Autor opisuje proces tworzenia unikalnego basu fretless z niekonwencjonalnych materiałów, takich jak olcha i buk. Charakterystyczne brzmienie instrumentu uzyskano dzięki samodzielnie zrobionym przetwornikom.
ZOOM H2 to dyktafon, który zdecydowanie wyprzedza swój starszy model H1, oferując zaawansowane funkcje i lepszą jakość dźwięku. Czy jednak różnica w cenie jest wystarczająca, aby uzasadnić przesiadkę na nowszy model?
ZOOM H1 to budżetowa propozycja dyktafonu od renomowanej japońskiej firmy, oferująca solidne funkcjonalności w atrakcyjnej cenie około 400 zł. Sprzęt ten zaskakuje swoją lekkością i intuicyjnością używania, a także szerokim zakresem możliwości nagrywania w różnych warunkach.
Ashdown B-Social to nowoczesny wzmacniacz basowy przeznaczony do użytku na biurku, który wyróżnia się spośród innych urządzeń dzięki innowacyjnym funkcjom, takim jak Bluetooth i możliwość podłączenia drugiego instrumentu.
Bergantino Audio Systems zaprezentowało swoją najnowszą konstrukcję kolumny basowej - HG410, która stanowi rozwinięcie modelu HG310. Kolumna oferuje unikalne połączenie kompaktowych rozmiarów, imponującej mocy oraz wyjątkowej jakości dźwięku.
Rozważam zakup kabla o vintage charakterze od Fendera, zastanawiając się, czy warto go kupić, czy może stworzyć własny kabel z dostępnych komponentów.
Właściciel heada Gallien-Krueger 700RBII oraz kolumny MBX 410 zastanawia się nad możliwością połączenia ich za pomocą kabla speakon. W tekście poddaje analizie, czy jest to wykonalne bez korzystania z systemu bi-amp.
Czytelnik podzielił się pomysłem na modyfikację wzmacniacza Ampeg SVT-3pro poprzez integrację lampowej końcówki mocy, aby osiągnąć dźwięk pełnolampowego wzmacniacza. Dyskusja skupia się na potencjalnych wyzwaniach związanych ze zrozumieniem układów elektrycznych, doborem mocy i typów lamp.
Dyskusja na temat możliwości podłączenia dwóch różnych gitar (basowej i elektrycznej) do jednego wzmacniacza basowego. Zastanawiamy się również nad możliwościami podłączenia gitary elektrycznej do subwoofera.
Czytelnik podzielił się swoimi frustracjami i poszukiwaniem rozwiązania na temat naprawy wzmacniacza Eltron 50JP, który przez lata nie był używany. Po wymianie kondensatorów, wzmacniacz przestał działać całkowicie.
Posiadam wzmacniacz Laney RB6 i zastanawiam się nad rozbudowaniem go o dodatkową paczkę głośnikową. Zastanawiam się, czy lepsze będą dwa głośniki niskotonowe 8 ohm po 140W, czy jeden 15" głośnik.
Użytkownik opisuje trudności przy próbie stworzenia uniwersalnego kabla, będącego w stanie połączyć różne urządzenia audio. Kabel o długości 5m działa bez zarzutów, ale z problemami pojawiają się przy kablu 2m łączącym Chinch z mini-jackiem.
W tym artykule zastanawiamy się nad różnicami w brzmieniu między mostkiem typu Badass II a standardowym mostkiem Fendera, na przykładzie Fender Jazz Bass CIJ 1985. Przy użyciu szczegółowych filmów audio, pokazujemy subtelne, ale zauważalne różnice.
Autor opisuje problem ze swoim rozdartym głośnikiem ze starego zestawu LDM, zastanawiając się nad możliwością naprawy za pomocą kleju zamiast wymiany. Zgłasza prośbę o instrukcje klejenia głośnika, wspominając o improwizowanej metodzie użycia butaprenu i łaty z papieru lub tkaniny.
Autor tekstu opisuje swoje doświadczenia z moderacją na pewnym forum, podkreślając, że nie doświadczył dyskryminacji i bronił moderację. Zaznacza również swoje spostrzeżenia na temat obecności treści o sprzęcie audio na forum i w telewizji.
W artykule opisuję proces zamiany starego wzmacniacza Vermona w urządzenie, które po podłączeniu do głośnika zaczyna grać. Autor szuka pomocy i porad w realizacji swojego projektu.
Autor rozważa budowę kolumny dla wzmacniacza o mocy 300W, zastanawiając się nad odpowiednią mocą głośników oraz możliwością połączenia głośnika Eminence 15" z dwoma głośnikami Tonsil o mocy 50W każdy.
Autor rozważa zakup końcówki mocy do swojego zestawu audio, mając na uwadze kolumnę Ampega b410 hlf 400W na 4 om. Analizuje możliwości i eksploruje różne marki takie jak t.amp, ADS i Crown, zastanawiając się także nad kwestiami technicznymi związanymi z podłączeniem preampów.
Opowiadam o swoim doświadczeniu z przywracaniem do życia starego instrumentu, który przez długi czas leżał zapomniany. Po serii zabiegów odmłodzenia i wymianie strun, instrument znowu zaczął dostarczać niezwykłych doznań muzycznych.
Autor tekstu podzielił się swoim planem budowy mini przenośnego wzmacniacza z wykorzystaniem dwóch małych głośników o impedancji 4 ohm i mocy 5W, poszukując schematów i pomocy w realizacji projektu.
Autor opisuje problem ze spalonym combo Tonsil 50.03 po nieprawidłowym podłączeniu głośnika, które skutkowało zapachem spalenizny i przepaleniem bezpiecznika. Poszukuje sposobu na naprawę urządzenia.
Autor podzielił się doświadczeniem związanym z zakupem piwa promowanego przez nietypową reklamę zawierającą płyty CD, które znacznie wpłynęły na jego gust muzyczny. Postanowił także zasięgnąć porady na temat problemów z nagrywaniem basu w mono.
Odkryłem niezwykły model wzmacniacza o nazwie Power Amplifier 1201, który wyróżnia się nietypowymi charakterystykami oraz konstrukcją. Wzmacniacz ten posiada unikalne cechy, takie jak 7-zakresowy equalizer graficzny i różnorodne gniazda wejściowe i wyjściowe.
Autor artykułu dzieli się refleksją dotyczącą używania wysokiej jakości sprzętu do nagłośnienia basu. Wskazuje na paradoks polegający na tym, iż pomimo wykorzystania profesjonalnego sprzętu w studiu, ostatecznie nagrania słuchane są na standardowym nagłośnieniu domowym.
Podczas ferii miałem okazję zapoznać się z kolumnami estradowymi Jensen No. 6. Ich unikalna konstrukcja i jakość dźwięku wydają się obiecujące.
Behringer, znany z produkcji niedrogiego sprzętu nagłośnieniowego, nabył legendarne marki Midas i Klark Teknik od firmy Bosch. To przejęcie ma na celu wzmocnienie pozycji obu firm na rynku i wykorzystanie opracowanych przez nie technologii.
"Wojna głośności" to tendencja w przemyśle muzycznym polegająca na produkowaniu nagrań o coraz większych poziomach głośności, co prowadzi do zmniejszenia dynamiki utworów i potencjalnego zniekształcenia. Często skutkuje to męczącym wrażeniem podczas słuchania i jest krytykowane przez wielu artystów.
MUSIC MEDIA to kluczowe wydarzenie dla branży muzycznej w Polsce, odbywające się w Krakowie. Zaprasza muzyków, realizatorów dźwięku, producentów, dystrybutorów oraz pasjonatów muzyki, oferując spotkania z czołowymi artystami i ekspozycję firm.
Nabyłem używany zestaw Eltron 100, który składa się z wzmacniacza, kolumny i equalizera. Mimo że widziałem, jak urządzenia działają u znajomego, u mnie equalizer nie funkcjonuje poprawnie.
Autor ma problem z uruchomieniem starego wzmacniacza i głośników, które leżały w piwnicy. Po podłączeniu do komputera muzyka gra bardzo cicho i pod warstwą szumów.
Opisuję moje doświadczenia z kompresorem AVT 302, zakupionym za 60zł. Pomimo wyzwania w konfiguracji i problemów technicznych, urządzenie wciąż w pewien sposób działa, zaskakując mnie swoją funkcjonalnością.
Bergantino Audio Systems odświeżyło swój wzmacniacz na 2023 rok, wprowadzając model forté HP2 z większym headroomem i możliwościami personalizacji dźwięku.
UnderTone Audio wprowadza na rynek GB Tracker i Satellite, innowacyjne urządzenia łączące funkcje DI i re-amp, które zapewniają prostotę i elastyczność w pracy nad brzmieniem basu.
Tsunami Cables wprowadza na rynek nowy, wszystko lampowy klasa A preamp V-15 z dwoma mieszalnymi kanałami, zaprojektowany przez Bruce'a Egnatera. Inspiracją dla urządzenia był kultowy wzmacniacz basowy B15.
McGregor Pedals wprowadza na rynek swój drugi efekt, nazwany Crunch Plus Overdrive. Jako kontynuację swojego pierwszego produktu, firma dodaje trzeci etap zysku i drugi etap przycinania, zapewniając przejrzystość i siłę na nowym poziomie.
EBS powróciło do swoich korzeni, prezentując model 802 - 750-watowy wzmacniacz basowy, który ma stać się nowym kamieniem milowym w ich ofercie. To więcej niż wzmacniacz - to kawał solidnej technologii.
Carvin Amps and Audio rozwija swoją ofertę wprowadzając bezprzewodowy system UX1200BGT, zaprojektowany z myślą zarówno o gitarzystach, jak i basistach. System wyróżnia się szerokim zakresem odpowiedzi częstotliwości, co pozwala na uzyskanie wyrazistych niskich tonów.
JOYO Audio wprowadza na rynek pedał O.M.B., łączący funkcje loopera i automatu perkusyjnego, tworząc idealne narzędzie dla muzyków poszukujących wszechstronnych możliwości brzmieniowych.
Nordstrand Audio odkrywa nowe horyzonty brzmieniowe z ich najnowszym produktem - przetwornikiem Big BladeMan. Ten innowacyjny przetwornik oferuje soczyste, potężne brzmienie, które zadowoli nawet najbardziej wymagających basistów.
Hartke obchodzi dziesiąte urodziny swojej serii HyDrive, wprowadzając na rynek cztery nowe modele kolumn basowych. Są to kolumny zaprojektowane z myślą o zapewnieniu najlepszej jakości dźwięku dla basistów, łączące w sobie membrany z papieru i aluminium.
Arkham Sound rozszerza swoją ofertę przedwzmacniaczy lampowych o model Abyss, oferując doskonałe brzmienie w umiarkowanej cenie. Urządzenie zostało wyposażone w te same podstawowe obwody co ich modele Bullet i Zephyr, i może być używane autonomicznie lub montowane w racku.
Fender poszerza swoją ofertę monitorów dousznych o modele CXA1 i FXA9 Pro. Każdy z nich jest zaprojektowany zarówno z myślą o występach na żywo, nagraniach, jak i słuchaniu muzyki.
Vanderkley Amps zaprezentował dwa nowe produkty: wzmacniacz basowy Spartan oraz kolumnę 210LNT. Oba zostały zaprojektowane z myślą o tonie, mocy i prostocie.
Geddy Lee, legendarny basista grupy Rush, współpracując z Tech 21, stworzył unikalny przedwzmacniacz basowy SansAmp GED-2112. Urządzenie wprowadza nowy wymiar do brzmienia basu, oferując dwa oddzielne preampy działające równolegle.
Bergantino Audio Systems rozpoczyna nowy 2017 rok z serią Referencyjnych Kolumn Głośnikowych - nowym punktem odniesienia w jakości basowego wzmacniania. Dzięki wyjątkowym komponentom i precyzyjnej konstrukcji obietnicą marki jest niezrównana jakość dźwięku.
Bergantino Audio Systems wprowadza na rynek głośnik HG310 „Holo-Graphic”, kombinujący trzy głośniki niskotonowe z magnesem neodymowym i jedną wysokotonową, oferując niezwykłe doznania akustyczne w 360 stopniach.
Blackstar Amps przedstawia Tone:Link, odbiornik audio Bluetooth, który umożliwia strumieniowanie muzyki do każdego wzmacniacza lub urządzenia z wejściem liniowym. Jest to idealne rozwiązanie dla basistów, gitarzystów, a także dla użytkowników domowych systemów stereo i systemów PA.
Z okazji 20-lecia marki Providance LTD wprowadza na rynek kabel Platinum Link V206 z unikatowymi złączami. Innowacyjna konstrukcja i zaawansowane technologie gwarantują niezrównaną jakość dźwięku.
Bergantino Audio Systems wprowadza na rynek kolumnę basową NV610T „New Vintage”, łączącą w sobie klasyczne brzmienie z nowoczesnymi technologiami. Ten model to rozwinięcie popularnej NV610, oferując jeszcze więcej mocy i klarowności dźwięk.
Bergantino Audio Systems rozszerza swoją lekką serię CN o konfigurację 2x10. Model CN210 wyróżnia się mocą 400W RMS i wagą zaledwie 15,4 kg.
Acme Sound rozszerza swoją ofertę kolumn basowych o model Low B-212, dostępny w wersji standardowej i kompozytowej. Obie wersje wyposażone w podwójne, 12-calowe głośniki niskotonowe, oferują pełny zakres niezakłóconego tonu z odpowiedzią częstotliwościową od 31Hz do 20kHz.
Barefaced Audio, brytyjski producent sprzętu audio, wprowadza na rynek nową kolumnę basową Eight 10. Została ona wyposażona w osiem głośników 10CR250, oferując niebywałą moc obsługi 2000 watów.
Fender Musical Instruments Corporation ogłasza wprowadzenie na rynek nowej generacji produktów audio, które oferują wysokiej jakości dźwięk na każdym etapie muzycznej podróży. Sprawdźmy, co kryje się za tą obiecującą premierą.
Współczesny basista to nie tylko muzyk, ale także twórca multimedialny. Odkryj, jak łatwo połączyć nagrywanie audio i wideo, by twoja muzyka znalazła szerszą publiczność w mediach społecznościowych.
Barefaced Audio Big Baby 3 to kolumna gitarowa, która łamie stereotypy i wyznacza nowe standardy w branży. Zaskakuje jakością wykonania, lekkością oraz niesamowitą mocą.