No stary, o ile z efektami to sprawa jest dość jasna, o tyle pytanie o footswitch powoduje, że cała sprawa się komplikuje. Wierz mi, dobrać odpowiedni footswitch to wielka sztuka, która nie zawsze się udaje, nawet zawodowcom(!), czasami potrzeba wiele prób w różnych warunkach – duża scena, mała scena, klub itp. Generalnie złym footswitchem można sobie spartolić całe brzmienie, niezależnie od sprzętu.
Lexiconem MX200 nieco się bawiłem w domu, a potem jeszcze kilkakrotnie miałem okazję ponagłaśniać jakieś basy z jego udziałem (nie próbowałem jeszcze nic z nim nagrywać). Jak na multiefekt to bardzo mi się podoba.
A ten Axon to jest opisany jako syntezator i jest ponad dwa razy droższy.
To są porównywalne urządzenia? Takiego Axona nigdy nie spotkałem… co to za maszyneria? Bawił się ktoś tym?
Na Axonie gra HADRIEN FERAUD i według mnie brzmi zajebiscie , co prawda on ma od groma basów z najwyzeszej półki wiec cieżko tu mówic o tym żeby coś tam nie brzmiało, nasz polski basista ze sqadu AMJ, Kubiszyn gra tez na Axonie, gadałem z nim raz po koncercie, uzywa Axon AX100 wraz z przystawką Rolanda, ale ,mówi że z przystawy(MIDI) nie jest zadowolony, mówi że te które sa montowane w Foderach ( sa montowane i synchronizowane z mostem),(tylko w najwyższych modelach)sa owiele bardziej precyzyjne. Czyli jeżeli chcecie posłuchac axona to trzeba posłuchac albo HADRIEN FERAUD albo Kubiszyna, ale chyba tylko raz widziałem na live jak się bawłił efekciorem bo na nagraniach raczej jakiś popisów tym sprzętem nie ma, ani u AMJta ani u Turnała.
No stary, o ile z efektami to sprawa jest dość jasna, o tyle pytanie o
footswitch powoduje, że cała sprawa się komplikuje. Wierz mi, dobrać
odpowiedni footswitch to wielka sztuka, która nie zawsze się udaje, nawet
zawodowcom(!), czasami potrzeba wiele prób w różnych warunkach – duża
scena, mała scena, klub itp. Generalnie złym footswitchem można sobie
spartolić całe brzmienie, niezależnie od sprzętu.
Lexiconem MX200 nieco się bawiłem w domu, a potem jeszcze kilkakrotnie
miałem okazję ponagłaśniać jakieś basy z jego udziałem (nie próbowałem
jeszcze nic z nim nagrywać). Jak na multiefekt to bardzo mi się podoba.
A ten Axon to jest opisany jako syntezator i jest ponad dwa razy droższy.
To są porównywalne urządzenia? Takiego Axona nigdy nie spotkałem… co to
za maszyneria? Bawił się ktoś tym?
hub in dub
edit:
http://www.e-muzyk.net.pl/content/view/99/63/
Na Axonie gra HADRIEN FERAUD i według mnie brzmi zajebiscie , co prawda on ma
od groma basów z najwyzeszej półki wiec cieżko tu mówic o tym żeby coś
tam nie brzmiało, nasz polski basista ze sqadu AMJ, Kubiszyn gra tez na
Axonie, gadałem z nim raz po koncercie, uzywa Axon AX100 wraz z przystawką
Rolanda, ale ,mówi że z przystawy(MIDI) nie jest zadowolony, mówi że te
które sa montowane w Foderach ( sa montowane i synchronizowane z
mostem),(tylko w najwyższych modelach)sa owiele bardziej precyzyjne. Czyli
jeżeli chcecie posłuchac axona to trzeba posłuchac albo HADRIEN FERAUD albo
Kubiszyna, ale chyba tylko raz widziałem na live jak się bawłił efekciorem
bo na nagraniach raczej jakiś popisów tym sprzętem nie ma, ani u AMJta ani u
Turnała.
Ano to już coś 🙂
Wiem czego posłuchać:)
hub in dub