Nowe struny do Washburn xb125.

Jako drugi w艂a艣ciciel basu Washburn xb125 poszukuj臋 nowych strun, aby polepszy膰 brzmienie instrumentu. Chc臋 uzyska膰 brzmienie charakterystyczne dla muzyki Skid Row, Guns N' Roses, Flyleaf, Nirvana, maj膮c bud偶et 150-200 z艂.

Witam, posiadam bas Washburn xb125 (5 strun). Jestem jego 2 w艂ascicielem i nie
wiem jakie sa w nim struny zamontowane. Jednak obecnie nie jestem z nich
zadowolony. Nie jestem profesjonalist膮, wiec opisze tak jak to czuje 馃榾
D藕wi臋k struny H, E, A jest do艣膰 zadawalajacy, jednak im wy偶ej tym wydaje mi
si臋 bardziej “p艂aski” i pusty. Struny wydaja mi si臋 do艣膰 miekkie, maja jak
dla mnie za bardzo mu艂owaty d藕wiek. (struna H czesto uderza o progi podczas
gry). Na tych strunach strasznie cie偶ko mi si臋 gra tapping. Z kumplami gramy
alternatywe i hardrock. Przechodze do meritum sprawy, mo偶e si臋 orientujecie
jakie struny kupi膰 偶eby uzyskac brzmienie typu basu w Skid Row, G’n’R,
Flyleaf, Nirvana. Posiadam ok 150- 200z艂. Da si臋 za to co艣 kupi膰 dobrego?
Pozdrawiam.

PS: Przepraszam za mozliwe pomy艂ki w profesionalnej terminologii.

Jakie struny powinienem kupi膰 do mojego basu Washburn xb125, aby uzyska膰 brzmienie Skid Row, GnR, Flyleaf i Nirvana za oko艂o 150-200z艂?
Czy jako drugi w艂a艣ciciel basu Washburn xb125 musz臋 wiedzie膰, jakie struny s膮 w nim zamontowane?
Jakie s膮 moje odczucia wzgl臋dem obecnie zamontowanych strun w moim basie Washburn xb125?
Czy borykacie si臋 z problemami podczas gry na strunie H w swoim basie Washburn xb125?
Czy wiecie, jakie struny kupi膰 do basu Washburn xb125, aby unikn膮膰 problem贸w przy grze tapping?
Jaka marka i rodzaj strun polecacie do uzyskania brzmienia typu Skid Row, GnR, Flyleaf i Nirvana w moim basie Washburn xb125?
Czy jako basista, kt贸ry gra alternatyw臋 i hardrock, potrzebuje specjalnych strun w moim basie Washburn xb125?
Jakie s膮 moje opcje wyboru dobrych strun do basu Washburn xb125 przy bud偶ecie oko艂o 150-200z艂?