Witam.
Mam problem, otóż po wymianie pickupa w Sterling Sub Ray 4(na baterii)
ze ‘stockowego’, na Tesla Corona B3 (SCHEMAT)
gra on ładnie, aczkolwiek dużo ciszej, od starego.
Aktualne podłączenie to: czerwony i czarny- do drugiego pinu potencjometra
głośności;
Reszta- (biały, zielony i ‘shield’)- do masy KLIK ZDJĘCIEaktualnie
Dodam tylko, że fabryczny przetwornik miał tylko 2 kable, ten ma ich j/w-
5.
Jeśli chodzi o elektrykę gitary, wygląda to tak- KLIK Fotka
Jak myślicie, da się coś z tym zrobić? Coś źle podłączyłem? Będę
dźwięczny za wszelkie sugestie..
Jak można naprawić problem wymiany humbuckera w moim Sterling Sub Ray 4?
Czemu po wymianie pickupa na Tesla Corona B3 gra on ciszej?
Co zrobić, gdy po wymianie pickupa grzebieciszej po zwolnieniu strun na Sterling Sub Ray 4?
Jakie przewody podłączyć w przypadku wymiany pickupa na Tesla Corona B3 w Sterling Sub Ray 4?
Co jest nie tak, skoro mój nowy pickup ma pięć kabli, a fabryczny tylko dwa?
Jak podłączyć pickup Tesla Corona B3 w moim Sterling Sub Ray 4, aby grał tak głośno jak poprzedni?
Czy jest możliwość, aby wymiana pickupa w Sterling Sub Ray 4 wpłynęła na głośność dźwięków?
Jakie podłączenie kabli zastosować w przypadku wymiany pickupa w Sterling Sub Ray 4?
Co oznaczają kolory kabli w przenośnej gitarze Sterling Sub Ray 4 i które powinno zostać podłączone po wymianie pickupa?
Jaki jest powód, że moja gitara Sterling Sub Ray 4 gra ciszej po wymianie pickupa na Tesla Corona B3?
Po pierwsze spróbuj to polutować raz jeszcze (może coś źle styka). Po
drugie połączyłeś przetwornik równolegle, jeżeli oryginalny był
podłączony szeregowo to teraz będzie grał trochę ciszej (taka specyfika
połączeń humbuckera). Pozostaje jeszcze kwestia oddalenia pickupa od
strun, czy odległość jest taka sama?
Podłączyłem wszystko szeregowo i zaczęło to grać głośno- jak powinno,
także dzięki 🙂
Jaka różnica? Warto było wymienić? Ile za tą Corone dałeś?
Kupiłem używanego w idealnym stanie, dlatego cena nie była wysoka. Co do
brzmienia, jest trochę bardziej stonowane, nie ma tej mocnej różnicy
pomiędzy wysokimi dźwiękami na G, a resztą. Poza tym, te “treblowe” brzmią
trochę inaczej, nie potrafię tego do czegoś porównać, ale mają po prostu
inny (ale też fajny) wydźwięk..
Osobiście jestem zadowolony, bo otwarty humb przy moim chorym stylu gry (mocno
palcuję) kaleczył mi palce, a brzmienie to kwestia osobista 😉 Mogłoby być
trochę bardziej zadziorowate w środkowych pasmach.
Dodam od siebie jeszcze, że dobrym rozwiązaniem jest zainstalowanie małego
przełącznika dwu pozycyjnego, którym możesz przełączać z szeregowego na
równoległe (ja mam taki w swoim Flame’e).
W sensie odłączania jednej cewki? Masz może do tego jakiś schemat?
I jak toto działa? W pierwszej pozycji działa cewka np bridge, przełącznik
w środkowej pozycji- włączone oba, i w trzeciej- cewka druga “neck”?
Nie odłączania, a przełączania. Lepiej weź trójpozycyjny – zrobisz sobie
szeregowo/równolegle/singiel.
W trybie singiel strasznie sieje, ja zrezygnowałem z tej opcji.
np. tutaj masz rozrysowane:
http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/schematics.php?schematic=1h_1v_sp