Tag: Ampeg

Ampeg to uznany amerykański producent sprzętu muzycznego dla basistów, który od 1946 roku oferuje wyjątkowej jakości wzmacniacze basowe, kolumny głośnikowe oraz pedały efektowe. Szczególnym uznaniem cieszą się produkty z serii SVT, popularne ze względu na niesamowitą jakość dźwięku i moc. Ampeg to amerykańska firma, która specjalizuje się w produkcji sprzętu muzycznego dla basistów. Została założona w 1946 roku i szybko zdobyła uznanie w świecie muzyki jako renomowany producent wzmacniaczy basowych i innych urządzeń.

Jednym z najbardziej popularnych produktów firmy Ampeg są wzmacniacze basowe. Seria SVT, wprowadzona na rynek w 1969 roku, jest do dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych przez basistów na całym świecie. Wzmacniacze z tej serii charakteryzują się wyjątkową jakością dźwięku, mocą i funkcjonalnością.

Kolejnym popularnym produktem firmy Ampeg są kolumny głośnikowe. Seria Classic to jeden z najbardziej znanych i cenionych modeli. Kolumny te są wyposażone w wysokiej jakości głośniki o dużej mocy, które zapewniają czysty i mocny dźwięk.

Innym produktem, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród basistów, są pedały efektowe. Firma Ampeg oferuje wiele modeli, w tym popularne pedały overdrive oraz kompresory, które pozwalają na uzyskanie różnych brzmień i efektów dźwiękowych.

Oprócz wzmacniaczy, kolumn i efektów, firma Ampeg oferuje także wiele innych produktów dla basistów, w tym pokrowce, kostki, przewody i wiele innych akcesoriów.

W sumie, firma Ampeg oferuje szeroką gamę produktów, które spełniają wszelkie potrzeby basistów. Ze względu na swoją jakość i niepowtarzalny dźwięk, produkty firmy Ampeg są bardzo popularne wśród profesjonalnych muzyków i amatorów.

Post rock, post rock, post rock! Podsumowanie :]

Postanowiłem zrobić coś w stylu końcoworocznego podsumowania. Parę dobrychgigów było, mały upgeat sprzętu, wizyta w studio, słowem dobry rok! Wiem, całkiem dużo zdjęć, ale co tam. Dużo się działo – dużo zdjęć 🙂Jeszcze jakieś kiepskiej jakośći nagranie z koncertu i mnie nie ma: https://www.youtube.com/watch?v=TiR9aQUBhm4

Po upgrejdzie sprzętu…

No to przyszła kolej i na moje chwalenie się :). Bas to ręczna robota bliżej nie znanego lutnika na pickupach Merlin. Wzmacniacz to Ampeg, a „Ampeg to Ampeg”. Kolumna to Demanufacture (DMNF) 4×10, 8ohm, 800W :). Demanufacture (DMNF) to moc!

maj law… :]]

mój sprzęcior, o którym pisałem tutaj https://basoofka.net/blog/level-up/😉 Hoher B Bass V -> dbx 166XL Compressor ->SVT3 PRO -> 610HLF na razie niezła gałkologia :))

No i nakupiłem…

…sprzętu jak małpa kitu. Za cenę tego stacku można by całkiem dobre autokupić. Powód i przyczyna – za poważnie podchodzę do piłowania na tymbadylu z pięcioma strunami, zapominając że to tylko hobby. Ale przynajmniejjest się czym polansić 🙂

Nowy piec, stary bas.

Poradzilem sobie z wrzuceniem zdjęcia korzystajac z innej przegladarki. Takżeprzedstawiam Wam nowy nabytek. Ampeg B100R mejd in uesej – informuje nas o tymstosowny napis na panelu kontrolnym i kolo wtyczki z tylu pieca. Gra ten zestawnaprawdę przyzwoicie, a brzmienie jakie piec generuje na plaskim eq zwala znóg. Dodatkowo polska milosc potrafi o wiele ciekawiej zapierdzieć. […]

Moj zestaw

Moj aktualny zestaw Ampeg svt3 pro USA DMNF 4×10 bez BR G&L L2000 tribute Ten g&l w sumie nie był przemyslany, miałem kupowac jakiegoś sansampazamiast niego, ale jednak. Sansamp w przyszłości (niedalekiej mamnadzieję) Podziekowania dla Demanufacture (DMNF) za pakę Podziękowania dla Zakwasa za pomoc ze sprzedającym gitarkę :*

rickenbacker sunn ampeg

Takie tam starocie po babci. Jeśli ktoś chce sprawdzić czy trącą myszką,to zapraszam na koncert Bitchcraft u Bazyla 14.12.

Washburn T-25 + Ampeg B 100R

Wasburn ma jakieś 3 miesiące, nieźle brzmi i jest bardzo wygodny. Ampeg ma trochę ponad rok, do domowego ( niestety ) grania wystarcza. Ogólnie zestaw brzmi dobrze jak dla mnie i jestem bardzo zadowolony 🙂 Gram trochę Rocka, Popu i trochę Metalu ( Metallica) i w ogóle wszystko cowpadnie mi w ucho :))

Moje graty sialala

Klamka zapadła, stałem się posiadaczem SVT 3 pro oraz kolumny polskiejmanufaktury, 4×10″ +1×15″ + horn, dziesiątki to fane, piętnastka – beyma,horn selenium. Kolumna ma 1200w, ale Ampeg spokojnie daje sobie z nią radę,za to ja gorzej, bo kolumna ma swoją wagę i w dwójkę na dłuższymdystansie można się zasapać. Na próbach do tej pory grałem […]

Graty kububaska

Squier vintage modified jazz bass, Ampeg SVT 410 HLF zakupiona od Puciaka,Ampeg SVT4 pro i gro! zdjęcie robione telefonem w Polskim Radiu Katowice, gdzie 16 maja mieliśmyprzyjemność nagrywać minidemo, którym niezwłocznie się podzielę jaktylko dostanę je w moje parszywe łapy. Do zestawu w tym roku dołączy jeszcze jakaś piątka, ale nie do końca wiemjakie wiosło […]

Sprzęcior

Nowy head Ampeg SVT 5 Pro, kolumna Gallien Krueger z lat 90-tych, Squier VM, iparę efektów, w tym jeszcze nie mój Big Muff. Niedługo dojdzie jeszcze BossDD-20 i będzie już szczęście totalne 😀 Wybaczcie za jakość zdjęć….kotem robiłem.

Historyczny gurf z lodówą – dni czestochowy

No to tak. Nie widzę sensu posiadania lodówy ampega (810 classic). Zbytciężkie, brzmi.. średnio (za dużo góry zdecydowanie). Dalej, co tammiałem – svt4pro – taki sobie też headzik, swojego trejsa wolę milion razy,bardziej zażera i podbija to, co chcę. Ale, ale. Perkusista mnie słyszałprzynajmniej. Dzięki dla basisty 69, jeśli tu jest i by to przeczytał, […]

Graciarnia :D

Chciałbym się pochwalić moimi gratami;) Więc gitarą na której najczęściej gram jest Squier Vintage Modified JazzBass 😉 Kocham To wiosło 😉 Precla używam sporadycznie 😀 Wszystko to jest napędzane przez głowę Ampega SVT 4 i pakę 8×10;) Jestem wielce zadowolony z tego zastawu 😉

Przejściowy sprzęt.

Przejściowy, gdyż potrzebuję pieca (a tu był albo prick albo ampeg) i mitęskno za precelkiem. Rick się odzywa naprawdę konkretnie na innymsprzęcie. Powiedziałbym, że b100r go bardzo … spłyca i sprawia, że jestgumowy (chodzi o to, że ten Ampeg jest jak baranek – miły i delikatny).Pewnie wylutowanie 0047mfd by polepszyło brzmienie jeszcze bardziej. Nie to,że […]

Live in concert

W tle widać Precla i Rickenbackera Bena Otręby… Za mną stał Ampeg SVTClassic i lodóweczka 8×10″…MIĘSKO!!! Niestety reszcie zespołu nie podobał się Ampeg… nie słyszeli się czycoś:)

zabaweczki

Z przyjemnością dzielę się moją kolekcją muzyczną, która składa się z różnorodnych basów i wzmacniaczy. Szczególnie wyróżnia się tu zestaw od Ampega oraz niezwykłe modyfikacje moich instrumentów.

Heinrich [Rootwater]

Heinrich z Rootwater uznawany jest za jednego z najlepszych polskich basistów metalowych. Charakteryzują go wyjątkowo energetyczne występy na żywo oraz umiejętność perfekcyjnego władania instrumentem.

Gruziny

Odkrywam świat basu poprzez różnorodność sprzętu - od legendarnego Spector Euro 5, przez fretless Brice 6, aż po kompaktowe paczki GK MBE 212. Przełomem było przerobienie systemu zasilania na 18V, co znacznie zmieniło jakość brzmienia.

Ampeg SVT6 Pro

Recenzję Ampeg SVT6 Pro rozpoczynam od przygody z poszukiwaniem idealnego sprzętu basowego, który zakończył się na wyborze tego wzmacniacza. SVT6 Pro zaskakuje 1100W mocy, unikalnym brzmieniem i niezwykłą wytrzymałością na dużym wolumenie.

GMR Bassforce V

Po kilku miesiącach użytkowania basu GMR Bassforce V, jestem gotów podzielić się moimi pierwszymi wrażeniami. Instrument ten, wyposażony w aktywną elektronikę i przetworniki MEC, oferuje nie tylko świetne brzmienie, ale także wysoki komfort gry.

AMPEG B 100 R

Jestem posiadaczem AMPEG B 100 R i postanowiłem podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Combo to oferuje ciepłe i mocne brzmienie, z możliwością ustawienia szerokiej gamy tonów.

Ampeg SVT-15E

Ampeg SVT-15E to jedna z najmniejszych paczek basowych z serii Classic, która mimo swoich niewielkich wymiarów i mocy, dostarcza klasyczne i bogate brzmienie Ampega. Idealna dla tych, którzy cenią sobie kompaktowe rozmiary, nie chcą jednak rezygnować z jakości brzmienia.

MG & Kustom G810H JM JOHN MOYER

Podzieliłem się swoimi wrażeniami na temat użytkowania wzmacniacza MG wraz z kolumną Kustom G810H JM JOHN MOYER. Wnioski mogą zaskoczyć, zwłaszcza fanów marki Ampeg.

graciarnia

Opisuję moje doświadczenia z używaniem basowego sprzętu: Ibanez BTB 405, Ampeg SVT3 proUSA, Sansamp Bass Driver DI, oraz kolumny 2x10. Dostrzegam plusy i minusy, wspominając o zmianach i planach zakupowych.

nowy nabytek – Ampeg BA-115

Niedawno nabyłem Ampeg BA-115 w bardzo dobrej cenie od osoby, która użyła go tylko kilka godzin. To moje pierwsze wysokiej klasy combo i pomimo drobnych szumów, jestem z tego zakupu niezwykle zadowolony.

Ampeg B2R

Ampeg B2R to wzmacniacz basowy klasy entry-level, który pomimo swojej prostej konstrukcji i ograniczonej funkcjonalności oferuje zadowalające brzmienie charakterystyczne dla marki Ampeg. W swojej klasie cenowej okazuje się być najlepszym wyborem, szczególnie dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grą na basie.

Ampeg SVT-3PRO + Ampeg SVT-410HLF

Recenzja zestawu basowego Ampeg SVT-3PRO oraz kolumny Ampeg SVT-410HLF. Wyjątkowe brzmienie i solidność wykonania to cechy, które wyróżniają ten sprzęt na tle konkurencji.

Precel The Almighty Behold

Rocznik 1987 bas guitar, z olchowym korpusem i wytrzymałym lakierem, który przetrwał próbę śrubokrętem bez szwanku. Mimo uszkodzeń przez poprzednich właścicieli, z odpowiednimi naprawami wróci do świetności.

Ampeg BA-115HP

W tekście znajdziecie szczegółową opinię na temat Comba Ampeg BA-115HP, zarówno od strony technicznej, jak i użytkowej. Poznacie jego możliwości brzmieniowe, funkcjonalność oraz opinie na temat jego konstrukcji i transportu.

Ian Hill [Judas Priest]

Ian Frank Hill, legendarny basista Judas Priest, gra na basach Spectora oraz wzmacniaczach SWR i Ampeg, kiedyś używał także Fender Jazz Bass oraz Marshalli. Jego gra jest przykładem doskonałego tła dla gitarowych solówek w Judas Priest, udowadniając, że niezłożone partie mogą stanowić fundament świetnej sekcji rytmicznej.

Ampeg + Fender = nuda?

Zapewniam jednak, że z całą pewnością nudno nie jest. Jutro testowaniezestawu na próbie, niestety najbliższy koncert 9 grudnia więc być może dotego czasu zostanie tylko 4×10.

Ampeg B2R-e

Miał być Ampeg Svt 5 pro, ale niestety zostałem wych…y przez koleżanke inici ze sprowadzeniem. Ampeg B2r-e -Bez fajerwerków, plug-n play. Świetnywzmacniacz za taką kasę. Pozdrawiam dla Drakena:)

Ampeg prezentuje dwa nowe efekty basowe na targach NAMM

Ampeg na targach Winter NAMM Show wprowadził na rynek dwie nowe pedały basowe: klasyczny przedwzmacniacz basowy analogowy oraz Scrambler basowy overdrive. Obie nowości oferują szerokie spektrum tonów Ampega, przy zachowaniu analogowej konstrukcji.

Podsumowanie sprzętu basowego z targów NAMM 2019

Rocznik 2019 targów NAMM przyniósł wiele nowości dla miłośników gitar basowych, od niespotykanych modeli, przez wzmacniacze, aż po innowacyjne efekty. W tym artykule zagłębimy się w najciekawsze z nich.

Ampeg SVT 3PRO czy 7PRO?

Przedstawiam dylemat związany z wyborem sprzętu nagłośnieniowego między Ampeg SVT 3PRO a Ampeg SVT 7PRO. Analizuję ich potencjał w kontekście muzyki metalowej i hard rockowej.

head+paka do 3000PLN

W obrębie budżetu 3000 PLN poszukuję porady dotyczącej wyboru heada do basu i pakietu. Rozważam zakup używanego heada, takiego jak PEAVEY TOUR 700 WATT, Gallien-Krueger 1001 RB II, Ampeg SVT 450H, Hartke HA 4000 lub Ampeg B1RE, ale mam wątpliwości co do doboru pakietu. Rozważam także zakup nowego zestawu, jak Warwick Profet 5-410 set czy Ashdown ABM 500 EVO III z pakietem 115 Ashdown ABM, choć moim faworytem jest Ampeg SVT.

Używany head + kolumna [4 tyś zł]

Recenzujemy używane zestawy nagłośnieniowe, idealne dla jazzowego grania, o budżecie 4000 zł. Head lampowy i kolumna, które razem tworzą 'neutralne' brzmienie, poza popularnymi markami.

Ampeg Svt3 Pro 8211 Znieksztalcenia

Ampeg SVT3-PRO – zniekształcenia

W artykule przedstawiono problem zniekształceń wykrytych w wzmacniaczu Ampeg SVT3-PRO. Autor podzielił się swoimi doświadczeniami, próbując uzyskać czyste brzmienie, co okazało się problematyczne przy wysokich rejestrach.

Markbass Little Mark Iii 500w Problem

Markbass Little Mark III 500w problem

Dzisiaj przyjrzałem się wzmacniaczowi firmy Markbass, model Little Mark III o mocy 500w, który otrzymałem. Wszystko działało poprawnie do momentu, kiedy zauważyłem problem z głośnością - po przekręceniu na więcej niż połowę, głośność nie wzrasta.

Lampowy Przedwzmacniacz Z Ampegowym Overdrivem

Lampowy przedwzmacniacz z ampegowym overdrivem

Marzenie o przesterowanym brzmieniu lampowego Ampega SVT stało się moją obsesją. Przeszukałem różne emulatory, ale jedynie nieprodukowany już przedwzmacniacz Ampega 'SVP pro' przykuł moją uwagę swoim brzmieniem.

Kolumna Lub Kolumny Do Ampeg Svt 4 Pro

Kolumna lub kolumny do ampeg SVT-4 Pro

W poszukiwaniu idealnych kolumn do wzmacniacza basowego Ampeg SVT-4 Pro, rozważamy opcje z zestawu dwóch kolumn (4x10 i 1x15) oraz tzw. 'lodówki'. Mesaboogie 4x12 jest również na liście potencjalnych kandydatów do wzmocnienia mocy i jakości brzmienia.

Head I Kolumna Do Ok 45k

Head i Kolumna do ok 4.5k

Autor rozważa zakup zestawu Ampeg SVT3 PRO z kolumną 410 do rockowego grania po klubach, jednak zaczyna mieć wątpliwości po przeczytaniu negatywnych opinii. Zainteresowanie przyciągają marki takie jak Hartke, Orange (seria TB) i Taurus.

Ampeg BA115HP

Przedstawiam moje doświadczenia z wzmacniaczem Ampeg BA115HP, w tym problemy z pykaniem przy graniu na pustej strunie oraz charakterystyczne 'brumienie' podczas używania. Zastanawiam się, czy to kwestia uziemienia, czy po prostu cecha tego modelu.

Stworzenie lampowej końcówki mocy pod SVT-3pro

Czytelnik podzielił się pomysłem na modyfikację wzmacniacza Ampeg SVT-3pro poprzez integrację lampowej końcówki mocy, aby osiągnąć dźwięk pełnolampowego wzmacniacza. Dyskusja skupia się na potencjalnych wyzwaniach związanych ze zrozumieniem układów elektrycznych, doborem mocy i typów lamp.

Ampeg, Ashdown a może TC Electronic ?

Przyglądam się trzem kombasom basowym - Ampeg BA115HP, Ashdown C210T z kolumną Ashdown 115 Deep oraz TC Electronic BG500, mając w kieszeni 1300 zł. Zastanawiam się, którą z tych ofert wybrać, każda z nich ma swoje plusy i minusy.

Uzywany Head Do 1000zl

Używany head do 1000zł

Poszukiwania idealnego wzmacniacza basowego w dobrym stanie i przystępnej cenie wiodą przez różne marki i modele, w tym Peavey, Marshall, AMPEG oraz Hartke, by sprostać wyzwaniom zespołu i współpracy z paczką Warwicka 4x10.

Ampeg SVT3 – problem z cichym XLR

Piotr boryka się z problemem cichego wyjścia XLR w swoim wzmacniaczu Ampeg SVT 3 pro, mimo że elektronik stwierdził, że wszystko jest w porządku. Porównując z innym modelem Ampega, różnica w głośności sygnału jest kolosalna.

Wzmacniacz bzyczy po podłączeniu do komputera.

Autor podzielił się swoim problemem z bzyczeniem wzmacniacza Ampeg BA115 po podłączeniu go do komputera za pomocą kabelka jack 3,5 mm na 2 chinche. Próbuje wykorzystać wzmacniacz jako głośnik do słuchania muzyki i jednoczesnego grania na gitarze.

Cześć [Znowu]

Po długiej nieobecności wracam na basoofkę z nowymi doświadczeniami i sprzętem. Obecnie gram w zespole rockowym i szukam drugiej gitary w Krakowie.

Pi wita wszystkich :-]]]

Piotr, znany również jako Pinio czy Pi, dzieli się swoją pasją do gry na basie i przygodami z kapelą Jitter Flow. Jego obecnym sprzętem są wzmocnienia od Ampeg i MESA BOOGIE, bas Fender oraz różnorodne dodatki, jak efekty Morley i Muff EHR oraz kable KLOTZ.

Jaką 2×10 lub 2×12 wybrać ??

Poszukiwanie mobilnej paczki głośnikowej 2x10 lub 2x12 to wyzwanie, zwłaszcza kiedy dostępność modeli Ampeg 210HE jest ograniczona. Rozważamy alternatywy dla tego popularnego wyboru, kierując się potrzebami basistów grających solo w rockowym stylu.

Eric Avery – Jane`s Addiction

Analiza brzmienia basu Eric'a Avery'ego z Jane's Addiction wykazała jego niezwykłe preferencje sprzętowe. Głównie korzysta z modeli Fender Precision i Ampeg SVTII w różnorodnych konfiguracjach kolumn.

Wyjścia głośnikowe, różnice między ampami

Artykuł porusza zagadnienie różnic w wyjściach głośnikowych między wzmacniaczami basowymi Ampeg, w szczególności pf-500 oraz b-2re. Próbuje wyjaśnić, jakie są możliwości podłączeń w tych modelach.

Wzmak

Przeprowadziłem dogłębną analizę wyjątkowego wzmacniacza basowego typu head, który imponuje zarówno mocą, jak i wszechstronnością. Posiada m.in. 2x600W mocy, lampowy przedwzmacniacz i zaawansowane opcje zarządzania dźwiękiem.

co jest lepsze

Stojąc przed wyborem między combo a zestawem head + kolumny do gitar basowych, analizuję plusy i minusy obu opcji. Wybór na próby i koncerty nie jest prosty, szczególnie biorąc pod uwagę koszty oraz oczekiwania co do mocy i jakości dźwięku.

Łączenie paczek pod 500W/2Ohm

Czytelnik pyta o możliwość zwiększenia mocy swojego zestawu basowego przez dołączenie dodatkowej paczki. Zastanawia się nad wpływem przewyższenia mocy wzmacniacza na dźwięk i głośność, oraz sensownością równoległego łączenia paczek o różnych mocach.

BAKAHED

Gram na basie od roku, inspirując się undergroundowymi brzmieniami stoner rocka. W swoim arsenale mam kilka ciekawych modeli instrumentów i sprzętu, które dodatkowo urozmaicają mój muzyczny świat.

Ampeg – SVT3 Pro vs. SVT7 Pro vs. V4B

Analizuję trzy kultowe heady bassowe firmy Ampeg: SVT3 Pro, SVT7 Pro i V4B, aby dowiedzieć się, który z nich będzie najlepszym wyborem do współpracy z kolumną Orange OBC15.

11.04 Megadeth, Slayer, spotkanie

Przed nadchodzącym koncertem Megadeth i Slayer, organizuję spotkanie dla basistów i fanów basu. Odbędzie się ono w małej salce w centrum Łodzi, gdzie będzie można podzielić się wiedzą i umiejętnościami przy dźwiękach basu. Zapraszam do wspólnego grania na sprzęcie, jaki ze sobą przyniesiecie, choć dostępny będzie także mój Ampeg.

Markbass czy Ampeg ?

W artykule porównuję zestawy basowe Markbass i Ampeg, skupiając się na uniwersalności brzmienia, łatwości transportu, pasmie przenoszenia, niezawodności i mocy. Szukam opinii i wniosków na temat Markbass LittleMark II, Markbass SA450 oraz Ampeg SVT3Pro w kontekście różnorodnych stylów muzycznych.

Combo 1000 – 1500 złotych

Poszukuję wzmacniacza basowego w przedziale cenowym 1000-1500 zł, rozważam zakup nowego lub używanego. Rozważane modele to Ashdown EB 15-180 EVO II i Ashdown MAG C115-300 EVO II, a także Ampeg B100R.

Gitara brzmieniowo zbliżona do Spectora

Autor pragnie powrócić do grania i szuka gitary basowej oraz combo, które brzmieniowo zbliżają się do Spectora i Ampeg, ale za niższą cenę. Maksymalny budżet wynosi 5k PLN.

ampeg svt-4 pro awaria!!!!

Podczas próby na sciszonym instrumencie Ampeg SVT-4 PRO niespodziewanie przestał działać, wydobywając dym spod przycisku włącznika. Sprawdzenie lamp nie wykazało usterki, podejrzenia padają na tranzystory.

Kombo do basu do 2200 zł

Autor poszukuje kombo basowego w cenie do 2200 zł. Rozważa kilka modeli, ale nie może się zdecydować, prosząc o pomoc.

coś podobnego do Carvin R600

W artykule rozpatrywana jest kwestia znalezienia odpowiedniego heada basowego jako alternatywy dla nieprodukowanego już Carvina R600, spełniającego specyficzne wymagania związane z mocą, preampem, kompresorem, pętlą efektów i brzmieniem.

Zajechałem kolumnę… NOT

Podczas próby zespołu zauważyłem, że przy mocniejszym przywaleniu w strunę, moja kolumna Marshall MBC410 daje niepokojące dźwięki. Przekonałem się, że do koncertu 8 stycznia nie zdążę jej naprawić, więc będę musiał pożyczyć sprzęt od innej grupy.

Witam basowych wyjadaczy

Użytkownik forum 'basoofki', pracownik niemieckiej firmy Thomann, zaoferował współforumowiczom informacje o wyjątkowych obniżkach cen na instrumenty basowe oraz akcesoria. Zapowiedział też możliwość zorganizowania tańszych kosztów wysyłki.

Ampeg SVT 3 pro , ustawienia

Właściciel Ampega SVT 3 Pro i gitar basowych GMR Bass Force Custom V boryka się z problemem braku selektywności brzmienia swojego sprzętu. Próby z różnymi ustawieniami i sprzętem nie przyniosły spodziewanych rezultatów.

Fame BVH-300L

Przyjrzałem się ofercie wzmacniacza basowego Fame BVH-300L, dostępnej na niemieckiej stronie musicstore.de, którego cena w przeliczeniu na złotówki wynosi około 2300-2400 zł. Ciekawostką jest, że informacje o nim są ograniczone, a jego brzmienie porównywane jest do Edena E300 z bardziej 'brudnym' wydźwiękiem na wzór Ampeg.

Jakie combo ?

Rozważam zmianę swojego obecnego Laneya RB2 na combo o mocy około 200 W, pasujące do gitary basowej Warwick Thumb BO4. Budżet, który wyznaczyłem na nowe combo to około 4000 zł, a priorytetem jest dla mnie jakość brzmienia, idealnie lampowe, do użytku domowego.

Ampeg SVT 2P kontra Sansamp RBI

Stoję przed wyborem między przedwzmacniaczami Ampeg SVT 2P a Sansamp RBI. Oba urządzenia oferują jakość i funkcjonalność, ale różnią się charakterem dźwięku i możliwościami.

Co sądzicie o Ashdown Mag 410 Deep???

W poszukiwaniu idealnego brzmienia basowego, przetestowałem kolumnę Ashdown Mag 410 Deep. Czy może ona konkurować z legendarnym Ampeg 8x10, znany z potężnego i selektywnego dźwięku?

Ampegsvt 3pro Vs Warwickprotube Iv

AmpegSVT-3PRO vs WarwickPROTube IV

Wybór pomiędzy Ampeg SVT-3PRO a Warwick ProTube IV może być wyzwaniem. Porównanie tych dwóch modeli głów wzmacniaczy basowych odsłania kluczowe różnice, które mogą wpłynąć na decyzję zakupową.

[DYSKUSJA] Klasa D

W swoim eksperymencie z wzmocnieniami do basu, autor odkrywa, że kombinacja Darkglassa Microtubes 900 z innym sprzętem nie daje efektów oczekiwanych ze względu na klasę D. Znalazł jednak rozwiązanie, które znacznie lepiej sprawdziło się w praktyce.

Stack-600w

Poruszając temat wyboru odpowiedniego zestawu wzmocnieniowego dla basistów, analizujemy różne marki i modele, skupiając się na potrzebach związanych z gatunkami jazz i funky. Wybór pokazuje zarówno zróżnicowanie cenowe, jak i firmowe, z naciskiem na unikanie zbędnych gadżetów i preferencję prostoty.

wielka chęć wymiany head’a – pomocy!

Po kilku latach użytkowania starych wzmacniaczy, czytelnik zdecydował się na poszukiwanie czegoś nowszego i lżejszego. Posiada sprzęt marki TC Electronic i SWR w połączeniu z gitarą Spector i szuka wskazówek dotyczących wymiany wzmacniacza na mocniejszy, ale mniejszy i lżejszy model.

Wielki Basoofkowy Challenge!!!!

W artykule poruszony został temat wyzwań zakupowych sprzętu basowego w niskich cenach na allegro/olx, rozbijając stereotyp, że dobra jakość wymaga ogromnych nakładów finansowych. Zestawienie obejmuje instrumenty i wzmacniacze, które dostarczą solidnej jakości dźwięk w budżecie do 1200 zł.

Head + Paczka/Combo za 2500-3000 zł

Szukając nowego zestawu basowego w przedziale cenowym 2500-3000zł, autor zastanawia się, czy taka inwestycja ma sens grając głównie w domu. Aktualny sprzęt to Spector Legend Classic 4, Yamaha BBN5II, oraz Hughes&Kettner BK 100 z efektami Boss.

Combo/Stack do 2000zł

Autor staje przed wyborem zestawu nagłośnieniowego dla swojego squiera jazz bass z ograniczonym budżetem 2000zł, rozważając opcje hybrydowe i lampowe dostępne na rynku dla zespołu grającego indie i funk. Po analizie rynku wyselekcjonowano kilka modeli w różnych cenach.

WROCŁAW – SKRADZIONO SPRZĘT W BIAŁY DZIEŃ!

Dnia 06.07.2017 w Wrocławiu skradziono sprzęt muzyczny bezpośrednio z samochodu przy ulicy Manganowej. Wśród skradzionych przedmiotów znalazły się: wzmacniacz Ampeg PF500, efekt Electro-Harmonix Bass Blogger oraz stroik Korg DT-10.