Tag: Brzmienie

Wprowadzenie do Świata Brzmienia Niskotonowego w Basoofka_NETWitaj w Basoofka_NET – miejscu, które stworzyliśmy, aby pasjonaci głębokich tonów mogli znaleźć wszystko, czego potrzebują, by pogłębiać swoją wiedzę i umiejętności. Od precyzyjnych recenzji nowoczesnego sprzętu, takiego jak bezprzewodowe wzmacniacze, struny o wyjątkowych właściwościach brzmieniowych, po zaawansowane efekty basowe i innowacyjne przedwzmacniacze,Przenikając do esencji brzmienia, naszym celem jest dostarczenie ci narzędzi i wiedzy, potrzebnej do wydobywania głębi twoich basowych pasji. Odkryj z nami techniki i triki, które zamienią twój bas w przedmiot pożądania, dzięki unikalnemu brzmieniu. Z Basoofka_NET brzmienie niskotonowe nie ma tajemnic.Wśród recenzji i artykułów, jakie znajdziesz w naszej sekcji, zapoznasz się z najnowszymi trendami i innowacjami na rynku basowym. Przedstawimy ci opis działania i możliwości, jakie oferują urządzenia takie jak Boss Katana-Air EX Wireless Amp, Dunlop Dual Dynamic Hybrid Nickel strings, przedwzmacniacz basowy BP1 od Caveman Audio, a także pedały efektów basowych, w tym JET Pedals Red Sea oraz Geddy Lee YYZ Shape-shifter Signature SansAmp.Podążaj za nami w podróży przez świat brzmienia, gdzie bas ma głos główny. Basoofka_NET to wyjątkowe miejsce w sieci, gdzie zgromadzona została wszechstronna wiedza na temat brzmienia niskotonowego. Od recenzji sprzętu, przez technikę gry, po historie wielkich basistów – wszystko w jednym miejscu.

Steve Fuzz Kmak [ex-Disturbed]

Przez tego człowieka zacząłem grac na basie. Fajne brzmienie ma, dużolepsze od teraźniejszego bassmana Disturbed. a tak swoją drogą to ładnybass ma 😛 KLIK www.images45.fotosik.pl/57/276904a4cc8bd5c8.jpg www.images46.fotosik.pl/57/364669921454bfdf.jpg www.images43.fotosik.pl/57/7e7fc1afdc77ad5a.jpg

John Paul Jones

Uwielbiam to brzmienie i styl.. www.cms.pitchforkmedia.com/images/image/32271.bonnaroo_johnpauljones.jpg

Mateusz Pojnar [Arondight]

Bassman krosnieńskiego Arondighta. Ciekawe ścieżki, brzmienie na płytachnie do końca mi pasuje, na koncertach brzmi o wiele lepiej. Gra kostką nacustomowej szóstce. Foty z oficjalnej strony zespołu.

Rysiek Łabul

Gra w Indios Bravos. Moim zdaniem ma bardzo dobre brzmienie. Nie znalazłemżadnej lepszej foty z basidłem.

Rich Mullins

Basista rewelacyjnej, stoner rockowej kapeli Karma to Burn.Ich brzmienie oscyluje między rockiem a metalem. Mimo, że bas nie brzmiszczególnie z*ebiście, ani partii nie gra zbyt zajebistych, to zespół jestabsolutnie przezajebisty!

pure vintage adventures!

zapozajcie się z moimi okazjami do grania na naprawdę vintage sprzęcie, totalnym oldskoolu! ktoś z Was w ogóle jakoś sentymentalnie to jeszcze wspomina? 😀

Magnus Rosén

co prawda byly basista hammerfall ale nieporownywalny… jego sciezki basowe ibrzmienie było swietne 😛

w akcji :P

ja i mój wysłużony Squier jb 1993. uwielbiam brzmienie tego gruchota.szczerze mówiac przydałaby się mu porządna renowacja (zdjęcie nieuwidacznia jego 'starosci’), ale traktuję go jako instrument koncertowy,wiec zdrugiej strony „po co?”. następne zdjęcie pojawi się już z nowym f jaguarem🙂

Leon Wilkeson – Lynyrd Skynyrd

Świetne brzmienie, konkretne dźwięki,niezliczona ilość czapek ikapeluszy. Leon jakiego pamietamy. Odszedł w 2001r (szkoda ,że tak ucięte)

D.D Verni – Overkill

skullcrusher bass player. jego brzmienie rozbija na atomy 😀 a w tym roku wrazz Overkill zobaczymy go na Metalmanii 🙂

Andi Nad

basista zespołu haggard, slychac go dobrze, trochę muliste brzmienie ma ale cotam, ogolnie daje rade 😛

Porównanie skręcania tonów w basie z układem 2xVol + 2xTone

Przeprowadziłem eksperyment polegający na skręcaniu tonów w basie przy zastosowaniu układu 2xVol + 2xTone, aby sprawdzić, czy oddzielna regulacja dla każdego pikapu wpłynie na brzmienie. Przygotowałem nagrania z różnymi ustawieniami potencjometrów i porównałem efekty.

Nowy zakup Taurus B315

Niedawno stałem się posiadaczem combo Taurus B315, które zaskoczyło mnie swoim brzmieniem i jakością wykonania. Mimo braku tweeta, sprzęt oferuje zadowalającą głębię dźwięku.

Darryl Jones

Lakland Skyline Darryl Jones 4 Bass, inspirowany ikonicznym Fender Jazz Bass, jest przeznaczony dla basisty Darryla Jonesa, współpracującego z gwiazdami takimi jak The Rolling Stones. Pomimo klasycznej inspiracji, bas oferuje zupełnie nowy poziom brzmienia dzięki pasywnym pickupom firmy Aero Instrument.

Ibanez SR605 NTF

Ibanez SR605 NTF to bas, który wyróżnia się nie tylko wygodą gry, ale i wszechstronnością brzmienia. Przez pół roku szukałem idealnego instrumentu, aż w końcu trafiłem na model, który spełnia wszystkie moje oczekiwania.

Noisy Box 4×10 Faital Pro – custom

Noisy Box 4x10 to kolumna głośnikowa customowa, która zaskakuje nie tylko jakością wykonania ale i wyjątkowym brzmieniem. Zaprojektowana przez eksperta Mariusza 'Mańka' Melnika, oferuje perfekcyjne balans brzmienia i dynamiki, nawet w ciężkim gitarowym graniu.

Gruziny

Odkrywam świat basu poprzez różnorodność sprzętu - od legendarnego Spector Euro 5, przez fretless Brice 6, aż po kompaktowe paczki GK MBE 212. Przełomem było przerobienie systemu zasilania na 18V, co znacznie zmieniło jakość brzmienia.

Marshall Dynamic Bass System 7200 + 715 [ 1×15″]

Sprawdzam Marshall Dynamic Bass System 7200 + 715, odświeżony klasyczny zestaw dla basistów z lat 90. Nie tylko historia, ale i głębokie przemyślenia na temat jakości brzmienia oraz porównania z nowoczesnym sprzętem.

Sterling Ray 35 by Music Man

Sterling Ray 35 jest atrakcyjną propozycją dla tych, którzy marzą o brzmieniu StingRaya, ale nie chcą lub nie mogą wydać fortuny. W mojej recenzji dzielę się wrażeniami po kilku miesiącach użytkowania tego instrumentu, poruszając kwestie brzmienia, wykonania oraz ogólnej jakości.

G&L SB-1

G&L SB-1 to bas, który łączy w sobie klasyczne brzmienie precision z innowacyjnymi rozwiązaniami Fendera. Przeżył wypadek, nie rozstraja się i oferuje wyjątkową jakość dźwięku i budowy.

Fender Modern Player Jaguar Basss

Po dziesięciu miesiącach używania Fender Modern Player Jaguar Bass, przyszedł czas na szczegółową analizę. Instrument ten, wyjątkowy zarówno pod względem wykonania, jak i brzmienia, okazał się znacznie przewyższać oczekiwania, mimo swojego chińskiego pochodzenia.

Nexus JBN

Nexus JBN to bas, który kupiłem w Warszawie pod koniec 2010 roku. Po wielu latach użytkowania mogę śmiało powiedzieć, że to najlepsza decyzja jaką podjąłem. Bas oferuje niezwykle komfortową grę i wszechstronne brzmienie.

Ampeg SVT6 Pro

Recenzję Ampeg SVT6 Pro rozpoczynam od przygody z poszukiwaniem idealnego sprzętu basowego, który zakończył się na wyborze tego wzmacniacza. SVT6 Pro zaskakuje 1100W mocy, unikalnym brzmieniem i niezwykłą wytrzymałością na dużym wolumenie.

Cort Action bass V

Cort Action Bass V to bardzo dobrze wykonany bas z segmentu budżetowego, który zaskakuje jakością brzmienia i komfortem gry. Jako początkujący bądź średnio zaawansowany basista znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz, a jego cena (700zł) jest niezwykle atrakcyjna.

Struny EBS Stainless Steel – tania alternatywa?

W obliczu rosnących cen i kryzysu, postanowiłem przetestować struny EBS Stainless Steel jako tańszą alternatywę dla strun powlekanych. Moje oczekiwania były mieszane, ale po kilku miesiącach użytkowania, struny pokazały swoją wartość.

Hughes & Kettner Bassmaster – lampowy przedwzmacniacz do basu

Hughes & Kettner Bassmaster to lampowy przedwzmacniacz do basu współtworzony z niemieckim basistą Peterem Sonntagiem. Zawiera unikatowe elementy takie jak lampy 12AX7 i EL84, zapewniające wyjątkowe brzmienie oraz oferuje różnorodne opcje podłączeń i regulacji tonu dla elastycznego i spersonalizowanego dźwięku.

GMR Bassforce V

Po kilku miesiącach użytkowania basu GMR Bassforce V, jestem gotów podzielić się moimi pierwszymi wrażeniami. Instrument ten, wyposażony w aktywną elektronikę i przetworniki MEC, oferuje nie tylko świetne brzmienie, ale także wysoki komfort gry.

Eden WTDI.

Recenzja preampa Eden WTDI, który po eksperymentach z różnymi modelami preampów, w końcu przyniósł satysfakcję w brzmieniu basu. Podkreśliłem wady i zalety, porównując do innych modeli, a także przedstawiłem próbki brzmienia.

Polish Envy – rzut okiem i uchem

Recenzja nowego efektu gitarowego od Pana Bogdana, Polish Envy, który ma za zadanie przesterować brzmienie w zupełnie inny sposób niż tradycyjne przestery. Pomimo pewnych niedoskonałości, efekt ten oferuje unikalne brzmienie, odpowiednie do nieco bardziej agresywnych stylów muzycznych.

G&L SB-1

G&L SB-1 to niezwykle rzadka gitara basowa, zachowana w dobrym stanie pomimo swoich 26 lat. Jestem jej drugim właścicielem, a po niedawnym szlifowaniu progów przez Jacka Kobylskiego, instrument wciąż zachowuje doskonałą jakość brzmienia, zbliżoną do nowoczesnych standardów.

MXR M288 Bass Octave Deluxe

MXR M288 Bass Octave Deluxe to urządzenie oferujące niezrównane brzmienie i funkcjonalność, pozwalające basistom przesuwać meble w promieniu 100 metrów od sali prób. Urządzenie charakteryzuje się świetnym trackingiem, możliwością tworzenia zróżnicowanych charakterystyk dźwiękowych oraz unikalnymi funkcjami takimi jak MID+ dla podbicia określonych częstotliwości.

NEXUS JBN

Posiadam bas Nexus JBN od 11 miesięcy i jestem z niego niezwykle zadowolony. Instrument ten oferuje niesamowity sustain, ciepłe brzmienie oraz świetną jakość wykonania.

Langowski 6 Custom Healf

Po roku użytkowania Langowski 6 Custom Healf zdradza wszystkie swoje tajemnice. Od personalizacji po brzmienie, którym podbija moje serce.

Kania Bass

Autor podzielił się swoimi wrażeniami na temat basu, który kupił na aukcji i zamierza przefarbować na transparent white. W artykule znajdują się linki do nagrań próbek brzmień basu przy użyciu różnych technik gry oraz zdjęcia instrumentu.

Cort GB34a

Cort GB34a to mój pierwszy bas, który zakupiłem za 650zł na allegro. Pomimo trzyletniego użytkowania przez poprzedniego właściciela, bas prezentuje się doskonale i oferuje świetne brzmienie w stosunku do swojej ceny.

Noisy Box 2×12” Celestion TF1225

Recenzja głośnikowej paczki Noisy Box 2x12'' na głośnikach Celestion TF1225. Solidna konstrukcja i zaskakująco dobre brzmienie w całym zakresie pasma.

Schecter Stargazer

Podczas spontanicznej wizyty w RnR w Katowicach, chcąc przetestować Epiphone'a EB-3, moją uwagę przykuł inny, zaskakujący instrument - Schecter Stargazer. Pomimo początkowej sceptyczności, jego wyjątkowy układ pickupów, niesamowite brzmienie oraz wygoda gry szybko przekonały mnie, że to bas, którego nie da się znienawidzić.

Cort Action DLX

Grając na basie Cort Action DLX, można poczuć się komfortowo i zadowolonym, nawet jeśli jest to jeden z tańszych modeli. Rozważając jej cechy jak brzmienie, wygodę gry, oraz jakość wykonania, staje się ona świetnym wyborem na start dla basistów.

Blade Tetra Standard B1

Po prawie dwóch latach użytkowania basu Blade Tetra Standard B1, postanowiłem podzielić się swoimi przemyśleniami na temat tego instrumentu, który okazał się pełen niespodzianek. Jakość wykonania, brzmienie i ergonomia to tylko niektóre z aspektów, które wyróżniają ten bas na tle konkurencji.

Ibanez Blazer BL 800 [1982]

Recenzja modelu Ibanez Blazer BL 800 z 1982 roku, który wyróżnia się na tle innych basówek swoim unikalnym brzmieniem oraz dwiema wersjami materiału korpusu: jesionem i mahoniem. Nadzwyczajnie współgra z przestarami i fuzzami, o czym przekonuje się podczas słuchania nagrania z gitary w wersji mahoniowej.

Tobias Renegade

W tym artykule opowiadam o mojej pierwszej recenzji gitar basowych, skupiając się na Tobias Renegade, basie, który odmienił moje podejście do muzyki. Bas przeżył wiele, ale dzięki swoim unikatowym cechom konstrukcyjnym i brzmieniowym, pokochasz go tak samo jak ja.

[efekt] G-Lab Bass WoWee-Wah BWW-1

Omawiam swoje wrażenia z korzystania z efektu do gitary basowej - G-Lab Bass WoWee-Wah BWW-1. Efekt wyróżnia się nietypową obsługą i bogatymi opcjami zakresu pracy, oferując przy tym wygodę użytkowania oraz świetne brzmienie.

GMR Bassforce Custom 6 NTB

Recenzja GMR Bassforce Custom 6 NTB po wymianie mostka z schaller 3d na ETS i innych modyfikacjach. Brzmienia zostały nagrane z wykorzystaniem multiefektu rp50, pokazując dynamikę i charakterystykę bassu przy użyciu zużytych strun D'addario.

Cort C5H BKS

Bass Cort C5H BKS to instrument, który sprawdzi się w ciężkiej muzyce dzięki swojemu brzmieniu, choć jego osprzęt pozostawia trochę do życzenia. Jest stosunkowo lekki, ma ładne wykończenie, ale jako basista-amator natknąłem się na kilka problemów, które wymagały drobnych poprawek.

Vintage V1005 Probki

Vintage V1005 – próbki

Próby nagrane na basie Vintage V1005 za pomocą miksera Alto AMX-180 i karty dźwiękowej Realtek ukazują wyjątkowy charakter i wszechstronność instrumentu. Nagrania obejmują różne techniki i ustawienia, pokazując jak Vintage V1005 brzmi w praktyce.

LTD Surveyor 405/415 BLK

Recenzuję model LTD Surveyor 405/415 BLK, podkreślając jego wyjątkowe właściwości, od konstrukcji po wygodę gry i brzmienie. Pomimo pewnej nieufności, instrument ten okazał się spełniać wszystkie moje oczekiwania.

Ekologia basowa

Artykuł porusza ważny temat ekologicznego podejścia do życia, skierowany do miłośników niskich brzmień. Podaje dziesięć praktycznych porad, jak basiści mogą przyczyniać się do ochrony środowiska, nie rezygnując z pasji do muzyki.

Ibanez SR300

Ibanez SR300 to gitara basowa, która oferuje wyjątkową ergonomię i komfort gry, mimo początkowej konsternacji związanej z jej akustycznym brzmieniem. Po podpięciu do wzmacniacza, urządzenie zaskakuje gamą dostępnych tonów, pozwalając na ekspresję w każdym stylu muzycznym.

Yamaha RBX375

Yamaha RBX375 to gitara basowa zbudowana z jakościowych materiałów jak olcha dla korpusu, klon dla gryfu oraz palisander dla podstrunnicy. Wyróżnia się dobrą ergonomią, ciekawym brzmieniem oraz stosunkiem ceny do jakości, mimo niewielkich zastrzeżeń.

Yamaha BB-415

Omówienie Yamaha BB-415, w tym pierwsze wrażenia, brzmienie, wygoda użytkowania, i wpływ estetyki na decyzję zakupową. Recenzent dzieli się osobistymi przemyśleniami na temat tego, jak gitara basowa spełnia jego oczekiwania jako początkującego muzyka.

Ibanez Roadstar II Deluxe RB 924 [1983]

Recenzja gitary basowej Ibanez Roadstar II Deluxe RB 924 z 1983 roku demonstruje, jak japońska marka prześcignęła amerykańskie standardy, oferując instrument o szerokim spektrum brzmień, świetnej ergonomii i atrakcyjnym wyglądzie. Głęboka analiza techniczna i dźwiękowa pokazuje, że jest to doskonała opcja dla basistów grających w stylach rocka i metalu.

Lekki przenośny zestaw dla basisty cz.2

W tej części przedstawiam swoje spostrzeżenia dotyczące użytkowania kolumny basowej Taurus TN-112 wyposażonej w neodymowe głośniki Sica. Testując różne ustawienia, doszedłem do własnych optymalnych ustawień, które zapewniały satysfakcjonujące brzmienie bez względu na warunki.

Mayones Be-4 Exotic

Recenzja basu Mayones Be-4 Exotic, z którym spędziłem ostatnie trzy lata, odzwierciedla moje doświadczenia i przemyślenia na temat jego brzmienia, wygody oraz wykonania. Po przejściu przez różne sprzęty i efekty, tym basem nadal jestem zachwycony.

Mayo kopia Spectora próbki

Przedstawiam próbki brzmienia mojego starych basu Mayo, inspirowanego Spector, wyposażonego w osprzęt Schaller, preamp MEC i pickupy PJ. Nagrania pokazują różnorodność ustawień brzmienia, od czystego po przesterowany.

Ampeg SVT-3PRO + Ampeg SVT-410HLF

Recenzja zestawu basowego Ampeg SVT-3PRO oraz kolumny Ampeg SVT-410HLF. Wyjątkowe brzmienie i solidność wykonania to cechy, które wyróżniają ten sprzęt na tle konkurencji.

Moje graty:]

W swojej kolekcji mam kilka wyjątkowych basów, każdy z nich charakteryzuje się unikatowym brzmieniem i budową. W szczególności Lakland 55 02 Skyline różni się znacząco od Music Mana Stingray 5, co obala popularne mity o ich podobieństwie.

Spector Rex 5

Opisuję moje doświadczenia z basem Spector Rex 5 po roku użytkowania, od pierwszych wrażeń do dokładnego przyjrzenia się jego wykonaniu, brzmieniu i możliwościom. Bas ten okazał się idealnym wyborem dla entuzjastów cięższego brzmienia, oferując zarówno estetyczną satysfakcję, jak i unikalne cechy brzmieniowe.

Lekki przenośny zestaw dla basisty cz.1.

Porzuciwszy ciężar tradycyjnego sprzętu na rzecz mobilności, dokonałem przeglądu trzech wzmacniaczy: Markbass Little Mark, Ashdown Little Giant, Genz Benz Shuttle 3.0. Ostateczny wybór padł na Markbass Little Mark 250 w połączeniu z paczką Taurus TN-112, co stanowiło podstawę mojego testu w różnych scenariuszach użytkowania.

Hartke A25

Hartke A25 to kompaktowy wzmacniacz basowy z solidną konstrukcją i ciekawymi funkcjami, jak wyjście XLR, które sprawiają, że sprawdza się nie tylko do ćwiczeń w domu. Pomimo niewielkich gabarytów, A25 oferuje więcej niż można by oczekiwać, czyniąc go wszechstronnym narzędziem dla basistów.

Przebudowa Preampu Ibaneza BTB 675

Ibanez BTB675 napotyka na problemy z osiągnięciem miękkiego, bluesowego brzmienia z powodu wysokiego ustawienia pasma przetworników. Autorska modyfikacja preampu, przez dodanie kondensatorów i rezystorów, może radikalnie poprawić brzmienie i atak przy grze palcami.

SkyWay z lakierem i bez lakieru. Oraz kolejne basowe okno na świat ;=]

Ostatnio zdecydowałem się na odświeżenie mojego Jazz Bassa, ale nie poprzestałem na tym - postanowiłem zedrzeć lakier z mojego SkyWay'a, aby odkryć to, co skrywa pod powierzchnią. Po trzech dniach męczarni z papierem ściernym, bas został umyty, wysuszony, złożony i natarłem olejkiem, pozostawiając surowe drewno, co poprawiło jego brzmienie.

Bas Sandberg Basic Ken Taylor 5 vel. Budyń

Nabyłem bas Sandberg Basic Ken Taylor 5, który zdetronizował moje dotychczasowe przekonania o basach Fender, MM, Ibanez czy Warwick. Sandberg przekonał mnie swoją niemiecką jakością, unikatowym kształtem gryfu i perfekcyjnym brzmieniem.

Squier jb vm + seymour duncan sjb-3 + badass II + zabiegi estetyczne

W artykule opisuję proces transformacji Squiera JB VM w instrument, który niewiele ustępuje Fenderom MIM pod względem jakości dźwięku, dzięki wymianie przystawek na SD SJB-3 i mostka na Badass II. Pokazuję również, jak nieznaczne zmiany w wyglądzie mogą wpłynąć na całokształt odczucia z gry na tym basie.

Kustom Deep End 200HD

Po dłuższym czasie użytkowania głowy wzmacniacza Kustom Deep End 200HD czuję, że jestem gotowy podzielić się swoimi wrażeniami. Głowa oferuje moc 200W za cenę 800zł, wykazując się uniwersalnością brzmień, choć kolumna głośnikowa 4x10" z serii nie zyskała mojej aprobaty.

Fender Jazz Bass MIJ 1993

Zakup Fender Jazz Bass wyprodukowanego w Japonii w roku 1993 okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę! Bas ma nie tylko klasyczne brzmienie JB, ale jest również w świetnym stanie technicznym i estetycznym, pomimo swojego wieku.

Epiphone Embassy Standard IV Plus

Recenzja Epiphone Embassy Standard IV Plus, czyli pierwszy bass autora. Ta ulepszona wersja z serii Standard oferuje znakomitą jakość dźwięku, wygodę gry oraz atrakcyjny wygląd przy stosunkowo niskiej cenie.

Tenson MMJ Jazz Bass V

Tenson MMJ Jazz Bass V to gitara basowa, która zwraca uwagę nie tylko ceną, ale i elastycznością brzmienia. Po roku użytkowania mogę śmiało powiedzieć, że jest to świetny wybór dla początkujących.

Stagg BC300

W mojej recenzji Stagg BC300 przyglądam się niedocenianej gitarze basowej, analizując jej brzmienie, ergonomię i wykonanie. Ta przystępna cenowo gitara oferuje więcej niż można by się spodziewać, biorąc pod uwagę jej zakres cenowy.

GMR Bassforce Custom IV

GMR Bassforce Custom IV to bas, który łączy w sobie wysokiej jakości rzemiosło i unikalne brzmienie. Opowiadam o moich doświadczeniach i wrażeniach związanych z tym modelem, podkreślając jakość wykonania i charakterystyczny dźwięk.

Oakland ZXB-200

Oakland ZXB-200 to bas gitara pochodzący z pracowni japońskiego lutnika z lat 70-tych. Charakteryzuje się pełnym i mięsnym brzmieniem z wyraźną 'górką', oferuje szerokie możliwości modelowania dźwięku.

Kolumna basowa 410 made by Demanufacture™

Recenzja kolumny basowej 410 produkcji Demanufacture o mocy 800W, wyposażonej w głośniki Eminence i Selenium Super Tweeter. Kolumna oferuje imponującą jakość dźwięku i jest bardzo wszechstronna, idealnie współpracując z różnymi wzmacniaczami i basami.

SWR workingman’s 4004

SWR Workingman's 4004 to wzmacniacz basowy o mocy 400 watt przy 4 ohmach, z możliwością podłączenia instrumentów pasywnych i aktywnych, wspierający różnorodne opcje wyjściowe. Charakteryzuje się ciekawymi opcjami regulacji brzmienia, zachowując czyste brzmienie gitary.

Squier Vintage Modified Tele Bass

Squier Vintage Modified Tele Bass to model, który przyciąga uwagę swoją jakością oraz brzmieniem nawiązującym do lat 70. W recenzji znajdziemy szczegóły dotyczące jego budowy, brzmienia, oraz wrażeń z grania, zarówno w domowych warunkach, jak i podczas prób z zespołem.

Yamaha RBX 460

Nabyłem właśnie Yamahę RBX 460 i jestem z niej niezwykle zadowolony. Ten bas zachwyca zarówno swoim wyglądem, jak i brzmieniem, mimo swojego wieku.

Ampeg BA-115HP

W tekście znajdziecie szczegółową opinię na temat Comba Ampeg BA-115HP, zarówno od strony technicznej, jak i użytkowej. Poznacie jego możliwości brzmieniowe, funkcjonalność oraz opinie na temat jego konstrukcji i transportu.

Trace Elliot GP11 MkII combo

Recenzja combo basowego Trace Elliot GP11 MkII, zakupionego w złym stanie technicznym, lecz po naprawach oferującego rewelacyjne możliwości brzmieniowe. Trace Elliot stworzony do ciężkiej muzyki, oferuje mocne i agresywne brzmienie.

Dunlop MXR M80 d.i.+

Przeanalizowałem preamp Dunlop MXR M80 d.i.+ po pół roku poszukiwań idealnego urządzenia. MXR M80 okazał się być solidnym i wszechstronnym narzędziem, pomimo kilku drobnych wad.

EXAR BF-1 Flanger

EXAR BF-1 Flanger to efekt, który pozytywnie mnie zaskoczył, zarówno pod względem wykonania jak i brzmienia. Jego solidna konstrukcja i ciekawe możliwości brzmieniowe sprawiają, że jest wart uwagi.

[combo] Fender Rumble 100/210

Niedawno kupiłem wzmacniacz Fender Rumble 100/210, który wypróbowałem zarówno na próbach, jak i na koncercie. Jego brzmienie, moc oraz funkcjonalność sprawiają, że jest doskonałym wyborem dla każdego basisty.

Yamaha RBX 374

Yamaha RBX 374 to basówka, która zaskakuje jakością dźwięku i komfortem gry, będąc jednocześnie dostępną w atrakcyjnej cenie. Mimo pewnych zastrzeżeń co do aktywnej elektroniki i kształtu korpusu, instrument ten oferuje znakomity stosunek jakości do ceny oraz świetne brzmienie.

Salobrena B 200-C [elektro-akustyczna]

Recenzja elektroakustycznej gitary basowej Salobrena B 200-C, która zwraca uwagę swoim wyglądem i jest wyjątkowym dodatkiem do każdego zespołu, zwłaszcza grającego unplugged. Omawia komfort grania, brzmienie na sucho i przy podpięciu oraz stosunek ceny do jakości.

[multiefekt] Line6 Bass POD XT Live

Recenzja Line6 Bass POD XT Live, podłogowego multiefektu, który łączy w sobie zaawansowane technologie symulacji wzmacniaczy i efektów, sprawiając, że jest to niezwykle wszechstronne urządzenie dla basistów. Sprawdza się świetnie na scenie, dając możliwość solidnego 'podrasowania' brzmienia, choć w studiu może wymagać trochę więcej wysiłku, by w pełni wykorzystać jego potencjał.

Schecter Stiletto DeLuxe-5

Kupując Schecter Stiletto DeLuxe-5 w Poznaniu, nie spodziewałem się otrzymać tak uniwersalnego i dobrze wykonanego instrumentu. Mimo kilku drobnych mankamentów, gitara oferuje niesamowity zakres brzmień i doskonale się prezentuje.

Yamaha RBX 374

Yamaha RBX 374 to gitara basowa, która wyróżnia się na tle konkurencji zarówno pod względem jakości wykonania, jak i możliwości brzmieniowych. Oferuje wygodny gryf, wysokiej jakości korektory oraz szerokie spektrum brzmień dostosowanych do każdego stylu gry.

[gitara] Cort Curbow 4

Przedstawiam swoje pierwsze wrażenia po dwóch tygodniach użytkowania gitary basowej Cort Curbow 4. Gitara oferuje nowoczesne brzmienie i świetną elektronikę, ale ma też swoje wady, takie jak nietypowy korpus z luthite i problemy z wyważeniem.

[zestaw] Markbass Little Mark II + Markbass STD 102 HF – 4

Po kilku miesiącach użytkowania zestawu Markbass Little Mark II oraz Markbass Standard 102HF-4, jestem w pełni przekonany o jego wyjątkowej jakości i wygodzie w transporcie. Lekka, ale mocna głowica i kolumna oferują doskonałe brzmienie basu oraz są łatwe w przenoszeniu dzięki niewielkiej wadze.

[combo] Trace Elliot GP7

Recenzja comba basowego Trace Elliot GP7 ukazuje jego zalety, takie jak moc 100W, wszechstronność i wyjątkowe brzmienie. Jest to kompaktowe urządzenie o wysokiej jakości, idealne do występów na żywo oraz praktyk domowych, oferujące wspaniałe brzmienie w przystępnej cenie.

[efekt] Sovtek Big Muff Pi

Sovtek Big Muff Pi to legendarny distortion produkowany w Rosji, chociaż oryginalnie pochodzi z USA. Mimo że został stworzony głównie z myślą o gitarzystach, wielu basistów także przekonało się do jego wyjątkowego brzmienia.

[gitara] Spector Q4Pro

Spector Q4Pro to budżetowa wersja basu, wyprodukowana w Korei, charakteryzująca się lekkością, wygodą gry i dość ostrym brzmieniem. Posiada trzyczęściowy, klonowy gryf, korpus z lipy i klonu falistego, dwa pasywne humbuckery EMG-HZ oraz specyficzne pokrętła kontroli dźwięku.

Oscar Ozo Cedermalm

Basista fajowej, stonerowej kapeli Truckfighters ze Szwecji.Brzmienie mają zbliżone do Lowridera, na koncertach dają czadu 😉

Scott Reeder ;]

Moim zdaniem najbardziej pro basista rockowy;) Cenię go za zajebiste vintagebrzmienie i fajne ruchy na scenie.

StratoBassTer – dawniej Adelita

Historia przekształcenia gitary basowej Adelita w unikatowy model StratoBassTer, łączący różnorodne brzmienia w jeden instrument. Opis procesu poszukiwania idealnego brzmienia i współpracy z lutnikiem.

Basik Świerzaka

Samick z lat 90.Struny to D’Addario EXL 170.Bardzo podoba mi się jegobrzmienie.Może niedługo jakąś małą próbkę wrzucę.

Agata – nowa basistka w rodzinie

Moja mała Agatka, która oczywiście bardzo lubi brzmienie basu, a najbardziejslap. Właśnie skonczyla pół roku i czasami daję już jej nastroić Stingraya 🙂