Witam, niedawno zakupiłem dość ciekawe wiosło Fendera, amerykaniec wszystko
pięknie ładnie grało.
Póki piec nie kopnął w kalendarz. Cóż sprawa jest prosta, szukam pieca,
lecz mam na wydanie 1000zł
Nie ważne czy nowy czy używany. Ale piece to jest moja zmora, kompletnie się
na tym nie znam.
Chciałbym piec który będzie się nadawał na próby i koncerty w klubach.
Gram dużo funku dlatego potrzebuje dobrego pieca, którego będzie dobrze
słychać oraz będzie dał się ustawić pod typowo funkowy,
slapowy dźwięk. Proszę o DOBRĄ RADE! Z góry dziękuję
Na allegro znalazłem kilka modeli
BEHRINGER BXL1800A ULTRABASS
Ashdown EB 12-180 EVO II
Widziałem też jakiegoś KUSTOM’a po okazyjnej cenie (używany)
Jakie piec polecacie do Fender American Standard Jazz Bass za 1000zł?
Jakie piec będzie najlepszy dla mojego basu Fender American Standard Jazz Bass w cenie do 1000zł?
Co jest dobrym wyborem na piec dla mojego Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
Jaki piec będzie odpowiedni dla mojego basu Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
Który piec jest polecany do Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
Gdzie mogę znaleźć piec dla mojego Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
Jakie raty piec wybrać do mojego Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
Co powinienem wziąć pod uwagę, wybierając piec dla mojego Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
Jaka marka piec jest najodpowiedniejsza dla mojego Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
Który piec będzie najlepszy do gry w klubach dla mojego basu Fender American Standard Jazz Bass w cenie 1000zł?
EBS z serii TD bądź HD. Szereg wzmacniaczy SWR, Aguilar, Glockenklang,
Thunderfunk. Szczególnie tych dwóch ostatnich poszukaj na Allegro, są
najbardziej godne zainteresowania.
Za 1000zł drogi Kapralu? 😉
Ja polecam Ampega BA 115
Nie no, bądźmy poważni, to była troll-porada; przeczytaj co Kolega Daniel
napisał i jakimi warunkami to obwarował, co mu miałem napisać? 😀
No w zasadzie to w zupelnosci się z Toba zgadzam 🙂 Albo dobry piec albo za 1000zł.
GK Backline 112/115? Są dosyć “szybkie” w brzmieniu…
No bez jaj panowie, jak można do slapu polecać sprzęt bez tweetera? Sama 12″
albo 15″ nie wyrobi, bo nie przeniesie niczego ponad ok. 5 kHz.
Gwizdek by się niewątpliwie przydał do slapu – ale ciężko coś sensownego
w tej kwocie pozyskać… – Ampeg z serii 115 – mam HP z jazz basem – dobrze
zgrana parka 🙂 – SWR – jak najbardziej, GK, chyba Taurus też fajnie gada
nawet z tych mniejszych… – jak ma być tanio to polecam rodzimego LDM-a lub
HandBoxa – przyzwoite selektywne brzmienie, co do EBS-a to mam mieszane uczucia
w połączeniu z wiosłami typu jazz – jakoś tak bezpłciowo z lekka… – no
ale to subiektywne odczucia więc wiadomo ;). Aaa jeszcze Hartke A100 może.
No to wracamy do pierwszej odpowiedzi Kaprala w tym temacie 😀
Do końca życia będę polecał SWRa LA-15. I dobry i za 1000zł (używany).
Za swojego dałem 750 w stanie sklepowym 🙂 Da się! 😀
Edytuję: Ma Tweeter 🙂
Jazzbass Ci źle gada z EBSami, ale z Hartke ok? To Ty chyba na jakichś
zupełnie innych EBSach niż ja grałeś. Kurde, może wypadałoby skrobnąć
maila do Marcusa Millera, bo chłop nie wie, co robi?
A tak ad meritum – ten wątek to kolejny przykład na to, że użytkownik – z
całym do niego szacunkiem – nie za bardzo wie o czym mówi, no i
nieszczególnie zna się na sprzęcie, oczekując odpowiedzi, której nikt
rozsądny i bardziej rozeznany mu nigdy nie dostarczy, ponieważ nie
istnieją dobre piece, na których można na poważnie z zespołem grać, a
które można kupić za tysiąc złotych.
No tak z tym że EBS Marcusa to jak by inna bajka…, gra równierz na SWR –
ach, tak jak Hartke Wootena – wiadomo nie mające żadnego porównania z
proponowanym…, a ostatnie Twoje wytłuszczone zdanie to niestety bolesna
prawda.
To weźże teraz wejdź w Google i sprawdź co to są za EBSy, co je polecałem
w moim poście.
Ok rozumiem – jakoś nie wiem czemu kojarzyłem Millera z Fafnerem… – ja się
podłączałem do classic sesion 60 – który mi nie podszedł całkowicie…
Wypadałoby, żebyś posiadł wiedzę, że cała ta nowa (no, już nie taka
nowa) seria “Classic” jest skonstruowana w oparciu o zupełnie inną ideę
brzmienia.
Produkowana w Chinach, tak na marginesie :P.
Sczerze powiem, że wszyscy mnie tutaj katują tym że nie da się za 1000zł.
Ostatnio graliśmy koncert w klubie i grałem na marshallu 100W, a innym razem
na Ashdown ie 180W EVO II ~
Co do LDMów mam złe skojarzenia, mam LDMkę w sali prób i jakoś nie jestem
przekonany co do jej brzmienia, nawet z optymalnymi ustawieniami.
Znajomy polecał Fender Rumble, co o tym sądzicie?
tak na marginesie to co ze współczesnych sprzętów tam teraz nie jest
produkowane ? ;)- mój Ampeg a jakże … – co nie oznacza że kiepskie… –
gorsze od made in sweden lub usa… – chyba bezpowrotnie nastał wyznacznik
jakości made in china :D.