Co sądzicie o guitarcenter.pl

1098-31da86244269ceb4.
Mam pytanie odnośnie sklepu
www.guitarcenter.pl/ Mam zamiar właśnie na nim
kupić washburna xb120. Czytałem o nim wiele pozytywnych opinii więc myśle
że to dobry wybór na początek. Cena jest tutaj o 81zł niższa niż
normalnie więc myśle że się opłaca. Ale jeśli możecie to wyrażcie swoje
zdanie na temat wiarygodności jakości itp tego sklepu. Z góry dziękuje 😀

Co myślisz o guitarcenter.pl?
Czy kiedykolwiek korzystałeś z guitarcenter.pl?
Jakie jest Twoje doświadczenie z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy poleciłbyś guitarcenter.pl jako miejsce do zakupu basów?
Co sądzisz o guitarcenter.pl pod względem jakości produktów?
Jaki jest Twój ogólny pogląd na temat guitarcenter.pl?
Czy wiesz coś o guitarcenter.pl?
Czy miałeś kiedykolwiek problemy z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy słyszałeś już o guitarcenter.pl?
Co sądzisz o cenach na guitarcenter.pl?

Podziel się swoją opinią

171 komentarzy

  1. A jeżeli ktoś ma możliwość sprowadzenia z USA sprzętu polecam sklep
    SAM-ASH, nie tak przereklamowany jak GC i można potargować dość konkretnie
    😉

    http://www.samash.com

  2. Odradzam. Po 2 tygodniach czekania na paczkę i 3 krotnym powiadomieniu o nowym
    terminie dostawy dowiaduje się, że nici ze spokojnego grania, bo jedna z
    membran jest odklejona od tego czegoś wypukłego (?) (wiki mówi ze to
    dustcap, ale nie znalazłem tłumaczenia nie dosłownego) i strasznie głośnik
    brzęczy. Ciekawe ile przyjdzie mi poczekać na wymianę/naprawę.

  3. Sam kupiłem tam sobie akustyka (mowa o tytułowym guitarcenter) i było w
    miarę git, choć naczekałem się sporo, co zostało mi zrekompensowane …
    trzema darmowymi kostkami 🙂

    Anyway onegdaj robiłem tam przymiarki pod dwa inne zakupy – wpierw już tam
    zamówiłem combo Laneya (bosze, jak dobrze że nic z tego nie wyszło, bo bym
    nie kupił swego przystojnego Warwicka z Kustomem w Music_Town, ale to inna
    historia), a tu ku mojemu zdziwieniu dzwoni/pisze do mnie ichni pracownik że w
    tym roku to ja tego combo już nie dostanę, może koniec stycznia w przyszłym
    (a był październik, heh), i czy chcę zrezygnowac. No chciałem, bo ile
    można czekac.

    Drugi raz było dziwniej – wypatrzyłem u nich dośc efemeryczny i mało znany
    w Polsce sprzęt (gitary marki LAG), a w tym jeden szczególny model za
    zastanawiająco niską cenę. Stał sobie na ichniej witrynie z co najmniej 3
    kwartały. I może błąd że wysłałem mailem zapytanie o te wiosło, a nie
    od razu je kupiłem on line – przyszła dość ordynarnie wykrętna odpowiedź
    na zniechęcenie, że trala-lala, że się długo czeka na dostawy, że w tej
    cenie polecają jakieś h*jowe Washburny, które aktualnie są na stanie
    magazynowym itp. Następnego dnia zwinęli z witryny tą atrakcyjną ofertę 🙁
    Spryciarze.

  4. Cytat:

    Spore to jakie bo i niby jakieś tam i ja mam??

    prawie 20% 😛

    Stoprocent zamówiłbyś mi Line6 POD HD300 ? bo brakuje mi trochę kasy, a z
    twoimi zniżkami dałbym rade się wyrobić w budżecie.

  5. Witam,

    Zarejestrowałem się tylko po to, aby napisać tego posta, ponieważ pół
    roku temu sam go czytałem od deski do deski, a jakaś świeża opinia się
    przyda.

    W Guitar Center robiłem 2 zakupy (ostatni dotarł właśnie dzisiaj tj.
    2011-12-08). Pierwsze zamówienie opiewało na blisko 1400zł i był to Ibanez
    RGA 42 oraz przewód Planet Wavesa. Odważyłem się zamówić dopiero po
    lekturze i do tego płacąc za pobraniem. Wszystko poszło gładko, nie
    pamiętam ile czekałem, ale wiem, że się nie skarżyłem. Wad żadnych nie
    stwierdziłem poza tym, że dwie struny brzęczą o próg (ale to kwestia
    wizyty u lutnika).

    Drugi zakup to kwota ok. 350zł (kostka Bossa DS2 plus przewód Planet
    Wavesa). Tutaj już płaciłem przelewem, towar dostałem po 48 h (dzień
    oczekiwania na przelew i 24h samej wysyłki).

    Podsumowując ceny mają przystępne, zamówienia realizują bez problemów.
    Wysyłają kurierem DPD, a z nimi mam dobre doświadczenia. Polecam jak
    najbardziej innym zainteresowanym i wahającym się 🙂

    Madtrax

  6. Ceny mają przystępne, a raz już się z Maczosem przejechałem, wiec
    postanowiłem spróbować.

    Z tego co się orientuję w sklepie są 3 typy towarów: Niedostępny, W drodze
    i Dostępny. A co wiem z mojego doświadczenia?

    Produkt jest „dostępny”, ale chyba u producenta! Na kostkę Digitecha
    czekałem 3 tygodnie, ale na to oczywiście mają punkt w regulaminie:

    „4. Sklep Internetowy Guitar Center ma prawo do odstąpienia od realizacji
    umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej
    zawarcia.”

    Niestety w najbliższej przyszłości pewnie znowu będę musiał coś u nich
    zamówić :<

    Szkoda, że nie ma większej konkurencji.

  7. odgrzebuję.

    Czytałam ten temat całkiem niedawno jako niezarejestrowana i powiem, że
    napędziliście mi niezłego stracha… a tu co?

    dzwoniłam do nich żeby spytać, kiedy będą mieli na magazynie móją
    gitarę, powiedzieli że ok. 20stego. Złożyłam zamówienie przez internet,
    czekam czekam. Wczoraj wieczorem dostałam informację, że towar został
    wysłany a teraz mam już swój bas w łapkach i zaraz eksploduję ze
    szczęścia.

    w moim przypadku fakt dotyczący dłuuuuuuugiego czasu oczekiwania jest mitem
    🙂

  8. Ja tam chwalę Guitar Center. Ostatnio wybrałem sobie z ich strony struny.
    Okazało się, że tych akurat nie ma, więc sympatyczni sprzedawcy z miejsca
    zaproponowali mi inne droższe stringi w cenie tych tańszych-niedostepnych.
    Czyż nie zasłużyli k..wa tym samym na nagrodę Nobla w dziedzinie tej, no,
    charytatywności? Pełen full-kontakt on-line, szybkie decyzje, bez
    odwoływania się do uznania pana kerownika, który jest zajety bo go nie ma,
    itp.

    IMHO najlepszy i najtańszy polski e-sklep muzyczny /nie jestem ich
    udziałowcem, ani niestety również przysłowiowym szwagrem własciciela/

  9. @Kapral: Wiesz, że teraz musisz obowiązkowo zdjęcia z basem pokazać? 😀

    wiem wiem 😀

  10. GC to dobry sklep, kupowałam tam kilka razy, zawsze paczka dochodziła dobrze
    zabezpieczona i w szybkim terminie. Na bieżąco przychodzą też meile z
    informacją o stanie zamówienia. O cenach nie wspomnę, bo każdy może sobie
    porównać, ale wychodzi na plus. Jedna rzecz natomiast jest nie do końca
    dobra- jeśli sprzęt jest „w drodze” to wcale nie znaczy że można to
    zamówić i czekać nawet dłużej. Już nie pamiętam co chciałam wtedy
    zamówić, ale dostałam telefonicznie informację, że jest zawieszona
    współpraca z dystrybutorem i tej właśnie rzeczy nie będzie. Ale ogólnie-
    sklep jak najbardziej.

  11. To jest bolączka dużej liczby sklepów i to nie tylko w Polsce. Jeżeli nie
    są to sznurki czerwone Warwicki albo jakaś kostka behringera czy coś w tym
    stylu, bardzo powszedniego, to obowiązkowo trzeba napisać z zapytaniem.

  12. Ja też mogę sklep pochwalić, zamawiałem bas z wzmakiem,
    zamawiałem efekt, wszystko szybko tanio i dobrze zapakowane 🙂 a co
    najważniejsze w razie jakiś problemów, sklep kontaktuje się z klientem, a
    nie ma go w d*pie(przynajmniej ze mną się kontaktowali :P)

  13. Szukałem opinii na temat sklepów muzycznych u ten temat mnie nieco poruszył.
    Po pierwsze osoby, które tak narzekają „jak to w Polsce jest źle a na
    zachodzie fajnie” chyba spędziły ostatnie dwadzieścia lat w dziupli w lesie
    podcierając się liśćmi rabarbaru. W związku z tym dziwią mnie
    również

    komentarze typu „Czekałem co prawda miesiąc i dostałem uszkodzony sprzęt,
    ale jestem zadowolony”. WTF?

    W Polsce są wysokie standardy sprzedaży online. Zamawiałem już mase rzeczy,
    nawet zwierzęta czy wypełniony worek bokserski (90 kilo)

    i rzadko są problemy.

    Wiecie ile w Polsce standardowo wynosi czas dostarczenia towaru?

    24h – 3dni

    To jest STANDARD. Jeśli jest inaczej, to znaczy że coś jest nie tak.
    Składasz zamówienie online, obsługa sprawdza maila,

    pakuje, parę godzin później zjawia się kurier po paczki, na drugi dzień
    masz w domu. Proste. Chyba że złożysz zamówienie

    w późniejszych godzinach, to wtedy rzecz przesuwa się o dzień.

    Czekasz długo na reakcję sklepu? Maile powinny być sprawdzane nabieżąco.
    Wysyłka po kilku dniach? To olewanie sprawy. Nie ma

    towaru na stanie? To w takim razie co robi na stronie online, albo bajzel w
    organizacji albo celowa próba sprzedaży rzeczy, której

    się nie posiada. Tylko raz spotkałem się z taką praktyką, to sklep
    odzieżowy Bonprix. Oni właśnie zbierają zamówienia a potem

    realizują z opóźnieniem, tak jakby produkowali ciuchy wedle zamówień
    (zresztą ciuchy które sprzedają są różnych firm…).

    Dzisiaj dostałem przesyłkę ze sklepu muzycznego, to dam przykład jak to
    wygląda w normalnych okolicznościach. Nazwy sklepu nie

    podam, żeby nie posądzono mnie o kryptoreklamę.

    Dwa dni temu, czyli 14 listopada o godzinie 16: 34złożyłem zamówienie na
    serię sprzętu.

    Jako że w innym sklepie znalazłem niższe ceny poprosiłem o sto złotych
    rabatu. I tu uwaga – według prawa polskiego możecie się

    targować! Nie tylko na targu, w każdym SKLEPIE.

    Dzień później a więc wczoraj, 15 listopada otrzymałem maila, że rabat
    otrzymam, wiecie ile? 220zł… Mniej więcej tyle wynosiła

    różnica w innym sklepie. Nie ździwiło mnie to wcale, bo gdybym nie dostał
    rabatu poszedłbym gdzie indziej, a u nas sklepów

    do wyboru. Każda firma zdaje sobie z tego sprawę. Poinformowano mnie
    również, że o 16:00 przyjeżdża kurier i na drugi dzień będę

    miał paczkę u siebie.

    I faktycznie, dzisiaj coś koło 14:00 przyjeżdża kurier UPS, dobrze mi znany
    bo ciągle coś zamawiam.

    Realizacja – dwa dni.

    Zauważcie, że gdybym złożył zamówienie na przykład do południa to
    trwałoby to 24 godziny.

    I tak właśnie się robi. To jest normalne.

    Zdarzają się opóźnienia, czasami sprzęt zostanie uszkodzony lub po prostu
    nie działa itp. Ale to są sytuacje marginalne. A

    wy tu piszecie o jakiś tygodniach oczekiwań i innych historiach. Przecież
    jak ja przy swoim zamówienu bym przez dwa dni nie dostał

    potwierdzenia że sprzęt został wysłany to bym zamówienie anulował!

    Na rynku jest wiele sklepów, to nie to co dziesięć lat temu gdzie wszyscy
    uczyli się handlu przez sięć. Dzisiaj jest duża

    konkurencja, czas to pieniądz a klient jest wymagający.

  14. nie wszystkei sklepy sa takei same.. powszechna praktyka jest zamawianie towaru
    od dystrybutora gdy pojawia się zamowienie, teoretycznie ma być w ciagu 1 dnia
    w sklepie ale czesto nie jest

    druga sprawa to brak elementarnej wiedzy konsumenckiej, klienci sklepow nie
    znaja swoich praw nie znaja roznic pozmiedzy reklamacja z ustawy a reklamacja z
    gwarancji…

    jedyne co można poradzic to sprawdzac opinie i przygody w sklepach i unikac
    tych „ciekawych”

    http://www.sklepymuzyczne24.pl/sklep/guitarcenterpl-1

    http://www.opineo.pl/opinie/guitarcenter-pl

  15. Zamowilem Ashdowna ABMa 610 z guitarcenter.pl zobaczymy jak sobie sklep poradzi
    z dostawa. Cena 400zł tansza niż na thomann.de.

Możliwość komentowania została wyłączona.