No wiec tak. W styczniu dostajemy z dziewczyną pierwszą wypłate stypendium
ze szkoły ( w sumie 1800funtów … mniam mniam 😛 ),no i tak się składa ,że
jeśli chodzi o sprawe gitary [ o ,którą pytałem jakiś czas temu to raczej
było pod kontem znalezienia dostawcy (sklepu czy czegoś innego)i przeliczenia
kosztów ( i kiedy będę mógł sobie kupić )] to raczej odleglejsza sprawa
,NATOMIAST! istnieje grosz za sms’a w popie … ekhm tego no ,reklamy j*bane 😀
… w styczniu postanawiam przeznaczyć trochę stypendium na jakiś bardziej
poważny sprzęt nagłaśniający. Szperałem tu i tam ,patrzyłem
,porównywałem i doszedłem do wniosku ,że zestawem jaki chcę sobie sprawić
jest:
Warwick ProFET 3.2 – £185
www.guitarampkeyboard.com/rs/pic/299218.jpg
-Solid-state amp head, 300 watts RMS into 4 ohms, MOSFET, 19″, 2U.
-Extremely low-noise input section with gain control.
-Adjustable and switchable compressor.
-Switches for deep and bright.
-Rotary controls for bass, low-mid, hi-mid, treble.
-Variable contour control.
-Phones jack, DI out (switchable pre/post).
-Mute switch, master control.
-Rear panel: groundlift switch, tuner out, line out (post master), effects
loop.
-Speaker out: 1 XLR, 1 high current speaker connector compatible with
Switchcraft HPC & similar connectors.
-Fan cooling (non-permanent).
-Protections: short-circuit, HF oscillation, overheating, DC.
-Weight: 25.3 lbs. / 11.5 kg
-Depth: 14.76 in. / 375 mm
Gallien-Krueger 210BLX – £149
www.gallien-krueger.com/images/hires/backline/210blxcabinet.jpg
-IMPEDANCE: 8 ohms
-POWER RATING: 200 Watts
-WOOFER: 2xGK-Paragon, Stamped Frame, 10″, 100W 16 ohm High Presence Voice
Coil
-FREQUENCY RESPONSE: 50Hz to 3kHz
-SENSITIVITY: 102dB
-SPEAKER OUTPUT: 1×1/4″ jack
-CONSTRUCTION: MDF Cabinet, Black Carpet, 16 Gauge Steel Grill, Custom Tooled
Interlocking Corners, Non-Ported
-WEIGHT: 46 lbs
-DIMENSIONS: 23″W x 15.75″H x 18″D
( dane i ceny ze strony :
www.guitarampkeyboard.com/ )
Co o tym sądzicie ? Może są jakieś lepsze możliwości w tej klasie
cenowej. Biore pod uwagę tylko nowy sprzęt. Brzmienie mogłoby być jak
najbardziej uniwersalne ale zdecydowanie bardziej moje upodobania wędrują do
energicznego ,agresywnego brzęczenia. Przepraszam ,że ciągle proszę o te
rady jakby sam nie mógł poroskminiać ale u mnie w mieścinie nie ma za dużo
fajnego sprzętu do odkupienia a jak się trafia to znika w ciągu dwóch
tygodni. Pozatym wcześniej nie miałem żadnej płynności finansowej (innej
zresztą też nie 😀 ) ,a teraz owszem mam ,a co lepsze będę miał nadal
😀
Także. Czekam na chętnych do pomocy i z góry dziękuję! 😀
Czy myślisz, że zestaw Warwick ProFet 2 + GK Backline 2×10 byłby dobry do grania na basie?
Czy uważasz, że pieniądze ze stypendium szkolnego można przeznaczyć na sprzęt nagłaśniający?
Jak myślisz, czy istnieją lepsze możliwości w tej samej cenie, jeśli chodzi o sprzęt do gry na basie?
Czy interesują Cię tylko nowe rzeczy lub rozważasz również używki?
Czy brzmienie powinno być uniwersalne, czy bardziej skierowane do energicznego i agresywnego brzęczenia?
Czy w Twojej okolicy jest trudno znaleźć dobry sprzęt muzyczny?
Czy masz jakieś preferencje odnośnie marek sprzętu muzycznego?
Czy zastanawiałeś się nad innymi opcjami sprzętu nagłaśniającego?
Czy jesteś gotów przeznaczyć większą sumę pieniędzy na bardziej zaawansowany sprzęt muzyczny?
Czy masz jakieś inne sugestie lub odpowiedzi w sprawie wyboru sprzętu na bas?
Wszystko zależy od sposobu pojmowania przez Ciebie przymiotnika dobry.
jak wypada w tej klasie cenowej. (
Nowego za te pieniądze to nic lepszego nie kupisz. Bo w tej granicy to masz
tylko Hartke jakieś i Ashdown y (no i Behringery). Markbass Little Mark 250
kosztuje chyba odrobinę więcej.
Ale chyba heady hartkowe nie są złe? Generalnie Hartke to ma kolumny be, a
wzmacniacze cacy (cacy oczywiście w stosunku do jakości kolumn)? I taki
HA3500 mógłby chyba „rywalizować” z PROFETem 3.2? Pytam się bo nie wiem,
tak więc żadnej opinii nie wyrażam 🙂
Welcome to the Drapery Falls Cafe
no tylko , że jest dużo drozszy przynajmniej sklepowo. a ja odnawiam temat bo
znowu potrzebuje porady. bo już bylem na sto procent pewny ze kupie sobie tego
Warwicka ale jakoś mnie naszlo żeby to obadac jeszcze raz i z informacji i z
oprazka wynika ze on ma 300watt na 4ohm i teraz:
1) ma tylko jedno wyjscie na kolumnę
2) ma wyjscie na kolumnę tylko 4ohm. (tego nie jestem jescze pewny)
to jest klopotliwe bo plan miałem taki ,ze chciałem kupić sobie heada i jakaś
lekka pake 2×10 i potem dowiezc sobie moja cytrynke z polski i jechac na pelnym
stacku (ew. potem dokupic do niej głośnik lepszy bo ten alphard to raczej
rewelacja nie jest).
i teraz zaczalem szukac jeszcze raz za headem i natrafilem na niewiele drozszy
Hartke 2500 (210 funtow … Warwick stoi 185). ma napisane ze na 4ohm 250 wat a
na 8ohm 180 wiec to już znaczy ze mam rozne mozliwosci do wyboru. wiec…
pytanie do posiadajacych ta glowe:
czy Hartke 2500 ma dwa wyjscia na kolumnę czy jedno ?
ps. jeśli ktoś ma jakieś blizsze info na temat tamtego Warwicka rownierz proszę
o pomoc.
AJUTOOOO !
1) niektóre kolumny mają gniazdo, coby przez nią podpiąć kolejną paczkę
równolegle. (ale ta u góry chyba nie ma)
2) Jak podepniesz 8 ohm to będzie oporność 8 i się nic nie stanie (do
wejścia 4 możesz podłączyć 8 ale nie na odwrót)
a nie lepiej heade tez galliena? ja mam zestaw behringera… kolumnę będę
zmienial ale head bx4500h wg mnei jest spoko i znajomy , który gral na Hartke
mowil ze fajniej się prezentuje mój behringer
hymm nawet nie wiesz jak bardzo bym chcial kupić sobie head galliena. z tym ze
te heady backline sa trochę cienkawe (i do tego drogie). chciałbym mieć 400RB
ale sam head wtedy zamyka mój budzet. takwiec kijek. czyli co tensai ? mowisz
żeby brac tego wacka profet 3.2 i knuc do niego kolumnę z drugim gniazdem ?
ktoś potwierdza takie dane ?
Dobra.
Potwierdzam, że paka GK ma jedną dziurę
Szukałem też trochę i pewien jestem, że tylko paki Hartke maja taki bajer z
dwoma wejściami Tu na 3stronie
bierz „łarłika” i się nie zastanawiaj…a wejscia zawsze można kupić i
zamontowac i nie widze zadnego problemu… i najlepiej jak bedą to XLR albo
speakon
paki asha Blue line 2×10 sa 2dziurowe
nad ashem myslalem ale niewiem no odmowili mi.
noto esenszyl kueszczyn:
Hartke 210TP
czy
Ashdown MAG210T ??????
nie grałem na aluminiowych membranach nie mam pojecia jak to brzmi. interesuje
mnie klarowne brzmienie ze zbalansowana gora i dolem. nie zalezy mi na super
wyrazistosci czy super dolowi. chce po prostu mily naturalny sound.
Witam
Nie grałem na MAG210T, ale mam 210TP. Moja opinia jest taka. Jak na tak
niewielką kolumnę bardzo ładnie przenosi dół i nieźle ciągnie w stronę
góry. Wspaniale sprawdza się w różnych gatunkach muzycznych.
Fajna półprofesjonalna lekka paczka (14kg), zagra jak zechcesz, zarówno w
domu jak i na próbie. Bardzo zrównoważone brzmienie. Dzięki aluminiowym
membranom dół w ogóle nie muli.
Jak szukasz zestawu (chyba, że chcesz nowy, to nie czytaj do końca zdania 😉
), to mogę zaproponować Hartke 2000 + Hartke 210TP, całość za 1350zł do
małej negocjacji.
Pozdrawiam