pytania odnosnie sansampa

Witam przymierzam się do kupna tego cacka tylko mam pewien problem bo nie wiem
do czego służa te 3 przełączniki ??

www.musamaailma.fi/WebRoot/musa/Shops/musa/45E7/ED64/5F92/06AA/59A5/C0A8/071C/E3F3/SansAmp_BASS_DRIVER.jpg

starsza wersja miała 1 albo w ogóle a tutaj są 3 mógł by mi ktoś
przybliżyć do czego to jest i co powoduje ??

i jak to wypada ten nowy sansamp w porównaniu ze starsza wersją ??

Co sądzisz o sansampie?
Czy ktoś korzystał już z tego nowego sansampu? Jakie macie o nim opinie?
Co to za cacko, o którym mówicie?
Czy może mi ktoś powiedzieć, w jaki sposób działają te trzy przełączniki w sansampie?
Czy warto zainwestować w ten nowy model sansampu, czy lepiej kupić starszą wersję?
Jakie są zalety i wady sansampu dla basisty? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w jego użytkowaniu?
Jakie są główne funkcje sansampu? Jakie jest jego zastosowanie w grze na basie?
Czy ktoś miał już okazję porównać nowy sansamp z poprzednią wersją? Jakie wyniki uzyskaliście w testach?
Czy może ktoś polecić mi jakiś konkretny model sansampu dla basisty?
Czy są jakieś dodatkowe akcesoria lub sprzęty, które warto dokupić wraz z sansampem dla ulepszenia brzmienia basu?

Podziel się swoją opinią
chmura_18
chmura_18
Artykuły: 0

6 komentarzy

  1. W manualu do tegoż Sansampa jest napisane:

    XLR Output Level Switch: -20dB pad to match the output to equipment with
    different input

    level requirements. In the line level position, the output is 0dB. In the
    instrument level position, the

    output is -20dB.

    1/4” Output Level Switch: +10dB boost to match the output to equipment with
    different

    input level requirements. In the line level position, the output is 0dB. In the
    instrument level position,

    the output is -10dB.

    I ot cała tajemnica tych dwóch dodatkowych przełączników.

    W skrócie – nie wpływa to nijak na brzmienie sansampa. Pozwala tylko na
    kontrolę poziomu sygnału wyjściowego na outputach XLR i jack 1/4″.

    Wspomniany manual znajduje się tu ->
    http://www.tech21nyc.com/pdf/BSDR2-OM.pdf

    A manual do wersji z jednym switchem tu ->
    http://www.tech21nyc.com/pdf/BSDR-OM.pdf

  2. @McGregor: W manualu do tegoż Sansampa jest napisane:

    XLR Output Level Switch: -20dB pad to match the output to equipment with different input
    level requirements. In the line level position, the output is 0dB. In the instrument level position, the
    output is -20dB.

    1/4” Output Level Switch: +10dB boost to match the output to equipment with different
    input level requirements. In the line level position, the output is 0dB. In the instrument level position,
    the output is -10dB.

    I ot cała tajemnica tych dwóch dodatkowych przełączników.
    W skrócie – nie wpływa to nijak na brzmienie sansampa. Pozwala tylko na kontrolę poziomu sygnału wyjściowego na outputach XLR i jack 1/4″.

    Wspomniany manual znajduje się tu ->
    http://www.tech21nyc.com/pdf/BSDR2-OM.pdf
    A manual do wersji z jednym switchem tu ->
    http://www.tech21nyc.com/pdf/BSDR-OM.pdf

    •••••••••••••••••••••••••••••••••
    Ibanez BTB400 + Box Taurus B525
    Emsi pozdrawia znad morza ☺

    miałeś chyba na myśli wersje z 3 przyciskami programowalna a ja pytam o
    wersje z jednym przyciskiem a tam nie ma takich przycisków jak „XLR Output
    Level Switch”

    w tej wersji są „line inst output” „line inst xlr” „phantom &ground
    conect”

    ta sa przyciski 3 czy dwu pozycyjne ?

  3. Nie. Miałem na myśli dokładnie tę wersję której zdjęcie podałeś.
    BassDriver DI 2.

    Rzuciłeś chociaż okiem na ten manual??!

    To są dwupozycyjne przełączniki (wszystkie trzy są dwupozycyjne).

    To co ty określasz jako „line inst output” to jest właśnie „1/4” Output
    Level Switch”.

    „output” to skrótowa nazwa tego przełącznika.

    Line i Inst (skrót od instrument) to są dwa jego ustawienia.

    „line inst xlr” to jest „XLR Output Level Switch:” a Line i Inst to jak wyżej
    nazwy dwóch jego ustawień.

    Co do „phantom &ground conect” to w manualu też to jest opisane:

    PHANTOM & GROUND CONNECT SWITCH: When engaged, the ground connects and

    unit will accept phantom power through the XLR Output. Disengaged, the ground
    of your stage system

    and other interconnected gear is lifted (isolated) from the ground of the
    mixing console.

    Podsumowując:

    – przełącznik OUTPUT (w manualu opisany jako „1/4” Output Level Switch”) –
    kontroluje poziom sygnału dla wyjścia 1/4″ (jack). W pozycji LINE jest to 0
    dB a w pozycji INST (instrument) jest to -10dB.

    – przełącznik XLR (w manualu opisany jako „XLR Output Level Switch”) –
    kontroluje poziom sygnału dla wyjścia XLR. W pozycji LINE jest to 0 dB a w
    pozycji INST (instrument) jest to -20dB.

    – przełącznik PHANTOM & GROUND CONNECT – działa na zasadzie ON/OFF i dotyczy
    zasilania phantom.

    Także przejrzyj ten cholerny manual (www.tech21nyc.com/pdf/BSDR2-OM.pdf) –
    tam wszystko jest opisane (ba! nawet schemat gałek i przełączników
    jest).

  4. @herman: warto dodać, że starsza wersja z jednym brzmi trochę lepiej niż nowa

    Ciekawa teoria, masz jakieś próbki na jej poparcie?

  5. próbek nie mam, opinia jest subiektywna- ale nie jestem w niej odosobniony,
    polecam zrobić test na slepo i się przekonac

Możliwość komentowania została wyłączona.