DI box do Acoustica 370

Poszukiwania idealnego DI boxa do wzmacniacza Acoustic 370 okazały się nie lada wyzwaniem. Wzmacniacz ten, nie posiadając zbalansowanego wyjścia, wymaga dokupienia DI boxa dla łatwego podłączenia do mikserów i nagłośnienia.

Witam serdecznie,

Posiadam wzmacniacz Acoustic 370, stary sprzęt z USA, który nie posiada
zbalansowanego wyjścia. Muszę dokupić do niego DI boxa żeby łatwo wpinać
się w przeróżne miksery i nagłośnienie w studio i na scenie z wyjścia
MONITOR OUTPUT. Tu moje pytanie, bo kompletnie nie wiem, co wybrać. Na
początek koszt powiedzmy do 200zł, interesuje mnie sprzęt który wytrzyma
chociaż te parę koncertów. Czy ma to być DI box pasywny, czy aktywny? Nigdy
nie korzystałem z takiego sprzętu i nie znam się na tym kompletnie.

Szybkie sprawdzenie na Allegro dało parę rezultatów:

allegro.pl/behringer-di-20-di-box-aktywny-sklep-wawa-i3142159835.html
allegro.pl/behringer-ultra-di-di600p-pasywny-di-box-fv-i3132019842.html
allegro.pl/suntec-rdb-1-di-box-di-box-i3134956173.html

allegro.pl/samson-s-direct-di-box-aktywny-i3151277877.html

Nie wiem czym tak naprawdę się różnią, ani czy do mojego zastosowania
byłby lepszy aktywny czy pasywny. Jeśli ma to jakieś znaczenie, mój sprzęt
to wspomniana głowa Acoustic + customowa kolumna na 2ohm (2×16) i Fender
Precision Bass, pasywny. Dzięki z góry za pomoc.

Jakie DI boxy polecacie na Acoustic 370, żeby łatwo wpinać się w przeróżne miksery i nagłośnienie w studio i na scenie z wyjścia MONITOR OUTPUT?
Czy ktoś może mi doradzić, jaki DI box kupić do mojego wzmacniacza Acoustic 370, żeby móc łatwo podłączać się do różnych miksów i nagłośnienia?
Jaki rodzaj DI boxa byłby najlepszy do mojego wzmacniacza Acoustic 370, aby móc podłączyć się do różnych miksów i nagłośnienia?
Który DI box pasywny lub aktywny byłby odpowiedni dla mojego wzmacniacza Acoustic 370, żeby łatwo wpinać się w przeróżne miksery i nagłośnienie?