Uniwersalny stack za 5500-6000

Joł!

Przymierzam się do kupienia sobie jakiegoś porządnego sprzęta w tym
przedziale cenowym. Potrzeba mi coś uniwersalnego tak żeby wyciągnąć z
niego szatana jak i pograć bluesa. Myślę iż dobrym rozwiązaniem by był
stack Ampega SVT3 Pro + Paka SVT410HLF ale wolę się spytać bo doświadczenie
mam praktycznie zerowe. Dodaję iż interesuje mnie kupno czegoś nowego na
raty bo u mnie z kasą jest tak że długo w portfelu nie leży 😉

Czy myślisz o kupnie uniwersalnego sprzętu muzycznego w przedziale cenowym 5500-6000 zł?
Jaki stack polecasz dla basisty, który potrzebuje uniwersalnego sprzętu do grania różnych gatunków muzycznych?
Jakie urządzenia muzyczne kupić za 5500-6000 zł, gdy interesuje mnie gra zarówno bluesa, jak i muzyki rockowej?
Czy miałbyś jakieś sugestie odnośnie stacka Ampega SVT3 Pro + Paka SVT410HLF, jako dobrego rozwiązania dla mnie?
Jakie doświadczenia miałeś z używaniem stacków do gry na gitarze basowej?
Czy kupowałeś kiedykolwiek sprzęt muzyczny za raty? Jak to się dla Ciebie sprawdziło?
Czy wiesz, gdzie mogę znaleźć najlepsze oferty na sprzęt muzyczny w przedziale cenowym 5500-6000 zł?
Czy jesteś zadowolony z używania stacków firmy Ampeg i czy warto zainwestować w ich sprzęt?
Czy używasz jakichś efektów muzycznych do swojego sprzętu? Jakie byś polecił?
Czy wiesz, jakie sklepy muzyczne oferują sprzęt na raty, zgodnie z moimi wymaganiami?

Podziel się swoją opinią

65 komentarzy

  1. No nie wiem czy sa jakieś specjalne wzmaki do slapu ale na jednym brzmi lepiej
    na drugim gorzej (dynamika i te sprawy). Chciałbym po prostu brzmieć podobnie
    jak brzmi bas w tych piosenkach które wyslalem.

  2. @Mateusz Piotrowski: a co – są jakieś specjalne wzmaki do slapu;D?

    Skoro są basy (a wg Ciebie takim jest SR) to i wzmacniacze można szeregować
    podobnymi kryteriami 😉

  3. No wiesz, Musicmana Leo zbudował specjalnie pod Louisa Johnsona właśnie pod
    klangowanie a o wzmacniaczach stworzonych do slapu nic nie słyszałem

  4. @Mateusz Piotrowski: No wiesz, Musicmana Leo zbudował specjalnie pod Louisa Johnsona właśnie pod klangowanie a o wzmacniaczach stworzonych do slapu nic nie słyszałem

    I co z tego – Leo miał jeszcze kilka innych pomysłów, które w jego
    mniemaniu do czegoś służyły – rzeczywistośc je trochę zweryfikowała
    😉

    Znasz taki wzmacniacz jak SM900 😉 – przypomnij sobie kto wypromował
    koncepcję tej konstrukcji wczesniej znanaej jako sm400 😉 Idąc Twoim tokiem
    myślenia SMka to bas do slapu.

    Kolejna sprawa jeśli nie słyszałeś o typowych wzmacniaczach dla slaperów
    to proszę bardzo :

    http://www.bass.se/2009/prod_im/images/hd0.jpg

    to główka sygnowana przez niejakiego M.M.

    Obecnie SWR sygnuje jego preamp itd. Więc chyba powinieneś zweryfikowac swoje
    poglądy 😉

  5. No rzeczywiscie można tak powiedziec, z tym, ze mimo iz marcus jest znany ze
    slapu nagral multum plyt palcami. Dla mnie wzmacniacz do basu powinien brzmiec
    dobrze grany kazda technika po prostu.

  6. @Mateusz Piotrowski: . . . Dla mnie wzmacniacz do basu powinien brzmiec dobrze grany kazda technika po prostu.

    O to, to . . . pod tym podpisuję się i ja 😉

  7. @solartron:

    @Mateusz Piotrowski: No wiesz, Musicmana Leo zbudował specjalnie pod Louisa Johnsona właśnie pod klangowanie a o wzmacniaczach stworzonych do slapu nic nie słyszałem

    I co z tego – Leo miał jeszcze kilka innych pomysłów, które w jego mniemaniu do czegoś służyły – rzeczywistośc je trochę zweryfikowała 😉

    Jak masz na myśli G&Le, to już buduj barykady ;]

  8. hmm a może doradzicie na jakim sprzęcie uzyskam takie brzmienie o którym
    pisalem ?

  9. inny temat jest od tego, pytales o uniwersalny zestaw. Moim zdaniem każdy bas
    zabrzmi dobrze na swrze i sprawdzi się w kazdej muzie

  10. ok to jeżeli nie tu to jest pm prawda ? jeśli ktoś mógłby udzielić mi
    porady to będę wdzięczny 😉

  11. Te BigBlocki Mesy są dosyć mułowate. Nie mulące, ale dosyć…
    powiedziałbym lekko płaskie, trudniej na nich ukręcić dynamiczny dół.
    Wiem, brzmi to idiotycznie.

    Co do wzmacniacza do slapu, to jasne że takie określenie to głupota, ale
    jeszcze nie widziałem basisty, który slapuje na wzmakach z lampowymi
    końcówkami mocy – mówiąc po ludzki są po prostu za wolne.

  12. @Szergiel: Te BigBlocki Mesy są dosyć mułowate. Nie mulące, ale dosyć… powiedziałbym lekko płaskie, trudniej na nich ukręcić dynamiczny dół. Wiem, brzmi to idiotycznie.

    Co do wzmacniacza do slapu, to jasne że takie określenie to głupota, ale jeszcze nie widziałem basisty, który slapuje na wzmakach z lampowymi końcówkami mocy – mówiąc po ludzki są po prostu za wolne.

    http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Bass_Amps/bigblock/bigblock.htm

    Ja tu nie widzę żadnej lampowej końcówki mocy – chyba, że mowa o zupełnie
    innym wzmacniaczu?

  13. Myślę Solartronie, że Szergiel poruszył dwie kwestie i niepotrzebnie je
    sobie połączyłeś;)

  14. ja mam ampega svt3pro + 410hlf – jest to dla mnie uniwersalny zestaw do szeroko
    pojętej muzyki rockowej.

    Kwestia gustu.

  15. @MPB: Myślę Solartronie, że Szergiel poruszył dwie kwestie i niepotrzebnie je sobie połączyłeś;)

    A to dzięki za zwrócenie uwagi – mea culpa 😉

Możliwość komentowania została wyłączona.