Gitara basowa – budżet 2000-2500zł

Autor poszukuje gitary basowej z budżetem do 2500zł, do grania w domowym zaciszu. Wskazuje na swój dawny doświadczenie z basem i prosi o pomoc w wyborze, przy tym wyrażając zainteresowanie jednym modelem ze względów wizualnych.

Gitara-basowa-8211-budzet-2000-2500zl
Cześć,

Szukam gitary. Mój budżet to max 2500. Grać będę raczej w domowym zaciszu, zespołów żadnych nie planuje, gitarę chce mieć na dłuuugie lata i nie żałować zakupu (żona na kolejne wiosło mi nie pozwoli :D). Kiedyś sporo grałem na basie, ale to było prawie 10 lat temu. Wiadomo, szkoła, praca, żony dzieci itp. Przez ten czas grywałem tylko trochę na akustyku, także myślę, że śmiało mogę powiedzieć o sobie że jestem zielony :P. Byłbym wdzięczny za pomoc w dokonaniu prawidłowego wyboru :). Jak na razie znalazłem coś takiego:

Ten pierwszy to mój faworyt (nie będę czarował, głównie ze względów wizualnych :D) chociaż waham się trochę, bo może lepiej kupić concord’a i resztę zostawić sobie na kupno jakiegoś lepszego comba.
Na ten moment posiadam warwica bc20. No chyba, że wy możecie polecić mi coś fajnego 🙂

Jaką gitarę basową polecacie w przedziale budżetu od 2000 do 2500 zł?
Gdzie mogę znaleźć dobry wybór gitary basowej za 2500 zł lub mniej?
Czy mógłbyś polecić mi jakąś dobrą gitarę basową do grania w domu?
Jakie są najlepsze instrumenty basowe do grania na dłuższy okres czasu?
Jaki sprzęt muzyczny polecacie dla basisty z budżetem 2500 zł?
Jakie marki gitary basowej są godne uwagi w cenie od 2000 do 2500 zł?
Czy posiadasz jakieś doświadczenie z grą na gitarze basowej i mógłbyś polecić jakąś konkretną markę?
Co muszę wziąć pod uwagę przed zakupem gitary basowej w przedziale budżetowym 2000-2500 zł?
Czy mając warwica bc20, jaki inny sprzęt muzyczny powinienem rozważyć przy zakupie gitary basowej?
Jak długo powinna mi wystarczyć taka gitara basowa, którą kupię w cenie do 2500 zł?

Podziel się swoją opinią

8 komentarzy