Witam,
Wiem, wiem, opcja „szukaj” nie gryzie, ale znaleźć coś na forach o Take 12
to tak samo jak trafić szóstkę w totolotka ;-). Czyżby to był jakiś
produkt deficytowy i nikt go nie ogrywał? W przeciwnym razie nie zadawałbym
pytań. Prosiłbym o koleżeńską poradę, podpowiedź. Co jest lepsze
brzmieniowo, jakościowo itp. Hartke A100 czy wspomniany Warwick? Moje
preferencje muzyczne to okolice bluesrocka, hardrocka i heavy. Z reguły
Warwick nie odwala kichy i robi dobrej jakości sprzęt, ale zawsze znajdzie
się jakaś niewiadoma.
Czy jako basista powinienem wybrać Warwick Take 12 czy Hartke A100?
Który produkt lepiej brzmi, Warwick Take 12 czy Hartke A100, jeśli interesuje mnie bluesrock, hardrock i heavy?
Czy ktoś miał doświadczenie z Warwick Take 12 i mógłby mi powiedzieć, jak się sprawuje?
Czy warto zainwestować w Warwick Take 12 lub Hartke A100?
Czy Hartke A100 jest lepsze od Warwick Take 12 pod względem jakości brzmienia?
Czy ktokolwiek próbował grać na Warwick Take 12 i mógłby udzielić mi odnośnie niego informacji?
Czy Hartke A100 jest dobrym wyborem dla basisty, który gra w stylu bluesrock, hardrock i heavy?
Czy jest jakaś alternatywa dla Warwick Take 12 i Hartke A100 dla basistów, grających w stylu bluesrock, hardrock i heavy?
Czy ktoś porównywał Warwick Take 12 i Hartke A100 i mógłby mi powiedzieć, który jest lepszy?
Czy warto wydać dodatkowe pieniądze na Warwick Take 12, jeśli gram głównie w stylu bluesrock, hardrock i heavy?
Na Hartke A100 nie grałem, ale gram często na warwicu take12 (mamy takowego w
salce prób) moim zdaniem jest za słaby nawet na próby ponieważ aby można
się przebić przez elektryka perkusje i wokal (gramy dość delikatnie) to
trzeba wziąć wolume na 7/10 a gain 5/10 aż czasem mi go szkoda brzmienie
można ukręcić zadowalające ale ja bym na twojim miejscu go nie kupił.
No dobrze, a coś może jeszcze w takim razie o Gallien Krueger Backline 112,
jakaś garść informacji, jak to się ma do tych dwóch: A100 i Take 12? Też
coś o tym znaleźć jest ciężko.