po jakich dziękach zagrać podejscie w tonaci c – mol

Mam problem z zagraniem układu z tonacji molowych np. jak z c -dur robię
standardowe bicie do rocka c,e,g,a,c i z powrotem c,a,g,e. To z tonacji c-moll
wiem ze zamiast e jest dis ale za diabła mi to jakoś nie pasuje. Może mi to
ktoś jakoś rozsadnie wytłumaczyć.

Pozdrawiam

Jakie dźwięki powinienem użyć do zagrania podejścia w tonacji c mol?
Jakie są sugestie co do zagrania układu z tonacji molowych?
Czy ktoś może mi pomóc z zagraniem układu z tonacji molowych?
Jakie dźwięki powinienem wykorzystać, aby grać w tonacji molowej?
Czy ktoś może mi wyjaśnić, jak zagrać podejście w tonacji c mol?
Jaka tonacja powinna zostać wybrana, aby zagrać układ w tonacji molowej?
Co zrobić, jeśli mam problem z zagraniem układu z tonacji molowych?
Czy ktoś mógłby podzielić się wskazówkami w zakresie gry w tonacji molowej?
Jakie są dźwięki, które powinienem użyć z tonacji c moll do zrobienia standardowego bicia rockowego?
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, jak korzystać z dźwięków z tonacji c moll w układzie do rocka?

Podziel się swoją opinią
fireproof
fireproof
Artykuły: 0

3 komentarze

  1. Pominę tłumaczenie koła kwintowego – odsyłam do googli co to i jak działa,
    nie będę przepisywał Internetu.

    Skala c-moll, to skala równoległa do Eb-dur, posiada zatem trzy
    bemole. Nie mamy zatem dźwięku dis, a następujące: C, D,
    Eb, F, G, Ab oraz B.

    Budowa akordów, to “w podstawowej wersji” pryma, tercja i kwinta, czyli
    możemy zrobić akordy z następujących dźwięków:

    C, Eb, G (składniki skali: I, III, V) akord mollowy

    D, F, Ab (II, IV, VI) moll, zmniejszony (pewnie dlatego Ci nie pasuje)

    Eb, G, B (III, V, VII) akord durowy

    itd…

Możliwość komentowania została wyłączona.