Przegląd Efektów dla Basistów: Tworzenie Dźwiękowych Krajobrazów
Spotkanie z niezwykłym basistą w Portland było dla mnie prawdziwym zaskoczeniem. Zach Rizer, nowy w mieście, jeszcze nie zdążył zaznaczyć swojej obecności na lokalnej scenie muzycznej. Prowadzenie domowego ogniska wraz z dziewczyną, wiolonczelistką w symfonii, sprawiło, że podjął próbę odnalezienia się w nowym miejscu. Nasze sąsiedzkie ścieżki skrzyżowały się niespodziewanie, dzielą nas zaledwie dwa przecznice
Zaproponowałem Zachowi nagranie wideo dla No Treble, aby przybliżyć temat łańcuchów sygnałowych, kombinacji efektów i tworzenia syntezatorowych brzmień. Swoją wiedzą i doświadczeniem w pracy z pedałami efektów, tworzeniem dźwiękowych pejzaży i pętlowaniem, Zach przekroczył wszystkie moje oczekiwania.
Oto wideo, w którym Zach Rizer dzieli się swoimi doświadczeniami i demonstruje, jak wykorzystuje swój zestaw pedałów efektów, w celu kreowania zróżnicowanych brzmień na basie.
Masz pytanie do Damiana Erskine? Wyślij je na [email protected]. Sprawdź również instruktażowe książki Damiana, 'Right Hand Drive’ i 'The Improviser’s Path’.
Kto to jest Zach Rizer?, Jakie efekty basowe warto znać?, Jak stworzyć dźwiękowe krajobrazy na basie?, Czym są pedały efektów dla basu?, Jak wykorzystać looping w grze na basie?