Domowe Nagrywanie 8211 Interfejs Audio

Domowe Nagrywanie – Interfejs Audio

Szukam jak najlepszego interfejsu audio w cenie około 400zł najlepiej by był
on nowy i dostępny w sklepach internetowych..

Jaki interfejs audio polecacie do domowego nagrywania?
Czy możecie polecić jakiś interfejs audio do nagrywania basu w domu?
Jaki jest najlepszy interfejs audio w cenie około 400zł do nagrywania basu w domu?
Czy istnieje interfejs audio, który polecicie do nagrywania basu w domu?
Jakiego interfejsu audio potrzebuję, aby nagrywać bas w domowym studio?
Czy wiecie, gdzie mogę znaleźć dobry interfejs audio do nagrywania basu w domu?
Jaki interfejs audio będzie najlepszy do nagrywania basu, który dostępny jest w sklepach internetowych?
Co muszę wiedzieć przed zakupem interfejsu audio do nagrywania basu w domu?
Czy warto zainwestować w droższy interfejs audio do nagrywania basu w domu?
Jaki jest Twój ulubiony interfejs audio do nagrywania basu w domu?

Podziel się swoją opinią
LOUDandHEAVY
LOUDandHEAVY
Artykuły: 0

19 komentarzy

  1. Wybacz zgrźliwość — w sklepach internetowych jest pełno nowych
    interfejsów w tej cenie. Oczekujesz porady, to określ konkretnie jakich
    parametrów i funkcji oczekujesz.

    RomekS

  2. Dodam jeszcze coś, na co warto zwrócić uwagę:

    – bezpośrednie monitorowanie (direct monitoring, bez opóźnienia). To powinno
    być we wszystkim, ale mogą się jeszcze pojawiać modele bez tej funkcji,

    – współpraca ze sterownikami i używanym oprogramowaniem,

    – osobne sterowanie głośnością wyjścia słuchawkowego też może być
    wygodne.

    O Focusrite Scarlett obijały mi się o uszy opinie, że są z nią problemy
    właśnie gdzieś w okolicy sterowników. W moim Lexicon Alpha coś jest nie
    tak z monitorowaniem a głośność wyjścia słuchawkowego jest nierozerwalnie
    związana z głośnością odsłuchu.

  3. Do 400zł nie ma żadnego interfejsu audio spełniającego Twoje wymagania,
    sorry.

  4. Ja bym deczko zmienił kryteria i po sprawie 😛 sklepy internetowe bo ?? chcesz
    na raty ? na allegro tez mozesz tak kupić i wtedy do 400zł naprawdę jest w
    czym wybierać. Ja kupilem dwa miechy temu M audio Fast track za 200zł ,
    działa, smiga , jestem wmiare zadowolony.

  5. Z kumplami z zespołu kupilismy Line6 toneporta ux2 – bardzo sensowny gracik –
    z zalet – możesz nagrywać bass np i w linie i na majka naraz w stereo. Z
    drugiej strony za 400zł go kupisz ale używke.

    Do 400zł nówkę – to chyba tylko Behringer.

  6. @zielony666: Do 400zł nówkę – to chyba tylko Behringer.

    Nosz przecież zalinkowałem Steinberga CI1.

  7. Behringer wypuścił nową serię, U-phora, mam jakiś niższy model umc22,
    metalowa obudowa, bardzo ładne wykonanie, zasilanie phantom, zbiera dobre
    opinie. Ja swojej jeszcze nie mam, dopiero się nim bawię 🙂

  8. Ja używam ZOOM-a H4n. Co prawda to nieco inna półka cenowa,ale w
    połączeniu z Cubase mam możliwość nagrywania (i masteringu/miksowania)
    sygnałów z jakością studyjną.

  9. Ja powiem tak: zwróć uwagę na częstotliwość próbkowania i głębię
    bitową (standardem jest chyba 48kHz/24bit, na współpracę (brak problemów)
    z USB 3.0, na obsługę zarówno sygnału instrumentalnego jak i liniowego (np.
    Presonus Audiobox nie obsługuje silniejszego sygnału liniowego), zasilanie z
    USB i najlepiej wtyki combo XLR-jack. Ogrom ludzi poleca Focusrite Scarlett,
    ale widziałem mnóstwo recenzji albo opinii, że w przypadku mocnego sygnału
    z gitary przesterowuje. Ja kupiłem używanego Steinberga CI1 za 150zł – ma
    wszystko i robi robotę.

    Edit: Aha, jeszcze zasilanie Phantom może się przydać na przyszłość
    niektóre nie tego nie mają.

  10. @J and D JD110: Nie interfejsu spełniającego oczekiwania „nowy i do 400zł”?

    Mój post był drobną kpiną z tego, co OP napisał – „jak najlepszego”.
    Wszystkie interfejsy audio do tej kwoty są tak samo gówniane. Każdy, który
    mógłbyś doradzić okazałby się dobry, więc OP mógł po prostu przejrzeć
    ofertę sklepów internetowych i wybrać taki, który ma najwięcej ficzerów.

  11. Mój basowy Guru posiada takie cuś:

    http://www.guitarcenter.pl/catalog/studio/karty-dzwiekowe/zewnetrzne/lexicon-alpha-studio

    W Twoim przedziale cenowym masz z Lexicona:

    http://www.guitarcenter.pl/catalog/studio/karty-dzwiekowe/zewnetrzne/lexicon-lambda-studio

    Sam przymierzam się do:

    http://www.guitarcenter.pl/catalog/studio/karty-dzwiekowe/zewnetrzne/lexicon-omega-studio

    Jeżeli już nagrywasz, to dla pewności że to co nagrałeś będzie brzmiało
    choć podobnie, kolejnym etapem powinien być zakup choćby niedrogich, ale
    monitorów studyjnych.

  12. Lambda już ma, mój typ omega ma w komplecie jeszcze CUBASE’a. Ja i tak
    wychodziłbym z załozenia, że od przybytku głowa nie boli, odnosząc się do
    ilości kanałów IN

    EDITH:

    Odświeżam swój post, bo w zeszłym tygodniu dotarła moja OMEGA STUDIO (500
    PLN na guitarcenter.pl)

    Na teraz mogę powiedzieć, ze jestem fest zadowolony.

    – 4 x line im

    – 2 x mic z phantomen oraz insertami

    Realnie skrzynka komunikuje się za pomocą 4 linii usb… trochę szkoda, bo
    myślałem, ze da się ogarnąć jakoś wszystkie 6 kanałów

    W piątek zabrałem sprzęt na próbownię i mej radości z faktu posiadania
    kontroli nad każdym śladem nie sposób wręcz opisać. Całość zgrywalem na
    abletonie, podłączając stary klawisz kablem MIDI (din-din) prosto do
    Lexicona, zyskując dodatkowy ślad syntezatora prosto z samego abletona. Przy
    MIDI, latencji brak. Przy sygnałach liniowych jest już wyczuwalna, ale ze
    względu na mój caly setup, nie ma to dla mnie znaczenia. Do nagrywek
    domowych, służy pokrętło, wysyłające nam sygnał na słuchawki i monitory
    bezpośrednio z wejśćputów.

    jedyny wielce irytujący mnie problem, to chora procedura rejestracji swojej
    kopii CUBASE LE 5. Niestety nie udało mi się tego dokonać.

    …może jeszcze posrana polityka Microsoftu względem sterowników asio
    (obsługa jednego programu wykorzystującego asio)

    Podsumowując:

    Uważam ze takie pudełko w tej cenie, to najlepsza z dostępnych opcji.
    Dostałem nawet pochwały za sound na wikiloops. Polecam ten sprzęt i służę
    pomocą w razie potrzeby

  13. Dobra by nie robić offtopu do tego samego tematu. W końcu tez interfejs.

    Polecacie jakieś multitracki/interfejsy powyżej 8-ścieżek?

    W sensie chciałbym nagrywać w salce na 100kę a 8 śladów to zabiera sama
    perka i wokal a chciałbym jescze gity i basy ponagrywać mikrofon+linia.
    Myślę, że 16 śladów by starczyło.

    Polecacie jakieś konkretne modele? Nie muszą to być najtańsze rozwiązania.

  14. Czołem

    Tascam us-16×08, mam używam, jestem zadowolony. Preampy mikrofonowe na 8-miu
    wejściach. Reszta bez. 8 wystarcza na majki od perki. Dwa wejścia z
    przełącznikiem linia/instrument. Dokupiłem i tak preamp z lampką,
    dwukanałowy, jest na wokal i majka od gitary. Zatem spoko podpinam 10 majków.
    Dodatkowy patent — mały mikser z dwoma wejściami z prampem, tu podpinam
    majki od zbierania „sali”. W panoramie na mikserze lewo.prawo, dwa wyjścia na
    dwa wejścia. Zatem interfejs obsługuje 12 mikrofonów, gitara oprócz majka w
    linię, bas w linię. Jeszcze mam 2 wejścia wolne.

    Podpięte po USB do kompa o umiarkowanej konfiguracji, DAW Presonus Studio One,
    latencja niewyczuwalna.

    Można interfejs z kompem użyć jako mikser i używać na imprezach po
    podpięciu do końcówki mocy.

    Koszt trochę ponad 1000zł.

    Pozdroofka

    RomekS

  15. Romex!

    Dzięki wielkie!

    Cena tego Tascama jest wręcz fantastyczna!

    199 funtów. Napewno bardziej przyjrzę się temu produktowi!

Możliwość komentowania została wyłączona.