Grał i nagrywał z takimi wykonawcami, jak Omar Hakim, Sonny Rollins, Miriam
Makeba, Larry Coryell, Lenny White, Mike Stern, Dennis Chambers, Poogie Bell,
Weather Report, Michael Brecker, LL Cool J, Kenny Garrett, Jim Beard, David
Gilmour, Madonna, Mary J Blige, Steps Ahead, Sting, Hamiet Bluiet, Olu Dara,
Don Alias, Sadao Watanabe, Michael Urbaniak, Ursula Dudziak, Roy Haynes, Tom
Browne, Bobby Broom, Kenny Kirkland…
Jeden z moich ulubionych bassmanów.
Nie widzialem go na forum więc dodaje 🙂
God bless the Bass
facet świetnie brzmi z palucha 🙂 bardzo lubię jego brzmienie
polecam koncert z terje rypdalem i billym cobhanem
A ktoś macał te sygnowane przez Bailey`a basy ?
Jak to cudo-niecudo się sprawuję pod łapą ?
Generalnie mahoń i rosewood więc ciemna barwa
powiedziałbym bardzo ciemna
perfekcyjnie brzmią ale wbrew temu co opowiada podczas prezentacji
nie jest to moim zdaniem uniwersalny instrument
To są wspaniałe basy z głębokim brzmieniem ale ciemnym jak autor
sygnatury.
Sam zresztą mówi, że nie przepada za jasnym brzmieniem fajnie tłumaczy się
z aktywnej elektroniki
w wywiadzie podkreśla, że brzmienie jest z drewna i z łap a
nie z pickupów elektroniki preampu i całego tego stafu
Haj
https://www.youtube.com/watch?v=YRZeKV8aNoY
Fender® Victor Bailey Signature Basses
osprzęt, cała elektronika i przystawki jak w moim QMT brzmienie trochę
ciemniejsze (takie drewno)
trochę te basy przez tą elektronikę brzmią nie do końca jak typowe jazz
basy. wielu ich karci za plastikowe brzmienie
ale mi się to podoba podjeżdża to trochę barwą pod Fodery czy Alembiki
(szczególnie podczas gry tapingiem).
Kilka lat temu w Krakowie na Targach Muzycznych wpiąłem sobie ten bass do po
testowania, wzmacniacz swr paczka swr, więc zestaw iście klarowny
Brzmienie tego ogrywanego modelu było mało czytelne, do reggae nadawała by
się znakomicie
Mało uniwersalny instrument