Witam. mam do wyboru dwa preampy za ta sama cenę jak w temacie. nie pytajcie
skad mogę mieć sam preamp z SVT 3 PRO… Moge zdradzic ze robi go dla mnie
znajomy elektronik i będzie odpowiednio do tekigo celu skonfigurowany. Wiecej
nie zdradze.
chciałbym się dowiedziec , który z tych dwoch mialby wieksze szanse przy ostrej
muzie jak Death Metal (nie gram na drive wiec nie skreslajcie od razu
BOXa).
Pewnie wiekszosc z was poleci mi żeby wziasc Ampega ale czy BOX nie ma
zupełnie szans?
PS odrzucilem Microbasa EBSa. Szukam czegoś na lampie.
Czy muszę wybierać między BOX Taurus TX Cross Contra Preamp a Preamp z SVT 3 PRO za tę samą cenę jak w temacie?
Co myślisz o BOX Taurus TX Cross Contra Preamp oraz Preamp z SVT 3 PRO w kontekście ostrej muzyki jak Death Metal?
Czy ktoś próbował już uzyskać brzmienie Death Metal z BOX Taurus TX Cross Contra Preamp oraz Preamp z SVT 3 PRO?
Czy BOX Taurus TX Cross Contra Preamp ma szansę konkurować z Ampeg, jeśli chodzi o ostre brzmienie jak w Death Metal?
Który z tych dwóch preampów jest bardziej odpowiedni dla ostrej muzycznej jak Death Metal?
Czy Preamp z SVT 3 PRO lub BOX Taurus TX Cross Contra Preamp mogę być skonfigurowane przy użyciu lamp i nadają się do ostrej muzycznej?
Czy używanie BOX Taurus TX Cross Contra Preamp lub Preamp z SVT 3 PRO może być traktowane jako dobry wybór dla basisty grającego ostre brzmienie jak Death Metal?
Czy BOX Taurus TX Cross Contra Preamp lub Preamp z SVT 3 PRO jest najbardziej polecany do generowania ostrego brzmienia podobnego do Death Metal, a nie EBS MicroBass?
Czy przetestowałeś już BOX Taurus TX Cross Contra Preamp oraz Preamp z SVT 3 PRO i który z nich jest najlepszy pod kątem ostrej muzycznej?
Czy BOX Taurus TX Cross Contra Preamp lub Preamp z SVT 3 PRO może osiągnąć najlepsze brzmienie w muzyce Death Metal, jeśli będzie odpowiednio skonfigurowany do tego celu?
A za ile?
Bo to istotna kwestia.
1000zł każdy z nich
mister Demanufacture – wykonywanie kolumn do jakze kochanych nam instrumentow.
kontaktowac się na PW.
No to jest faktycznie dylemat.
Tx to lampa + tranzystor z możliwością mieszania kanałów itd. a Ampeg to 3
lampy o ile się nie mylę.
Wolisz bardziej czysty , sterylny sygnał czy taki mocno zbrudzony? Bo jak taki
mocno mruczący to raczej ampeg. Tx wprawdzie też potrafi zamruczeć i do tego
masz możliwość switchowania kanału (lampa/tranzystor) ale w deathmetalu to
raczej średnio przydatna rzecz.
Do takiej muzyki to ja bym się skłaniał ku ampegowi.
mi zależy żeby dźwięk był mocny agresywny ale tez czytelny i wyraźny.
chodzi o to żeby lał po pysku dajac jednoczesnie klarowne brzmienie. nie chce
mułu jednoczesnie majac dobre soczyste agresywne brzmiene. Powiem tak: nie
lubię czystego dźwięku ala Ashdown
mister Demanufacture – wykonywanie kolumn do jakze kochanych nam instrumentow.
kontaktowac się na PW.
rozumiem że to będzie mniej lub też bardziej wierna kopia preampu
Ampega…więc chyba z brzmieniem będzie podobnie-nie masz gwarancji, że
zagra on tak jak we wzmaku Ampega. Dodatkowe ryzyko to końcówka mocy jaka
będzie pracowala z tym preampem…chyba że to też będzie kopia końcówki z
Ampega.
Moim skromnym zdaniem lampa zawsze zagra ladniej…więc obstawiam customa
lampowego.
____________________________________________
King Crimson RULEZZZ!!!
To będzie wierna kopia preampU Ampega. z oryginalnego (nie tego z internetu)
schematu. Koniec mocy na mosfetach jest wzmakiem czysto odtwarzajacym dźwięk z
preampu takze nie ma znaczenia czy koncowka będzie z ampega czy nie.
właśnie boje się ze to nie zechce gadac jak Ampeg ale niby wykonujac dokladna
kopie ze schematu i ustalajac idealne poziomy sygnalu tak jak jest to w tym
schemacie nie powinno być problemu.
mister Demanufacture – wykonywanie kolumn do jakze kochanych nam instrumentow.
kontaktowac się na PW.
jako fanatyk szklanych baniek wybrałbym Ampega, lampa ma coś w brzmieniu
czego tranzystor nie ma 😉
Dzwonilem do tego elektronika. mowi ze w razie czego sprzet będzie sprawdzony
pod wzgledem brzmienia oraz poziomu sygnalu. takze chyba się zdecyduje na tego
ampega 😛
mister Demanufacture – wykonywanie kolumn do jakze kochanych nam instrumentow.
kontaktowac się na PW.
Jakie są różnice między Twoim schematem, a tymi z neta? Porównywałeś?
Skąd ten „oryginał”?
Ampeg ma taką politykę, że schematy serwisowe rozsyła na prośbę osób
nimi zainteresowanych mejlem (potwierdzone osobiście), więc nie wydaje mi
się, żeby te z internetu były zmienione. Czy się mylę? Jeśli masz ten
schemat, to z chęcią bym go porównał ze swoimi materiałami. Pozdrawiam
Ps. A polecam Ampega. Jeżeli masz dostęp do schematu, to poszukaj jakiegoś
tańszego wykonawcy 😉 Zamiast lamp 12AX7 (ECC83) polecam radzieckie WOJSKOWE
6N2P-EV. Należy zmienić tylko podłączenie żarzenia do podstawek, ale lampy
mają srebrzone anody, są długo wieczne, ekranowane od środka, odporne na
miokrofonowanie i wstrząsy, słowem ósmy cud świata ;D. A i jeszcze
kosztują na necie 5zł/szt. Niektórzy twierdzą, że mają nieco ostrzejszy
dźwięk, niż odpowiedniki amerykańskie i zachodnioeuropejskie, ale to akurat
powinno Ci pasować.