Na zdjęciu: Ashdown LB-30, AMP BH 420, Ashdown VS-112, Ashdown…
Mam go od 8 lat, schowanego na uboczu. Używałem dość…
Wreszcie skompletowałem i obfotografowałem sprzęt, który pozwoli mi nawydatne wkurzanie…
Ok rok temu skompletowałem wymarzony set, na który złego słowa…
mój sprzęcik, LTD b-50 i komplecik Ashdown. biale na glowie…
no coz, gitara mayo forum pi, wzmacniacz Taurus BL300H, kolumna…
Jest radość! 😀 Lepszego prezentu na święta nie można dostać-…
Tak jak obiecywałem, wstawiam fotki nowego sprzętu. Lodówka Kustom G810H…
Postanowiłem zrobić coś w stylu końcoworocznego podsumowania. Parę dobrychgigów było,…
No to przyszła kolej i na moje chwalenie się :).…
Oto mój basowy dobytek: gitara Cort C4 Head Hartke HA…
zapozajcie się z moimi okazjami do grania na naprawdę vintage…
Kultowy wzmacniacz. Pełna lampa, 15 cali i jamersonowy rnb funk…
Tak więc (nie zaczyna się zdań od tak więc, ale…
Mój sprzęt (poza piąteczką Peaveya – zamieniłem na „trochę” lepszewiosło).…
Jackson CMG Japan combo Laney RB8 kolumna 2×10″ Hartke 210TP…
Jako, że w znakomitej większości letnia sesja już za mną,…
mój sprzęcior, o którym pisałem tutaj �� Hoher B Bass…
Witam, od około 3 miesięcy stałem się posiadaczem tego heada…
Witam, od niedawna jestem posiadaczem zestawu TE (fabryka) Jest to…
Mój sprzęt: – Ibanez Roadstar RB650 (rocznik 1984) – SWR…
Akustyk ocipiał, ludzie powychodzili, złamałem kabel grając, a gość,który użyczał…
Sprzęcik czyli: Ashdown ABM evo III ze zmiennąstopą Peavey Q1311…
EBS HD350 razem z paczką od Demanufacture poszedł w świat,…
Moj aktualny zestaw Ampeg svt3 pro USA DMNF 4×10 bez…
Kolumna to Behringer BA410. Bardzo porządna jak za tę cenę,…
Zestaw:Peavey tour 450(w racku warwicka) kupiony od Adama Ofierskiego,kolumnaod bppb,Squier…
Na próby, koncerty i ćwiczenia. Mój sprzęt: Fender 98′ American…
Fotke miałem wrzucić wcześniej ale tak wyszło i wrzucam teraz…
KOLUMNA NA SPRZEDAŻ JAKBY się KOMUŚ SPODOBAŁA, w zestawie ze…
Oto moja najnowsza paczka 4×10. Moc 800W skuteczność około 105dB…
Nie, to nie mój markbas 😛 Ale jak będę chciał…
Bas wszyscy znają, w casie The T.Amp 1050 + Line6…
ibanez sr400, Laboga vmos, paka Demanufacture i ja w moich…
wypociny mojego dzisiejszego dnia 🙂 zdjęcia słabej jakości bo telefonemrobione,…
kilka nowych zabawek ;] nowo zanabyta kolumna 2×10 od DMNF,…
Klamka zapadła, stałem się posiadaczem SVT 3 pro oraz kolumny…
Joł. tak chciałbym się pochwalić nowym swoim dziełem (wykonana jakiś…
SWR workingman’s 4004 i paka SWR 410T W Case-pack. Kejsy…
Nareszcie totalna zmiana sprzętu. Z handmade’owego wzmacniacza 250W i kolumny…
Od tamtego czasu przybyło jeszcze w rodzinie polisz luff. „Nic…
Nowy head Ampeg SVT 5 Pro, kolumna Gallien Krueger z…
Przedstawiam swoje graty: Ashdown MAG 300 Ashdown ABM 212T Rockbass…
To już bliżej niż dalej 🙂 Markbass kosi, wpięty w…
3 zdjęcia przedstawiające mój obecny dobytek sprzetowy : Głowa:Markbass R500…
Ja i moja Yamaha w akcji. Pomiedzy nogami widać moje…
Jak na razie jestem happy z tego co mam. Może…
mój składak, paka skromna bo Box B-215 Taurus. Basik daje…
Krótka odpowiedź: „choinkę” ;-D ( sry za jakość zdjęć, ale…
A i przyszedł czas na chwalenie się. Sprzęt w nowym…
Yo Swiezy na forum, „chwale się” gratami, choc nic szczegolnego…
Zestaw do grania w domu. Zainteresowanych zapraszam na ogledziny do…
No, przyjdziecie do mnie za jakieś 20 lat to znajdziecie…
Dokonałem zmian w moim zestawie: z paczki noł nejm 215 na Noisy Boxa 410 z nagłośnikami Celestion i headem Taurusa BL300H. Ekscytacja jest ogromna, zwłaszcza że dopiero jutro przetestuję nowy kabel.
Zostałem szczęśliwym posiadaczem nowego Ibaneza SR 955 EWN i chciałbym się podzielić moimi wrażeniami oraz poprosić o wszelkie dane techniczne, ponieważ nie otrzymałem żadnej dokumentacji. Oprócz tego, posiadam również Cort Action Bass i combo KUSTOM KBA 100.
Mr. Big Ben to potężny głośnik basowy o mocy 400W RMS z 18-calowym głośnikiem, zapewniający niesamowitą efektywność i uniwersalność brzmienia. Przy jego użyciu każdy basista może cieszyć się pełnym, soczystym dźwiękiem basu.
Analiza sprzętu od brytyjskiego producenta obejmująca combo 1215, head Twin Valve i kolumnę 1028H. Wykorzystanie tych urządzeń dostarcza wyjątkowe możliwości kreowania brzmienia, z naciskiem na przebijalność i wydajność.
Noisy Box 4x10 to kolumna głośnikowa customowa, która zaskakuje nie tylko jakością wykonania ale i wyjątkowym brzmieniem. Zaprojektowana przez eksperta Mariusza 'Mańka' Melnika, oferuje perfekcyjne balans brzmienia i dynamiki, nawet w ciężkim gitarowym graniu.
Recenzja unikalnych kolumn basowych NoisyBox 115 na FaitalPRO PR400, które łączą w sobie lekkość, moc i niesamowitą jakość dźwięku. Projekt zainspirowany przez Orange OBC 115, ale z nowymi, personalizowanymi modyfikacjami.
NoisyBox 115 to połączenie wysokiej jakości brzmienia, estetyki wykonania oraz profesjonalnego podejścia do klienta. Przez swoją skuteczność i charakterystyczne brzmienie, kolumna ta spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających basistów.
Sprawdzam Marshall Dynamic Bass System 7200 + 715, odświeżony klasyczny zestaw dla basistów z lat 90. Nie tylko historia, ale i głębokie przemyślenia na temat jakości brzmienia oraz porównania z nowoczesnym sprzętem.
Zapraszam Was do świata moich basowych rozmyślań, gdzie opowiadam o swoich doświadczeniach z wybranym sprzętem. Specyfikacje, opinie i personalne doświadczenia dotyczące basów Ibanez oraz stacka SWR, na koniec wzmianka o tunerze i pedale od EBS.
W swojej kolekcji posiadam wyjątkowy, zamówiony i wykonany na indywidualne zamówienie w maju fretless Maruszczyk Elwood 5a-24 oraz doskonale dopracowany Fender Jazz Bass MIJ '96 od Mateusza. Dodatkowo, mój najnowszy nabytek, Peavey T-40 z '83 roku, doskonale współgra z zestawem Genz-Benz Streamliner 600 i paczką Ampeg PF-210, tworząc perfekcyjny zestaw.
Sprzedałem Corta C5H, aby kupić coś tańszego i wybrałem Fenix Jazz Bass od Young Chang. Gitara przybyła w fatalnym stanie, wymagała całodziennego czyszczenia, ale teraz śmiga jak nowa.
Artykuł przedstawia kolekcję muzycznego wyposażenia autora, w tym gitary basowe, wzmacniacze, efekty i akcesoria. Przybliża specyfikacje i marki konkretnych elementów zestawu.
Autor recenzji podzielił się swoimi doświadczeniami z użytkowania wzmacniacza Epifani PS600 oraz kolumny Epifani PS410, które spełniły jego oczekiwania w niemal 95%. Sprzęt ten, mimo wysokiej ceny i kilku niedogodności, okazał się doskonałym wyborem dla basisty, poszukującego zawodowego sprzętu o wyjątkowym brzmieniu.
Ampeg SVT-15E to jedna z najmniejszych paczek basowych z serii Classic, która mimo swoich niewielkich wymiarów i mocy, dostarcza klasyczne i bogate brzmienie Ampega. Idealna dla tych, którzy cenią sobie kompaktowe rozmiary, nie chcą jednak rezygnować z jakości brzmienia.
Podzieliłem się swoimi wrażeniami na temat użytkowania wzmacniacza MG wraz z kolumną Kustom G810H JM JOHN MOYER. Wnioski mogą zaskoczyć, zwłaszcza fanów marki Ampeg.
Recenzja głośnikowej paczki Noisy Box 2x12'' na głośnikach Celestion TF1225. Solidna konstrukcja i zaskakująco dobre brzmienie w całym zakresie pasma.
Autor pochodzi ze swojego sprzętu muzycznego, uwzględniając gitary basowe i elektryczne, nagłośnienie oraz loop station. Perełką jest samodzielnie wykonany przełącznik za ułamek oryginalnej ceny.
Opisuję moje doświadczenia z używaniem basowego sprzętu: Ibanez BTB 405, Ampeg SVT3 proUSA, Sansamp Bass Driver DI, oraz kolumny 2x10. Dostrzegam plusy i minusy, wspominając o zmianach i planach zakupowych.
Vanderkley MNT 112 NEOLITE jest imponującą hi-endową kolumną basową. Zapewnia potentatną moc w lekkiej i estetycznej obudowie, wyróżniając się wyjątkowym brzmieniem i mobilnością.
W tej części przedstawiam swoje spostrzeżenia dotyczące użytkowania kolumny basowej Taurus TN-112 wyposażonej w neodymowe głośniki Sica. Testując różne ustawienia, doszedłem do własnych optymalnych ustawień, które zapewniały satysfakcjonujące brzmienie bez względu na warunki.
Z pasji do muzyki i dążenia do perfekcji w brzmieniu niskich tonów, przetestowałem połączenie heada Head TE GP12 SMX AH350 (pre gibson) z unikatową paczką i głośnikiem Celestion. Efekty przerosły moje oczekiwania, oferując potężne, ale czyste brzmienie basu, które jest trudne do uzyskania w konwencjonalnych ustawieniach.
W mojej pierwszej recenzji przybliżam combo basowe Kustom KBA 210C - urządzenie wyróżniające się znakomitym stosunkiem ceny do jakości oraz bogatym zestawem funkcji. Zakupiłem go w promocji, znacznie taniej niż oczekiwałem, co tylko podkreśla jego atrakcyjność.
Recenzja kolumny basowej Trace Elliot 1048, którą kupiłem jako upgrade mojego zestawu. Testowałem ją w różnych warunkach i jestem gotów podzielić się swoimi spostrzeżeniami na jej temat.
Recenzja zestawu basowego Ampeg SVT-3PRO oraz kolumny Ampeg SVT-410HLF. Wyjątkowe brzmienie i solidność wykonania to cechy, które wyróżniają ten sprzęt na tle konkurencji.
Recenzja kolumny basowej 410 produkcji Demanufacture o mocy 800W, wyposażonej w głośniki Eminence i Selenium Super Tweeter. Kolumna oferuje imponującą jakość dźwięku i jest bardzo wszechstronna, idealnie współpracując z różnymi wzmacniaczami i basami.
Niedawno kupiłem wzmacniacz Fender Rumble 100/210, który wypróbowałem zarówno na próbach, jak i na koncercie. Jego brzmienie, moc oraz funkcjonalność sprawiają, że jest doskonałym wyborem dla każdego basisty.
Ashdown MAG 810 to potężna kolumna basowa z serii MAG, oferująca moc 800W oraz bardzo dobre brzmienie w niskim paśmie, idealne dla cięższych gatunków muzycznych. Mimo paru niedogodności jest to solidny wybór dla basistów szukających wytrzymałego i mocnego sprzętu.
Artykuł dokładnie opisuje proces podłączania paczek głośnikowych do wzmacniacza basowego (heada) z uwzględnieniem oporności. Wyjaśnia różnice pomiędzy podłączaniem w kombo a headem, a także omawia konsekwencje podłączania kolumn o różnej oporności.
Po raz pierwszy w życiu zainwestowałem w poważny sprzęt basowy - Marshall MB 4210. Lekkie i poręczne combo zaskoczyło mnie swoim mocnym i mięsistym brzmieniem, a także funkcjonalnością, dzięki czemu od razu wpadło mi w ucho.
Po czterech miesiącach użytkowania, Laney RB7 stanowi solidny wybór dla basistów szukających wydajnego i przystępnego cenowo wzmacniacza. Z mocą RMS 300W (150W bez dodatkowego głośnika), wyposażonym w dwie 10" kolumny Celestion i liczne funkcje, w tym kompresor i limiter, ten wzmacniacz oferuje dużo za swoją cenę.
Combo Yamaha Bass Stage 150 to imponujący zestaw o mocy 150 W, zapewniający klarowne i dynamiczne brzmienie za sprawą 15" głośnika Eminence i 1" tweetera. Ze swoją 4-zakresową equalizacją i funkcjonalnościami takimi jak kompresor, pętla efektów oraz wyjścia XLR-Line, tuner i słuchawki, stanowi wszechstronne narzędzie dla każdego basisty, oferując szeroki zakres dźwięków od ciężkiego dubu po wyrazisty slap.
Gitara: LTD Surveyor 415. Efekty: MXR. Głowa Marshall MB450H +…
Witam. Moj skromny kącik basowy. Na zdjeciu head Hughes &…
Zło, gruz, warkot i zgliszcza. Tyle o brzmieniu. Takie moje…
Rezygnacja z kanciapy zaowocowała zwiezieniem sprzętu do domu i cyknięciuzdjęć,…
Moj zestaw Laney’a. Combo RB7 i kolumna RB115. Kolumienke kupilem…
W miejscowym DK, gdzie tymczasowo pracuję padła kolumna i trzebabyło…
No tutaj widać moje skarby: gitara Schecter C-5, głowa Trace…
Fender Deluxe Active Jazz Bass Ashdown ABM 500RC EVO III…
Na zdjęciach mój skromny sprzęt Spector Rebop 5 DLX, Eden…
Witam mało się wypowiadam na forum ,ale też się pochwale…
Sprzęt podstawowy na małe i duże sztuki 🙂 NB 410…
Spożytkowałem nadmiar wolnego czasu na popełnienie przewodów: – Przewód głowa-kolumna…
XVII Dni Pszowa – graliśmy przed Nostalgic’em, a ten z…
KLIK KLIK KLIK Nie umiem dobrze po Rusku ,a wzialem…
Wczoraj siedziałem troczę na stronie Acoustic’a, żeby podejrzeć ich patentyna…
www.images33.fotosik.pl Może nie mój grat, ale na pewno często na…
Pierwsze zdjęcie przedstawia mój podstawowy stack. Head TE AH150 GP11,…
Genzler Amplification rozszerza swoją serię Bass Array o nowy model BA410-3, zaprezentowany na targach NAMM. Ten basowy kabinet łączy w sobie zaawansowaną konstrukcję z imponującymi parametrami.
Hartke wprowadza na rynek nowe produkty do wzmacniania basu: wzmacniacz basowy TX300 oraz kolumnę basową HyDrive 112b. Oba produkty są lekkie i doskonale do siebie pasują.
Ashdown Engineering prezentuje serię wzmacniaczy basowych AAA EVO, wprowadzając innowacje i technologię dla basistów. Seria obejmuje zarówno combo, jak i kolumnę basową, oferując szerokie możliwości dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań.
Phil Jones Bass prezentuje Cab 27, kolumnę basową oferującą niesamowitą jakość dźwięku dzięki nowatorskiej konstrukcji i podwójnemu systemowi wentylacji. To wyjątkowe połączenie głośników i tweetera zapewnia głębokie, czyste brzmienie basu.
Bergantino Audio Systems zaprezentowało swoją najnowszą konstrukcję kolumny basowej - HG410, która stanowi rozwinięcie modelu HG310. Kolumna oferuje unikalne połączenie kompaktowych rozmiarów, imponującej mocy oraz wyjątkowej jakości dźwięku.
Darkglass Electronics wprowadza na rynek nową serię kolumn basowych Elite, obejmującą modele DG810ES i DG412ES. Te dwa monstrualne kolumienki zaprojektowane zostały z myślą o największych scenach, oferując gigantyczną dawkę niskich tonów.
Autor zastanawia się nad tanim rozwiązaniem dla wokalisty w zespole, polegającym na połączeniu kolumny Behringer Eurolive VS 1520 z mikserem Behringer Xenyx 502.
Michu, nasz czytelnik, podzielił się swoim doświadczeniem poszukiwań kolumny basowej firmy Demanufacture. Mimo braku kontaktu z producentem, nie ustaje w poszukiwaniach idealnego sprzętu.
Jako początkujący basista próbuję skonstruować swoją pierwszą paczkę basową. Wybrałem głośnik Monacor SP-38/300NEO, ale zastanawiam się, czy jest to dobry wybór w budżecie do 600zł.
Autor, mówiąc wprost o swojej ograniczonej wiedzy na temat elektroniki, zastanawia się nad dodaniem paczki do swojego wzmacniacza LDM VBA-160 w celu zwiększenia głośności. Zadaje także pytanie o możliwość podłączenia takiej paczki do wyjścia słuchawkowego.
Stojąc przed dylematem wyboru pomiędzy combo Markbass Mini CMD151P a zestawem Hartke 3500 + Hartke 410B XL, zastanawiam się, co lepiej sprawdzi się na próby i koncerty. Odkrywając moc ukrytą w niewielkiej konstrukcji Markbass, zaczynam przekonywać się do jego wyboru, mimo wcześniejszych oczekiwań względem większego zestawu.
W obrębie budżetu 3000 PLN poszukuję porady dotyczącej wyboru heada do basu i pakietu. Rozważam zakup używanego heada, takiego jak PEAVEY TOUR 700 WATT, Gallien-Krueger 1001 RB II, Ampeg SVT 450H, Hartke HA 4000 lub Ampeg B1RE, ale mam wątpliwości co do doboru pakietu. Rozważam także zakup nowego zestawu, jak Warwick Profet 5-410 set czy Ashdown ABM 500 EVO III z pakietem 115 Ashdown ABM, choć moim faworytem jest Ampeg SVT.
Recenzujemy używane zestawy nagłośnieniowe, idealne dla jazzowego grania, o budżecie 4000 zł. Head lampowy i kolumna, które razem tworzą 'neutralne' brzmienie, poza popularnymi markami.
W artykule omówiono problem związany z brzmieniem najgrubszej struny na basie Spector Rebop 4 podłączonym do kolumny Taurus Tn410 i heada Hartke HA5500. Autor szuka rozwiązania na pierdzący, nieselektywny bass.
Autor ogłoszenia chciałby dokonać wymiany sprzętu muzycznego na terenie województwa śląskiego. Warunki to 100% sprawność i porównywalna moc, by zapewnić płynną współpracę podczas prób.
Rozważam zakup zestawu Hartke Model 3500 z kolumną o mocy 750W na głośnikach Eminence. Zastanawiam się, czy taka konfiguracja nie jest nadmiernie mocna dla wzmacniacza, wskazując na możliwość wykorzystania mniejszej kolumny Hartke VX410 400W.
W poszukiwaniu idealnych kolumn do wzmacniacza basowego Ampeg SVT-4 Pro, rozważamy opcje z zestawu dwóch kolumn (4x10 i 1x15) oraz tzw. 'lodówki'. Mesaboogie 4x12 jest również na liście potencjalnych kandydatów do wzmocnienia mocy i jakości brzmienia.
Autor rozważa zakup zestawu Ampeg SVT3 PRO z kolumną 410 do rockowego grania po klubach, jednak zaczyna mieć wątpliwości po przeczytaniu negatywnych opinii. Zainteresowanie przyciągają marki takie jak Hartke, Orange (seria TB) i Taurus.
Właściciel heada Gallien-Krueger 700RBII oraz kolumny MBX 410 zastanawia się nad możliwością połączenia ich za pomocą kabla speakon. W tekście poddaje analizie, czy jest to wykonalne bez korzystania z systemu bi-amp.
Rozważając zakup nowej paczki basowej, nasuwa się pytanie - czy warto zainwestować w Kustom DH610H, czy pozostać przy tradycyjnych 4x10 4 ohmowych paczkach? Cena Kustoma 6x10 wynosząca 1450 zł zwraca uwagę, ale opinii w sieci brakuje.
Szukam zestawu Head i kolumny za około 3000 zł, który współpracuje z efektami i nadaje się do metalu progresywnego. Gram na gitarze Cort T74 z pickupami EMG-HZ i aktywnym pre-ampem, preferując brzmienie bez 'kartonowego dołu'.
Rozglądam się za mobilną kolumną głośnikową idealną do małych koncertów, prób i kameralnych występów. Rozważam między innymi modele od Markbass, Noisy Box oraz Fender, szukając sprzętu, który będzie łatwy w transporcie a także oferujący mocną jakość dźwięku.
Przebudowa combo Laney Hard Core Max HCM65B na head z kolumną stawia przed nami pytanie o wybór głośników i materiałów. Wybór pada na głośniki 1x12 lub 2x10 i sklejkę o grubości 1cm jako materiał budulcowy.
Taurus Amp wprowadza rewolucję w produkcji comb basowych i kolumn basowych. Wszystkie modele będą teraz posiadały obudowy z hybrydowej powłoki poliuretanowej, zapewniającej znakomitą odporność i długowieczność.
Taurus Amp zapowiada, że od przyszłego roku wszystkie ich komba i kolumny basowe będą produkowane w nowej formie z obudową pokrytą hybrydową powłoką poliuretanową. Powłoka ta jest niezwykle odporna na uszkodzenia, chroni przed wilgocią, ułatwia utrzymanie czystości, jest odporna na ścieranie i uszkodzenia podczas transportu.
Autor rozważa zakup sprzętu do użytku zespołu hardrockowego/metalowego, z budżetem 1200zł. Rozważane są opcje combo, head+kolumna i preamp+końcówka mocy+kolumna, z wskazanym zainteresowaniem markami Trace Elliot/Peavey i EBS.
Autor pytania szuka idealnego prezentu w formie combo basowego lub zestawu head+kolumna dla osoby grającej w domu oraz na próbach. Maksymalny budżet to 1400zł, a preferencje muzyczne to głównie lekki rock. Zaprezentowane zostały dwa zestawy: Galien Krueger MB 112-2 oraz BXR1800H z kolumną Hartke 210XL, jednak pierwszy z nich nie jest dostępny.
Stoję przed wyborem zakupu kolumny i głowy Hartke, zastanawiając się między modèle LH 500 a HA 3500. Obie opcje mają swoje za i przeciw, LH przyciąga ceną i mocą, podczas gdy HA oferuje większą funkcjonalność i możliwość mieszania brzmień lampy i tranzystora.
Rozważam zakup zestawu Hartke składającego się z head 3500, kolumny VX 410 oraz specjalnie zamówionej case'y za 1700zł. Sprzęt będzie używany w amatorskim zespole grającym szeroko pojęty metal, potrzebuję go głównie na próby i koncerty dla niewielkiej publiczności.
W artykule opisuję, jak w obliczu konieczności posiadania dwóch różnych zestawów głośników do prób w różnych miejscach i ograniczonym budżetem, zdecydowałem się na samodzielną budowę tymczasowej paczki z głośnikami Eminence Delta 12A.
Basiarz zmagający się z problemem zbyt małej mocy wzmacniacza względem głośnika w paczce basowej. Szuka rozwiązania w wymianie na mocniejszy głośnik.
Autor podzielił się swoją niedawną podróżą w świat muzyki, kupując swoją pierwszą gitarę basową marki Vision i piecyk 16W na początek przygody. Teraz, szukając ulepszenia, rozważa zakup mocniejszego pieca gitarowego w przedziale 40-50W lub basowej kolumny, zastanawiając się nad dynamiką sprzętu basowego.
Posiadam wzmacniacz Laney RB6 i zastanawiam się nad rozbudowaniem go o dodatkową paczkę głośnikową. Zastanawiam się, czy lepsze będą dwa głośniki niskotonowe 8 ohm po 140W, czy jeden 15" głośnik.
Robert przedstawia swoją imponującą kolekcję sprzętu muzycznego, składającą się głównie z basów marki Mayones oraz różnorodnego wyposażenia dodatkowego. Kolekcja zawiera zarówno aktualne elementy, jak i te, które posiadał w przeszłości.
Poszukiwanie mobilnej paczki głośnikowej 2x10 lub 2x12 to wyzwanie, zwłaszcza kiedy dostępność modeli Ampeg 210HE jest ograniczona. Rozważamy alternatywy dla tego popularnego wyboru, kierując się potrzebami basistów grających solo w rockowym stylu.
Stoję przed trudnym wyborem między trzema kolumnami basowymi: BEHRINGER ULTRABASS BB410, Marshall MBC410, Fender Rumble 410 Cabinet. Każda z nich oferuje coś wyjątkowego dla mojego setupu z Hartke HA5500.
Czytelnik rozważa zakup wzmacniacza Kustom DE300HD i paczki 4x10, zastanawiając się nad wyborem pomiędzy 8 a 4 omami. Opisuje promocję na wzmacniacz Kustom de410h i zastanawia się, czy warto w nią inwestować.
Autor artykułu przedstawia problem z rozpoznaniem głośnika w swoim zestawie SWR Goliath II, opowiadając o uszkodzeniu membrany i nieudanej próbie naprawy ze względu na brak części zamiennych.
Autor opisuje problem z głośnikiem w combie Harley Benton CB-110x, który 'pierdzi', gdy podłączona jest kolumna 4x12. Sprawdzał głośniki w kolumnie pod innymi headami i działają one bez zarzutu.
Autor zastanawia się nad potencjalnym ryzykiem uszkodzenia wzmacniacza podczas łączenia go z zbyt mało mocną kolumną. Podjęta została decyzja o próbie ćwiczeń na starym sprzęcie, mimo różnicy watażu.
Autor rozważa zakup preampa Sadowsky DI do swojego przerobionego Fendera Jazz Bass z przystawkami EMG, ale ma wątpliwości, jak urządzenie zareaguje na aktywne przystawki. Rozważa również zakup TECH 21 SansAmp RBI jako alternatywę.
Basista szuka porady na temat zakupu zestawu head + kolumna do swojej gitary basowej Mayones BE-5. Z ograniczonym budżetem około 3000zł, chciałby znaleźć coś, co dostarczy zarówno wyraźny bas z dobrym środkiem, jak i miękki bas do wolniejszych utworów.
Autor poszukuje comba lub heada z paką, które brzmieniem przywodzi na myśl Duffa McKagana i Jasona Newsteda. Wskazuje na potrzebę brudu i wyrazistości w brzmieniu, nie przekraczając budżetu 3000zł.
Stałem przed wyzwaniem wzbogacenia brzmienia mojego Fender Rumble 100 o dodatkową paczkę z głośnikiem Ashdown 1*15 cali. Problem polegał na dostosowaniu oporności oraz znalezieniu sposobu na połączenie wzmacniacza, który oryginalnie nie przewiduje takiej modyfikacji.
Autor opisuje, jak planuje podłączyć nowo kupiony bas do starego zestawu audio (Unitra ŁZR 3015 i Tonsil Altus 150) znalezionego w garażu. Zastanawia się, czy wybrane połączenie (przejściówka din 545/jack 6,3) sprawdzi się i czy moce oraz częstotliwości sprzętu są odpowiednie do grania na basie w domu.
Piszący jest nowym użytkownikiem forum poszukującym paki basowej do maksymalnie 3 tysięcy złotych. Jak wspomniano, interesuje go zestaw Hartke Bass Pack, ale ma wątpliwości co do kolumny mimo dobrych opinii o headzie.
Stojąc przed wyborem między combo a zestawem head + kolumny do gitar basowych, analizuję plusy i minusy obu opcji. Wybór na próby i koncerty nie jest prosty, szczególnie biorąc pod uwagę koszty oraz oczekiwania co do mocy i jakości dźwięku.
Opowieść o podróży muzycznej Patryka, która zaczęła się od gry na Ibanezie, a teraz kontynuowana jest na Fenderze. Dowiedz się, jakie sprzęty towarzyszą mu w codziennych próbach i koncertach od 2008 roku.
Autor rozważa zakup paczek głośnikowych do głowy Hartke3500. Pyta o opinie na temat modeli 4x10' i 1x15', zastanawia się nad modelami od Hartke: 410b XL, 410 TP, vx 410, 115b XL, 115 TP i zwraca uwagę na ich cenę oraz jakość.
Michał Królik to wszechstronny muzyk grający na wielu instrumentach, takich jak kontrabas, fortepian, gitara elektryczna, basowa i perkusja. Jako uczeń ostatniego roku szkoły muzycznej w Częstochowie, ma za sobą już kilka lat doświadczenia w grze na każdym z tych instrumentów i udziela się w Big-Bandzie swojej szkoły.
Tytuł tematu to wybór między headem Bugera BVP 5500 a Kustom DE 300 HD, z którym współpracować będzie paczka Kustom DE115 HP. Autor rozważa za i przeciw obu urządzeń, biorąc pod uwagę cenę, brzmienie i specyfikację.
Czytelnik pyta o możliwość zwiększenia mocy swojego zestawu basowego przez dołączenie dodatkowej paczki. Zastanawia się nad wpływem przewyższenia mocy wzmacniacza na dźwięk i głośność, oraz sensownością równoległego łączenia paczek o różnych mocach.
Od 1990 roku zbudowałem imponującą kolekcję gitar basowych i wzmacniaczy, która obejmuje modele od klasyków po niestandardowe zamówienia.
Adam Zieliński, basista zespołu JAMUN, od 1988 roku tworzy muzykę zainspirowaną takimi gigantami jak Tool czy Iron Maiden. W swoim arsenale posiada szeroki zakres wysokiej klasy sprzętu - od basówek Mayones po system bezprzewodowy Line 6.
Autor szuka porady dotyczącej wyboru kolumny lub głośnika do wzmacniacza H&K Bass Kick 707, ze względu na to, że jego obecny sprzęt przestał odpowiednio działać. Rozważa zarówno zakup nowego głośnika do naprawy starego zestawu, jak i zakup całkowicie nowej, ale taniej kolumny.
Gram na basie od roku, inspirując się undergroundowymi brzmieniami stoner rocka. W swoim arsenale mam kilka ciekawych modeli instrumentów i sprzętu, które dodatkowo urozmaicają mój muzyczny świat.
Autor dzieli się swoim zamiarem zbadania metod nagrywania basu w studio przy użyciu mikrofonu, zestawu head+kolumna lub pieca, zwracając uwagę na ustawienie mikrofonu, wzmacniacz, akustykę pomieszczenia, moc wzmacniacza, rodzaj i rozmiar kolumny. Prosi również o opinie i doświadczenia w celu stworzenia 'idealnego' pieca do studia.
Łukasz jest pasjonatem muzyki, który od wielu lat próbuje swoich sił w graniu na basie. Mimo rozpadu zespołu, kontynuuje swoją pasję w domu, ulepszając przy tym swoje sprzęty.
Basista w naszej kapeli testuje połączenie kolumny basowej z wzmacniaczem estradowym img stage line, szukając wydajnego i ekonomicznego rozwiązania dla swojego brzmienia. Rozważana jest możliwość zakupu kolumny basowej do współpracy z obecnym wzmacniaczem, z potencjałem do przyszłych ulepszeń.
Rozważam zakup Hartke 810 xl i szukam opinii na jego temat. Zastanawiam się nad stosunkiem ceny do jakości w porównaniu z innymi modelami Hartke.
Autor rozważa zakup nowego zestawu: combo lub head+kolumna, zgodnego z aktywnym basem Ibanez BTB400. Jego budżet wynosi 10 tys. zł, a cel to sprzęt o dużej mocy, dobrym brzmieniu, odpowiedni do nagłośnienia małych miejsc i koncertów.
Doradzamy, jak skompletować idealny zestaw głośnikowy do gry na basie, który sprawdzi się zarówno w salce prób, jak i na koncertach. Przyglądamy się modelom odpowiednim dla muzyki pop-rock, blues i country.
Łukasz Smoliński podzielił się swoją historią muzyczną i wyjaśnił, na jakim sprzęcie gra od ponad 11 lat. Jego erudycja obejmuje szeroki zakres gatunków muzycznych, a liczba koncertów prawie osiągnęła już 400.
Autor zastanawia się, jak z niskim budżetem skompletować nagłośnienie wokalu wykorzystując kolumny Quadral Odin Mk II. Szuka najtańszych rozwiązań do podłączenia miksera do karaoke lub Phonic AM 120 MK II, aby osiągnąć satysfakcjonujące brzmienie.
Autor rozważa zmianę konfiguracji swojego sprzętu basowego, zastanawiając się nad dodaniem głośnika 1x15 lub combo z takim głośnikiem zamiast tradycyjnej piętnastki do istniejącej kolumny 4x10. Dzieli się obawami dotyczącymi jakości dźwięku przy niskich tonach i pyta o doświadczenia innych.
Właściciel paczki basowej Peavey BVX 115 zauważył, że metalowa kratka na froncie wpada w rezonans przy większych głośnościach. Próbował już różnych rozwiązań, ale problem pozostaje.
Autor rozważa różne metody umieszczenia loga zespołu na kolumnie głośnikowej, zastanawiając się nad używaniem papieru samoprzylepnego czy malowania sprayem.
Podczas próby zespołu zauważyłem, że przy mocniejszym przywaleniu w strunę, moja kolumna Marshall MBC410 daje niepokojące dźwięki. Przekonałem się, że do koncertu 8 stycznia nie zdążę jej naprawić, więc będę musiał pożyczyć sprzęt od innej grupy.
Autor planuje zakupić głowę Hartke 2000 i zastanawia się nad możliwością podłączenia do niej paczek o różnych opornościach: jednej 4ohm i drugiej 8ohm. Zadaje pytania odnośnie skutków takiego podłączenia dla wzmacniacza i różnicy w głośności obu paczek.
Przed zakupem nowej głowy do basu zastanawiałem się pomiędzy Markbass LM 250 a Taurus SL-300H. Oba modele mają swoje zalety, ale różnią się wagą i niektórymi funkcjami.
Autor rozważa zakup kolumn Edena Nemesisa, zastanawiając się nad modelami N 210 RS oraz NSP115. Wyraża chęć porównania ich z innymi markami i zastanawia się nad konfiguracją z wzmacniaczem Ashdowna superflaya.
Zastanawiając się nad zakupem dużego pieca do basu, natrafiłem na oferty Behringera, które oferują głowę 300W i kolumnę 2x10 600W za całkowitą cenę 1300zł. Opinie na temat tej marki są bardzo podzielone, a mocy urządzeń poddawane są w wątpliwość.
Po zakupie wzmacniacza marki Taurus z rozważaną mocą 300w/4ohm, autor artykułu bada różne konfiguracje kolumn, biorąc pod uwagę różne opcje, w tym pojedyncze i podwójne zestawy. Rozpatrywane są plusy i minusy obu rozwiązań, takie jak łatwość transportu, elastyczność konfiguracji i różnorodność rozmiarów głośników.
Rozważam zakup sprzętu, który ulepszy jakość dźwięku mojego basu przy obecnym zestawie - pakiecie z wbudowaną końcówką mocy i głośnikach. Stoję przed wyborem między preampem a głową wzmacniacza.
Zastanawiam się nad zakupem nowego sprzętu do grania cięższego rocka, z budżetem około 5 tysięcy złotych. Zależy mi na dużym dole, ale również na zachowaniu klarowności dźwięku nawet przy szybkim tempie.
Autor opisuje problem z brzmieniem gitary basowej w systemie PA podczas koncertów, wskazując na trudności z uzyskaniem zadowalającego dźwięku. Rozważane są różne rozwiązania, od multiefektów po mikrofonowanie pieca.
Zastanawiam się nad zakupem Marshalla MB4410 na potrzeby zespołu grającego ostrą muzykę. Pytam o opinie na jego temat, jego zdolności do brzmienia rocka i metalu oraz czy warto dokupić kolumnę Marshall MBC115.
Po awarii combo Ldm ba100 postanowiłem stworzyć nową paczkę dla mojego 15-calowego głośnika Celestion. Zastanawiam się nad kosztami i metodami DIY.
Autor zastanawia się, jaka konfiguracja głośników będzie lepsza do jego pieca Laney RB7: dodatkowa paczka z 1 głośnikiem 15" czy 4 głośnikami 10". Szuka porady bazującej na argumentach, mając na uwadze, że gra w różnych stylach muzycznych, w tym metal i jazz.
Plany na wakacje obejmują zakup nowego sprzętu - Ash MAG 600H i odpowiedniej kolumny głośnikowej DIY. Czytelnik szuka porady dotyczącej wyboru wzmacniacza, głośnika oraz materiałów i wymiarów dla kolumny, chcąc utrzymać budżet w granicach 2000-2500 zł.
Poszukuję porady na temat doboru głośnika o mocy najlepiej dopasowanej do mojego combo GALIEN-KRUGER 2x10 + twitter o mocy 180w oraz efektu, który wzmocni jego możliwości. Rozważam marki takie jak Eminence, CELESTION, SELENIUM i zastanawiam się nad efektami takimi jak DIGITECH RP 200 i Zoom B2.1.u.
Przeglądając forum w poszukiwaniu informacji na temat głów basowych Hartke, natknąłem się na kilka istotnych parametrów technicznych, które są kluczowe przy wyborze sprzętu. Jednak niektóre oceny użytkowników mogą budzić wątpliwości, szczególnie w kontekście wyboru odpowiedniej paczki.
Rozważam zakup wydajniejszego zestawu do gry na basie, składającego się z wzmacniacza Laboga 200W z preampem na lampach 12AX7 oraz kolumny basowej Marshall 400W z 1981 roku. Zastanawiam się, jak te dwa elementy mogą współpracować i szukam opinii o tym sprzęcie.
Przedstawiamy przegląd heada Markbass Little Mark II, który pomimo swoich niewielkich rozmiarów (2,9 kg) dostarcza mocno kopiący bas. Eksperymentując z różnymi paczkami, autor artykułu szuka idealnego zestawienia, żeby uzyskać najbardziej satysfakcjonujące brzmienie.
Rozważając zakup paczki basowej Noisy Box z konfiguracją 2x10" oraz 1x15", zastanawiam się nad jej zdolnościami do oddawania bogatej gamy brzmień w różnych stylach gry na basie. Szczególnie interesuje mnie, jak zestaw poradzi sobie z mocnymi nisko tonowymi częściami i czy pasuje do wzmacniacza Behringera BX4500H.
W poszukiwaniu idealnego brzmienia basowego, przetestowałem kolumnę Ashdown Mag 410 Deep. Czy może ona konkurować z legendarnym Ampeg 8x10, znany z potężnego i selektywnego dźwięku?
Czytelnik stoi przed wyborem odpowiedniej kolumny do wzmacniacza Warwick Profet 3.2 o mocy 300 Wat na 4 omy, rozważając między modelami w211 pro a w410 pro. Zagadnienie dotyczy kompatybilności impedancji i możliwych rozwiązań w kontekście ograniczonego budżetu 2500 zł.
Dzięki otrzymanemu od znajomego głośnikowi basowemu Celestion 18 cali, rozważam budowę własnej paczki basowej. Zmagam się z pytaniem, jak dobrać dodatkowy głośnik i zwrotnicę, aby system był dwudrożny i jak najlepiej oddawał dźwięk mojego basu.
Autor artykułu rozważa zakup heada Laney BH150 oraz paczki Hartke 115TP, zastanawiając się nad ich przydatnością na małe i średnie koncerty. Dodatkowo, porusza kwestię przerobienia combo Laney HCM65B na zestaw head + kolumna i możliwości nagłośnienia tego zestawu z wykorzystaniem wyjścia Direct Out (DI).
Szukając nowego zestawu basowego w przedziale cenowym 2500-3000zł, autor zastanawia się, czy taka inwestycja ma sens grając głównie w domu. Aktualny sprzęt to Spector Legend Classic 4, Yamaha BBN5II, oraz Hughes&Kettner BK 100 z efektami Boss.
Autor rozważa rozbudowę używanego wzmacniacza H&K BK303 o dodatkową paczkę głośnikową 2x10 w celu wydobycia większej mocy i uzupełnienia brzmienia. Wyposażenie wzmacniacza obejmuje 15-calowy głośnik, tweeter i system Dynaclip.
Autor wyraża zainteresowanie zakupem zestawu basowego Orange, analizując różnice pomiędzy modelami OB1-500 a 4 Stroke 500 oraz ich kompatybilność z różnymi kolumnami. Podkreśla również swoje potrzeby muzyczne, wyrażając preferencje dla brzmień pasujących do gatunków takich jak gospel i jazz.
Autor wraca do gry na basie i testuje head David Eden WTX 260, zastanawiając się nad wyborem kolumn: David Eden 210 vs 212. Rozważa doświadczenia z używaniem kolumn neodymowych oraz zagadnienie kompatybilności impedancji.
Wybór odpowiedniej paczki do wzmacniacza EBS HD360 Bass Amp Head sprawia wiele trudności. Zastanawiam się między EBS NeoLine 410 a mniejszą konfiguracją z uwagi na oporność i moc.