Moje graty

Kanciapa gitara sandberg california jm5

ROLAND: VB-99, TD-9KX bass roland vb-99 td-9kx

EBS, BOSS, APHEX, YANKEE, KORG bass ebs boss aphex yankee korg

Sandberg California JM5: mat, jesion, palisander gitara sandberg california jm5

GENZ-BENZ: GBE 1200 &  GB 610T-XB2 kolumna genz-benz gbe 1200 gb 610t-xb2
Myślę że foty są na tyle czytelne, że nie trzeba opisywać. Ogólnie
zbieram 🙂 bo lubię mieć. Po pracy to pozwala mi na chwilę oderwać się od
codziennej prozy życia.

Jednak opis się chyba przyda.

1) Gitara to Sandberg California JM5 – mat, jesion, palisander

2) Nagłośnienie Genz-Benz: GBE 1200 & GB 610T-XB2

3) Pedalboard: BOSS, EBS, KORG, JANKEE, APHEX

4) MIDI: ROLAND VB-99 + sterownik Roland FC-300

5) Bębenki: Roland TD-9KX

6) Nasza kanciapa

Podziel się swoją opinią
stullspysks
stullspysks
Artykuły: 1

35 komentarzy

  1. Chyba nie. Czy kulczyk jeździ niebieskim Lanosem na LPG?

    To Sandberg California JM5 właśnie dodałem jednak opis 🙂

  2. Zyskałeś dozgonną nienawiść u większości userów tego forum.

    …a tak na początek pytanie z serii lamerskich: co za muzykę grasz/gracie
    skoro potrzebujesz tak różnych brzmień, skoro masz zarówno 2 miliony kostek
    jak i interfejs midi??

    Edyta: Pytałem bo to instrumentarium i pedalboard które jest na fotach
    odpowiada temu co mnie interesuje pod kątem mojej muzy.

  3. @stullspysks: Czy kulczyk jeździ niebieskim Lanosem na LPG?

    liczac ze kupowales nowy sprzet, wydales ok 40k. takze raczej stac Cie na coś
    lepszego niż lanos ;]

  4. Triptical, cholera nie wiem co my tam pitolimy na tych instrumentach. Nie znam
    się dobrze na muzyce i nie potrafię nazywać jej odmian. Nasz skład to bas,
    bębny, klawisz. To nie zobowiązujący skład bo nie zawsze mamy czas się
    spotkać aby pograć razem więc widzimy się niezwykle rzadko 🙁 Co do gratów
    to nie jest tak, że ja potrzebowałem różnych brzmień. Po prosto miałem
    potrzebę „to” mieć. Chciałem pomacać, sam sprawdzić itd. I tak to jakoś
    wyszło. Czasami myślę że to choroba 🙂 Paradoksalnie zawodowy muzyk nie
    potrzebuje pewnie mieć tyle sprzętu bo wie co mu potrzebne i świadomie
    wybiera to co będzie wykorzystywał w swojej pracy.

    Natomiast człowiek, który na co dzień robi zupełnie inne rzeczy po prostu
    wolną chwilą realizuje swoje pasje, marzenia 🙂

    Co do muzyki to lubię każdą, która mi się podoba 🙂 Ostatnio PSP – Simon
    Phillips, Pino Palladino, Phillip Saisse (czy przypadkiem tu znalazłem link do
    nich?)

    Kedziu: Na szczęście móją pasją nie są auta 🙂 Potrzebuję tylko auta
    którym w miesiącu bezproblemowo zrobię ok 3,5k km, a jak coś się z nim
    stanie poważnego to naprawa będzie mnie tyle kosztowała co dobra kostka
    🙂

    Peccator: Wiem, ale nie powiem 🙂

    mariotd: straciłem pamięć 🙂

  5. Pedalboard to bym Ci p*p*rdolił calusieńki. Co to jest za cudo od Korga, to
    białe takie ??

    A tak na powaznie: za 2 tygodnie wyjeżdżam kraju frytek z octem i kanapek z
    czipsami i tam mam nadzieje znaleźć ludzi do chyba podobnego nie wiadomo co.
    Chodzi o dokładnie taki sam skład bass/drums/keys-sampler. Tych artystów
    których wymieniłeś zupełnie nie kojarzę, ale sprawdzę. Mnie interesuje
    aktualnie coś w klimacie Jojo Mayer & Nerve, N.O.H.A., The Qemists, i takie
    tam podobne.

    Czy gdzies można posłuchać jak gracie ??

  6. Niesłyszłem nigdy na żywo Genza powiedz coś o nim. Gratuluje sprzętu też
    mam sandberga lecz california JJV

    POzdro

  7. Triptical wystawiłem parę nagrań z prób:

    http://www.stullspysks.wrzuta.pl/audio/6S5VOrYrNbA/stullspysks_-_dotcom

    http://www.stullspysks.wrzuta.pl/audio/4yrKap5yXDs/stullspysks_-_theone

    http://www.stullspysks.wrzuta.pl/audio/2rdqVX4m3Q6/stullspysks_-_run

    http://www.stullspysks.wrzuta.pl/audio/0QTDwsUbKC6/stullspysks_-_smoof_jazzgot

    i jest jak jest, na razie nie zanosi się na to abyśmy to poprawili więc
    traktujmy to jako szkic 🙂

    Michalbas postaram się coś napisać o nim może wieczorkiem

  8. Gurf – sam zestaw G-B i jedna kostka EBSa to już ponad 10k. Liczyć dalej? 40
    nie będzie, ale 20-30 spokojnie.

    Stullpysks, Co skłoniło ku nagłośnieniu Genz Benz?

    O ile potrafię sobie wyobrazić i umiejscowić zarówno Twój bass i
    praktycznie wszystko co masz w podłodze, tak kompletnie nie mogę znaleźć
    miejsca G-B w procesie kreowania brzmienia. Chyba, że taka właśnie była
    koncepcja i po prostu z pieca brzmi to, co ukręcisz w podłodze.

  9. mazdah: To czysty przypadek. Szukając gitary dla siebie przeglądałem YT i
    trafiłem na kanał BassGuitarMag gdzie Ed Friedland testował Music Man
    Sterling 5 HH. Tak w ogóle bardzo dawno temu zaczynając grać na basie bardzo
    mi się podobała gitara na której grał kolo z H-Blockx. Kawałek nazywał
    się „Move” a taką muzykę puszczali jeszcze w TV 🙂 Nie wiedziałem co to za
    basidło ale cholernie mi się podobało. Ed Friedland za plecami miał GBE
    1200, który zwrócił móją uwagę przede wszystkim swoją mordą. Nie znałem
    go wcześniej więc zacząłem zbierać info o nim. Poczytałem TalkBass,
    znalazłem coś na harmonycentral i w polskiej prasie był test GBE 750. Kumpel
    (gitarzysta z długim stażem na scenie) namawiał mnie na Ampega 🙂 ale ja
    chyba też trochę na przekór nie chciałem „wielkiego A”. Zdawałem sobie
    sprawę, że to raczej sprzęt transparentny, uniwersalny i chyba to mi
    teoretycznie pasowało bo nie wiedziałem jaką nutę będę grał a głowa ta
    trochę gał ma + 2 kanały które można ze sobą miksować, więc
    pomyślałem sobie – będzie OK!

    Pozbyłem się Hartke 3500VX i zamówiłem G-B. Na początku chciałem kupić
    pakę 4×10 a w przyszłości dokupić 1×15 ale akurat 4×10 była na stanie w
    opcji 8ohm a ja chciałem 4. W ostateczności stanęło na GB 610T-XB2 na 4ohm.
    Wtedy jeszcze serii „Uber Bass” nie robili bo kto wie 🙂 Koncepcja o której
    wspomniałeś jest w tej chwili dla mnie idealna choć nie do końca zamierzona
    🙂 Od czasu do czasu grywam z VB-99 na symulacjach różnych basów i
    kontrabasów z symulacjami różnych głośników no i transparentny wzmacniacz
    to rozwiązanie idealne.

    zakwas: Przeszło mi to przez myśl 🙂

  10. @Gurf: 40k? za co, Kedziu?

    nudzac się z pracy policzylem ceny nówek od maczosa wyszlo mi 38k z hakiem
    ;]

  11. Dużo pozytywów słyszałem o Genz – Benz , niestety nie miałem możliwości
    ogrania.

    Mój kumpel sesyjny perkusista w jednej ze swoich kapel ma basistę co używa
    Genz-a..

    Jak jesteś z Wa-wy to pewnie to Ty 😛

  12. Ciekawi mnie tylko czy po przejściu twojego sygnału przez ten łańcuszek
    coś jeszcze zostaje?chyba że wpinasz to w pętle efektów….widzę że
    ratujesz dźwięk preampem ebsa

  13. @TRUFOMAK: Ciekawi mnie tylko czy po przejściu twojego sygnału przez ten łańcuszek coś jeszcze zostaje?chyba że wpinasz to w pętle efektów….

    Kostki są aktywne, więc nie powodują drastycznego spadku sygnału. Że
    zniekształca to inna sprawa, ale jak ktoś chce naturalne brzmienie z dechy to
    nie ma takiej walizy efektów 😀

  14. Widzę, że co poniektórzy nie wiedzą już jak wygląda prawdziwa woda
    butelkowana w szkło 🙂

    TRUFOMAK sygnał jest i nigdy go nie brakowało 🙂 Ale prawdziwym
    „uszlachetniaczem” w tej walizie jest Aphex

    i jego nigdy się nie pozbędę 🙂 Część tych kostek już nie mam. Z preampu
    EBSa korzystam/korzystałem rzadko,

    ale rzeczywiście poprawiał jakość sygnału gdy podłączałem PANDORĘ,
    która strasznie mi siała po podłączeniu do wzmacniacza.

    W EBS wpinałem ją w pętlę i było znośnie. No i do nagrywania jak
    również ćwiczenia też przydatny.

    Na próbach nie używam choć ma fajny drive.

  15. Sorry ,ale z doświadczenia wiem że każdy kabelek i efekt to tak jakby
    budować tamę na rzece

    mniejszą bądź większą ale każda stawia opór.A niestety kostki bossa a
    widzę kilka na tym pedalboardzie,

    są bez true bypassa..sam sobie odpowiedz co to oznacza.

  16. Nie gniewam się 🙂 Powiedz to tym ludziom którzy zawodowo grają na
    scenie

    i mają większe walizy. Nie sądzę żeby narzekali na sygnał. Oto pierwszy
    przykład z brzegu.

    Ja natomiast ze swojego doświadczenia wiem że to jeden wielki h…j

    czy kabelek będzie krótszy czy dłuższy te parę CM, czy będzie z platyny
    czy ze złota,

    czy będzie to większy czy mniejszy karat, czy efekt będzie miał true bypass
    czy bufor.

    I tak tego nie słyszę na próbie 🙂 Tak jak mówiłem, sygnał jest i go nie
    brakuje.

    To że jest inny od tego który pochodzi z samego wzmacniacza to każdy wie. Ale nie
    różni się

    na tyle żeby podczas grania to słyszeć. Natomiast przy tylu kostkach są
    oczywiście zakłócenia

    ale tak bardzo nie przeszkadzają żeby z nich nie korzystać.

  17. Przepraszam, że tak powiem ale z tego co napisałeś w ostatnim poście
    wynika, że przecież mógłbyś grać na DEFILu, bo na próbach i tak nie
    usłyszysz zakłóceń i jakości brzmienia. Po co Ci Sandberg i GB jeśli jak
    sam twierdzisz kostki dają zakłócenia, które AŻ tak nie przeszkadzają.
    IMHO sprzęt z najwyższej półki i właściciel godzący się na zakłócenia
    jakoś mi do siebie nie pasują…

  18. Czy my czasem nie popadamy w skrajności? I gdzie napisałem „AŻ”? Może
    inaczej:

    1. Nie usłyszałbym różnicy między efektami podpiętymi krótszymi kablami
    lub ze złotymi końcówkami.

    2. Nie usłyszałbym różnicy jeżeli z tej walizy wywaliłbym efekty BOSSa
    przez co sygnał jak rozumiem byłby „lepszy”.

    3. Zakłócenia – chodziło mi o szumy – są i trzeba się z nimi
    pogodzić.

  19. miałem kiedyś kostke bossa ODB-3,i niestety ale grając z i bez słyszałem
    różnicę w szerokości pasma.Wiem że wielu ludzi sceny używa niezliczonej
    ilości efektów,ale żeby to dobrze zabrzmiało to za kulisami siedzi magik za
    konsolą i ustawia im te puzzle tak żeby zabrzmiały jak najlepiej się da.Z
    resztą ja jestem za jak najnaturalniejszym brzmieniem basu więc może
    skończmy temat.

Możliwość komentowania została wyłączona.