Nowe struny do Washburn xb125.

Witam, posiadam bas Washburn xb125 (5 strun). Jestem jego 2 włascicielem i nie
wiem jakie sa w nim struny zamontowane. Jednak obecnie nie jestem z nich
zadowolony. Nie jestem profesjonalistą, wiec opisze tak jak to czuje 😀
Dźwięk struny H, E, A jest dość zadawalajacy, jednak im wyżej tym wydaje mi
się bardziej „płaski” i pusty. Struny wydaja mi się dość miekkie, maja jak
dla mnie za bardzo mułowaty dźwiek. (struna H czesto uderza o progi podczas
gry). Na tych strunach strasznie cieżko mi się gra tapping. Z kumplami gramy
alternatywe i hardrock. Przechodze do meritum sprawy, może się orientujecie
jakie struny kupić żeby uzyskac brzmienie typu basu w Skid Row, G’n’R,
Flyleaf, Nirvana. Posiadam ok 150- 200zł. Da się za to coś kupić dobrego?
Pozdrawiam.

PS: Przepraszam za mozliwe pomyłki w profesionalnej terminologii.

Jakie struny powinienem kupić do mojego basu Washburn xb125, aby uzyskać brzmienie Skid Row, GnR, Flyleaf i Nirvana za około 150-200zł?
Czy jako drugi właściciel basu Washburn xb125 muszę wiedzieć, jakie struny są w nim zamontowane?
Jakie są moje odczucia względem obecnie zamontowanych strun w moim basie Washburn xb125?
Czy borykacie się z problemami podczas gry na strunie H w swoim basie Washburn xb125?
Czy wiecie, jakie struny kupić do basu Washburn xb125, aby uniknąć problemów przy grze tapping?
Jaka marka i rodzaj strun polecacie do uzyskania brzmienia typu Skid Row, GnR, Flyleaf i Nirvana w moim basie Washburn xb125?
Czy jako basista, który gra alternatywę i hardrock, potrzebuje specjalnych strun w moim basie Washburn xb125?
Jakie są moje opcje wyboru dobrych strun do basu Washburn xb125 przy budżecie około 150-200zł?
Czy istnieją struny do basu Washburn xb125, które dodają mu charakterystycznego, rockowego brzmienia?
Czy jest to możliwe, aby kupić dobre struny do basu Washburn xb125 w dzisiejszych czasach za około 150-200zł?

1 komentarz

1. Szary