Najlepsze emulatory brzmienia pieca basowego

Jak w temacie. Jakie macie zdanie? Korzystam z amplitube 3, ale nie jestem
przekonany czy to szczyt myśli technologicznej cyfrowego brzmienia 🙂

5 komentarzy

  1. mazdah

    Pod Farm, Amplitube, Ampeg SVX… wszystkie są dla mnie bezużyteczne.

    Dobry preamp do nagrywania po lini, dobry piec i sm57 do nagrywania bez lini.
    Żaden wynalazek tego nie zastąpi.

  2. Rob Flyn

    Z tego co spotkałem to tylko Ampeg SVX przypadł mi w miarę do gustu,można
    fajnie się pobawić

  3. Jerzyk

    @mazdah: Pod Farm, Amplitube, Ampeg SVX… wszystkie są dla mnie bezużyteczne.

    Dobry preamp do nagrywania po lini, dobry piec i sm57 do nagrywania bez lini. Żaden wynalazek tego nie zastąpi.

    jasne.

    Punkt dla Ciebie za umiejętność czytania ze zrozumieniem: czyli sm57 to
    teraz emulator?

  4. Rob Flyn

    Kolego ja widzę że to Ty masz problemy ze zrozumieniem.

  5. mazdah

    Napisałem dokładnie i wyraźnie, powtórzę jednak raz jeszcze: żaden
    symulator, emulator czy promulgator nie zastąpi zwykłego, dobrego preampu czy
    mikrofonu do paczki.

    Przerobiłem sporo popularnych emulatorów wzmacniaczy i efektów oraz kilka
    cyfrowych zabawek w formie kostki/multi.

    Niestety żadna opcja mnie nie zadowoliła.

    Wtyczek używam tylko na potrzeby sklejenia miksu w całość, jeśli brzmienie
    nie powstanie przed aparaturą nagrywającą, to później nic sensownego się
    IMHO ze ścieżką nie zrobi.

    A może po prostu brakuje mi wyobraźni, bo oczekuję że ustawienie
    head-paczka-mikrofon wzięte „z żywca” będzie zachowywać się w miarę
    podobnie we wtyczce – niestety zazwyczaj to co wychodzi mi wtedy w kompie
    wywołuje jedynie pusty śmiech.

    EDYCJA:

    W przypadku gitary elektrycznej idzie mi znacznie lepiej, jeśli nie mogę
    nagrać mikrofonem, to staram się puścić sygnał przez jakiś symulator,
    najlepiej czysto ustawionego Fendera z Amplitube albo chociaż coś z Guitar
    Riga.

    Bardzo ułatwia to sprawę, z automatu wywala przeszkadzające
    częstotliwości, nadaje sporo finalnego charakteru.

    Nie wiem dlaczego w przypadku basu kompletnie nie działa.

Inni czytali również