Poszukiwania idealnego comba basowego dla początkujących i średniozaawansowanych bazujące na moim doświadczeniu z Ibanezem SR505. Rozważam opcje takie jak Fender Rumble 30, Laney RB2, Hartke A35, oraz Peavey Max 112.
Kuba, basista z Łodzi, opisuje swoją przygodę z graniem na basie, począwszy od pierwszego instrumentu zakupionego w lombardzie, aż po obecnie używany Fender Jazz Bass. Opowiada także o swoich doświadczeniach ze wzmacniaczami i preferowanych technikach gry.
Recenzja basówki Washburn XB120 oraz wzmacniacza Ampeg BA115HPT, z niespodziewanym odkryciem w szkolnej piwnicy. Z badań nad sprzętami wynikają zmieniające się preferencje dźwiękowe oraz wszechstronność wzmacniacza Ampeg.
Ampeg, znany producent sprzętu muzycznego, niedawno odnowił swoją serię Portaflex, wprowadzając na rynek nową generację headów - PF-500. W artykule zaprezentowano informacje oraz próbki dźwiękowe nowego urządzenia, udostępnione przez użytkowników forum Talkbass.
Najnowsze modele wzmacniaczy basowych od AER i TC Electronic przynoszą znaczące innowacje w brzmieniu i obsłudze. AER Amp Three oferuje wyraziste brzmienie za sprawą kluczowych rozwiązań takich jak parametryczny korektor, podczas gdy TC Electronic RH750 wzmaga możliwości kreowania dźwięku dzięki niezależnemu kompresorowi SpectraComp.
Michał zakupił nowy zestaw nagłaśniający składający się z głowicy ABM 500 EVO III i kolumny Marshall MBC410 o łącznej mocy 1200W, jednak jest rozczarowany ich wydajnością porównując do starego sprzętu Ashdown EVO 300.
Historia mojej muzycznej podróży zaczyna się od nauki gry na gitarze w lokalnym Ognisku Muzycznym, skąd poprzez nieoczekiwaną propozycję dołączam do pierwszego zespołu jako basista. To dopiero początek fascynującej przygody, która przeniosła mnie od amatorskich składów aż do profesjonalnego muzykowania.
Autor rozważa wybór między dwoma wzmacniaczami basowymi: Trace Elliot 715 i EBS Drome Classic 12", szukając urządzenia, które dostarczy doskonałego dźwięku do jego muzyki. Zakup ma na celu nagłośnienie nowego instrumentu i poruszenie sąsiadów w bloku.
Wybór odpowiedniego pieca bassowego jest kluczowy dla każdego basisty, zwłaszcza grającego na dużych scenach. Podpowiadamy, jak znaleźć model o mocy 200/300W, który sprawdzi się zarówno w dużych salach, jak i na festynach czy innych imprezach na świeżym powietrzu.
Od dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem comba MarkBass CMD 102P, ale niedostatek mocnego basu skłonił mnie do poszukiwania idealnej paczki basowej. Rozważałem zakup MarkBass Standard 151HR i SWR Big Ben, szukając zarówno mocy, jak i selektywności w reprodukcji dźwięku.
Mam problem z paką 4x10 od Demanufacture, w której lewy dolny głośnik zaczął wydawać dziwne brumy i buczenia. Mimo że w zespole dzwięk się gubi, obawiam się, że studio nagrań wychwyci te niepożądane dźwięki.
Poszukiwania niedrogiego wzmacniacza basowego to wyzwanie wielu muzyków. Szczególnie gdy w grę wchodzi dysponowanie ograniczonym budżetem po zakupie wymarzonego instrumentu.
Po zakupie pierwszego basu Yamaha TRB 4-II w Anglii i korzystaniu z różnych wzmacniaczy bez żadnych zastrzeżeń, autor zaczyna doświadczać dziwnych dźwięków po przywiezieniu instrumentu do Polski. Problem występuje zarówno na 10W jak i pożyczonym 30W wzmacniaczu basowym, niezależnie od głośności i rodzaju kabli.
Użytkownik opisuje problem z dźwiękiem jego gitary basowej Ibanez GSR200 oraz wzmacniacza Laney RBW100, którego doświadcza od trzech dni. Rozważa różne przyczyny, w tym zużycie kabla i możliwość uszkodzenia wzmacniacza.
Zbierając 13500 zł na pierwszy poważny zestaw basowy, autor decyduje się na podział budżetu: 6750 zł na gitarę i tyle samo na wzmacniacz z kolumną. Wybór pada głównie na reggae, blues oraz rock z lat 60. i 70.
Artykuł opisuje osobistą przygodę autora z wymianą lamp mocy w wzmacniaczu gitarowym Bassman, podając przy tym odmienne podejścia i techniki zakładania lamp spotykane w świecie audiofilów, elektroników i muzyków.
Autor, grający na basie od siedmiu miesięcy, rozważa zakup nowego wzmacniacza basowego. Zastanawia się między modelem Warwick Sweet 15.3 150W a Ashdown EB 12-180 EVO II, biorąc pod uwagę ceny i opinie.
Dyskusja porusza problematykę znajdowania informacji na forum muzycznym i wyzwania z tym związane, zarówno dla nowych, jak i doświadczonych użytkowników. W tekście pojawia się także wzmianka o legendarnym wzmacniaczu basowym Ampeg b-15n, znanym również jako Fliptop.
Autor dzieli się swoim doświadczeniem związanym z awarią wzmacniacza Hartke VX3500, spowodowaną przez spalony kondensator. Szuka pomocy w zidentyfikowaniu i zakupie nowego kondensatora, aby uniknąć konfliktu z kolegą.
Rozważam zakup nowego wzmacniacza i zastanawiam się pomiędzy Marshall MB450h a VBC412. MB450h jest trudno dostępny, więc skłaniam się ku VBC412, ale nie jestem pewien, czy to najlepszy wybór dla ciężkiego rocka i metalu.
Przyjrzałem się zestawowi Gallien Krueger Backline 600 w połączeniu z kolumną Gallien Krueger Backline 410blx, oceniając jego wartość oraz przydatność dla muzyki hardcore/metal. Zestaw był mało używany, a jego cena wynosi 1800 zł.
Autor rozważa możliwość podłączenia gitary basowej do kina domowego zamiast zakupu tradycyjnego wzmacniacza do gitary. Zastanawia się nad możliwościami i ryzykiem uszkodzenia sprzętu.
Pasjonat basu podziela się swoją przygodą z modyfikacją bassu B4 oraz planami zakupu nowego wzmacniacza. Dyskusja dotyczy również założenia kapeli i tworzenia własnej muzyki zamiast wykonywania coverów.
Rozważając zakup nagłośnienia nastawionego na koncerty, zastanawiam się między dwoma kombinacjami: Ampeg SVT 410 HLF z Marshall MB450H lub Peavey Tour 450. W oparciu o własne doświadczenia i opinie, wybór padł na Ampeg z jeszcze niesprecyzowanym wzmacniaczem.
Poszukuję porady w wyborze nowego wzmacniacza basowego, po sprzedaniu mojego zestawu Hartke A100. Celem jest znalezienie modelu do 2600 zł, który świetnie sprawdzi się zarówno w rockowych, jak i spokojniejszych partiach muzyki, a także będzie na tyle mocny, by przebić się przez zespół.
Autor podziela swoje doświadczenia na temat gry na basie bez użycia wzmacniacza (tzw. na sucho) i opowiada, jak negatywnie wpłynęło to na jego umiejętności muzyczne. Twierdzi, że grając w ten sposób, nie osiągamy odpowiedniego poziomu artykulacji i dynamiki.
Zastanawiam się nad zmianą mojego obecnego wzmacniacza EDEN WT 500 na model całkowicie lampowy i natrafiłem na Sadowsky SA 200. Rozważałem różne marki, ale ten model szczególnie przykuł moją uwagę.
Użytkownik forum boryka się z wyborem wzmacniacza basowego do swojego Jazz Bass-a. Kandydatami są EBS Classic Session 60, Ampeg MICRO-VR Head + SVT210AV Cabinet oraz Ashdown MAG C210T-300 EVO II Combo, z naciskiem na EBS ze względu na wyjątkowe brzmienie i przystępną cenę.
Opisuję problem z niechcianym, wysokim dźwiękiem pojawiającym się podczas gry na basie lub używania wzmacniacza. Dźwięk pojawiał się losowo, bez oczywistej przyczyny. Po zmianie kabla problem ustąpił, ale teraz powrócił.
Autor tekstu rozważa wymianę swojego combo basowego Laney RB4 na bardziej zaawansowany sprzęt. Zainteresowany jest głową Ashdown MAG 300H EVO II, której zakup wymaga sprzedaży obecnego combo.
Odkryłem niezwykły model wzmacniacza o nazwie Power Amplifier 1201, który wyróżnia się nietypowymi charakterystykami oraz konstrukcją. Wzmacniacz ten posiada unikalne cechy, takie jak 7-zakresowy equalizer graficzny i różnorodne gniazda wejściowe i wyjściowe.
Autor rozważa zakup gitary basowej dla początkującego, zastanawiając się nad najlepszym wyborem instrumentu, który posłuży mu przez kilka lat. Omawia również konieczność zakupu wzmacniacza i szacowany koszt początkowego zestawu.
Młody entuzjasta muzyki chce zbudować wzmacniacz domowej roboty, aby oszczędzić na kosztach. Zastanawia się nad możliwością realizacji, wyborem komponentów oraz kosztem przedsięwzięcia.
Podczas próby muzycznej użytkownik napotkał problem z przegrzewającym się wzmacniaczem Taurus B315, co wywołało jego zaniepokojenie. Po dokładnych testach w domu, wzmacniacz nadal bardzo się nagrzewał, co poskutkowało pytaniem, jak rozwiązać tą sytuację.
Stoję przed wyborem wymiany mojego obecnego sprzętu, którym jest Cort GB34A podłączony pod Combo Ashdown 250Mag. Rozważam zmianę na nową gitarę basową lub head basowy, biorąc pod uwagę różne modele od Gallien-Krueger, Hartke aż do Yamaha i Spector.
Witam na forum wszystkich miłośników basu - od słuchania Nirvany w podstawówce do zakupu pierwszego basu Cort Action z wzmacniaczem Hartke B200. Wymieniam swoje przeżycia związane z nauką gry na basie i pierwszymi krokami w tej dziedzinie.
Autor przedstawia szczegóły swojej zmodifikowanej gitary basowej oraz opisuje proces tworzenia własnego wzmacniacza i kolumny głośnikowej. Dzieli się także zmianami, jakie wprowadził w instrumencie, takimi jak usunięcie progów czy modyfikacje elektroniki.
Opisuję problemy związane z używaniem basu Spectora w połączeniu z ampeg svt4pro i Ampeg 810, gdzie po podłączeniu i odkręceniu potencjometrów na basie, dźwięk jest zbyt głośny i niewyraźny, a dodatkowo dioda limitu na wzmacniaczu świeci się przy każdym dźwięku.
Właściciel Vermony Regent 600H opisuje swoją walkę z uzyskaniem optymalnego brzmienia basu. Przez chwilę udało mu się osiągnąć idealne ustawienie, ale problemy szybko powróciły.
Czytelnik stoi przed wyborem pomiędzy wzmacniaczem Kustom Deep End 50 a Kustom KBA 100 X, zastanawiając się nad wpływem lampy preampowej i różnicą mocy na jakość dźwięku. Problem dotyka także kwestii użytkowania wzmacniaczy do domowych ćwiczeń.
Stoję przed wyborem zakupu comba do gitary basowej, które łączy w sobie charakter, świetne brzmienie i nie za duży ciężar. Rozważam kilka modeli znanych marek i zastanawiam się, który z nich będzie najlepszy do moich potrzeb - prób oraz małych koncertów.
Przedstawiamy ofertę naklejek z projektami McGregora, które mogą ozdobić Twój sprzęt, tak jak wzmacniacze czy obudowy instrumentów. Są one odporne na uszkodzenia i warunki atmosferyczne dzięki specjalnemu drukowi.
Porównuję dwa popularne wzmacniacze basowe: Warwick Sweet 15.2 i Laney RB7, zastanawiając się, który będzie lepszy dla heavy metalowego oraz punkowego zespołu. Poszukuję nowego sprzętu, który spełni moje początkujące oczekiwania po ponad 10 latach gry na gitarze, zdecydowałem się na Warwick ze względu na jego moc i renomę marki mimo krótkiej przygody z basem.
Jestem użytkownikiem efektu DigiTech "Bass Synth Wah" i zauważyłem ciekawe zjawisko dotyczące sposobu jego podłączania. Podczas gdy pozostałe efekty z serii działają zarówno na wzmacniacz, jak i mikser, "Bass Synth Wah" działa różnie w zależności od sposobu podłączenia.
Zainteresowałem się wzmacniaczem Vision, modelem B-40, który oferuje maksymalną moc 50W oraz szereg ustawień dźwięku. Mimo atrakcyjnych możliwości, niektóre aspekty pozostają dla mnie zagadką, takie jak zastosowanie wejść High i Low.
Podczas poszukiwań swojego pierwszego wzmacniacza basowego znalazłem się pomiędzy propozycjami Ibaneza, Fendera i Ashdowna, zmagając się z radami sprzedawców na temat wyboru optymalnego rozmiaru głośnika.
Napotkałem problem z pierwszym kanałem (clean) mojego wzmacniacza MB 150, gdzie nie działa on od pewnego czasu, a drugi kanał funkcjonuje bez problemów. Zastanawiam się, czy to kwestia usterki czy mojej niewiedzy.
W artykule przedstawiłem problem dotyczący słabej jakości brzmienia basu przy użyciu wzmacniacza Warwick Sweet 15 (150 Watt) i gitary Cort Aktywna, szczególnie podczas prób, gdzie bas zamula w porównaniu do grania w domu. Pytam o pomoc w diagnozie problemu.
Autor boryka się z problemem niedziałającego wzmacniacza Hartke B300, który po podłączeniu instrumentu produkuje jedynie buczenie. Po maksymalnym podkręceniu dźwięków, muzyka jest ledwie słyszalna.
Wizyta w RNR rzuciła nowe światło na sprzęt Mesa Boogie Fathom, obecnie znanym jako M6 Carbine. Pomimo atrakcyjnej ceny, combo i głowa wzmacniacza nie spełniły moich oczekiwań, w dużej mierze z powodu specyficznego brzmienia.
Nabyłem używany zestaw Eltron 100, który składa się z wzmacniacza, kolumny i equalizera. Mimo że widziałem, jak urządzenia działają u znajomego, u mnie equalizer nie funkcjonuje poprawnie.
Autor zastanawia się, czy zestaw nagłośnieniowy Roland PM-3, posiadający jednostkę basową (woofer unit) 100W i głośniki 2x10", nadaje się do użytku z basem, zamiast standardowego wzmacniacza basowego. Próbuje znaleźć tymczasowe rozwiązanie na 3-5 miesięcy, zanim zakupi dedykowany wzmacniacz basowy.
Zmagam się z problemem, który dotknął mój wzmacniacz Carvin PB 200. Podczas gry urządzenie nieoczekiwanie wycisza się lub przycisza do poziomu ledwo słyszalnego.
Artykuł zawiera prośbę o pomoc w interpretacji danych technicznych dotyczących dwóch modeli urządzeń: Hartke 810 XL i Ampega SVT3 Pro, wskazując ich kluczowe parametry takie jak moc, głośniki, pasmo przenoszenia i inne. Zawiera zapytanie, czy dany zestaw jest dobrym wyborem.
Od kilku miesięcy cieszę się posiadaniem elektroakustycznej gitary marki Hohner. Niestety, podczas próby na większej głośności zaczęła się pojawiać uciążliwa sprzężenia, szczególnie po zwiększeniu basu.
Świeży przedstawiciel bydgoskich basistów dzieli się doświadczeniem na temat swojego skromnego, lecz solidnego startowego sprzętu basowego. Posiada gitarę Mensfeld model Cholerawie oraz wzmacniacz Soundking AK40GB.
W styczniu, mając do dyspozycji pierwszą wypłatę stypendium, postanowiłem zainwestować w poważny sprzęt nagłaśniający. Wybór padł na Warwick ProFET 3.2 oraz Gallien-Krueger 210BLX - oto przegląd ich specyfikacji.
Opisuję moje doświadczenia z komba Trace Elliot GP11 MkII 4*10, które nagle zaczęło grać znacznie ciszej niż zwykle, pomimo prób diagnozy problemu i wizyty u specjalisty wzmacniaczy. Przeróżne próby naprawy, w tym wymiana kabli czy basu, nie przyniosły żadnej poprawy.
Dziś autor dzieli się z nami swoimi przemyśleniami na temat codziennych wyzwań - od braku ciepłej wody przez zamieszanie związane z nowym sprzętem muzycznym, aż po plany zmiany samochodu. Całość snuje się w zastanawiająco swobodnej formie, ukazując zwykłe, lecz znaczące dla autora dylematy.
Jako nowicjusz w świecie basu, zaczynam swoją muzyczną podróż z 5-strunową gitarą SkyWay. Jestem samoukiem i z niecierpliwością czekam na moment, kiedy będę mógł ulepszyć swój sprzęt.
Autor posiada kopię Fendera Jazz Bassa i planuje wymienić w niej koreańskie pickupy no-name oraz elektronikę home-made na oryginalne części od Fendera Jazz Bassa, by ulepszyć jej dźwięk. Zastanawia się też nad zakupem wzmacniacza Gallien Krueger 700RB-II / 115 z USA.
W ostatnim czasie testowałem wzmacniacz Hartke Kickback 12, który świetnie sprawdza się w mniejszych przestrzeniach. Jednak w obliczu mocniejszej konkurencji gitarowej zaczynam rozważać zakup mocniejszej głowy wzmacniacza oraz dedykowanej paczki.
Autor zastanawia się nad zakupem combo wzmacniacza basowego o mocy od 100 do 150 watów z przedziału cenowego 1000-1700 zł. Prosi o porady dotyczące brzmień poszczególnych modeli oraz sugeruje możliwość zwrócenia uwagi na zestaw head + paczka.
Sirjacor, entuzjasta basu z Kalisza, dzieli się swoją muzyczną podróżą od lat spędzonych na studiach, przez powrót do rodzinnego miasta, do pełnego zaangażowania w grę na basie. Opowiedział również o swoim pierwszym basie Mayones Be4 i planach związanych z rozwojem muzycznym.
Autor ma problem z uruchomieniem starego wzmacniacza i głośników, które leżały w piwnicy. Po podłączeniu do komputera muzyka gra bardzo cicho i pod warstwą szumów.
Autor rozważa zakup swojego pierwszego wzmacniacza basowego, analizując oferty Ashdown na Allegro i zastanawiając się nad budżetem. Potrzebuje wzmacniacza, który poradzi sobie w sali prób i przebije perkusję, z zakładanym budżetem 800 zł.
Autor rozważa zakup heada do gitary basowej w przedziale cenowym 2 500 - 3 000zł, analizując modele takie jak SWR WorkingPro™ 400, TAURUS-B525 HEAD oraz Markbass Little Mark II. Krytycznie ocenia brzmienie Fendera, podważając jego stosunek jakości do ceny.
Użytkownik zapoznaje nas ze swoimi doświadczeniami z wzmacniaczem Unitra ELTRON 50 JP, który odkupił od byłego muzyka weselnego. Testuje, czy nadaje się do gry na basie, mimo braku jasnych informacji na ten temat.
Autor dzieli się swoją historią zakupu pieca basowego wykonanego własnoręcznie, który po roku użytkowania okazał się mieć znaczące wady. Teraz szuka pomocy w wyborze nowego wzmacniacza, aby poprawić jakość dźwięku swojego sprzętu.
Kizmol prosi o radę dotyczącą złożenia własnego systemu nagłośnieniowego w garażu, wykorzystując darmową pracę wujka-stolarza i przyjaciela-elektronika. Budżet na głośniki i wzmacniacz to 500-600zł.
Autor pyta o możliwości znalezienia idealnego wzmacniacza basowego, który będzie dobrze sprawdzał się zarówno w graniu metalu, jak i jazzu, dysponując budżetem 1500zł. Dodatkowo rozważa możliwość wykorzystania dwóch starych kolumn i zastanawia się nad podziałem sygnału, rozmiarami głośników oraz brzmięniem pieców Hartke.
Użytkownik spotkał się z problemem ściszenia się gitary basowej Cort GB34 podczas grania. Pomimo sprawdzenia kabli i wejść, oraz podejrzeń wobec baterii, problem nie został rozwiązany.
Posiadam bas firmy Mensfeld, który kupiłem używany. Od jakiegoś czasu występują problemy z charczeniem podczas grania na grubych strunach. Problem nie leży ani we wzmacniaczu, ani w głośnikach, co testowałem na różnym sprzęcie.
Punk rockowy zespół z Poznania poszukuje kreatywnego basisty w wieku do 20 lat, gotowego dołączyć do dynamicznie rozwijającej się kapeli. Oferujemy dobrą atmosferę, jakościowy sprzęt i regularne próby.
Jad Freer Audio przedstawia Volta - wzmacniacz basowy całkowicie lampowy, będący kwintesencją dźwięku i filozofii firmy, łączący w sobie najlepsze aspekty dźwięku vintage i nowoczesnej technologii.
Boss rozszerza swoją serię wzmacniaczy Katana o model Katana-Air EX Wireless Amp. Ten nowy, desktopowy wzmacniacz, dedykowany zarówno dla basisty jak i gitarzysty, oferuje 35 wat mocy pozwalając na pełniejsze brzmienie i większą projekcję dźwięku.
Warwick poszerza swoją ofertę miniaturowych wzmacniaczy basowych o model Gnome i Pro 600, będący najmocniejszym przedstawicielem serii Gnome. Wzmacniacz o mocy 600 watów waży zaledwie 2,99 kg.
Fender wypuszcza na rynek unikatowy zestaw kolekcjonerski celebrujący ikoniczne połączenie Precision Bass i wzmacniacza Bassman. Każda z monet jest legalnym środkiem płatniczym o wartości 2 dolarów z Wysp Salomona.
Dynamo Amplification, znane z produkcji wzmacniaczy gitarowych o wysokim wzmocnieniu, wprowadza na rynek swoją pierwszą głowicę basową w pełni lampową - GT Bass. Budowana ręcznie w Teksasie, głowica oferuje 300 Wat mocy, a jej serce stanowią lampy KT-150 oraz 12AX7.
Phil Jones Bass zaprezentował nową wersję swojego flagowego combo basowego - Roadcase BG-800, łącząc ogromną moc z niewielkimi rozmiarami. Wyposażony w dwanaście 5-calowych głośników, oferuje potężne brzmienie zarówno na scenie, jak i w studio.
Ampeg przedstawił nową, limitowaną edycję swojego zestawu Micro-VR Stack, ubranego w niestandardowy, błękitny Tolex z czarną kratką. 200-watowy zestaw, z głośnikami Eminence i obudową z projektu Infinite Baffle, idealnie sprawdzi się na małych koncertach, próbach czy w domowych warunkach.
Positive Grid prezentuje Spark GO - kieszonkowy wzmacniacz do gitary/basu. Urządzenie oferuje szeroką gamę dźwięków i narzędzi do ćwiczeń dzięki inteligentnej integracji z aplikacją.
Glockenklang, znana z wysokiej jakości urządzeń, ujawniła nowy wzmacniacz basowy w swojej ofercie - Blue Bird. Urządzenie oferuje moc do 900 wattów i wyposażone jest w klasę A na wejściu.
Nu-X Mighty Plug Pro to rozbudowana wersja popularnego wzmacniacza słuchawkowego, wprowadzając szereg ulepszeń i nowości. Oferuje modeling wzmacniaczy, efekty oraz modele kabinetów IR zarówno dla basu, jak i gitary, otwierając nowe możliwości dla muzyków.
Trickfish wprowadza na rynek innowacyjny wewnętrzny przedwzmacniacz (IPA), oferując niespotykaną dotąd elastyczność tonalną i łatwość instalacji, wykorzystując tym samym najnowsze osiągnięcia w dziedzinie wzmacniaczy dla basistów.
Genzler Amplification rozszerza swoją serię Nu Classic o nowy model kolumny basowej - NC-115T. Nowoczesne podejście do klasycznego designu, teraz z 15-calowym głośnikiem niskotonowym i driverem kompresyjnym.
Positive Grid rozszerza swoją serię wzmacniaczy o model Spark MINI, wzmacniacz zasilany bateryjnie z możliwością Bluetooth. Ten kompaktowy gigant zapewnia wielogodzinne doświadczenie muzyczne z bogatym basem i imponującą mocą.
Warwick wprowadza na rynek serię kolumn basowych Gnome, zaprojektowanych z myślą o maksymalnej portatywności i wszechstronności. Oto pełna recenzja najnowszej oferty.
Fender Mustang Micro wprowadza zupełnie nowy wymiar mobilności dla basistów i gitarzystów. Ta kompaktowa jednostka łączy funkcjonalność i przenośność, umożliwiając muzykom praktykę niemal w każdym miejscu.
Ampeg wprowadza na rynek nową linię wzmacniaczy z serii Rocket Bass, obejmującą pięć nowych kombów o mocy od 30 do 500 watów. Każdy model łączy w sobie klasyczny styl firmy z nowoczesnymi funkcjami.
Line 6 przedstawia POD Go Wireless, procesor efektów i wzmacniacza z wbudowanym odbiornikiem bezprzewodowym Relay. Jest to rozszerzenie istniejącego modelu POD Go, które pozwala basistom grać bezprzewodowo od razu po wyjęciu z pudełka.
VOX wprowadza na rynek nową serię słuchawek VGH, zaprojektowanych z myślą o basistach. Model VGH-Bass oferuje szeroki zakres dynamiki oraz wbudowany kompresor.
Phil Jones Bass BP-200 to kompaktowy i przystępny cenowo wzmacniacz basowy, łączący w sobie wydajność i mobilność.
Słuchawki Vox VGH Bass to nowa propozycja dla basistów, umożliwiająca cieszenie się grą na basie w domu, w sali prób lub na zewnątrz. Gdy są wyłączone, działają jak standardowe słuchawki.
Seria wzmacniaczy basowych Gnome od Warwick to krok w stronę miniaturyzacji i portatywności, zachowując przy tym wszystkie cechy profesjonalnego sprzętu. Trzy modele - Gnome, Gnome i oraz Gnome i Pro - oferują różnorodne funkcje podnoszące jakość dźwięku.
MESA/Boogie wprowadza na rynek wzmacniacz basowy Subway TT-800, łączący lekkość konstrukcji z mocyą klasycznego wzmacniacza. Czy to coś więcej niż tylko kolejny basowy wzmacniacz?
Firma Gallien-Krueger przedstawiła nową serię wzmacniaczy Fusion S. To połączenie lampowego preampu z sekcją mocy klasy D, wprowadzające innowacje i pierwszy w historii kanał przesterowania sterowany lampami.
Genzler Amplification wprowadza na rynek nowy model kombo - „High Boy” Magellan 350, łącząc głowicę MG-350 Magellan z nowo zaprojektowaną kolumną. Nowość ta oferuje wyjątkową jakość dźwięku w niewielkim rozmiarze.
Electro-Harmonix rozpoczęła wysyłkę przełącznika Switchblade Pro, pedału do przełączania, który oferuje prawdziwe obejście mechaniczne, miękkie przełączanie i wysokiej jakości bufory o niskim szumie, a także kontrolę głośności dla wszystkich sygnałów wejściowych.
Phil Jones Bass wprowadza na rynek nowy wzmacniacz basowy Micro 7. Ten kompaktowy wzmacniacz o jednym kanale dysponuje mocą 50 watów i jest wyposażony w 7-calowy głośnik oraz 3-calowy głośnik wysokotonowy.
GR Bass ONE800 to nowy wzmacniacz basowy o mocy 800W, który oferuje szerokie możliwości kształtowania brzmienia dzięki rozbudowanemu korektorowi. Został szczegółowo zaprojektowany, aby spełnić potrzeby nawet najbardziej wymagających basistów.
Orange Amplification wprowadza ponownie Terror Bass, kompaktowy wzmacniacz basowy z przedwzmacniaczem lampowym i sekcją mocy klasy D. Możliwość osiągania do 500 wat mocy sprawia, że jest to sprzęt godny uwagi każdego basisty.
Acoustic Amplification prezentuje nowy model w swojej ofercie kolumn basowych - B410C. Posiada on cztery 10-calowe głośniki i może obsłużyć moc do 400 wat przy 8 omach.
Bag End wprowadza na rynek nowy model kolumny basowej Nebula S15-N. Charakteryzuje się kompaktowymi wymiarami, tylnym portem wentylacyjnym i jednym głośnikiem 15-calowym.
Firma Bergantino rozszerza swoją ofertę wzmacniaczy basowych o model Forté, który opisuje jako niezwykle elastyczny i zaawansowany technologicznie wzmacniacz basowy w kompaktowym rozmiarze.
Arkham Sound rozszerza swoją ofertę przedwzmacniaczy lampowych o model Abyss, oferując doskonałe brzmienie w umiarkowanej cenie. Urządzenie zostało wyposażone w te same podstawowe obwody co ich modele Bullet i Zephyr, i może być używane autonomicznie lub montowane w racku.
Seria wzmacniaczy basowych Fender Bassman powiększyła się o nową głowę o mocy 800 W. Charakteryzuje się hybrydową konstrukcją łączącą przedwzmacniacz lampowy z sekcją mocy klasy D.
Positive Grid wprowadza na rynek nową wersję stelażową swojej linii BIAS Amp, łącząc sprzęt i oprogramowanie, by uchwycić 'każdy możliwy dźwięk wzmacniacza na świecie'. To przełom w personalizacji i kontroli nad własnym brzmieniem.
Wounded Paw Effects właśnie wprowadziło na rynek nowy wzmacniacz basowy Bass701. To kompaktowe, lecz potężne urządzenie z imponującym 6-pasmowym overdrive'em.
Noggin Rockers to nowa opcja dla basistów poszukujących cichej sesji ćwiczeniowej. To „stetoskopowy” wzmacniacz nie wymaga zasilania, dzięki czemu możesz jamować bez przeszkód.
Blackstar Amps przedstawia Tone:Link, odbiornik audio Bluetooth, który umożliwia strumieniowanie muzyki do każdego wzmacniacza lub urządzenia z wejściem liniowym. Jest to idealne rozwiązanie dla basistów, gitarzystów, a także dla użytkowników domowych systemów stereo i systemów PA.
Acoustic Image ponownie wprowadza na rynek jednokanałowe głowice wzmacniaczy Clarus SL i SL-R, będące częścią serii 4plus. Urządzenia te charakteryzują się niezwykłą kompaktowością i mocą 600 wat przy obciążeniu 4 ohmy.
Eden Amplification wprowadza na rynek MicroTour Mini Bass Amp, kompaktowy wzmacniacz basowy, który mimo swojego niewielkiego rozmiaru oferuje zaskakująco mocny dźwięk i charakterystyczny ton Eden.
Orange Amplification wprowadza na rynek nową serię wzmacniaczy basowych OB1, wykorzystując koncept bi-ampingu do osiągnięcia znakomitego brzmienia. Seria obejmuje modele OB1-300 i OB1-500, oferujące nie tylko potężną moc, ale i niezwykłą elastyczność brzmienia.
Analog Alien wprowadza na rynek Alien Bass Station, pedał umożliwiający dostęp do trzech różnych efektów w jednym urządzeniu. Zapewnia on niezrównaną elastyczność brzmienia dzięki możliwości niezależnego lub równoczesnego stosowania efektów.
Review w pełni poświęcone flagowemu wzmacniaczowi basowemu Trickfish Bullhead 1K oraz kolumnie TF-112, ukazujące ich wysoki poziom wykonania, profesjonalne brzmienie oraz komfort użytkowania.
Hevos wprowadza na rynek wzmacniacz basowy 400S, łączący wysoką moc i kompaktowe rozmiary. Modelem tym kontynuowana jest seria kompaktowych wzmacniaczy basowych.
Acoustic Image wprowadziło na rynek serię Flex, która obejmuje preamp Flex i aktywną kolumnę Flex 2×10. To rozwiązanie ma na celu dostarczenie uniwersalności i doskonałej jakości dźwięku dla szerokiej gamy instrumentów.
Ampeg ponownie wprowadza na rynek wzmacniacz basowy V-4B All-Tube, 100-watowego giganta z lampowym rdzeniem, nawiązującego do klasycznego modelu z lat 70. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym oferuje brzmienie podobne do SVT, ale waży połowę mniej.
Rockn Stompn RS-4 to nowatorski sekwencyjny listwa zasilającą aktywowaną nogą, stworzona z myślą o muzykach. Urządzenie oferuje osiem gniazd zasilających ułożonych w cztery przedziałki, co pozwala na uruchamianie sprzętu w odpowiedniej kolejności.
Phil Jones Bass wprowadza na rynek Double Four, 70-watowy mikrokombo, które zmienia zasady gry dla basistów szukających potężnego dźwięku w małym rozmiarze. Posiada nowatorską konstrukcję głośników i dodatkowy radiator niskich częstotliwości.
Phil Jones Bass z dumą ogłasza dołączenie do swojego grona nagrodzonego Grammy gitarzysty i multiinstrumentalisty Johna Jorgensona. Artysta wybrał wzmacniacz X4 Comb ze względu na jego wysoką jakość dźwięku, ton oraz wszechstronność.
Recenzja najnowszej serii wzmacniaczy Genzler Amplification MG350-BA10-COMBO-S2 i BA10-2-S2 podkreśla ich wyjątkową jakość dźwięku, portatylność i innowacyjność. Nasze doświadczenia na próbach i gigach mówią same za siebie.
Wybranie pierwszej gitary basowej i niezbędnych akcesoriów dla początkujących dzieci i nastolatków może być wyzwaniem. Przedstawiamy przewodnik, który pomoże Ci podjąć najlepsze decyzje.
Positive Grid z dumą ogłasza wprowadzenie serii Spark x You – personalizowanych grili dla ich bestsellerowych smart wzmacniaczy i głośników Bluetooth, Spark 40 oraz Spark MINI, które podbiły serca ponad 300,000 gitarzystów na całym świecie.
Wybór najlepszego sposobu na wzmocnienie dźwięku basu może być kluczowym czynnikiem wpływającym na jakość występów na żywo. Omawiamy zalety i wady korzystania z wzmacniaczy, monitorów scenicznych oraz systemów dousznych.
Ampeg BA-108 v2 to kompaktowy kombos dla basistów, który zachwyca możliwościami mimo niewielkich rozmiarów. Idealny dla początkujących i zaawansowanych basistów szukających sprzętu do domowych prób.
BOSS wprowadza na rynek dwa model wzmacniaczy basowych Katana: Katana-110 oraz Katana-210, będące pierwszymi modelami basowymi w renomowanej linii wzmacniaczy Katana. Zapewniają one unikalny zestaw funkcji i efektów na pokładzie, idealnie dopasowane do potrzeb ambitnych basistów.
Wszyscy basiści wiedzą, że wybór odpowiedniego wzmacniacza jest kluczowy. Dzięki technologii Parallel Dynamic Circuitry, Bergantino Forté D w połączeniu z kolumnami NXT112 i NXT210 oferuje wyjątkowe doznania muzyczne.
Zastanawiasz się, jak prawidłowo ustawić pokrętła na swoim basie? Odkryj proste strategie, które pozwolą Ci osiągnąć idealny dźwięk.
Ampeg zaprezentował limitowaną edycję swojego zestawu Micro-VR w kolorze białym, która łączy stylowy wygląd z legendarnym dźwiękiem Ampeg.
Bergantino wprowadza na rynek głowicę Forté, mniej zaawansowaną wersję kultowego B|amp, ale wciąż oferującą potężne brzmienie w połączeniu z kolumnami HDN. Jak sprawdzają się te zestawy na scenie?
Fuzzrocious Pedals to przedsiębiorstwo rodzinne bazujące w New Jersey, które za pomocą pasji i wspólnej pracy tworzy unikalne efekty gitarowe. Każdy pedal jest wynikiem współpracy Ryana i Shannon Ratajski, a także ich dzieci, które tworzą specjalne, 'malowane przez dzieci' wzory.
Positive Grid wprowadza na rynek Spark CAB, 140-watową kolumnę głośnikową, optymalizowaną do współpracy z serią wzmacniaczy Spark oraz innym sprzętem. Jest trwały, lekki i zapewnia wysokiej jakości dźwięk zarówno na żywo, jak i w domowym zaciszu.
Positive Grid wprowadza na rynek Spark Pearl, ekskluzywną edycję nagradzanego wzmacniacza do ćwiczeń Spark, zaprojektowaną w eleganckim, białym kolorze. Tym samym wzmacniacz oferuje wyjątkowy ton i styl, który wzbogaci każdą przestrzeń kreatywną.
Trace Elliot Elf to wzmocnienie basowe, które oferuje 200 watów mocy, mieszczące się w kieszeni spodni. Pomimo swojego niewielkiego rozmiaru, czy potrafi dorównać oczekiwaniom?
Empress Buffer+ to urządzenie, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki myślisz o tonie swojej gitary basowej. Przyjmuje sygnał z Twojej gitary i przekształca go w nieskazitelnie czystą, dynamiczną moc.
Ampeg RB-115 Rocket Bass Combo to wzmacniacz, który skupia w sobie zaawansowane technologie oraz tradycję marki. Przyjrzyjmy się bliżej temu modelowi.
Boss Katana-110 to combo basowe, które wprowadza innowacje i technologię serii Katana dla gitarzystów basowych. Z wieloma opcjami modelowania wzmacniaczy, efektów i łatwą obsługą, czy stanie się rewolucyjnym narzędziem dla basistów?
Trickfish Bullhead Mini 500 to najnowsze dziecko w rodzinie wzmacniaczy Bullhead, które wyróżnia się na tle konkurencji swoją jakością, konstrukcją i brzmieniem. Przyjrzeliśmy się bliżej temu modelowi, aby sprawdzić, co czyni go tak wyjątkowym.
Firma Ashdown świętuje swoje 25-lecie w wyjątkowy sposób, przedstawiając limitowaną edycję wzmacniacza basowego ABM-400. Każdy egzemplarz jest numerowany i podpisany przez założyciela firmy, Marka Goodaya.