rozmyślam o trwalszych sposobach personalizacji.
Ostatnio natknąłem się na problem z moim basem Fender Precision Bass Lyte '94, gdzie potencjometr głośności o oporności 20k Omów zaczął generować problemy. Lutnik stwierdził, że taka sytuacja jest niezwykle rzadka i może być trudno znaleźć zamiennik.
W poszukiwaniu idealnego basu pięciostrunowego do ciężkich brzmień, spotykamy się z niezwykle szczegółowymi wymaganiami: menzura 35", niski tuning, charakterystyczne brzmienie. Autor szuka basu, który zaspokoi jego potrzeby do grania post/sludge metalu, zwracając uwagę na komfort gry i dostosowanie do leworęcznych.
Podzielam wspomnienia z lat 90., kiedy to z zamiłowania do muzyki i pomimo braku doświadczenia, udało mi się zdobyć pierwszy bas. Dzięki pomocy nieznanych mi wtedy muzyków, którzy bezinteresownie zaoferowali swoje wsparcie, wkroczyłem w świat muzyki.
Opisuję problem z niechcianym, wysokim dźwiękiem pojawiającym się podczas gry na basie lub używania wzmacniacza. Dźwięk pojawiał się losowo, bez oczywistej przyczyny. Po zmianie kabla problem ustąpił, ale teraz powrócił.
Artur, 17-letni mieszkaniec Jastrzębia-Zdroju, rozpoczyna swoją przygodę z basem, dzieląc się swoimi pierwszymi wrażeniami i inspiracjami. Posiada bas Schecter Stiletto Extreme-4 BCH i wzmacniacz Hartke B300.
Autor eksperymentuje, zdejmując dwie struny z basu i zmieniając rozkład pozostałych, co nie wpływa znacząco na sposób gry, ale dostarcza nowych doznań muzycznych. W poście pojawia się również wzmianka o urokach używania stylofonu, instrumentu elektronicznego z lat 60.
W artykule poruszony został temat techniki gry na basie przy wykorzystaniu dwóch lub trzech palców. Autor dzieli się swoimi przemyśleniami oraz pytaniami dotyczącymi popularności tej metody, jej wpływu na grę w przyszłości oraz możliwości łatwego przestawienia się na nową technikę.
Autor dzieli się swoimi doświadczeniami i rozterkami związanymi z zamiarem zakupu basu sześciostrunowego. Opisuje swoje doświadczenia w sklepie muzycznym, preferencje dotyczące gry na basie oraz możliwości modyfikacji instrumentów.
Rob Van Der Loo to wyjątkowy basista, którego muzyczna działalność osadzona jest głównie w kręgu muzyki progresywnej. Posiada na swoim koncie udział w wielu znaczących projektach, a także wydał EP'kę 'Six Arms'.
Autor opisuje swoją muzyczną podróż, rozpoczynając od gry na gitarze w latach 90., przez zmianę na bas w celu wyróżnienia się w lokalnej społeczności muzycznej, aż do obecnej pasji do ciężkich brzmień basowych i grania w zespołach o różnorodnym repertuarze.