no name

Załączniki

laska z 4chana 😉

Ocena Społeczności :


Ocena: ☆ 5.0 Głosujących: 8

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 52

  1. Mmmm...;)
    Shpila
  2. Dex Ty jesteś jeszcze dzieckiem, uważaj bo mama zobaczy! ;P

    A pani taka nijaka, jak kolor basu.
    Maciux
  3. Żeby chociaż grać potrafiła, to może by coś fajnego było bo uroda taka
    se a bas niewiele lepszy.
    Michal II
  4. Calkiem całkiem, jak narazie to najlepsza z tych wszystkich aktów z basami
    które były wrzucane ;p Normalna laska, a nie jakaś blachara jak tamte inne ze
    zdjeć ;p
    Baybus
  5. Wziąłbym ją jak i również jej precla;)
    leszekbas
  6. Nie pokazujcie tego Heraclessowi..
    Stecu
  7. Jakaś taka nijaka... I wiosło za duże , choć w sumie to niewiele
    zasłania,

    nie ma na co za bardzo popatrzeć :p Są lepsiejsze na forum ;)
    modelarz15
  8. jak to powiedziałby heracless...wyłomotał bym ją :D

    Nie obracaj kota w worku!
    Wojciu
  9. znalazłem -> wrzóciłem

    a wy się czepiacie niewdzięcznicy :(
    Dex
  10. Ja się nie czepiam tylko ciesze ze znalazłeś xD
    Baybus
  11. @Stecu: Nie pokazujcie tego Heraclessowi..




    Pierwsze co mi wpadło do głowy to właśnie żeby tego Heracles nie zobaczył
    :D

    Ile tego bas porno będzie jeszcze, to się nudne robi ;P

    A ona nijaka jest.
    Cidiuss
  12. tak przeżywa że nie ma jak jej normalnej twarzy zobaczyć :P
    Koziar_bas
  13. eee tam, małe bimbole.. :P
    heracless
  14. nie bimbole się łomocze heracless :D
    Jajo
  15. mi się nie podoba
    Rafał133
  16. Eeetammm... perkusistka Ciabaty sto razy lepsza!

    hm...

    Ale przynajmniej El Beret z siostrami i uczennicami niech się wreszcie ze
    wstydu teraz pod ziemie zapadną, udepczą i przyklepią. (No, chyba że mają
    takie szumy na lustrach jak przester na samoocenie)

    Hoo-Bee
  17. No to w takim razie nie dam wam zdjęcia mojej uczennicy ;p Jeśli się czepiacie,
    bo poniej będzie ze daje foty perkusistki, uczennicy itp. ;p Swojego nie dałem
    haha ;p
    Baybus
  18. Bas- Be! (CHOCIAŻ! Grałem dzisiaj na Skłajerze Preclu z 1996 i mimo, że
    obrzydliwy jak każdy precel to miał pałerny dźwięk).

    Pani- Cacy (CHOCIAŻ! Mogła więcej mordki pokazać. Jakoś mam takie
    zboczenie, że bez ładnej mordki kobitka jest niepełnowartościowa ;) )
    Klonky
  19. uch! biedne dziewcze z anoreksją. No trochę chudziutka :/

    odczepcie się od tej elbereth i jej zdjec :) najpierw sami ja prosicie a potem
    takie teksty... no chlopaki :)

    www.myspace.com/natbmusic
    nataliabasistka
  20. no trochu chuda ale bimbole powiekszyc i bez ory hehe

    sex alkohol and metal
    Damionek
  21. Całkiem niczego sobie, no. Tylko ściemnia z tym graniem. To jakaś klątwa:
    jak goła to nie umie grać - jak umie to nie chce się rozebrać - no cholera
    jasna!
    McGregor
  22. Natalia, mnie niekonsekwencji proszę nie zarzucaj... ja nie prosiłem, ja tylko
    teksty.

    Hoo-Bee
  23. Mnie się tam podoba, ino talii nie ma i szkoda :(
    Liszu
  24. Pidżama Porno - Laski

    "lubię laski z małymi cycamiiiiiiii aaaaaaaa" :D
    Dex
  25. jak to heracless kiedyś rzekl :

    "z taka chuda to strach, ze się na ch*** rozleci"

    co racja to prawda. kobieta musi być kobieta.

    okragle biodra, troszke cialka a nie takie niewiadomoco.

    Kobieta ma być jak precel - sporo miecha ale z mozliwoscia uksztaltowania
    gorki:D
    healfwer
  26. @healfwer: jak to heracless kiedyś rzekl :
    "z taka chuda to strach, ze się na ch*** rozleci"
    co racja to prawda. kobieta musi być kobieta.
    okragle biodra, troszke cialka a nie takie niewiadomoco.
    Kobieta ma być jak precel - sporo miecha ale z mozliwoscia uksztaltowania gorki:D
    __________________________________________________
    .:Yamaha RBX375fls,Hartke A100, Zoom B2.1u:.
    .:Poza tym, prawda jest jak d***, każdy ma swoja:.




    cała kwintesencja kobiety :)
    Dex
  27. Ano właśnie Dex. A toto tutaj to co?

    Plaskie, delikatne. Aj, to nie dla mnie.

    Nawet nie ma do czego glowy przylozyc.
    healfwer
  28. heracless, one się nazywaja beam balle :P
    Skipioza
  29. dobrego hot doga nawet nie zrobisz ; D

    beam jak nic... ksieznicza z 2 ziarnkami grochu :D (taa, wiem, beam =
    fasola)
    healfwer
  30. nie, bean = fasola, beam = fala uderzeniowa, lol, ale fajnie zinterpretowales
    :P
    Skipioza
  31. cholera, muszę zaktualizowac slownik :D

    albo po prostu mniej pic to mi się wyrazy mylic nie beda :d
    healfwer
  32. A mi i bas i ta panienka się podoba:) ładne nóżki i gryf:)
    st0anger
  33. chętnie bym stanął za nią i pokazał jej parę pozycji na (moim)
    gryfie........
    bandama
  34. Natalia ma rację chuda trochu jest..

    Ale przynajmniej ładna. Trochę podtuczyć i będzie :D

    pozdrawiam.
    befunky
  35. do tego zdjęcia brakuje podpisu:

    "po 15 min. zobaczysz ze ona gra na preclu" :D
    czesław
  36. Fajne maleństwo :) Troszkę podtuczyć i będzie w sam raz :)

    GRUNT TO PODSTAWA
    GAJOWY
  37. @Dex: Pidżama Porno - Laski

    "lubię laski z małymi cycamiiiiiiii aaaaaaaa" :D




    To jest piosenka Patyczaka (Brudne Dzieci Sida), Grabaż ją tylko z nim
    kiedyś tam wykonywał :)
    fajfuzz
  38. patyczak miecie:D pora łączyć się z szatanem albo landryn:D

    a ja to bym ją chyba połamał...

    ble

    ja wam niedługo pokaze taką bassbabke ze umrzecie

    ale muszę nad tym popracowac jeszcze:D
    kububasek
  39. Hmmm precycion bass :)
    G.D.A.E krzysztof
  40. można powiedzieć - z twarzy ładna d*pa, ale w sumie fajna jest, ja bym ją
    na trochę przygarnął
    Bass Anonim
  41. Grać nie umie, chwyciła bas jedynie coby zasłonić swoje

    olbrzymie Afro Łonowe.
    Plaskaczasty
  42. Zajebista.. :) Szczegolnie ladne stopy :D taki mam fetish
    Gruun
  43. A co to? W Oswiecimiu na basie laski grały? Sorry...

    Tak na poważnie to bałbym się z taką do wyra położyć bo by się bidna
    mogła połamać taka chuda...
    Muzz
  44. O kilka ładnych kilo poniżej mojej dolnej granicy, ale takie małe kobitki
    fajnie wyglądają z basem. W końcu bas to najseksowniejszy instrument
    strunowy :D
    regash
  45. no kolejne zdjęcie z serii ładny precel w ładnych rękach....

    ja wiem czy aż taka chuda.. myśle że jakby tak jej dorzucił ze 20kg to
    poszło by przedwszystkim

    w brzuch i trochę biodra.. jakby poszedł kadr o tyłu to wiele osób by
    komentowało jaka gruba!!

    .. a ten celulit!! :D

    cycuszki wcale nie takie małe, przynajmniej naturalne... wogle to jakaś
    młoda jałówka i pewnie z

    wiekiem trochę ciałka nabierze :P
    stefanbas
  46. Cudna, choć mogła by być bledsza. Odwalcie się od cycków, są w sam raz ;]
    Peccator
  47. Mmmmm, fajna :)
    Left-handed
  48. Tego jeszcze nie wyczaiłem, ale całkiem miła babooshka. :>

    Polański by nie pogardził!

    I chyba nie tylko on... ]:->
    morwin
  49. bez przesady, 15tkę ma ;))
    Warbellbass
  50. A wybrzydzajcie se, więcej dla mnie:P
    Peccator