No, przyjdziecie do mnie za jakieś 20 lat to znajdziecie taki sprzęt (tylko z czystymi maskownicami). Pod orangem będzie stał mój Squier, a pod sunnem będzie rick.
To nie do końca Sunn,bo to już chyba po przejęciu przez fendera, więc bardziej Bassman 300 (i paczki też wyglądają jak Bassmany) niż Sunn..
🙁
Chociaż do tej pory nie wiem, czy Bassman 300 to nie jest po prostu oryginalny Sunn z innym logo, czy ten Sunn to Bassman 300 zanim stał się Bassmanem 300 😛
Za 20 lat to będziemy chodziz 300gramowym headem na klamrę do paska full lampa 1000w, a ten sunn to wygląda trochę jak Bassman.
Nie podoba mi się ten bas w ogole ale reszta zacna!
Bas ma tą zaletę, że widać przez niego tą kozacką paczkę 😀
To już jest Fender, bo oryginalny Sunn Model T chociażby nie miał korektora graficznego. Ktoś na talkbassie pisał, że te Fendery to niemal dokładne kopie oryginału, ale ja w to nie wierzę 😉
Dla mnie to za dużo dziesiątek, ale zestaw zyskuje móją aprobatę 😉
BTW
śledziu, nie byłem w stanie znaleźć takiego zdjęcia z 4×12 albo 2×15 🙁 Też nie lubię dziesiątek.
Kedziu, na tym obrazku i tak nie ma Sunna na którym kiedyś grałem, ciekawe jaki to był model..
Gurf, grałeś na 190B.
A Sunnowi nie udało się ustanowić nowych, lepszych standardów w postaci 6×12 i 4×15:
(byłem o krok od kupna takiej, ale sprzedający, nie wiedzieć czemu, nie chciał jej wysłać)
Zajebiasty wzmacniacz, biorę go nawet jeśli to teraz Fęder (i tak dobrze że po przejęciu nie zamkneli produkcji i nie zlikwidowali zacnej marki). Co do paczek to widziałbym raczej jakieś skromne 4 x 18″ 🙂
A bas Ampega niech sobie krytykują tylko abnegaci – to zajebiaszcza maszyna i grywał na tym modelu jeszcze sam basista Rolnick Stones, a pamiętam: Bill Wyman! To chyba jedyny bas z wymienialnym pick-upem – na allegrze jest taki za 3,5 TPLN.
Sunn i INDIE ROCK?! ;D
Zawsze mnie to ciekawiło: W tych piętnastkach od Orange jest ta szczelina z boku, która nadaje kolumnie wygląd “postawione na boku combo z wymontowanym wzmacniaczem” – poza funkcją czysto estetyczną (kwadratura wokół okrągłej piętnastki) ma to jakąś funkcję?
Schowek na winyle do playbacku? 😀
Eeeee… Bass-reflex?
Proste odpowiedzi zawsze są najmniej spodziewane, choć przeszło mi to przez myśl. Cóż, przywykłem jednak do okrągłych bass-refleksów i przyznaję, że ta asymetria nieco mnie drażni… Chyba, że druga kolumna miałaby to po przeciwnej stronie, wtedy byłoby śmieszne 😀
Gitara w trybie stealth 😀
j.w.
Nie słyszałeś o tych niewidzialnych dla radarów samolotach?
No, w Orangach to są bass reflexy. Z tego co wiem, konstrukcja tych paczek jest zerżnięta z Mesy Diesel.
stary Sunn to co innego
Nowe czy to china Bassman czy china Sunn – siecze góra na gitarę mógłby być 🙂
Robi wrażenie 😉
To nie do końca Sunn,bo to już chyba po przejęciu przez fendera, więc
bardziej Bassman 300 (i paczki też wyglądają jak Bassmany) niż Sunn..
🙁
Chociaż do tej pory nie wiem, czy Bassman 300 to nie jest po prostu oryginalny
Sunn z innym logo, czy ten Sunn to Bassman 300 zanim stał się Bassmanem 300
😛
Za 20 lat to będziemy chodziz 300gramowym headem na klamrę do paska full
lampa 1000w, a ten sunn to wygląda trochę jak Bassman.
Nie podoba mi się ten bas w ogole ale reszta zacna!
Bas ma tą zaletę, że widać przez niego tą kozacką paczkę 😀
a to część mojego zestawu domowego za 20lat
http://www.img695.imageshack.us/img695/8371/sunni.jpgTo już jest Fender, bo oryginalny Sunn Model T chociażby nie
miał korektora graficznego. Ktoś na talkbassie pisał, że te Fendery to
niemal dokładne kopie oryginału, ale ja w to nie wierzę 😉
Dla mnie to za dużo dziesiątek, ale zestaw zyskuje móją aprobatę 😉
BTW
śledziu, nie byłem w stanie znaleźć takiego zdjęcia z 4×12 albo 2×15 🙁
Też nie lubię dziesiątek.
Kedziu, na tym obrazku i tak nie ma Sunna na którym kiedyś grałem, ciekawe
jaki to był model..
Gurf, grałeś na 190B.
A Sunnowi nie udało się ustanowić nowych, lepszych standardów w postaci
6×12 i 4×15:
http://www.i141.photobucket.com/albums/r50/great_sscott/6×1202.jpghttp://www.sunn.ampage.org/sdp/index.php?action=dlattach;topic=5235.0;attach=1147;image(byłem o krok od kupna takiej, ale sprzedający, nie wiedzieć czemu, nie
chciał jej wysłać)
Zajebiasty wzmacniacz, biorę go nawet jeśli to teraz Fęder (i tak dobrze że po
przejęciu nie zamkneli produkcji i nie zlikwidowali zacnej marki). Co do
paczek to widziałbym raczej jakieś skromne 4 x 18″ 🙂
A bas Ampega niech sobie krytykują tylko abnegaci – to zajebiaszcza maszyna i
grywał na tym modelu jeszcze sam basista Rolnick Stones, a pamiętam: Bill
Wyman! To chyba jedyny bas z wymienialnym pick-upem – na allegrze jest taki za
3,5 TPLN.
Sunn i INDIE ROCK?! ;D
Zawsze mnie to ciekawiło: W tych piętnastkach od Orange jest ta szczelina z
boku, która nadaje kolumnie wygląd “postawione na boku combo z wymontowanym
wzmacniaczem” – poza funkcją czysto estetyczną (kwadratura wokół okrągłej
piętnastki) ma to jakąś funkcję?
Schowek na winyle do playbacku? 😀
Eeeee… Bass-reflex?
Proste odpowiedzi zawsze są najmniej spodziewane, choć przeszło mi to przez
myśl. Cóż, przywykłem jednak do okrągłych bass-refleksów i przyznaję,
że ta asymetria nieco mnie drażni… Chyba, że druga kolumna miałaby to po
przeciwnej stronie, wtedy byłoby śmieszne 😀
Gitara w trybie stealth 😀
j.w.
Nie słyszałeś o tych niewidzialnych dla radarów samolotach?
No, w Orangach to są bass reflexy. Z tego co wiem, konstrukcja tych paczek
jest zerżnięta z Mesy Diesel.
stary Sunn to co innego
Nowe czy to china Bassman czy china Sunn – siecze góra na gitarę mógłby
być 🙂