Bede nabywał niedlugo chyba uzywane SVT 3PRo. I teraz pytanie zalezy mi na
bardzo ladnym dole, gładkim nie koniecznie selektywnym, dziwek ma być plynny
trudny do artykulacji. Cieply sound gora tez l;adna a le dół
najwanziejszy.
Troche jak bass w Limp Bizkit tylko cieplej.
Bedzie wzmacniacz ampega svt
i pytanie jaka kolumna do tego??
Mam kilka typów
a)
www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=143&cat_id=5&prod_id=2535
w tym przypadku nie wiem jak bedize brzmiala z wzmakiem ampega czy się zgra…a
narazie cięzko szukam fdzie moglbym ją ograć.
b)
www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=26&cat_id=5&prod_id=388
tu mam obawe o pasmo p[rzenoszenia niskich częstotliwości czy nie jest neico
za małe… czy nie będę miał probelmu i nie bedize to to co chce
osiągnąć.
c)
www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=26&cat_id=5&prod_id=409
tu tak samo jak wyzej choc nie co lepiej, ale dorzej
d)
www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=26&cat_id=5&prod_id=392
tu znowu psamo górne jest bardzo obcięte.. nie zalezy mi na nim ale jednak
brak wysokotonowego lgosnika je strasznie ogranicza.
e)
www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=36&cat_id=5&prod_id=567
rozwiązanie nisko budżetowe, o dobrym pasmie przenoszenia, ale boje się ze
mogą być szumy i brzydki dźwięk jak za bardzo rozkręce wzacniacz..kolumna
zle będzie brzmiec
Bardzo mi też zalezy właśnie żeby uniknac przesterowania sygnału ..gram w
slace na ash donie co prawda electric blue ale nowsze tez sa dlamnei okropne…
tną k*ewska sygnał..ich sound jest ostry … a mi zalzy na plynnosci …
Bass ma stanowic laddne tlo
Jaką kolumnę powinienem wybrać do wzmaka Ampega? Będę niedługo kupował SVT 3Pro, chcę bardzo ladny dół, sięgający, gorący i bez przesterowania, jaka kolumna będzie najlepsza?
Jaka jest najlepsza kolumna do wzmaka Ampega przy bassie? Mam plan kupić używane SVT 3Pro, potrzebuję ładnego czystego dźwięku z przepływnością, który nie będzie przesterowany. Gdzie szukać kolumny dla wspomnianego wzmaka?
Jaki głośnik będzie najwłaściwszy do wzmacniacza Ampega w basie? Planuję zakup używanego SVT 3Pro. Chcę aby dźwięk był płynny, gorący i podobny do bassu w Limp Bizkit. Na co zwrócić uwagę wybierając kolumnę?
Potrzebuję wybrać odpowiedni głośnik dla wzmaka Ampega przy bassie. Który wybór będzie najlepszy? Chcę osiągnąć ładny ciepły dźwięk z pianką na dole i lśniącą górą. Jakie czynniki powinienem rozważyć przed dokonaniem wyboru?
Którą kolumnę do wzmaka Ampega powinienem wybrać dla bassu? Planuję kupić SVT 3Pro wkrótce, potrzebuję czystego, przepływowego dźwięku, który nie będzie przesterowany. Gdzie mogę znaleźć taką kolumnę?
Jaki jest najlepszy głośnik do wzmaka Ampega dla bassu? Mam zamiar kupić używane SVT 3Pro i chcę mieć ładny, ciepły dźwięk z pianką na dole i lśniącą górą. Może mi ktoś poradzić, który wybór będzie najlepszy?
Którą kolumnę powinienem wybrać do wzmaka Ampega dla bassu? Mam zamiar kupić używane SVT 3Pro, potrzebuję przyjemnego, płynnego, gorącego dźwięku z pianką na dole i lśniącą górą. Jakich głośników szukać?
Jaka kolumna będzie odpowiednia do wzmaka Ampega dla bassu? Wkrótce planuję zakup używanego SVT 3Pro, chciałbym uzyskać płynny, gorący dźwięk z pianką na dole i lśniącą górą. Co powinienem zrobić, aby dokonać właściwego wyboru?
Jaką kolumnę wybrać do wzmaka Ampega dla bassu? Mam zamiar kupić używane SVT 3Pro, i potrzebuję ciepłego, przyjemnego dźwięku z pianką na dole i lśniącą górą. Jakie głośniki powinienem rozważyć przed dokonaniem wyboru?
Jaka kolumna będzie właściwa do wzmaka Ampega dla bassu? Planuję zakup używanego SVT 3Pro, potrzebuję ciepłego, płynnego dźwięku z pianką na dole i lśniącą górą. Co powinienem zrobić, aby znaleźć właściwe głośniki?
kup sobie jakiegoś EBSa lub ktoregos z tych ampegow (ta druga – BSE bardziej mi
się wydaje sensowna) ewentualnie Soundmana. mój znajomy sobie zamowil i gralo
mu to… no zaje*****.
wykonuje kolumny na zamówienie. zainteresowani proszę
kontaktowac się na PW.
W sumie to przyłączę się do pytania. Jestem na skraju kupienia tego
wzmacniacza. Ludzie podpinają do niego pakę Ampega SVT 410HLF z 500W/4ohm
(przy czym wzmacniacz ma 450W/4ohm, co burzy harmonię 2x większej mocy paczki do
wzmacniacza). W sumie teoretyczna skuteczność tej paczki nie jest jakaś
rewelacyjna (98 dB), ale nie wiem na co ją stać. Za tę samą kasę byłaby
paczka BOXa na neodymach 900W (4 ohm, 103 dB). McGregor, Ty chyba na niej
grałeś, nie? Generalnie to bardzo mi się podobał sałnd z wyżej
wymienionego zestawu Ampega. Może ktoś wie jakby działała konfiguracja
Ampeg-BOX? 🙂
Zalecam się ku 4×10″ + gwizdek.
cooooooo???
Ampeg z 18 glośnikiem…zagra takim dolem że będzie obrywal narządy
wewnętrzne. I wspólczuję Ci szczerze i z calego serca…sprawdz ile to waży
🙂
P.S. a może to?
http://www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=112&cat_id=5&prod_id=1929
to sproboj sobie 8×10 ampega. bije ta 18″ basem az milo. to kolumna na
najpotezniejszym dziwekiem jaki slyszalem.
mnie tez zastanawia konfiguracja ampeg-box…
Z tego, co wiem, to seria BSE jest nieco mniej chwalona od serii SVT. Na pewno
jeśli chodzi o głowy. Jak jest naprawdę z kolumnami, to nie wiem, ale
przyznam, że jak widziałem Ampegi na scenach, to tylko SVT.
A ja mam przerobionego LDMa i gada przyzwoicie (celestion truvox)
Ale w przyszlosci będzie 4×10 Trace Elliota.
Ta, tylko ile waży i ile kosztuje?
SVT III ma 350W na 4 ohm? Jakie parametry ma ta Twoja paczka i jak sprawdza
się na próbach/koncertach?
A grał ktokolwiek na tej osiemnastce? Bo mnie się przytrafiła przygoda z
osiemnastką Edena [url]www.maczosbass.pl/images/products/thumbnails/904.jpg[/url] i przyznam, że
dół łaskocze w kiszki, ale mam kolesia. który chwalił się, że grał na
jakimś plenerowym soundsystemie z kolumną SWR Big Ben [url]www.maczosbass.pl/images/products/2389/1.jpg[/url] i podobno jeszcze
straszliwszy wyziew. Ciekaw jestem czy ktoś miał takie doświadczenie w
praktyce.
Kiedys jak grałem miałem w salce do dyzpozycji właśnie wzmacniacz Ampega SVT 3 Pro
plus paczki 4*10 i 1*15 te najpospolitsze czyli SVT 410HE i SVT 15E. Musze
powiedziec, ze to urywalo dupe az milo. Cokolwiek się chcialo to mialo. Mocny
dol i dynamiki nie brakowalo, można tez było na odwrot. Takie basowe laskotanie
się wydobywalo. Nie testowalem tego na jakimś zawodoowym sprzecie czy coś.
Gralem na nim na Rockbassie i jakimś starym Ibanez japonskim bodajze sr 1000
(było coś takiego kiedyś, dawno temu). Mimo nie jakiegoś mega pro bassu wzmacniacz i
paczki gadaly/laskotaly przyjemnie. Na gitarach w ogóle galkami nie krecilem
tylko na wzmaku i było mega. Ale musle, ze jak podepniesz te 4*10 tak jak w
linku podawales to takiego dolu jakiego chcesz mozesz nie uzyskac.
______________________________________________________________
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good!
They Cant Stop Us Letem Try, For Heavy Metal We Will Die!
Allo
A ja myślę, że podstawą jest dobra gitara.
Potem wzmacniacz a na końcu paczka.
Jak gitara generuje dupiaty sound, to nie masz co wzmakiem „wykręcać”.
Mój zestaw:
Gitarka: Fender Am Deluxe 97
Wzmak: Eden WT-400
Paka: Ampeg 410HLF (seria classic)
Chyba najczęściej spotykany zestaw sceniczny to 8×10 – wynika z wystarczalnej
wyrazistości przy odpowiednim basie – zasada jest taka:
Im większa powierzchnia membrany tym większy bas ale mniejsza
dynamika(nazwijmy to że dużo dmuchu ale mało ataku), ale im mniejsza masa
wisząca na cewce (i mniejsza pow. membrany-mniejsze opory powietrza) tym
szybszy atak.
Co do 18″ głośnika:
Taki zestaw ma sens w przypadku wzmacniacza stereo – rozbijasz niskie
częstotliwości na 18 a niski środek wzwyż na 4×10.
W klubie na samej 18 nie pograsz bo bas szklanki porozbija a słychać będzie
tylko jedno wielkie BUUUUUUU.
Na scenie kapela też nie będzie miała z Ciebie pożytku, bo też będzie
wielkie BUUUU a tu raczej idzie to, że masz być sekcją rytmiczną z bębnami
– czyli rytm i dźwiek – pomost pomiędzy gitarami a perką.
Jak będziesz tylko buczał to co to za dźwięk.
Suma sumarum:
mój typ – jakiakolwiek 4×10 lub 6×10 (choć ta to już dość uciążliwa w
transporcie.
Na rozbudowę – 4×10 najpierw a potem dokupić 15. Wystarczająco Ci
zagada.
Pozdrawiam
Jarek
ewentualnie dwie 4×10. Osobiście uważam takie rozwiązanie za bardzo
konkretne i lepsze niż dodatkowa 15″ aczkolwiek jeżeli rozpatrujemy to w
jednej serii danej firmy to może być droższe.
Trzeba poprosić Mc by zbadał te połaczenie ampeg-box..bo ja tez mam zamiar
svt3pro albo mese 400 kupić i nie wiem co pod to podpiąć..
Można by zbadać, tylko coś ampega pod ręką nie ma.
Do tej osiemnastki Edena miałem paczkę (też edena) 2×12. paczka miała i
ogrom dołu i była dość szybka. Eden chwali się też, że robi „najszybszą
osiemnastkę na świecie”. Teraz żałuję, że nie spróbowałem jak (i czy w
ogóle) gada ta sama osiemnastka. A szkoda bo nie wiem czy będę jeszzce miał
okazję przeprowadzić taki eksperyment.
Witam wszystkich, jestem tu nowy i za razem poczatkujacy forumowicz. Mam
właśnie ampega SVT 3 pro. Moze pomoge w tym, że niedawno nabyłem do niego
pake svt-410HLF i nie był to strzał w 10tke, poniewaz jest stanowczo za
słaba do 3 pro… Po podkręceniu na polowe przy szarpaniu na wyzszych
dzwiekach zapala się w kolumnie zarówka (czyli bezpiecznik) informujaca o zbyt
duzej sile sygnału ze wzmacniacza, tez mogło to być spowodowane moim Ibanezem
BTB-405QM gdyż ma aktywne pikapy ale tego do konca nie udało mi się
sprawdzic. Że tak powiem na próby się nadaje ale na koncercie znikam:(( W
najblizszym czasie zmienie ja na SVT 810E, ona ma 800W przy 4ohm w mono wiec
może być dobrze, ale jak przetestuje to powiem. Mam nadzieje ze choć troszke
pomogłem
Tu nie chodzi o to ile mocy ma paczka… chodzi o jej parametr zwany
skutecznością. HLF nie jest zbyt głośną paczką gdyż ma niską
skuteczność. Moc paczki to tyle ile ona może wytrzymać. Drugim parametrem
jest moc wzmacniacza ale chyba tutaj nie muszę tłumaczyć zbyt tego faktu.
Natomiast między końcówką mocy a końcówką mocy jest różnica… ampegi
(te z tranzystorową końcówką mocy) nie należą do zbyt dobrze
wykorzystujących moc sporo z niej przepada na niepotrzebne częstotliwośći.
brak filtrów, zerowa kompresja no i bardzo słabe oddawanie częstotliwości
bazowych (zupełnie na odwrót jest w np SVT CL).
do tego wzmacniacza potrzebujesz skutecznej paki po prostu. a to że żarówka się
zapala przy wyższych dźwiękach to normalne 😉 nie przejmuj się tym.
Ja osobiście wszedłem w posiadanie Ampega SVT 2p (od Demanufacture ) i paczki 210 +
horn od Demanufacture 🙂 i jak mam być szczery jest zajezacnie. Jestem strasznie
zadowolony z takiego zestawu. W najbliższym czasie będę chciał zakupić
dodatkową identyczną kolumnę. Cały aktualny zestawik daje mi to co
chciałem, na moim Ibanez SB1200 spisuje się świetnie do zabawy, a na
Roadstarze do grania z kapelą.Jest to rozwiązanie dużo bardziej mobilne niż
większe kolumny, a wcale nie brakuje mu mocy. Taki zestaw mogę polecić w
100%, kto będzie na zjeździe w wa-wie będzie mógł się przekonać.
to co opisujesz pink beauty przynosi mi na mysl ampega classic 4×10 grałem
kiedyś sztuke na tym z svt3-pro i tak to odczulem… oczywiście bez korekcji
„pod siebie” nie podobalo mi się to brzmienie.
Noisy Box instrumentalne kolumny głośnikowe
Hej,
Też jestem nowy 😉
I ma mpytanie, może ktoś może mi doradzić?…
Mam SVT3 Pro a do tego SVT 410HLF. brzmieniowo ten zestaw mi bardzo odpowiada,
świetnie gada z móją gitarą.
Ale przewożenie tego… masakra.
Chcialbym więc kupić mniejszą i lżejszą kolumnę, nawet kosztem utraty
brzmienia (lepiej mieć gorsze brzmienie ale być mobilnym niż cieszyć się
nim tylko w domu 😉 )
co mi doradzacie – kupno B 410HE
http://www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=26&cat_id=5&prod_id=407
czy może
B 115E
http://www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=26&cat_id=5&prod_id=406
?
A może za ok. 2 tysie można kupić jakąś kolumnę, która będzie fajniej
gadala niż te ampegi z serii B?
z góry wielkie dzięki za pomoc!!!
jeśli zależy ci na mobilności to może rozejrzyj się za jakąś kolumną na
neodymowych głośnikach są lżejsze i dość mocne, tylko nie wiem czy
brzmieniowo by ci odpowiadało
a czy możesz mi podac jakieś konkretne marki?
Noisy Box 4×10 na neodymach sica.
Mam identyczny zestaw(head+paka+wiosło) nigdy nie miałem problemu ze zbyt
mocnym sygnałem. Dziwne
Witam
Nabyłem Ampega SVT 5 PRO i w związku z tym kupuje kolumna… ale jaką?
Napaliłem się na Markbassa CL104 (jest ten model używany na allegro), ale
nie wiem jak to zagada. Ogrywałem combo markbassa no i grało z*ebiście.
Dobry wybór? Proszę doradźcie. 😛
Pozdrawiam Krystian
Moja opinia:
Najlepiej gada sprzęt z jednej stajni.
Tylko, że z paczkami Ampega jest pewien problem….
… problem, który w pełni rozwiązuje tylko 810E 😛
Ogrywalem wczoraj kolumnę Ampeg PR-410 HLF – masakra brzmieniowa!
Minusy: ciezko znaleźć uzywke bo już ich Ampeg nie produkuje …no i wazy
sporo
http://www.ampeg.com/products/pro/pr410hlf/index.html
Witam, podpinam się do tematu. Nosze się z zamiarem zakupu Ampega SVT 3 Pro i
chciałbym do tego jakaś zacna kolumnę 4×10 do rockowego, skocznego grania. Co
polecacie? Najchetniej do 2500zł Ampeg SVT 410 HE się nada?
Noisy Box 4×10 Eminence gamma10+horn jak Ci nie straszna waga 🙂 lub zestaw
2×10+1×15.
I warto w to to zainwestowac ?:D
A ogrywal ktoś może Ampega z paka SWR Golliath III?? Jak wrazenia, bo
slyszalem, , że jest to wtedy mniej basowe i ma malo ciepla.
A ja mam pytanie w drugą stronę – ogrywał ktoś kiedyś SWR SM400 z paczką
Ampega? Może być SVT 🙂
Odswiezam temat gdyz potrzebuje kupić pake i to jak najszybciej :/
Mam Ampega SVT-3 Pro i…jaka kolumna? Pytam się tylko i wylacznie o 4*10 bo
poszukiwania lodowki już rozpoczate 🙂 Ale jeśli jej nie znajde będę zmuszony
kupić 4*10.
Gram techniczny death metal (odnosnik w sygnaturce), potrzebuje paki, , która
będzie bardzo klarowna, a przy tym z mocnym wykopem i zapasem dolu. Przede
wszystkim selektywna i mocna. Ktora nie będzie mulila przy szybkich
przebiezkach, a , która pod struna B odezwie się jak niedzwiedz 🙂
Cena? Po prostu piszscie. Nie chce kupić polsrodka, potrzebuje czegoś na lata
🙂
Z góry dzięki za pomoc 🙂
KLIK Deathmanufacture sobie ludzie
chwalą.
Chwalę sobie deathmanufacture z svt3pro :). Mimo ze nie gram death metalu.
Półśrodek to to nie jest. Struna b w ltd b-155dx brzmiała super (dopóki
była świeża). Teraz gram na czwórce i mój zestaw gra dokładnie tak jak
powinien brzmiec bas w rocku (moim zdaniem). Za swoją dałem 2400zł,
polecam.
http://www.basscity.eu/user-2.html ten pan zaprojektował tą paczkę z myślą o
ciężkim graniu. Odezwij się do niego 🙂
Będąc od niedawna użytkownikiem lodówy,zauważam ,że do uzyskania
potężnego i klarownego dołu wcale nie trzeba używać piętnastki:)…To co
usłyszałem przestrajając mojego czterostrunowego sting raya z E do D,to
był dźwięk prosto z czarnej dziury.Gitarzysta powiedział ,że na tym niskim
D można się po prostu położyć:)
Grałem wcześniej na 15″ oranżu,15″ ampegu jakichś 2×12″ ale w żadnym
wypadku niskie dżwięki nie były tak cholernie czytelne…svt 810 heritage nr
86:):)..Także myslę ,że warto zastawić nerki i wątrobę żeby to mieć:)