WARWICK 611 pro opinie

jak wyżej tzn. kupić chcem tą pakę podoba mi się jej sound itp. jednak mam
pyt czy da rade na próbach i małych koncertach grając z “opętanym”
perkusistą i dużą dawką przesterów i strojeniu niskim dosyć bo do C drop.

Czy powinienem kupić WARWICK 611 pro, jeśli podoba mi się jej sound, ale planuję używać jej na próbach i małych koncertach z opętanym perkusistą i dużą dawką przesterów?
Czy ktoś miał już doświadczenia z WARWICK 611 pro na próbach i koncertach z niskim strojeniem, jakim jest C drop?
Czy WARWICK 611 pro jest dobrym wyborem do gry z opętanym perkusistą i dużą dawką przesterów na małych koncertach?
Czy WARWICK 611 pro daje radę na próbach przy strojeniu w niskim C drop z dużą ilością przesterów?
Jakie są opinie o WARWICK 611 pro od bassistów, którzy grali z opętanym perkusistą i dużą ilością przesterów na małych koncertach?
Czy WARWICK 611 pro jest dobrym wyborem dla bassisty, który gra na małych koncertach i próbach z opętanym perkusistą i dużą ilością przesterów?
Czy istnieje ryzyko, że WARWICK 611 pro nie poradzi sobie z dużą ilością przesterów na próbach i koncertach z opętanym perkusistą?
Czy bassista powinien rozważyć zakup WARWICK 611 pro, jeśli gra z opętanym perkusistą i stroi na niskie C drop?
Czy WARWICK 611 pro zapewni odpowiedni sound na małych koncertach i próbach z dużą ilością przesterów i opętanym perkusistą?
Czy WARIWICK 611 pro jest dobrym wyborem dla bassisty, który gra z opętanym perkusistą i stroi na niskie C drop podczas prób i małych koncertów?

Podziel się swoją opinią

40 komentarzy

  1. Jeżeli planujesz nową, to raczej zrobisz jeden z gorszych deali w basowej
    karierze(dlaczego-odpowiedź poszukaj po odpowiednich wątkach).

    Czemu akurat ta paka ? mój ulubiony lokalny śląski basista ma pro 410 i head
    Warwicka IV(stary deutch) i mruczy zawodowo, aczkolwiek on ma świetną
    gitarę, co także łączy się z grą z “palca”

    Mi się Warwicki pro nie podobają w porównaniu jakość/cena w stosunku do
    rodzimych np Noisy Boxów(takową mam) mogą się schować. Szczerze polecam
    zrobienie kolumny w Noisy Box, tyle.

  2. Powinno spokojnie dać radę. Mi mój profet 5.1 na 8 ohmowej paczce Warwicka
    daje jakoś radę więc myślę że to tym bardziej.

  3. Daruj sobie tą pakę. Mówię serio. Mój kumpel miał to z Edenem i… gówno
    straszne. Poszukaj sobie Kustoma z tej tańszej serii 6×10 jest w tych samych
    pieniądzach (jak nie jest tańszy) a gada o niebo lepiej niż ten kaszaniasty
    Warshit

  4. @latem666: Przecież napisał że brzmienie tego mu pasuje

    Też tak mówiłem gdy miałem Hartke kickback… Później dosiadłem Ampega
    😉

    Latem ja rozumiem co chciałeś przekazać a ja ci tylko metaforycznie
    napisałem że kolega być może tu poszerzy horyzonty i za tą kasę zrobi
    niebo lepszy deal

  5. Grałem ostatnio na Hartke niestety i muszę powiedzieć szczerze, że mojej
    paczce do pięt nie dorasta 🙂 Ja kupuję sprzęt na który mnie stać, a że
    jestem biednym studentem to nie kupuję ampegów itp 🙂

    Ale to już kto co lubi. Na pewno jest lepsze od tanich Ashdown ów i hartków.
    Na Kustomie nie grałem więc się nie wypowiadam. Kolega spytał tylko czy da
    radę a ja odpowiedziałem 🙂

  6. no ale paczka maga kosztuje połowe tego. Moim zdaniem Warwick nie jest warty
    swojej ceny. Warwick to dla mnie kaszana po całości. Lepiej niech się tym
    Kustomem zainteresuje. Na pewno lepiej da radę niż Warwick.

    PS Hartke XL zjada i wysrywa Warwicki 😉

  7. Grałem na XL i jakoś mam odmienne zdanie. Wg mojego mniemania nie dorasta
    Warwickowi do pięt

  8. Z całą pewnością paczka ta da rade. Mnie się kompletnie paki Warwicka nie
    podobają.

    Demanufacture, odezwij się do mnie na gg!

  9. ok dzięki za rady:) nom wiem tez jedno ze to duza kasa jak za taką pakę.
    Jakis czas temu stała na necie za 2000zł ale nie miałem kabony.. z chęcią
    dorwałbym właśnie uzywaną.

  10. Z drugiej strony, jeżeli jest super okazja to można spojrzeć na to z takiej
    perspektywy że odsprzedaż na rynku wtórnym będzie bezproblemowa, to W jest
    wyznacznikiem

  11. Panowie może jakieś konkrety odnosnie tej paki? To , że jest to “gowno straszne”
    nic nikomu nie mowi. Czy mogę Was prosic o bardziej konstruktywna krytyke?

  12. Jest za cicha jak na swoją moc i gabaryty, a do tego w ogóle nie ma
    środkowego pasma. W zespole zamiast basu, słyszysz tylko muł.

  13. ale chyba nie na tyle za cicha żebym się nie przebił z headem Warwick pro fet
    IV na próbach i małych koncertach? (jak pisałewm wyzej- głośna muza)

  14. niestety jest. Podana skuteczność jest bardzo zawyżona poza tym paka brzmi
    strasznie głucho.

    PS gdzie się podział mój post?

  15. @Jasonn: ale chyba nie na tyle za cicha żebym się nie przebił z headem Warwick pro fet IV na próbach i małych koncertach? (jak pisałewm wyzej- głośna muza)

    Nawet jeśli paczka da radę, to head nie da rady. Dobre heady u Warwicka
    zaczynają się od Tubepath. Ale to tylko nasza subiektywna opinia.

    Pamiętaj, że kupując przez internet masz prawo zwrócić towar w ciągu
    11dni bez podawania przyczyny (pod warunkiem, że zwrócisz go w nienaruszonym
    stanie) W najgorszym wypadku stracisz kasę na przesyłkę. Kup paczkę, zagraj
    w domu, na próbie, jak jest możliwość zagraj koncert i będziesz wiedział
    lepiej od nas.

  16. Ja też nie polecam wersji pro Warwicka jak już to tylko ND, chociaż w tej
    cenie można znaleźć lepsze paczki. To że Ci się ten Warwick podoba pewnie
    świadczy o tym, że nie masz porównania z różnym sprzętem. Naprawde warto
    ograć inne paki przed zakupem.

  17. Nawet, jeśli będzie na tyle głośna, by się przebić, to i tak nie
    będziesz słyszał, co grasz – jak to Szergiel już napisał, przez brak
    środka. Coś tam będzie buczeć w tle, i nic poza tym. Bardziej ten bas
    będziesz czuł, niż słyszał, a to nie jest fajne ani dla grających, ani
    słuchających. I kupić tak wielką pakę, żeby i tak nie spełniała
    zadania? Szkoda pleców.

  18. witam. ja mam Warwick profet 3.3 i do tego paczkę 410 Warwick pro i nie
    narzekam podoba mi się taki basik ma on moc w sobie a ze gramy w kapeli do
    dropp A# to daje fajny efekt 🙂

  19. No dobrze, ale powiedz czy podpinałeś ten wzmacniacz pod paczkę trace elliot lub
    ampega HLF?

  20. Z tym że te paczki które Ty wymieniłeś są dwa, jak nie więcej, razy
    droższe. Ja korzystam też z 410 Pro i nie narzekam. Słyszę się dobrze i
    brzmienie też się podoba. Środka ma w sam raz. Graliście kiedyś na tym czy
    cytujecie tylko opinie wyczytane w necie? W zawsze miał zwolenników i
    przeciwników ale to jak dla mnie to już kwestia gustu jest

  21. Warwick jest do d*py bez dwóch zdań. Za cenę używanego Warshita można
    kupić np nowego Kustoma który gra znacznie lepiej. To nie jest kwestia gustu.
    Warwick po prostu gra beznadziejnie. Ogrywałem kilka zestawów Warwicka i
    Kustomy zjadają je na śniadanie. Do tego mają jakieś brzmienie warte tych
    pieniędzy. Ale jak ktoś lubi głuche, płaskobrzmiące pudło w które wywala
    się 4 razy więcej kasy niż jest ono warte to proszę bardzo. Niżej od pak
    Warwicka jest tylko Ashdown Mag.

  22. Latem zobacz kto wypowiada się negatywnie o WCA ,są to gracze którzy
    pojęcie o sprzęcie mają. Ja też miałem wrażenie że z paczką WCA jest
    wszystko ok, ładna zgrabna i to W na grillu dopóki doputy nie porównywałem
    z innymi, wyżej stawiałbym Hartke XL nie mówiąc już o HyDrive. Na
    DMNF(zbiera same dobre noty) nie grałem ale mam Noisy Box i bije Warwicka na
    łopatki. I celowo nie pisałem o trace czy edenie tylko o podobnym półapie
    cenowym.

  23. Nic by to nie dało.

    Profety są idealnie dobrane do paczek pro, zmiana połowy zestawu niewiele
    poprawi brzmienie 😀 Kumpel (basoofkowicz, acz mało aktywny) miał Profeta 5.2
    i WCA 410 PRo i ledwo przebijał się przez lajtowy rhytmnbluesowy składzik na
    koncercie. Sorry, ale jedyny piec Warwicka który rozumiem, to Tubepath. paczek
    kompletnie nie ogarniam.

  24. No ja wychdze z założenia, że wydając te 1800zł czasami warto się jeszcze
    zapożyczyć u kogoś i dozbierać parę stówek na lepszy sprzęt. Ale
    wracając do głownego wątku to Jasonn powinien sobie przetestować kilka
    paczek, a może rzeczywiście ten Warwick mu najlepiej pasi. Swoją drogą
    ciekawe, czy on czyta w ogóle tą naszą małą batalię.

    Warwick pro 4×10 plus 1×15 stoi u mojego pracodawcy, wiec porównanie mam.

  25. Dodając taką ciekawostkę. Basista Mudvaine przesiadł się z ampega na
    Warwicka X-Treme i paczki 410 PRO. Może lubi głuche brzmienie kartonu bez
    środka 🙂

  26. no basista Mudvayne raz że dostaje ciężką kasę za granie na Warwicka bo ma
    endorsment u nich. Dwa że go w tym zespole nie słychać poza klekotem górki
    a to można zrobić każdą paką. Nie brzmi on dobrze. I jest go głuche
    kartonowe brzmienie bez środka. Jak miał ampega to jeszcze jakoś dawało to
    radę.

  27. @Demanufacture: Niżej od pak Warwicka jest tylko Ashdown Mag

    I nie zapominajmy jeszcze o równie zacnych Hartke VX 🙂 .

  28. wiec wracając do tego co kolega pytał to tak ja mam 4×10 i spokojnie mi to na
    próby wystarczy na strojeniu dropp A# na koncerty małe wystarcza na duze
    takze bo Ci go i tak nagłasniaja dobrze.

    pzrd

  29. Turku, z całym szacunkiem, ale na ilu innych paczkach grałeś, i jakie one
    były (firma, model)?

  30. grałem na trace elliot 1048H :), Hartke 810 XL, Ashdown ABM 410T a gram po
    prostu na pace Warwicka bo podoba mi się jej brzmienie choc zbieram powoli na
    pake z ampega

  31. miałem Warwicka 410 i po przesiadce z galliena sbx (lol!) musialem wzmacniacz
    rozkręcić o połowe głośniej i zdjąć basy bo się dusiła. Ale nia
    brzmialo to az tak fatalnie. Jak na pake za 700- 800zł nie jest źle.

  32. to może tak: Ogrywałem pakę W 410 wczesniej i w ogóle nie dawała rady na
    próbach. Kompletnie byłem przykryty, choć brzmienie pasiło. Na 611 nie
    grałem w sumie ale mozim zdaniem powinna mieć podwójnie większego kopa od
    410. W sumie kaska jednak nie mała i osobiście nie ogrywałem tej paki wiec
    rzeczywiście może to trochę szalone, jednak mieszkając na zadupiu trudno jest
    mi się gdzies wybrać żeby natrafić na nią itp… Hmm mozę jakiś
    przykładzkik dam:
    https://www.youtube.com/watch?v=TPFdmpCvCHw (wiem, ze
    chłopak z filmiku chyba ma heada W z tej wyzszej pólki i dobry bassik jednak
    paka tu jakby nie było brzmi według mnie zacnie)

  33. Do takich nagrań podchodziłbym z dystansem. Koleś nie napisał w jaki
    sposób dokładnie nagrywał, więc nie da się jednoznacznie stwierdzić czy
    faktycznie można na tym nagraniu usłyszeć jak gada ta paczka. Mogę się
    prawie założyć, że sygnał nagrywał przez wyjście symetryczne
    wzmacniacza, jakiegoś preampa, a może nawet prosto z gitary i tak naprawdę
    na tym nagraniu słyszymy jak brzmi jego gitara a nie paczka. A nawet jeśli,
    to fakt że paczka fajnie brzmi na nagraniach nie oznacza że sprawdzi się na
    scenie czy na próbie.

    Co do samych paczek Warwicka – słyszałem kiedyś stack Profet IV + 410 + 115
    i brzmiało to z*ebiście. Niestety było to dość dawno temu, gdy dopiero
    zaczynałem przygodę z basem i tak naprawdę nie miałem bladego pojęcia o
    brzmieniu. Nie miałem wtedy swojego pieca, więc nawet LDM robił na mnie
    wrażenie. W związku z tym nie traktowałbym mojej opinii o tych piecach zbyt
    poważnie. Za to uważam, że Demanufacture farmazonów nie
    pierniczy i jak wyraża swoją opiniię o nagłośnieniu to można go trzymać
    za słowo.

    Udzielam się w projekcie o podobnych zapędach brzmieniowych do opisanych
    przez ciebie (obniżony strój i bezlitosny pałker) i z własnego
    doświadczenia do tak niskiego strojenia polecałbym ci raczej zestaw 410 +
    115. Używam też zestawu 2×410, ale on niestety już się tak fajnie nie
    sprawdza przy tak niskim graniu, dlatego obawiam się, że 610 też może nie
    dać rady (brzmieniowo, nie w kwestii głośności). Jednak ta piętnastka
    sporo daje. Jeżeli masz taką możliwość, to zmontuj sobie na kanciapie taki
    zestaw z pożyczonych kolumn i sam zobacz czy ci zadziała.

Możliwość komentowania została wyłączona.