Squierek PB Standard V Lady

Główka gitara squier pb standard v

Klucze gitara squier pb standard v

Korpus gitara squier pb standard v

Gryf bass squier pb standard v

W pokoju na wieszaku gitara squier pb standard v lady
Basik ma około 6 lat, jestem jego trzecim właścicielem.

Kupiłem go w czerwcu 2010r. za grosze.

Brzmienie? Jak to Precel. Dołu mu nie brakuje 😉

Korpus z Agathisu, gryf nie wiem, podstrunnica palisandrowa.

Przetworniki, nie mam pojęcia.

Ogólnie bas średniej, a nawet i niższej klasy.

Pytania? Piszcie, odpowiem 🙂

Podziel się swoją opinią
KudłatyBass
KudłatyBass
Artykuły: 3

14 komentarzy

  1. „Brzmienie? Jak to precel.” Nie kojarzy mi się z układem J-J, układem
    aktywnym ani agathisem 😀

    Na pewno jest to standard precision? Bo precision na pewno, ale daleki od
    standardu :>

  2. 😛

    Standard, standard 😛 Jest taki maluteńki, jakby napisany piórem napis za
    „Precision Bass” „Standard” i R w kółeczku ;P I dlaczego ma odbiegać od
    standardów? 😛

  3. Dante,

    1. To Squier

    2. Piątka

    3. Też jest pasyw, przystawki PB

    4. Poczytaj właśnie o Squierach PB Standard V 😉 Jest standard i affinity,
    który ma korpus z olchy właśnie 😉

    wetheflamers,

    Przy piątej strunie jest obrobiony gwint w śrubie i nie da się jej
    opuścić… :/

  4. No faktycznie, w końcu go wygrzebałem, zwracam honor – to model standard
    precision.

    Ale do precisiona standardowego w moim mniemaniu wciąż się ma nijak, więc
    zastanawia mnie ile brzmienie z precisionem ma wspólnego 😀

  5. To tylko Squier, a te wszystkie Squiery są nic nie warte, robione niby na
    podobiznę Fendera, a i tak Squier robi to po swojemu. Jedyna wersja Squiera,
    która mi się podoba to JB Vintage 🙂

    Agathis nie jest takim złym drzewem (aczkolwiek w rankingu zdaje się być na
    ostatnim miejscu). Przystawki PB, dobra konfiguracja na piecu i można
    osiągnąć bardzo przyzwoite brzmienie 🙂 Nawet ździebko podobne do
    Fenderowskiego Precla 😀

  6. No to „brzmienie jak to precel” czy „ździebko podobne do fenderowskiego
    precla”?:D Tak wiem, czepiam się.

    A tak w ogóle to koniecznie próbki wrzuć.

  7. Spytaj Yamahy.

    Nie jestem w stanie pojąć, jak dwie cewki o różnym nawoju są w stanie
    współbrzmieć w konstrukcji znoszącej szumy. Gdyby zaś nawój był
    identyczny, to wtedy 2 struny miałyby mocniejszy sygnał od dwóch
    pozostałych. Dziwne to jakieś. I brzydkie jak nieszczęście 😀

  8. W fenderach piątkach nadal jest split coil?

    f*ck, tycznie, tylko czasem jest 2+3, a czasem 3+2. Wygląda to jeszcze gorzej
    niż w czwórce…

  9. @Don Chezare: Tak ogólnie to jak zrobić split coila dla 5 strun? ;]

    To jest bardzo interesująca mnie kwestia. Zauważyłem split-coile w 5-tkach w
    modelach marek: Vintage, Yamaha, Cort, Samick i J&D, i stwierdzam co
    nastepuje:

    a) są wersje pickupów z nadbiegunnikami punktowymi, w wersjach
    asymetrycznych: 3+2 (np. Yamaha BB 415), czy 2+3,

    b) są pickupy split-coil symetryczne (dzielone „po połowie”), ale ich
    nadbiegunniki są nie-punktowe, lecz sztabkowe (np. jeden z modeli Vintage,
    Samick Corsair),

    c) występują takoż dziwne „hybrydy” z nadbiegunnikami punktowymi (np. model
    pick-upów Wilkinsona MWPB5), tzn.: jeden coil w stylu Precision Bass od
    czwórki, drugi coil jak od sześciostrunowego (sic!) jazz bassa – jak tu:
    http://www.mastersound.pl/index.php?akcja=opis&iKatId=1232&iProdId=9681

Możliwość komentowania została wyłączona.