kolejne wariacje na temat pajączków 🙂 Jak skutkuje, to czemu nie. Rozumiem, że po paru powtórzeniach schodzisz próg w stronę główki i powtarzasz aż dojedziesz do siodełka?:P
kurde, aż sprawdzę sobie ten patent
Tak schodzę do siodełka ;p
Bardzo ciekawe ćwiczenie 🙂 .
Oglądam sobie właśnie szkółkę na bezprogowca Stevea Baileya i przed chwilą pokazał najbardziej kozacką wariację na temat pajączka! Oto i ona:
Cały trick polega na tym, że sekwencje zaznaczone jako A-A grają palce: wskazujący i środkowy
Sekwencję B-B grają palce: środkowy i serdeczny
Sekwencję C-C grają palce: serdeczny i mały (!)
Jakby tego było mało, to na pogrubionych dźwiękach palec za owy próg odpowiedzialny zostaje a reszta leci dalej.
Np przy końcu pierwszego taktu palec wskazujący zostaje na pierwszym progu struny G, w tym czasie środkowy i serdeczny zbiegają do struny E. Pod koniec drugiego taktu palec środkowy zostaje na 2 progu struny E (wskazujący wciąż trzyma 1 próg na E), a serdeczny i mały zapitalają dalej.
W drugiej linijce podobnie, z tym, że wskazujący palec zostaje na strunie E (4 próg), palec wskazujący zostaje na strunie G (5 próg).
Na razie sam widok ćwiczenia przyprawia mnie o ból, jak tylko dorwę bas to zacznę się męczyć 😉
O, zdobyłeś tę szkółkę bez mojej pomocy? To dobrze, bo ja dalej nie wiem gdzie mi się zapodziała. 😀
kolejne wariacje na temat pajączków 🙂 Jak skutkuje, to czemu nie. Rozumiem,
że po paru powtórzeniach schodzisz próg w stronę główki i powtarzasz aż
dojedziesz do siodełka?:P
kurde, aż sprawdzę sobie ten patent
Tak schodzę do siodełka ;p
Bardzo ciekawe ćwiczenie 🙂 .
Oglądam sobie właśnie szkółkę na bezprogowca Stevea Baileya i przed
chwilą pokazał najbardziej kozacką wariację na temat pajączka! Oto i
ona:
Cały trick polega na tym, że sekwencje zaznaczone jako A-A grają palce:
wskazujący i środkowy
Sekwencję B-B grają palce: środkowy i serdeczny
Sekwencję C-C grają palce: serdeczny i mały (!)
Jakby tego było mało, to na pogrubionych dźwiękach palec za owy próg
odpowiedzialny zostaje a reszta leci dalej.
Np przy końcu pierwszego taktu palec wskazujący zostaje na pierwszym progu
struny G, w tym czasie środkowy i serdeczny zbiegają do struny E. Pod koniec
drugiego taktu palec środkowy zostaje na 2 progu struny E (wskazujący wciąż
trzyma 1 próg na E), a serdeczny i mały zapitalają dalej.
W drugiej linijce podobnie, z tym, że wskazujący palec zostaje na strunie E
(4 próg), palec wskazujący zostaje na strunie G (5 próg).
Na razie sam widok ćwiczenia przyprawia mnie o ból, jak tylko dorwę bas to
zacznę się męczyć 😉
O, zdobyłeś tę szkółkę bez mojej pomocy? To dobrze, bo ja dalej nie wiem
gdzie mi się zapodziała. 😀
Kozackie są tam patenty do ćwiczeń, zaiste! 🙂