recenzja

Share your love:

Peavey Grind Bass 5 string NTB

Posiadając Peavey Grind Bass 5 NTB przez rok, grając na nim na koncertach i próbach, postanowiłem napisać recenzję tego instrumentu. Bas oferuje fenomenalny wygląd i wygodę, ale wymaga modyfikacji, aby osiągnąć pożądane brzmienie w cięższych gatunkach muzyki.

Jazz Bass Columbus 84′

Stary, ale jary Jazz Bass Columbus 84' z nowymi pickupami Merlin i mosiężnym siodełkiem zachwyca nie tylko wyglądem, ale i brzmieniem. Porównując z MM Stingray 5, oferuje unikatowe doznania.

Hofner Galaxie

Hofner Galaxie to moja druga gitara basowa, po ibanez'ie gsr 180. Cenię ją za nisko brzmiące humbuckery, które świetnie sprawdzają się w funk. Konstrukcja jest solidna, choć miała niespodziewane pochodzenie.

Nowy Ibanez SR 955 EWN i dwa inne stare graty

Zostałem szczęśliwym posiadaczem nowego Ibaneza SR 955 EWN i chciałbym się podzielić moimi wrażeniami oraz poprosić o wszelkie dane techniczne, ponieważ nie otrzymałem żadnej dokumentacji. Oprócz tego, posiadam również Cort Action Bass i combo KUSTOM KBA 100.

Najnowszy nabytek

Opisuję mój najnowszy nabytek, którym jest Cort A4 Custom. Przepraszam z góry za słabe umiejętności fotograficzne.

Langowski 4 Left Hand

Zapowiedź recenzji leworęcznej gitary Langowski 4, która zwraca uwagę swoją jakością wykonania i zastosowaniem unikatowych materiałów. Nie najlepsza jakość zdjęć ze względu na aparat.

ZOOM H2 [vs. zoom h1]

ZOOM H2 to dyktafon, który zdecydowanie wyprzedza swój starszy model H1, oferując zaawansowane funkcje i lepszą jakość dźwięku. Czy jednak różnica w cenie jest wystarczająca, aby uzasadnić przesiadkę na nowszy model?

Phil Jones Bass Buddy

Phil Jones Bass Buddy wylądował na moim biurku. Po kilku dniach testów jestem zachwycony jego jakością i możliwościami mimo kilku wad.

Cort Action Bass V [pasywny]

Po kilku latach użytkowania Corta Action Bass V, wersji pasywnej, podzielę się moimi spostrzeżeniami na temat tego budżetowego basu. Opis korpusu, szyjki, kluczy, elektroniki oraz mojej całokształtnej opinii.

Roter – akustyczny fretless czterostrunowy

Niedawno stałem się posiadaczem akustycznego bassu fretless marki Roter, który okazał się być wyjątkowo unikalny i pełen charakteru. Dzieliłem się moimi doświadczeniami, wadami i zaletami tego instrumentu, który zaskoczył mnie swoim dźwiękiem i wygodą gry.

Ibanez SR605 NTF

Ibanez SR605 NTF to bas, który wyróżnia się nie tylko wygodą gry, ale i wszechstronnością brzmienia. Przez pół roku szukałem idealnego instrumentu, aż w końcu trafiłem na model, który spełnia wszystkie moje oczekiwania.

Fender American Vintage Jazz Bass 62

Podzielam się moimi pierwszymi wrażeniami po zakupie i przetestowaniu amerykańskiego Fendera Jazz Bassa, modelu American Vintage 62. Bas wyróżnia się doskonałym wykonaniem i materiałami, oferuje tradycyjny, ale zarazem wszechstronny vintage'owy ton.

NoisyBox 115 na FaitalPRO PR400

Recenzja unikalnych kolumn basowych NoisyBox 115 na FaitalPRO PR400, które łączą w sobie lekkość, moc i niesamowitą jakość dźwięku. Projekt zainspirowany przez Orange OBC 115, ale z nowymi, personalizowanymi modyfikacjami.

NoisyBox 115 na KappaPro

NoisyBox 115 to połączenie wysokiej jakości brzmienia, estetyki wykonania oraz profesjonalnego podejścia do klienta. Przez swoją skuteczność i charakterystyczne brzmienie, kolumna ta spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających basistów.

Sterling Ray 35 by Music Man

Sterling Ray 35 jest atrakcyjną propozycją dla tych, którzy marzą o brzmieniu StingRaya, ale nie chcą lub nie mogą wydać fortuny. W mojej recenzji dzielę się wrażeniami po kilku miesiącach użytkowania tego instrumentu, poruszając kwestie brzmienia, wykonania oraz ogólnej jakości.

Głowa basowa Eden E 300 T – pełna lampa

Recenzja rzadko spotykanej, pełnolampowej głowy basowej Eden E 300 T, która zaskakuje mnogością funkcji i charakterystycznym brzmieniem. Wartością dodaną jest możliwość chałupniczego biasowania lamp, co przemawia za praktycznością modelu.

Struny GHS Bass Boomers FLEA signature set

Jako wielki fan Red Hot Chili Peppers, zakup strun GHS Bass Boomers z sygnaturą Flea był dla mnie wyjątkowym momentem. Struny te oferują charakterystyczne metaliczne brzmienie, które odzwierciedla specyficzną technikę Flea, zwłaszcza przy uderzaniu slapem.

Fender Modern Player Jaguar Basss

Po dziesięciu miesiącach używania Fender Modern Player Jaguar Bass, przyszedł czas na szczegółową analizę. Instrument ten, wyjątkowy zarówno pod względem wykonania, jak i brzmienia, okazał się znacznie przewyższać oczekiwania, mimo swojego chińskiego pochodzenia.

Defil Romeo

Defil Romeo to mój pierwszy bas, kupiony za symboliczną sumę od woźnego. Instrument ten, pochodzący z przełomu lat 70. i 80., jest nie tylko dekoracją, ale nadal sprawny i gotowy do gry.

LRB 20 CS

To moja historia o pasji do gry na basie, która zaczęła się od przypadkowego spotkania z instrumentem i doprowadziła do zakupu LRB 20 CS. Ten bas, choć niedoskonały, okazał się świetnym startem w moją muzyczną przygodę.

Nexus JBN

Nexus JBN to bas, który kupiłem w Warszawie pod koniec 2010 roku. Po wielu latach użytkowania mogę śmiało powiedzieć, że to najlepsza decyzja jaką podjąłem. Bas oferuje niezwykle komfortową grę i wszechstronne brzmienie.

Ibanez SR505

Recenzja Ibanez SR505 skupia się na powrocie do grania na basie po 12 latach przerwy. Gitara wyróżnia się lekkością, komfortowym gryfem oraz wszechstronnym brzmieniem dzięki przystawkom Bartolini MK1.

Ampeg SVT6 Pro

Recenzję Ampeg SVT6 Pro rozpoczynam od przygody z poszukiwaniem idealnego sprzętu basowego, który zakończył się na wyborze tego wzmacniacza. SVT6 Pro zaskakuje 1100W mocy, unikalnym brzmieniem i niezwykłą wytrzymałością na dużym wolumenie.

Cort Action bass V

Cort Action Bass V to bardzo dobrze wykonany bas z segmentu budżetowego, który zaskakuje jakością brzmienia i komfortem gry. Jako początkujący bądź średnio zaawansowany basista znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz, a jego cena (700zł) jest niezwykle atrakcyjna.

Poznajcie mojego potwora!

Autor opisuje swoje doświadczenia z gitarą basową marki TENSON, którą nazwał Precision Bass Special. Mimo wysokiej ceny i atrakcyjnego wyglądu, gitara ta ma wiele wad, takich jak problem z utrzymaniem stroju, niekomfortowa gra oraz kiepskie ustawienia fabryczne.

Epiphone Toby Deluxe IV

W tym artykule podzielę się moimi doświadczeniami z użytkowania basu Epiphone Toby Deluxe IV, który kupiłem jako alternatywę dla droższych modeli. Jest to świetna opcja dla początkujących basistów szukających niedrogiego, ale solidnego instrumentu.

Fender P-Bass American Deluxe ’98 – recenzja

Recenzja Fender P-Bass American Deluxe ’98, instrumentu który towarzyszy mi od 2010 roku. Mimo upływu lat, nie potrafię oprzeć się wrażeniu, że „TO JEST TO!”, dzięki czemu gitara wciąż jest dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji.

Warwick BC150

Warwick BC150 to wzmacniacz basowy, który zaskakuje swoją wszechstronnością i mocnym brzmieniem. Umożliwia wydobycie zdecydowanych tonów zarówno na koncertach, jak i podczas prób, sprawdzając się w różnych gatunkach muzycznych.

Fender Precision Bass 920D Custom Shop

Recenzja Fender Precision Bass z 920D Custom Shop, po 2 miesiącach użytkowania. Instrument z mexykańskim korpus i gryfem Fendera Precision, z niestandardowymi częściami takimi jak mostek Babicz eCAM, przystawki Seymour Duncan SJB-3 oraz customowy hardware i pickguard perłowy, co skutkuje wyjątkowym dźwiękiem i wyglądem.

Taurus Black Line MLO-Boost

Testowałem preamp/booster MLO-Boost z serii Black Line firmy Taurus, by ocenić, jak radzi sobie w praktyce. Przyjrzałem się unikalnemu systemowi MLO, który zapewnia wyjątkową kontrolę nad barwą dźwięku oraz sprawdzałem, jak efekt współgra z innymi elementami zestawu.

ESP Ltd B-10

Recenzja basu ESP Ltd B-10 BLK przez osobę, która rozpoczęła swoją przygodę z basem w wieku 26 lat. Instrument okazał się być idealnym wyborem dla początkujących, oferując doskonały stosunek jakości do ceny oraz komfort użytkowania.

Peavey T-40

Peavey T-40 to kultowy bas elektryczny z 1983 roku, cieszący się uznaniem zarówno dzięki swojej wszechstronności brzmieniowej, jak i wyjątkowej budowie. Odkrywam jego zarówno plusy, jak i minusy, nie pomijając jego masywnej masy i unikatowej elektroniki.

GMR Pi

Kupiłem bas GMR Pi nie ze względu na sygnaturę Pilicha, ale po wizycie w londyńskim showroomie GMR, gdzie większość instrumentów zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Ten konkretny model przewyższył moje oczekiwania, oferując agresywny dźwięk i wygodny profil szyjki.

Tuner podłogowy – Ibanez Lu-20

Przedstawiam recenzję tunera podłogowego Ibanez LU-20, z którego korzystam podczas koncertów. Jego przystępna cena i poręczność sprawiają, że jest to świetna alternatywa dla droższych i bardziej skomplikowanych urządzeń.

Eden WTDI.

Recenzja preampa Eden WTDI, który po eksperymentach z różnymi modelami preampów, w końcu przyniósł satysfakcję w brzmieniu basu. Podkreśliłem wady i zalety, porównując do innych modeli, a także przedstawiłem próbki brzmienia.

ESP LTD Phoenix 1004

W swojej pierwszej recenzji przyglądam się basowi ESP LTD Deluxe Phoenix 1004, zwracając uwagę na jego unikalne cechy, takie jak odwrócona główka czy kształt inspirowany Gibsonem. Instrument cechuje się aktywną elektroniką, korpus z mahoń, mostek Gotoh, a także świetne drewno i doskonałą akcję sprawiają, że warto wziąć go pod uwagę.

Polish Envy – rzut okiem i uchem

Recenzja nowego efektu gitarowego od Pana Bogdana, Polish Envy, który ma za zadanie przesterować brzmienie w zupełnie inny sposób niż tradycyjne przestery. Pomimo pewnych niedoskonałości, efekt ten oferuje unikalne brzmienie, odpowiednie do nieco bardziej agresywnych stylów muzycznych.

Washburn CB-4SP

Washburn CB-4SP to bas z serii Classic, posiadający ciekawą konstrukcję oraz specyficzny design. Posiada pasywną elektronikę, korpus z mahoniu i Spalted Maple oraz szyjkę z klonu, co nadaje mu unikalne właściwości brzmieniowe.

Arsenał Droopera – aktualizacja

W swojej kolekcji witałem nowego członka - Ibaneza Blazera z 1981 roku, który świetnie komponuje się z moim fuzzem. Mam nadzieję znaleźć zespół grający stoner/doom/sludge we Wrocławiu.

Green Naugahyde – nowy Primus opisany [tym razem na chłodno]

Nowy album Primusa, Green Naugahyde, to odświeżone brzmienie zespółu, pełne innowacyjnych rozwiązań muzycznych oraz niebanalnej oprawy wizualnej. Utwory takie jak 'Hennepin Crawler' czy 'Lee Van Cleef' zaskakują nietypowymi efektami i dowodzą, że zespół wciąż potrafi zaskakiwać.

GMR Bassforce Custom 6

Po roku użytkowania GMR Bassforce Custom 6, czas podzielić się wrażeniami. Gitara oferuje doskonałe wykonanie, unikalne brzmienie dzięki pickupom Bassculture i wygodę gry na najwyższym poziomie.

MXR M288 Bass Octave Deluxe

MXR M288 Bass Octave Deluxe to urządzenie oferujące niezrównane brzmienie i funkcjonalność, pozwalające basistom przesuwać meble w promieniu 100 metrów od sali prób. Urządzenie charakteryzuje się świetnym trackingiem, możliwością tworzenia zróżnicowanych charakterystyk dźwiękowych oraz unikalnymi funkcjami takimi jak MID+ dla podbicia określonych częstotliwości.

NEXUS JBN

Posiadam bas Nexus JBN od 11 miesięcy i jestem z niego niezwykle zadowolony. Instrument ten oferuje niesamowity sustain, ciepłe brzmienie oraz świetną jakość wykonania.

Ibanez Roadstar II RB850

Po dokładnym przetestowaniu basu Ibanez Roadstar II RB850, jestem w stanie stwierdzić, że jest to jeden z lepszych instrumentów w swojej klasie cenowej, który ma potencjał sięgać poziomu sprzętu zdecydowanie droższego. Dzięki aktywnej elektronice i dwoje przystawek, bas oferuje szerokie możliwości brzmieniowe, zapewniając jednocześnie komfort grania.

Ibanez ATK310

Prezentuję moje spostrzeżenia na temat gitary basowej Ibanez ATK310, instrumentu o indonezyjskim rodowodzie i niekonwencjonalnych cechach. Sprawdź, dlaczego stał się dla mnie tak wyjątkowy.

Langowski 6 Custom Healf

Po roku użytkowania Langowski 6 Custom Healf zdradza wszystkie swoje tajemnice. Od personalizacji po brzmienie, którym podbija moje serce.

Brace Audio DWG-1000 – system bezprzewodowy

Brace Audio DWG-1000 to cyfrowy system bezprzewodowy zaprojektowany z myślą o gitarze elektrycznej, ale sprawdziłem go z perspektywy basisty. Jest znacznie tańszy niż konkurencja, a w praktyce nie odstaje jakością.

Yamaha TRB-5

No i przyszła moja Yamaha TRB-5! To mój pierwszy 5 strunowy bas i jestem pod ogromnym wrażeniem. Mimo niewielkich mankamentów takich jak skorodowany mostek czy sycząca elektronika, bas brzmi fenomenalnie. Struny wymagają wymiany, ale mimo to dźwięk jest imponujący.

I’m With You – Red Hoci na gorąco opisani

Recenzja albumu "I'm With You" Red Hot Chili Peppers jest pełna szczerych wrażeń oraz opisuje muzyczną ewolucję zespołu. Te niesamowite okoliczności przesłuchiwania podkreślają, jak środowisko wpływa na odbiór muzyki.

LD WS 1000 – system bezprzewodowy

Po kupnie systemu bezprzewodowego LD SYSTEMS WS1000B, moje doświadczenia z grą na koncertach znacząco się poprawiły. Umożliwia swobodę ruchu bez obawy przed kablami i oferuje wysoką jakość dźwięku.

Ibanez ATK310

Ibanez ATK310 wyróżnia się niesamowitym kolorsem Mint Green oraz innowacyjnym triplebuckerm, który zapewnia szeroką gamę brzmień. Model ten zdecydowanie wyróżnia się na tle innych basów, oferując unikalne opcje brzmienia oraz świetną jakość wykonania.

Ampeg SVT-15E

Ampeg SVT-15E to jedna z najmniejszych paczek basowych z serii Classic, która mimo swoich niewielkich wymiarów i mocy, dostarcza klasyczne i bogate brzmienie Ampega. Idealna dla tych, którzy cenią sobie kompaktowe rozmiary, nie chcą jednak rezygnować z jakości brzmienia.

Mayones Forum PI 5

W ostatnim czasie miałem przyjemność zagrać na basie Mayones Forum PI 5, który zaskakuje zarówno jakością wykonania, jak i wyjątkowymi opcjami konfiguracyjnymi. Perfekcyjny wygląd, zaskakująco wygodna gryf i unikatowe brzmienie sprawiają, że jest to bas przekraczający oczekiwania nawet najbardziej wymagających muzyków.

Ibanez JTKB300 [JetKing drugiej generacji]

Ibanez JTKB300, druga generacja modelu JetKing, wyróżnia się nie tylko unikatowym designem, ale i wyjątkowymi parametrami technicznymi oraz zachwycającym brzmieniem. Jest to świetny wybór dla miłośników oldschoolowego vibe'u, oferujący komfort grania i wysoką jakość dźwięku.

Schecter Diamond Series Stiletto Deluxe 4-ka

Schecter Diamond Series Stiletto Deluxe 4 to bas, który oferuje szeroki zakres barw, od ciepłej do metalicznej, idealnie nadający się do różnych gatunków muzycznych. Jest lekki, dobrze wyważony, z wygodnym, cienkim gryfem i aktywnymi przystawkami.

Cort GB34a

Cort GB34a to mój pierwszy bas, który zakupiłem za 650zł na allegro. Pomimo trzyletniego użytkowania przez poprzedniego właściciela, bas prezentuje się doskonale i oferuje świetne brzmienie w stosunku do swojej ceny.

Line 6 LowDown HD 750

Line 6 LowDown HD 750 to wzmacniacz basowy oferujący imponujące 750 Watt mocy, wbudowane efekty i modele ampflikacji. Ze względu na swoją wszechstronność, wzmacniacz jest doskonałym wyborem zarówno do użytku domowego, jak i koncertowego.

Noisy Box 2×12” Celestion TF1225

Recenzja głośnikowej paczki Noisy Box 2x12'' na głośnikach Celestion TF1225. Solidna konstrukcja i zaskakująco dobre brzmienie w całym zakresie pasma.

Fender JB The Ventures

Ta recenzja przybliża doświadczenia z użytkowania basu Fender JB The Ventures, porównując go z innymi modelami tego typu instrumentów. Zwracam uwagę na jakość wykonania, brzmienie oraz komfort gry, wskaźnikiem referencyjnym jest bas Tobias.

Zoom B2.1u

Zoom B2.1u to multiefekt dla basistów z imponującym zakresem funkcji i efektów, którego metalowa konstrukcja jest gwarancją trwałości. Sprawdza się zarówno na żywo, jak i w studio, oferując szeroki wybór efektów i symulacji wzmacniaczy.

Epiphone Thunderbird IV Pro

Recenzja basu Epiphone Thunderbird IV Pro po roku użytkowania. Odkryj moje doświadczenia z tym instrumentem, zarówno pozytywne, jak i te mniej.

ZOOM H1

ZOOM H1 to budżetowa propozycja dyktafonu od renomowanej japońskiej firmy, oferująca solidne funkcjonalności w atrakcyjnej cenie około 400 zł. Sprzęt ten zaskakuje swoją lekkością i intuicyjnością używania, a także szerokim zakresem możliwości nagrywania w różnych warunkach.

Exar – Moby Dick [Chorus]

Recenzja efektu typu chorus, Moby Dick od firmy Exar, która zyskała moje uznanie dzięki soczystemu brzmieniu niezabierającemu charakteru basu. Efekt cechuje się solidną obudową i jest dostępny w wersji z opcją True Bypass, świetnie sprawdzając się na scenie oraz w studiu.

Vintage V1005 Tiger Eye

Vintage V1005 Tiger Eye to bas, który łączy w sobie piękno wykonania, jakość dźwięku i uniwersalność brzmienia w przystępnej cenie 1700zł. Posiada korpus z mahoń, gryf pięciowarstwowy, elektronikę aktywną i hardware pozłacany.

Jim Dunlop 105Q

Recenzja efektu basowego Jim Dunlop 105Q, pokazująca zarówno jego mocne strony, jak i drobne niedoskonałości. Efekt cechuje się solidną konstrukcją, dużą wrażliwością na artykulację i klasycznym brzmieniem.

Taurus TL-3510

Polska marka Taurus zrobiła kawał dobrej roboty, tworząc combo basowe TL-3510, które oferuje nie tylko solidną moc i wysokiej jakości dźwięk, ale także zaskakuje funkcjonalnością i nowoczesnymi rozwiązaniami. Z mojej perspektywy, jako użytkownika i miłośnika basu, sprawdzi się ono zarówno w studiu, jak i na żywo.

Yamaha TRB 1004

Yamaha TRB 1004 to bas, który zaskakuje znakomitym połączeniem jakości dźwięku i przystępnej ceny. Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałem się po nim niczego specjalnego, ale jego brzmienie po prostu zwala z nóg.

Exar Heavy Metal HM-03

Opisuję swoje doświadczenia z przesterem Exar Heavy Metal HM-03, który otrzymałem od przyjaciela. Mimo że rzadko go używam, podzielę się kilkoma spostrzeżeniami na temat jego działania i dźwięku.

Cort Action Bass IV

Cort Action Bass IV to instrument, który zdecydowanie zasługuje na uwagę początkujących basistów. Z racji swojej ceny i jakości wykonania, jest to jeden z lepszych wyborów dla osób rozpoczynających swoją przygodę z niskimi tonami.

Cort Action DLX

Grając na basie Cort Action DLX, można poczuć się komfortowo i zadowolonym, nawet jeśli jest to jeden z tańszych modeli. Rozważając jej cechy jak brzmienie, wygodę gry, oraz jakość wykonania, staje się ona świetnym wyborem na start dla basistów.

Blade Tetra Standard B1

Po prawie dwóch latach użytkowania basu Blade Tetra Standard B1, postanowiłem podzielić się swoimi przemyśleniami na temat tego instrumentu, który okazał się pełen niespodzianek. Jakość wykonania, brzmienie i ergonomia to tylko niektóre z aspektów, które wyróżniają ten bas na tle konkurencji.

LTD B- 206SM

LTD B-206SM to gitara basowa, która po odpowiednich dopracowaniach staje się jednym z najwygodniejszych instrumentów w swojej klasie cenowej. Od poprawienia progów po zmianę ustawień siodełka, ta basówka z każdą modyfikacją coraz bardziej zachwyca.

Line6 LowDown 300Pro

W mojej pierwszej recenzji przyglądam się Line6 LowDown 300Pro, kombajną basowym, który zaskakuje mocą i wszechstronnością brzmienia. Połączenie głośnika Eminence o mocy 300W z cyfrowym modelowaniem dźwięku oferuje szerokie możliwości dla różnych gatunków muzycznych.

Ibanez Blazer BL 800 [1982]

Recenzja modelu Ibanez Blazer BL 800 z 1982 roku, który wyróżnia się na tle innych basówek swoim unikalnym brzmieniem oraz dwiema wersjami materiału korpusu: jesionem i mahoniem. Nadzwyczajnie współgra z przestarami i fuzzami, o czym przekonuje się podczas słuchania nagrania z gitary w wersji mahoniowej.

[efekt] G-Lab Bass WoWee-Wah BWW-1

Omawiam swoje wrażenia z korzystania z efektu do gitary basowej - G-Lab Bass WoWee-Wah BWW-1. Efekt wyróżnia się nietypową obsługą i bogatymi opcjami zakresu pracy, oferując przy tym wygodę użytkowania oraz świetne brzmienie.

GMR Soundboard Custom

Z ogromną przyjemnością dzielę się z wami swoją opinia na temat customowej gitary GMR Soundboard, którą jestem dumny posiadać. Mimo że jest to model niskobudżetowy, zaskoczył mnie swoją jakością wykonania, wygodą gry oraz unikalnymi rozwiązaniami osprzętowymi.

Cort C5H BKS

Bass Cort C5H BKS to instrument, który sprawdzi się w ciężkiej muzyce dzięki swojemu brzmieniu, choć jego osprzęt pozostawia trochę do życzenia. Jest stosunkowo lekki, ma ładne wykończenie, ale jako basista-amator natknąłem się na kilka problemów, które wymagały drobnych poprawek.

graciarnia

Opisuję moje doświadczenia z używaniem basowego sprzętu: Ibanez BTB 405, Ampeg SVT3 proUSA, Sansamp Bass Driver DI, oraz kolumny 2x10. Dostrzegam plusy i minusy, wspominając o zmianach i planach zakupowych.

G&L L2000 Tribute

G&L L2000 Tribute to bas, który może nie detronizuje klasyków, ale zaskakuje swoją uniwersalnością i charakterystycznym brzmieniem. Pochodzący z ekonomicznej serii Tribute, produkowany w Indonezji, posiada unikalne cechy konstrukcyjne i elektronikę zaprojektowaną przez samego Leo Fendera.

Santander Bass

Dokonując recenzji gitar basowych marki Santander, odkryłem bogaty świat tonów bassowych, które mogą zaoferować modele 1264 i 1209. Niezależnie od tego, czy jesteś aspirującym amatorem, czy szukasz idealnego instrumentu szkolnego, Santander ma w swojej ofercie coś wartościowego.

Electro Harmonix Micro Bass Synth

Opisuję moje doświadczenia z syntezatorem basowym Electro Harmonix Micro Bass Synthesizer, jego możliwości i wpływ na brzmienie. Efekt ten oferuje mnóstwo opcji regulacji, zapewniając zarówno klasyczne brzmienia, jak i eksperymentalne efekty.

LTD Surveyor 405/415 BLK

Recenzuję model LTD Surveyor 405/415 BLK, podkreślając jego wyjątkowe właściwości, od konstrukcji po wygodę gry i brzmienie. Pomimo pewnej nieufności, instrument ten okazał się spełniać wszystkie moje oczekiwania.

Squier Precision Bass Made in Japan 1983

Przedstawiam recenzję mojego Squier Precision Bass z 1983 roku, wykonanego w Japonii. Bas łączy w sobie klasyczny design z lat '60, znakomitą jakość wykonania i unikalne brzmienie, dzięki czemu stał się moją dumną posiadłością.

Peavey Zephyr V

Recenzja basu Peavey Zephyr V, który stanowi solidny i niedrogi wybór dla miłośników ciężkiego brzmienia. Jego konstrukcja zapewnia wygodę i stabilność, a jednocześnie oferuje agresywne i bogate basowe dźwięki, idealne do metalu i rocka.

Gibson EB – 3

Opisuję mój prawie 50-letni egzemplarz Gibsona EB-3, używanego przez wielu znanych muzyków. Instrument charakteryzuje się unikatowym brzmieniem i możliwościami kreowania dźwięku.

Tanglewood Rebel 5K

Tanglewood Rebel 5K to gitara basowa, która oferuje zadowalającą jakość w swojej kategorii cenowej, około 900 zł. Swoje pierwsze wrażenia poprawiłem po testowaniu innych basów.

Yamaha RBX375

Yamaha RBX375 to gitara basowa zbudowana z jakościowych materiałów jak olcha dla korpusu, klon dla gryfu oraz palisander dla podstrunnicy. Wyróżnia się dobrą ergonomią, ciekawym brzmieniem oraz stosunkiem ceny do jakości, mimo niewielkich zastrzeżeń.

Cort EVL-Z4B BKS

Testuję Cort EVL-Z4B BKS od 9 miesięcy i jestem nim zachwycony. Idealny dla miłośników ciężkiego brzmienia oraz wygodny i świetnie wykonany instrument.

Yamaha BB-415

Omówienie Yamaha BB-415, w tym pierwsze wrażenia, brzmienie, wygoda użytkowania, i wpływ estetyki na decyzję zakupową. Recenzent dzieli się osobistymi przemyśleniami na temat tego, jak gitara basowa spełnia jego oczekiwania jako początkującego muzyka.

Ibanez Roadstar II Series RB620 BS

Przegląd i doświadczenia związane ze starym, japońskim basem Ibanez RB620 BS z lat 80. Instrument, mimo swojej 'budżetowości' i wieku, zachwyca jakością wykonania, brzmieniem i potencjałem.

Ibanez Roadstar II Deluxe RB 924 [1983]

Recenzja gitary basowej Ibanez Roadstar II Deluxe RB 924 z 1983 roku demonstruje, jak japońska marka prześcignęła amerykańskie standardy, oferując instrument o szerokim spektrum brzmień, świetnej ergonomii i atrakcyjnym wyglądzie. Głęboka analiza techniczna i dźwiękowa pokazuje, że jest to doskonała opcja dla basistów grających w stylach rocka i metalu.

SWR SM-900 [1991]

SWR SM-900 to wzmacniacz basowy, który dzięki swojej rozbudowanej sekcji korektora, lampowemu preampowi i ogromnemu zapasowi mocy zapewnia wyjątkową klarowność i definicję brzmienia. Niestety, mimo swoich zalet, posiada kilka konstrukcyjnych niedociągnięć, które potencjalni nabywcy powinni wziąć pod uwagę.

Mayones Be-4 Exotic

Recenzja basu Mayones Be-4 Exotic, z którym spędziłem ostatnie trzy lata, odzwierciedla moje doświadczenia i przemyślenia na temat jego brzmienia, wygody oraz wykonania. Po przejściu przez różne sprzęty i efekty, tym basem nadal jestem zachwycony.

Kustom KBA 210C

W mojej pierwszej recenzji przybliżam combo basowe Kustom KBA 210C - urządzenie wyróżniające się znakomitym stosunkiem ceny do jakości oraz bogatym zestawem funkcji. Zakupiłem go w promocji, znacznie taniej niż oczekiwałem, co tylko podkreśla jego atrakcyjność.

GMR Bassforce 5 – Pierwsze wrażenia

Sprawdziliśmy GMR Bassforce 5, basówkę, która zdobywa serca swoją jakością i możliwościami brzmieniowymi. Bardzo dobrze wyważona, choć ciężka, oferuje wyjątkowe brzmienie dzięki elektronice NOLL i przetwornikom Bartolini.

Trace Elliot 1048

Recenzja kolumny basowej Trace Elliot 1048, którą kupiłem jako upgrade mojego zestawu. Testowałem ją w różnych warunkach i jestem gotów podzielić się swoimi spostrzeżeniami na jej temat.

Ampeg SVT-3PRO + Ampeg SVT-410HLF

Recenzja zestawu basowego Ampeg SVT-3PRO oraz kolumny Ampeg SVT-410HLF. Wyjątkowe brzmienie i solidność wykonania to cechy, które wyróżniają ten sprzęt na tle konkurencji.

Ibanez BTB 405 QM HS [2003]

Recenzja gitary basowej Ibanez BTB 405 QM HS z 2003 roku, oferującej nietypowe rozwiązania i specyfikacje w swojej klasie cenowej. Skupiam się na jej funkcjonalności, ergonomii i brzmieniu, próbując odpowiedzieć, czy spełnia obietnicę innowacyjności dla tradycyjnych basistów.

Hartke 5500

Po trzech latach używania wzmacniacza Hartke 5500, zdecydowałem się podzielić moimi doświadczeniami. W tekście znajdziecie zarówno opinie na temat brzmienia, funkcjonalności, jak i niezawodności wzmacniacza.

Electro Harmonix Memory Boy [próbki]

Recenzja efektu typu delay - Electro Harmonix Memory Boy, z eksperymentalnymi możliwościami modulacji dźwięku. Efekt oferuje bogate kontrole, które umożliwiają tworzenie unikalnych i eksperymentalnych dźwięków, mimo nawet jego wad.

Spector Rex 5

Opisuję moje doświadczenia z basem Spector Rex 5 po roku użytkowania, od pierwszych wrażeń do dokładnego przyjrzenia się jego wykonaniu, brzmieniu i możliwościom. Bas ten okazał się idealnym wyborem dla entuzjastów cięższego brzmienia, oferując zarówno estetyczną satysfakcję, jak i unikalne cechy brzmieniowe.

Sky Way – git czy kit?

Mimo powszechnej krytyki, basy firmy Sky Way mogą być doskonałym wyborem dla początkujących muzyków. Ich niska cena i akceptowalna jakość sprawiają, że są dobrym wyborem na start, zarówno do domowych ćwiczeń, jak i pierwszych prób na scenie.

Ibanez Roadster RS 824 [1981]

Ibanez RS 824 to rzadko spotykany model basu, który pomimo pewnych konstrukcyjnych nedoskonałości, oferuje świetne brzmienie i solidne wykonanie. Gitara ta, wyprodukowana w Japonii w 1981 roku, okazuje się być instrumentem wymagającym, ale dającym dużo satysfakcji z gry.

Hohner B Bass V

W tym artykule przyglądam się bliżej Hohner B Bass V - gitarze basowej, która zyskała moje uznanie zarówno podczas prób, jak i koncertów. Startowaliśmy z obniżonym strojeniem, a Hohner okazał się doskonałym wyborem nie tylko ze względu na brzmienie, ale również komfort użytkowania.

Marathone Bg – 04

W tym artykule przedstawiam szczegółową recenzję elektrycznej gitary basowej Marathone BG-04, po roku użytkowania. Mimo że firma Marathone już nie istnieje, instrument ten, teraz dostępny pod marką Maruszczyk Instruments albo Mensinger, zapewnia wysoką jakość dźwięku i komfort grania.

Hiwatt Maxwatt B60.12 – Combo niedoceniane ale jakże zacne.

Recenzja combo basowego Hiwatt Maxwatt B60.12 pokazuje, że pomimo przystępnej ceny, urządzenie oferuje znakomite brzmienie i szerokie możliwości korekcji. Jest to idealny wybór dla basistów szukających solidnego sprzętu do domowych jam sessions.

Hartke A25

Hartke A25 to kompaktowy wzmacniacz basowy z solidną konstrukcją i ciekawymi funkcjami, jak wyjście XLR, które sprawiają, że sprawdza się nie tylko do ćwiczeń w domu. Pomimo niewielkich gabarytów, A25 oferuje więcej niż można by oczekiwać, czyniąc go wszechstronnym narzędziem dla basistów.

Squier Precel qbanez’a z 1995 roku

Recenzja Squier Precel qbanez'a z 1995 roku. Bas, mimo swojego koreańskiego pochodzenia, sprawdził się znakomicie w warunkach zespołowych, zwłaszcza w rockowym i bluesowym brzmieniu.

BC Rich Warlock NT

BC Rich Warlock NT to instrument, który zdecydowanie nie jest dla każdego. Z jego pomocą można osiągnąć ciężkie brzmienia, jednak jego ergonomia i niektóre rozwiązania techniczne mogą wymagać przyzwyczajenia.

Recenzja Tech21 SansAmp VT Bass

Tech21 SansAmp VT Bass to niezwykle uniwersalny efekt basowy, który oferuje szerokie możliwości kształtowania brzmienia. Mimo trudności z dostępnością i wzrostu cen, wartość tego sprzętu nie ulega wątpliwości.

Epiphone Embassy Special IV

Epiphone Embassy Special IV to model basówki o zaskakująco unikalnych cechach, pomimo bycia najtańszą opcją w linii producenta. Znajdziemy tu nietypowo zastosowanego przetwornika typu Split Coil, wyjątkowo słabej jakości drewno laminowane na korpusie, oraz skąpo nałożony lakier.

Hartke HA3500

Recenzja wzmacniacza Hartke HA3500, pokazująca jego niezwykłe cechy, adaptacyjność do różnych gatunków muzycznych, i jak wpasował się w moje potrzeby, zmieniając całkowicie moje podejście do gry na basie. Victor Wooten, przejście z Ampega na Hartke, wpłynęło na moją decyzję.

Cort B4, jesion

Jestem właścicielem basu Cort B4 Jesion od niemal trzech lat, który wyróżnia się wygodą gry oraz jakością wykonania. Bas ten oferuje przyjemne brzmienie zarówno w aktywnym, jak i pasywnym trybie pracy, co czyni go idealnym wyborem dla fanów funky.

Cort SP-PJ special series

W recenzji omawiam bas Cort SP-PJ special series, wskazując na jego konstrukcję, wygląd oraz brzmienie. Podzielam również swoje doświadczenia z różnego rodzaju wzmacniaczami i efektami.

Kustom Deep End 200HD

Po dłuższym czasie użytkowania głowy wzmacniacza Kustom Deep End 200HD czuję, że jestem gotowy podzielić się swoimi wrażeniami. Głowa oferuje moc 200W za cenę 800zł, wykazując się uniwersalnością brzmień, choć kolumna głośnikowa 4x10" z serii nie zyskała mojej aprobaty.

Fender Jazz Bass MIJ 1993

Zakup Fender Jazz Bass wyprodukowanego w Japonii w roku 1993 okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę! Bas ma nie tylko klasyczne brzmienie JB, ale jest również w świetnym stanie technicznym i estetycznym, pomimo swojego wieku.

GLX DD050 Digital Delay

Opisuję moje doświadczenie z delayem GLX DD050, od zakupu przez testowanie, aż po ostateczny zwrot do sklepu. Słaby bypass okazał się krytycznym problemem.

HARTKE HyDrive 115C – pierwsze wrażenia..

Po kilkudniowym oczekiwaniu miałem okazję przetestować combo Hartke HyDrive 115C z nowej profesjonalnej serii HyDrive. Jest to urządzenie oferujące zarówno wyjątkową jakość brzmienia, jak i szereg użytecznych funkcji, co czyni je niezwykle atrakcyjnym wyborem w swojej kategorii cenowej.

Zoom B2 + BOSS Loop Station RC-2 i inne moje efekty!

W artykule opisuję moje doświadczenia ze stosowaniem różnych efektów basowych, w tym Zoom B2 i BOSS Loop Station RC-2, wraz z refleksją na temat mojej przyszłości muzycznej. Zestaw efektów, który posiadam, zdaje egzamin zarówno w domu, jak i podczas prób.

ESP LTD B-50

Przeżyłem miesiąc oczekiwania na gitarę basową ESP LTD B-50, ale czy warto było czekać? W recenzji sprawdzam jej budowę, wygląd, funkcjonalność i dźwięk.

Yamaha BB614

Po roku korzystania z Yamahy BB614 zauważyłem zmianę w moim postrzeganiu instrumentu, szczególnie w brzmieniu najniższych rejestrów. Przedstawiam subiektywną analizę zalet i wad tego modelu.

Epiphone Embassy Standard IV Plus

Recenzja Epiphone Embassy Standard IV Plus, czyli pierwszy bass autora. Ta ulepszona wersja z serii Standard oferuje znakomitą jakość dźwięku, wygodę gry oraz atrakcyjny wygląd przy stosunkowo niskiej cenie.

SkyWay TB 650

Opisuję moje doświadczenia z basem SkyWay TB 650, zarówno pozytywne, jak i negatywne aspekty jego użytkowania. Bas ma swoje wady, ale jego strojenie zasługuje na pochwałę.

Tenson MMJ Jazz Bass V

Tenson MMJ Jazz Bass V to gitara basowa, która zwraca uwagę nie tylko ceną, ale i elastycznością brzmienia. Po roku użytkowania mogę śmiało powiedzieć, że jest to świetny wybór dla początkujących.

Stagg BC300

W mojej recenzji Stagg BC300 przyglądam się niedocenianej gitarze basowej, analizując jej brzmienie, ergonomię i wykonanie. Ta przystępna cenowo gitara oferuje więcej niż można by się spodziewać, biorąc pod uwagę jej zakres cenowy.

GMR Bassforce Custom IV

GMR Bassforce Custom IV to bas, który łączy w sobie wysokiej jakości rzemiosło i unikalne brzmienie. Opowiadam o moich doświadczeniach i wrażeniach związanych z tym modelem, podkreślając jakość wykonania i charakterystyczny dźwięk.

tani Jazz Bass no name – obalamy stereotypy C.D.

W recenzji taniego Jazz Basu no name sprawdzam, czy rzeczywiście jesteśmy w stanie znaleźć jakość w niskiej cenie, opierając się na moich osobistych doświadczeniach oraz dostarczanych próbkach dźwiękowych. Bas wyróżnia się nie tylko korzystną ceną, ale także zaskakująco dobrym brzmieniem i wyglądem, nawet jeśli jest porównywany do droższych modeli Squiera i średniej klasy meksykańskich basów.

Music Man Stingray 5 93′

Music Man Stingray 5 z 1993 roku to bas, który zaskakuje swoją trwałością oraz unikalnym brzmieniem. Mimo swoich lat, doskonale sprawdza się w nowoczesnej muzyce dzięki szerokiemu zakresowi brzmień i wyjątkowej ergonomii.

Kustom Groove Bass 115C

Kustom Groove Bass 115C to combo basowe, które zaskakuje swoją nieporęcznością, ale jednocześnie ogromną mocą i jakością dźwięku. Jest to sprzęt, który z łatwością poradzi sobie na większych scenach, oferując głębokie i wyraźne brzmienie.

Ibanez AEB-10 [bas elektro-akustyczny]

Recenzja basu elektroakustycznego Ibanez AEB-10, którego wybór zainspirowała płyta 'The Silent Life' Jonasa Hellborga. Po gruntownej analizie i testach, bas ten wyróżnia się na tle innych instrumentów w swoim przedziale cenowym jako godny uwagi, z kilkoma jednak ograniczeniami.

Fender Jazz Bass Standard

Recenzja meksykańskiego Fendera Jazz Bass standard z 1998 roku. Mimo powszechnych stereotypów, instrument prezentuje niezłą jakość wykonania, dobrze zbalansowane brzmienie i jest warty swojej ceny.

Spector 4 LX Euro P/J Zebrawood

Spector 4 LX Euro P/J Zebrawood to gitara basowa, która nie tylko zachwyca pięknym wyglądem, ale oferuje również profesjonalne brzmienie. Instrument łączy w sobie wysokiej jakości materiały, nowoczesną elektronikę i wygodę gry, co czyni go doskonałym wyborem dla każdego basisty.

Salobrena B 200-C

Salobrena B 200-C to nowy nabytek w mojej kolekcji basowych skarbów. Bas ten wnosi świeżość i nową motywację do gry, co sprawia, że patrzę na moje dotychczasowe doświadczenia z zupełnie innej perspektywy.

Fender American Standard ’08 Jazz Bass

Rok 2008 był przełomowy dla Fendera, który wprowadził serię American Standard, zyskując ponownie uznanie muzyków na całym świecie. Sprawdzamy, co wyróżnia model Jazz Bass z tej właśnie serii.

Oakland ZXB-200

Oakland ZXB-200 to bas gitara pochodzący z pracowni japońskiego lutnika z lat 70-tych. Charakteryzuje się pełnym i mięsnym brzmieniem z wyraźną 'górką', oferuje szerokie możliwości modelowania dźwięku.

Squier Vintage Modified Tele Bass

Squier Vintage Modified Tele Bass to model, który przyciąga uwagę swoją jakością oraz brzmieniem nawiązującym do lat 70. W recenzji znajdziemy szczegóły dotyczące jego budowy, brzmienia, oraz wrażeń z grania, zarówno w domowych warunkach, jak i podczas prób z zespołem.

Digitech BP50

Początkowo myślałem, że Digitech BP50 będzie tylko zabawką do domowych eksperymentów z efektami, jednak rzeczywistość przerosła moje oczekiwania. Urządzenie oferuje szereg praktycznych funkcji i modeli efektów, co sprawia, że jest ciekawym wyborem dla muzyków w przystępnej cenie.

Fender US Vintage ’62 Precision

W tekście przedstawiam szczegółową analizę ikonicznego basu Fender Precision z 1962 roku, jego historię, specyfikację techniczną oraz własne wrażenia jako użytkownika tego modelu. Instrument, dzięki któremu legendy takie jak James Jamerson czy Jaco Pastorius mogły przekazać światu swoje unikatowe brzmienia, nadal zachwyca swoją jakością wykonania, ergonomią oraz niezrównanym dźwiękiem.

Ampeg BA-115HP

W tekście znajdziecie szczegółową opinię na temat Comba Ampeg BA-115HP, zarówno od strony technicznej, jak i użytkowej. Poznacie jego możliwości brzmieniowe, funkcjonalność oraz opinie na temat jego konstrukcji i transportu.

Ibanez BTB 675

Ibanez BTB 675 to pięciostrunowa gitara basowa, która oferuje doskonałe wykonanie i brzmienie za stosunkowo niską cenę 2300zł. Dzięki konstrukcji neck-thru i użytych materiałów korpus i gryf stanowią harmonijną całość, zapewniając komfortową grę i wyjątkową jakość dźwięku.

Trace Elliot GP11 MkII combo

Recenzja combo basowego Trace Elliot GP11 MkII, zakupionego w złym stanie technicznym, lecz po naprawach oferującego rewelacyjne możliwości brzmieniowe. Trace Elliot stworzony do ciężkiej muzyki, oferuje mocne i agresywne brzmienie.

Dunlop MXR M80 d.i.+

Przeanalizowałem preamp Dunlop MXR M80 d.i.+ po pół roku poszukiwań idealnego urządzenia. MXR M80 okazał się być solidnym i wszechstronnym narzędziem, pomimo kilku drobnych wad.

Lipali, POKiS Płock 2008

Koncert zespołu Lipali, który odbył się 17 lutego w Płockim Ośrodku Kultury i Sztuki, był wyjątkowym wydarzeniem dla wszystkich fanów rocka. Niesamowita energia zespołu, fantastyczny kontakt z publicznością oraz świetnie dobrana setlista zrobiły z tego wieczoru niezapomniane przeżycie.

GLX BEQ-1

Recenzja equalizera GLX BEQ-1 po kilku tygodniach użytkowania. Solidna budowa, elegancki design i funkcjonalność sprawiają, że jest to urządzenie warte polecenia.

Ashdown Envelope Plus

Ashdown Envelope Plus to efekt basowy, który testowałem w różnych warunkach - w domu, na próbie, a nawet w kościele. Po solidnym wypróbowaniu, oto co na jego temat mam do powiedzenia.

[efekt] Boss PW-10 Wah-Wah

Boss PW-10 Wah-Wah, nabyty w poszukiwaniu pierwszego efektu do basu, okazał się znacznie bardziej wszechstronnym urządzeniem niż początkowo zakładałem. Solidna konstrukcja i różnorodność brzmień zrobiły na mnie duże wrażenie.

Ibanez GSR190

Recenzja opowiada o doświadczeniach autora z gitarą basową Ibanez GSR190, porównując ją do poprzedniego instrumentu. Autor omawia komponenty, wykonanie, wygodę użytkowania i jakość dźwięku tego modelu, kończąc na wadach i zaletach zakupu.

[gitara] OLP mm2

Gitara basowa OLP mm2, często polecana zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych basistów, z licencją Ernie Balla, wyróżnia się solidną konstrukcją i dobrym stosunkiem jakości do ceny. Gitara jest dostępna również w wersji 5-strunowej oraz z dwoma humbuckerami.

Salobrena B 200-C [elektro-akustyczna]

Recenzja elektroakustycznej gitary basowej Salobrena B 200-C, która zwraca uwagę swoim wyglądem i jest wyjątkowym dodatkiem do każdego zespołu, zwłaszcza grającego unplugged. Omawia komfort grania, brzmienie na sucho i przy podpięciu oraz stosunek ceny do jakości.

[multiefekt] Line6 Bass POD XT Live

Recenzja Line6 Bass POD XT Live, podłogowego multiefektu, który łączy w sobie zaawansowane technologie symulacji wzmacniaczy i efektów, sprawiając, że jest to niezwykle wszechstronne urządzenie dla basistów. Sprawdza się świetnie na scenie, dając możliwość solidnego 'podrasowania' brzmienia, choć w studiu może wymagać trochę więcej wysiłku, by w pełni wykorzystać jego potencjał.

[kolumna] Ashdown MAG 810

Ashdown MAG 810 to potężna kolumna basowa z serii MAG, oferująca moc 800W oraz bardzo dobre brzmienie w niskim paśmie, idealne dla cięższych gatunków muzycznych. Mimo paru niedogodności jest to solidny wybór dla basistów szukających wytrzymałego i mocnego sprzętu.

[gitara] Washburn XB-120

Washburn XB-120 to gitara basowa, która zaskakuje swoją jakością i brzmieniem. Po roku intensywnego użytkowania, staje się jasne, że jest to idealny instrument zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych basistów.

Schecter Stiletto DeLuxe-5

Kupując Schecter Stiletto DeLuxe-5 w Poznaniu, nie spodziewałem się otrzymać tak uniwersalnego i dobrze wykonanego instrumentu. Mimo kilku drobnych mankamentów, gitara oferuje niesamowity zakres brzmień i doskonale się prezentuje.

Cort GB94

Cort GB94 to bas, który zaskakuje świetnym wykonaniem, uniwersalnym brzmieniem i wygodą gry. Wyposażony w korpus z jesionu bagiennego, przetworniki Seymour Duncan i aktywną elektronikę, sprawdza się w wielu gatunkach muzycznych.

[multiefekt] Zoom b2.1u

Recenzja multiefektu Zoom b2.1u, podkreślająca jego wszechstronność i solidne wykonanie. Urządzenie oferuje szeroką gamę efektów, zintegrowany automat perkusyjny oraz możliwość sterowania via USB i XLR.

[multiefekt] Behringer BASS V-AMP PRO

Recenzja multiefektu Behringer BASS V-AMP PRO, z pełnym opisem możliwości, jakie oferuje ten kombajn dla gitar basowych. Przegląd funkcji, symulacji wzmacniaczy i głośników, efektów oraz opinii na temat urządzenia.

Hohner Hrb Dlx

Recenzja gitary basowej Hohner Hrb Dlx, która oferuje profesjonalne brzmienie, wygodę gry i atrakcyjną cenę. Modele 4 i 5-strunowy prezentują wysoką jakość wykonania oraz aktywną elektronikę.

Yamaha RBX 374

Yamaha RBX 374 to gitara basowa, która wyróżnia się na tle konkurencji zarówno pod względem jakości wykonania, jak i możliwości brzmieniowych. Oferuje wygodny gryf, wysokiej jakości korektory oraz szerokie spektrum brzmień dostosowanych do każdego stylu gry.

[efekt] Behringer Ultra Chorus UC100

Recenzja efektu Behringer Ultra Chorus UC100, przeznaczonego dla gitar, basów i klawiszy, podkreślająca jego uniwersalność, staranne wykonanie, oraz satysfakcjonujący efekt dźwiękowy. Z początku zamiarem był zakup modelu BCH-100, ale ostatecznie autor przetestował model uniwersalny, za który zapłacił tylko 60 zł, doceniając jego brzmienie i jakość wykonania przy relatywnie niskiej cenie.

[gitara] Zak [kopia Spectora NS2]

W swojej recenzji skupiam się na basie marki ZAK, będącym budżetową, ale solidnie wykonaną kopią modelu Spector NS2, który sprawdza się w różnorodnych gatunkach muzycznych. Gitara, pomimo kilku niedociągnięć, oferuje dobrą grę i jakość dźwięku, co czyni ją atrakcyjną opcją dla amatorów.

[gitara] Langowski Bas 6str

W artykule opisuję moje wrażenia i doświadczenia z użytkowania sześciostrunowej gitary basowej marki Langowski. Gitara charakteryzuje się solidnym wykonaniem oraz bardzo dobrym brzmieniem, mimo kilku mankamentów natury estetycznej i technicznej.

[combo] CRATE BT15

W swojej niepowtarzalnej recenzji opisuję mój pierwszy wzmacniacz basowy, Crate BT15. Z jego pomocą przechodziłem przez pierwsze próby i nauki, sprawdzając się jako wygodne, choć niewielkie combo.

[gitara] Rockbass Fortress

Rockbass Fortress od Warwick to bas, który zaskakuje swoją konstrukcją, wygodą i dźwiękiem. Po miesiącu użytkowania, jestem w stanie szczegółowo przedstawić jego zalety i wady.

[gitara] Cort Curbow 4

Przedstawiam swoje pierwsze wrażenia po dwóch tygodniach użytkowania gitary basowej Cort Curbow 4. Gitara oferuje nowoczesne brzmienie i świetną elektronikę, ale ma też swoje wady, takie jak nietypowy korpus z luthite i problemy z wyważeniem.

Laney RB7

Po czterech miesiącach użytkowania, Laney RB7 stanowi solidny wybór dla basistów szukających wydajnego i przystępnego cenowo wzmacniacza. Z mocą RMS 300W (150W bez dodatkowego głośnika), wyposażonym w dwie 10" kolumny Celestion i liczne funkcje, w tym kompresor i limiter, ten wzmacniacz oferuje dużo za swoją cenę.

[combo] Line 6 LowDown 110 Studio

Recenzujemy Line 6 LowDown 110 Studio, combo idealne do domu i małych gigów. Dzięki magicznym przyciskom oferuje sześcio różnych symulacji brzmień, łącząc kompakty rozmiar z potężnym dźwiękiem.

[zestaw] Markbass Little Mark II + Markbass STD 102 HF – 4

Po kilku miesiącach użytkowania zestawu Markbass Little Mark II oraz Markbass Standard 102HF-4, jestem w pełni przekonany o jego wyjątkowej jakości i wygodzie w transporcie. Lekka, ale mocna głowica i kolumna oferują doskonałe brzmienie basu oraz są łatwe w przenoszeniu dzięki niewielkiej wadze.

[gitara] Schecter Stiletto Extreme-4

Schecter Stiletto Extreme-4 to basowa gitara, która łączy w sobie nowoczesny wygląd z niezawodnym brzmieniem. Charakteryzuje się menzurą 34", korpus z lipy oraz gryf z klonu z palisandrową podstrunnicą.

Fame czyli Mayones B4

Recenzja gitary Fame, która w rzeczywistości jest Mayonesem B4, skupiająca się na stronie technicznej, brzmieniu i wykonaniu instrumentu. Choć z zewnątrz neutralna, gitara kryje w sobie solidne wykonanie i przyjemne brzmienie po odpowiedniej regulacji.

Ibanez Blazer

Gitary basowe są dla wielu nie tylko instrumentami, ale i partnerami na scenie. Dziś przyjrzymy się modelowi Ibanez Blazer BL 800 - klasycznemu, lecz wciąż aktualnemu wyborowi dla basistów ceniących zarówno jakość, jak i historię.

GMR Bassforce Classic IV

GMR Bassforce Classic IV to wyjątkowa gitara basowa z regulowanymi parametrami i imponującą jakością wykonania. Zapewnia doskonałą ergonomię, wszechstronne brzmienie oraz długi sustain, choć jej znacząca waga może być wyzwaniem.

[gitara] J&D JD-110

Gitara J038d Jd 110
Recenzując J&D JD-110, uderzam w ton naszej prawdziwej, basowej fascynacji - niskobudżetowy bas, który ma więcej do zaoferowania, niż mogłoby się wydawać. Pomimo skromnych specyfikacji, jestem przekonany, że warto dać mu szansę, zwłaszcza początkującym basistom.

[combo] Laney RB6

Combo Laney RB6 to urządzenie, które zaskakuje swoją prostotą i wiernością oddawania brzmienia basu. Pomimo kilku wad, jak brak wyjścia na słuchawki czy potrzeba dodatkowej kolumny do rozwinięcia pełnej mocy, cechuje się dobrymi parametrami, takimi jak parametryczny equalizer, kompresor, enhancer, a także świetnie radzi sobie w różnorodnym setupie muzycznym.

[combo] Trace Elliot GP7

Recenzja comba basowego Trace Elliot GP7 ukazuje jego zalety, takie jak moc 100W, wszechstronność i wyjątkowe brzmienie. Jest to kompaktowe urządzenie o wysokiej jakości, idealne do występów na żywo oraz praktyk domowych, oferujące wspaniałe brzmienie w przystępnej cenie.

[gitara] Ibanez BTB 400QM

Gitara Ibanez Btb 400qm
Ibanez BTB 400QM to bas, który oferuje wyjątkowe brzmienie dzięki elektronice Vari-Mid IIIBII oraz ogromne możliwości brzmieniowe. Posiada piękny wygląd, solidne wykonanie i jest wyjątkowo wszechstronny, co czyni go idealnym narzędziem dla średnio zaawansowanych basistów.

[zestaw] Yamaha ERB 070 BP Kit

Zestaw Yamaha Erb 070 Bp Kit
Recenzja zestawu Yamaha ERB 070 BP Kit ujawnia, jak z najtańszego sprzętu możesz zacząć swoją muzyczną przygodę. Jednak, czy cena 1500 zł jest adekwatna do jakości oferowanej przez starter kit dla początkującego basisty?

[Tuner] Intelli IMT101

Tuner Intelli Imt101
Tuner Intelli IMT101 okazuje się być solidnym wyborem za cenę 79 zł, umożliwiając strojenie zarówno gitar basowych, jak i klasycznych oraz elektrycznych. Zawiera funkcje kalibracji i automatycznego wyłączania się, choć ma pewne opóźnienie w wskazaniach.

[combo] Taurus B-215

Combo Taurus B 215
Kupiłem combo Taurus B-215 z nadzieją odnalezienia masywnego brzmienia basowego mimo ograniczonych funduszy. Po początkowym rozczarowaniu, detaliczna regulacja pozwoliła mi uzyskać znakomity dźwięk, pozytywnie zaskakując zarówno pod względem akustycznym, jak i wizualnym.

[combo] Box Taurus B525

Combo Box Taurus B525
Box Taurus B525 to wzmacniacz basowy oferujący znakomite możliwości kreowania dźwięku zarówno na scenie, jak i w studiu. Sprzęt jest bardzo dobrze przemyślany pod względem technicznym, prosty w obsłudze i zaskakująco uniwersalny.

[gitara] Washburn XB 120

Washburn XB 120 to gitara basowa, która mimo klasycznego kształtu, oferuje niezwykły urok i solidną budowę. Po ponad pół roku użytkowania, mogę śmiało powiedzieć, że to świetny wybór zarówno dla początkujących jak i bardziej doświadczonych basistów, szukających wysokiej jakości w rozsądnej cenie.

[gitara] Skyway TB-730

Gitara Skyway Tb 730
Recenzja basu Skyway TB-730, który, mimo niskiej ceny 300 zł, przynosi więcej frustracji niż satysfakcji. Niedokładne wykonanie, problemy z elektroniką oraz brak dobrego brzmienia to tylko wierzchołek góry problemów.

[gitara] Slamer Blitz Bass BZ4

Gitara Slamer Blitz Bass Bz4
Recenzja gitary basowej Slamer Blitz Bass BZ4, instrumentu z dolnego przedziału cenowego o zaskakująco dobrej jakości dźwięku i wykonania. Jest to świetna opcja dla początkujących, oferująca solidność i przyzwoitą jakość w przystępnej cenie.

Hartke prezentuje wzmacniacz basowy HD508

Hartke wprowadza na rynek wzmacniacz basowy HD508, oferujący 500 watów mocy za pośrednictwem czterech 8-calowych głośników HyDrive. Hybrydowa konstrukcja głośników zapewnia niezrównaną mieszankę ciepła i ataku, nieosiągalną dla tradycyjnych papierowych głośników basowych.

Ashdown prezentuje wzmacniacz basowy ABM 300 EVO IV

Ashdown Engineering wprowadza do swojej oferty wzmacniacz basowy ABM 300 EVO IV - odpowiedź dla basistów potrzebujących zmniejszonej mocy, ale nie chcących rezygnować z jakości dźwięku. Model ten wprowadza szereg nowych funkcji, w tym sekcję przedwzmacniacza na lampie oraz unikalny 9-pasmowy equalizer.

Ashdown Engineering The Grail i The Saint

Ashdown Engineering wprowadza na rynek dwa fascynujące modele basów, The Grail i The Saint, zaprojektowane we współpracy z Danem Lakinem. Oferują one nowoczesne funkcjonalności przy zachowaniu klasycznego stylu.

Fender Justin Meldal-Johnsen Road Worn Mustang Bass

Fender wprowadził do sprzedaży Will Mustanga basowego - Justin Meldal-Johnsen Road Worn. Model ten, inspirowany przez basistę zespołu Beck, oddaje wyjątkowość klasycznych instrumentów z wykończeniem 'road worn' oraz specjalnie zaprojektowanym przetwornikiem.

Hartke prezentuje nową serię szaf basowych XL Series V2

Hartke ogłosiło wprowadzenie na rynek serii szaf basowych XL Series V2, które są świętowaniem 35 lat działalności firmy oraz oryginalnych szaf z głośnikami z aluminiowymi membranami, zbudowanych ręcznie przez Larry'ego Hartke. Nowa wersja serii XL zapewnia dwa zupełnie nowe modele i odświeżony design.

ESP LTD przedstawia sygnaturową serię Freda Leclercq FL-204

ESP LTD wprowadza na rynek bas gitarowy Fred Leclercq FL-204 z serii Signature, oferujący niezwykłą konstrukcję oraz wyjątkowe brzmienie. Projekt opracowany w współpracy z basistą zespołu DragonForce, Fredem Leclercq, łączy w sobie klasyczne rozwiązania z nowoczesną funkcjonalnością.

Tech 21 Prezentuje Bass Fly Rig na targach NAMM 2016

Tech 21 wprowadza innowacyjną wersję swojego flagowego produktu Fly Rig 5 dla basistów, mieszcząc pięć znanych efektów w jednym urządzeniu. Bass Fly Rig to kombinacja SansAmp, Octafilter, Chorus, Compressor i Boost, zapewniająca wszechstronność i wyjątkowe możliwości kształtowania dźwięku.
recenzja

Podsumowanie działu Recenzje na Basoofka_NETW świecie niskich tonów, każdy szczegół ma znaczenie. Dlatego w dziale Recenzje na Basoofka_NET dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Ci kompleksowe i wiarygodne informacje o najnowszym sprzęcie basowym. Od gitar basowych przez wzmacniacze, pedały efektowe, aż po akcesoria – dzielimy się naszymi spostrzeżeniami i opiniami, aby pomóc Ci w dokonaniu przemyślanej decyzji zakupowej.Oprócz standardowych recenzji, znajdziesz u nas również porównania produktów, wskazówki dotyczące wyboru sprzętu oraz ekskluzywne wywiady z wybitnymi basistami. Nasz zespół składa się z pasjonatów i zawodowych muzyków, którzy testują produkty w realnych warunkach, tak abyście mogli z łatwością odkryć ich prawdziwy charakter i potencjał.O czym przeczytasz w działie Recenzje?Analizy najnowszych modeli gitar basowych i ich specyfikacjiOceny wzmacniaczy basowych według różnych kryteriów, w tym jakości dźwięku i funkcjonalnościPorównania pedałów efektowych i ich wpływu na brzmienieRecenzje słuchawek i kolumn basowych, które najlepiej reprodukują niskie tonySugestie akcesoriów, które każdy basista powinien miećZapraszamy do zagłębienia się w świat niskich tonów razem z nami na Basoofka_NET. Twoja podróż w poszukiwaniu idealnego brzmienia basu zaczyna się tutaj! Dział Recenzje na Basoofka_NET to miejsce, gdzie możesz znaleźć szczegółowe analizy i oceny najnowszego sprzętu dla miłośników niskich tonów. Zgłębiamy każdy aspekt produktów, abyś mógł dokonać najlepszego wyboru.