Chyba tu nie było, jak było to proszę wywalić.
W pewnym sensie się na nim wychowałem – bas i background wokale na płycie
Sheik Yerbouti. Grał zapewne co mu Zappa napisał, ale zawsze mi się
podobało jego rzemiosło.
Jako próbka – Rubber Shirt
ciekawy numer, czysty przykład techniki “montażu” Zappy, którą nazwał
xenochrony. Polega na tym, że bierze się partie jednego instrumentu z
nagrania, i wstawia do innego nagrania. Tak jest w Rubber Shirt. Bozzio na
perkusji gra do zupełnie innego kawałka niż O’hearn. Zappa obu wyciął i
skleił razem. Zawsze mi się ten numer podobał.
A tu jakieś popieprzony live z Zappą. Fajną miał fryzurkę O’Hearn 🙂
Czy ktoś inny też wychowywał się na basie i background wokalach Patricka O’Hearna?
Czy kiedykolwiek grałem w Rubber Shirt na basie?
Czy znam technikę xenochrony, którą używał Zappa?
Czy słuchałem płyty Sheik Yerbouti i jakie było moje odczucie na temat basu O’Hearna?
Czy kiedykolwiek zagrałem z O’Hearnem lub Zappą?
Czy słuchałem innych projektów muzycznych, w których brał udział O’Hearn?
Czy mam ulubiony utwór z płyty Sheik Yerbouti, gdzie bas O’Hearna jest szczególnie wyjątkowy?
Próbowałem użyć techniki xenochrony w mojej grze na basie.
Mam specjalne wspomnienia związane z muzyką Zappy i O’Hearna.
Czy zawsze zwracam uwagę na fryzurki muzyków, tak jak zauważył ktoś w przypadku O’Hearna?
Każdy basista Zappy zasługuje na uznanie – Frank otaczał się prawdziwymi
potworami, a przesłuchania były masakrą. Przechodzili je tylko najlepsi 😉
Moim faworytem jest chyba Scott Thunes. 🙂
Jeden z najlepszych “kostkowych” basistów, których nosiła (i nadal nosi)
Ziemia!