No bo sprawa jest taka: Jestem posiadaczem Yamahy RBX 374 i jestem z niej
zadowolony, ale cholerstwo prądu żre i chciałbym coś pasywnego i
pięciostrunowego za nie wielką cenę i o dobrej jakości. Pierwsze pytanie:
Czy Cort Curbow 5 jest pasywny? (nigdzie nie mogę nic znaleźć na ten temat
:/) Drugie pytanie: Co sądzicie o tym basidle mieliście je w ręce może,
próbowaliście albo mają go wasi znajomi? Ten bas zainteresował mnie z 2
powodów przełącznik Slap Swith i oryginalna budowa. Poradźcie proszę. Z
góry dzięki
Czy jestem posiadaczem Yamahy RBX 374 i chcę coś pasywnego i pięciostrunowego za nie wielką cenę i o dobrej jakości, a Cort Curbow 5 jest pasywny?
Co myślisz o Cort Curbow 5? Miałeś go w rękach, próbowałeś, może ktoś z Twoich znajomych go ma?
Czy zdarzyło Ci się próbować grać na Cort Curbow 5?
Czy wiesz, czy Cort Curbow 5 jest lepszy niż Yamaha RBX 374 pod względem prądu?
Jakie jest Twoje zdanie na temat jakości brzmienia Cort Curbow 5?
Czy wiesz, czy Cort Curbow 5 ma jakieś dodatkowe funkcje, które mogą mieć wpływ na jakość dźwięku?
Czy ktokolwiek z Twoich znajomych poleciłby Ci Cort Curbow 5?
Czy istnieje jakiś problem z Cort Curbow 5, o którym powinienem wiedzieć, zanim podejmę decyzję o zakupie?
Czy Cort Curbow 5 jest trudny w obsłudze, czy łatwy do nauczenia się grać na nim?
Jakie są Twoje doświadczenia z graniem na Cort Curbow 5, czy poleciłbyś go innym basistom?
Z tego co pamietam to Curbow jest aktywny.
Nie miałem okazji go ogrywać (czeka na mnie od roku w muzycznym.;)) więc na
ten temat nic nie napisze..
ok dzięki za odp… już znalazłem że jest aktywny, na bigbeacie jest
informacja. Więc sprostowanie jest aktywny. A więc drugie pytanie czy da się
go przerobić na pasywny ??
a czy jest sensem zamienianie activ na pasyw? moim zdaniem nie.
Nie opłaca się. Lepiej kup pasywną gitarę. Takie moje zdanie.
Jak na mój gust to RBX na Curbow jest jak siekierka na kijek. RBX gada fajnie
a Curbow to taki “wyrób gitaropodobny”. Byłem bardzo zawiedziony pograwszy na
nim jedno popołudnie. Zamień na RBX-375 i ją sobie przerób na pasywną, jak
już bardzo musisz. Yamaha zagra fajnie i tak samą deską. W Curbow to chyba
graja tylko te przystawki, bez aktywnej obawiam się, że brzmiałby klasę
słabiej. Poza tym RBXy są niepomiernie staranniej wykonane od Curbow.
Aha, no i Corta B5 można wyhaczyć niewiele drożej a jest nieporównywalnie
lepszy.
Robienie z Curbowa pasywnej gitary to niezły bezsens – to gitara zrobiona z
kompozytu, nie z drewna – brzmienie nie będzie zachwycało.
Aaaa… to już wszystko jasne:) Takie właśnie miałem wrażenie, że w
gitarze gra tylko elektryka a sama gitara jakoś jakby wcale.
Chociaż (oftopik), kongi i dżamby firmy Remo z jakichśtam kompozytów a nie
z drewna brzmią fenomenalnie! Może barwa jest nieco “nienaturalna” ale
pozostałe parametry rewelacyjne. Technologia w gitarach też być może
sięgnie kiedyś takiego pułapu.
są gitary akustyczne z tworzywa no ale właśnie – akustyczne 😉 czyli to co w
kongach itd, czy słynnej perkusji choćby Bonhama z tego samego. “Pełne”
tworzywo już tak nie chodzi.
Czyli B5 proponujesz. No przemyślę to. Swoją drogą zauważyłem ostatnio
Cort się bardzo rozwija. I nie jest firmą robiącą kopię innych firm jak to
jeszcze jakiś czas temu było. Jak macie propozycje jakichś fajnych pasivów
to dawajcie 🙂
Thunderbird.
elo też mam sprawe odnosnie basówki jaką by ście polecali gitarę do około 1100zł pięciostrunową iczy lepiej żeby była aktywna czy pasywna?
o jezu zalezy jakie brzmienie ci odpowiada
z pasywow za ta cenę to polecam
http://www.maczosbass.pl/index.php?goto=shop&man_id=49&cat_id=3&prod_id=828
http://www.bigbeat.pl/product_info.php?cPath=36_40&products_id=6418
a może jakaś uzwyke
allegro.pl/item318987964_gitara_basowa_flame_cs5_pokrowiec.html
sex alkohol and metal
skoro już jesteś przy firmie Yamaha to przy niej zostań. Jeśli chcesz
pasywny układ polecam BB G5. Mam ją do tej pory i jestem zadowlony a mam do
czego porównać jej brzmienie
Dzieki Manuel ten Olp mi nawet odpowiada:)
Bardzo słaba gitarka – ogrywałem u siebie w sklepie. Plastikowy korpus i
podstrunnica, niewygodne granie na siedząco, brzmienie przy wyłączonym
slap-switchu płaskie i bez wyrazu.