W końcu udało mi się kupić Hot Handa. Jak tylko przyjdzie lecę poogrywać
go z czym się da. Ale jak wiadomo, nie dość, że w Polsce nie tak łatwo o
sprzęt do ogrania to przecież kostki od Source Audio są ogólnie trudno
dostępne. Więc jak? SYB-5? Line6 z serii M? A może tylko Source Audio?
Macie jakieś doświadczenia z Hot Handem? Może ktoś chce się wybrać do RnR
w Gdańsku i sprawdzić czy to zabawka warta ceny?
https://www.youtube.com/watch?v=NZDtX7nziRY
____
Hot Hand to trzy pedały ekspresji w jednym. Każda oś ruchu jest działa jak
jeden pedał. Wszystkie te informacje wysyła kablem TRRS – takim jak kabel od
słuchawek z mikrofonem do telefonu.
T – tip – info1
R – ring – info2
R – ring – info3
S – sleeve – masa
Odbiornik Hot Handa, oprócz ogólnie kompatybilnego wyjścia na pedał
ekspresji (nie wiem jakie konkretnie), ma też właśnie TRRS. Dużym ZA dla
kostek Source Audio jest to, że także zostały wyposażone w takie gniazda,
po to, żeby sprzęgać je ze sobą. I tak na Multiwave Bass Distortion
kontrolujemy drive’a machając ręką w osi X, na Orbital Modulator -phaser w
osi Y, a na Mancie jeszcze co innego, tym razem osią Z. Fajnie.
Kolejna ważna informacja, to ta, że odbiornik Hot Handa 3 został wyposażony
w zworki pozwalające dopasować kontroler do tak niekompatybilnych i
krnąbrnych tworów jak na przykład M9. Zworkami kontroluje się chyba
rezystory, nieważne, da się zrobić tak, że działa ze wszystkim, w necie
są poradniki.
I teraz tak: mamy sobie Mantę, SYB-5 i niech już będzie M5. Kupujemy jacka
3,5 TRRS, cztery kabelki, osłonę na te kabelki i trzy jacki, takie jakich
wymaga każdy z efektów. I kontrolujemy je wszystkie, nie jesteśmy zdani
wyłącznie na Source Audio. Kombinowanie, dziwactwo i moda? Nie wiem. Wiem,
że jeszcze do niedawna basista grający elektronikę-elektronikę, nie wstawki
a-la Pilich nosił nazwę oksymoron. I też wiem, że Hendrix wiedział, że
efekty to przyszłość. Być może to my powinniśmy postawić kolejny krok.
No i basista Korna pewnie by się ucieszył, gdyby mógł zagrać swój bas na
płycie bez pomocy Skrillexa. Świetna płyta, Skrillex spoko. Tylko mówię.
Jaką kostkę polecacie do Hot Handa?
Czy macie jakieś doświadczenia z kontrolerem Hot Hand?
Co myślicie o kostkach od Source Audio do grania na Hot Handzie?
Czy potrzebuję specjalnej kostki do kontroli Hot Handa?
Czy ktoś ma ochotę wybrać się ze mną do Gdańska na RnR, żeby sprawdzić Hot Handa?
Jakie gniazda posiada odbiornik Hot Handa?
Czy ktoś próbował kontrolować efekty takie jak Manta, SYB 5 i M5 za pomocą Hot Handa?
Czy kombinowanie z kontrolerem Hot Handem to moda czy innowacyjne rozwiązanie?
Czy basista powinien postawić krok naprzód i eksperymentować z efektami?
Jaka płyta z basem Korna i bez pomocy Skrillexa jest świetna?
Z tego co widzę, to jest kompatybilny z „third party effects equipped with
1/4inch input for expression pedal”, także śmiało można podłączać do
czegokolwiek.
Myślę, że Kolega pytał co w ogóle polecamy, żeby fajnie brzmiało, a nie
co będzie z tym działało :D.
Problem polega na tym, że chyba tylko raz się ktoś tu chwalił hot handem,
wydaje mi się, że na basscity nikt – więc, Drogi Kolego Rybo149 –
poeksperymentuj i opisz rezultaty, masz szansę wnieść naprawdę dużo do
naszego portalu :D.
Witaj, jesteśmy dystrybutorem Source Audio w PL.
Wszystko zależy od tego do jakiej muzyki chcesz go używać.
Dużo osób kupuje zestaw jak z Twojego linku(nagranie Nathana).
Czyli Hot Hand + Source Audio Manta (filter i dist w jedym)
To jest taki typowo dubstepowy zestawik do 'bass wobbles’ 😉
Hot Hand można używać z innymi efektami, odbiornik ma microswitche dzięki
którym da się go zestroić z praktycznie każdym urzadzeniem które ma
wejście na pedał ekspresji.
Na YT znajdziesz wiele demówek HOT HAND z urządzeniami różnych
producentów.
Gdyby były jakieś pytania to zapraszamy.
Hot Hand działa jako zwykły pedał ekspresji, tyle tylko że zamiast
położenia sterujesz za pomocą „szybkości ruchu”. Można wpinać w co tylko
ma wejście na pedał ekspresji, nawet w wejście na pedał sterujący
głośnością. Mi działa z envelope filterem source audio i bossem syb-5.
Innych zabawek nie mam z wejściem na pedał ekspresji. Najpopularniejsze są
kombinacje z jakimiś kaczkami czy envelope filter, aczkolwiek pitch shifter z
wejściem na analogowy pedał ekspresji (czyli whammy odpada), może być też
ciekawy 🙂