Jo艂!
Brakuje mi na basoofce takiego tematu, w kt贸rym mo偶na by pisa膰 totalnie o
wszystkim.
Ca艂kowity offtop, w kt贸rym b臋dziemy pisali o wszystkim – mi臋dzy innymi:
-lu藕ne przemy艣lenia
-lu藕ne rozmowy
-dawali ciekawe linki nie pasuj膮ce nigdzie indziej
-dzielili si臋 czym艣 co nas fajnego spotka艂o
-narzekali…
-pytali o co艣 co totalnie nie dotyczy basu, lub go dotyczy i nie pasuje do
偶adnego innego w膮tku
-itd. itp. etc.
Inne fora na kt贸rych si臋 udzielam(fotograficzne, komputerowe, GSM,
turystyczne, forum mojego miasta i innych miast, forum moich ulubionych
artyst贸w itd) maj膮 takie tematy i ciesz膮 si臋 one wielk膮 popularno艣ci膮,
ba – sam w nie ch臋tnie zagl膮dam… np. forum Kazika i oko艂okazikowych
projekt贸w –
www.kazik.pl/forum/viewtopic.php?id=777 Gdyby nie ten temat to
o wielu rzeczach wiele os贸b by si臋 nie dowiedzia艂o. Kto艣 spontanicznie nie
raz wklei linka, artyku艂, lub cokolwiek innego co jest warte uwagi – i ju偶
temat si臋 kr臋ci.
Wi臋c w ko艅cu zdoby艂em si臋 i zak艂adam temat o offtopowaniu! 馃檪
Mam nadzieje, 偶e si臋 przyjmie 馃檪
Pozdrawiam!
S艂贸wko od Emsiego:
Starajcie si臋 trzyma膰 poziom. Niech to nie przypomina czatu
na onecie.
Zupe艂ne pierdo艂y b臋d膮 kasowane.
Linki do gier pokroju BiteFight b臋d膮 kasowane.
Dowcipy i linki do 艣miesznych rzeczy to prosz臋 tu ->
https://basoofka.net/forum/305,humor/ No chyba, 偶e wi膮偶e si臋 z tym jaka艣
d艂u偶sza historia.
Wszelakie sprawy basowe jednak lepiej dyskutowa膰 w stosownych tematach na
forum a jak nie ma stosownego to lepiej za艂o偶y膰 nowy temat bo mo偶e on
pos艂u偶y膰 innym userom; przekopywanie si臋 przez temat taki jak ten w
poszukiwaniu informacji to dramat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zapraszam do pos艂uchania i komentowania moich basowych wypocin
———>
www.ibanezbass.mp3.wp.pl –>
https://www.youtube.com/user/ibanezbasSR400
Czy potrzebujesz tematu, w kt贸rym mo偶na pisa膰 o wszystkim na basooferze?
Czy brakuje Ci tematu na basooferze, w kt贸rym mo偶na pisa膰 o wszystkim?
Czy zastanawia艂e艣 si臋 kiedykolwiek nad tematem na basooferze, w kt贸rym mo偶na pisa膰 o totalnym offtopie?
Czy s膮 inne fora, na kt贸rych si臋 udzielasz, maj膮ce takie tematy?
Czy uwa偶asz, 偶e taki temat przyci膮gn膮艂by wiele os贸b na basooferze?
Czy zgodzi艂by艣 si臋, 偶e taki temat m贸g艂by pom贸c innym u偶ytkownikom na basooferze?
Czy my艣lisz, 偶e offtopowy temat by艂by dobrym miejscem na wklejanie dowcip贸w i link贸w do 艣miesznych rzeczy?
Czy uwa偶asz, 偶e trzymanie poziomu na offtopowym temacie by艂oby wa偶ne?
Czy uwa偶asz, 偶e tematy zwi膮zane z basem powinny by膰 omawiane tylko w stosownych tematach na forum basoofera?
Dzi臋ki za opinie, mo偶e i nieodpowiedni temat wybra艂em, ale…wa偶ne 偶e kto艣
tego pos艂ucha艂 i podzieli艂 si臋 opinii膮. Ca艂os膰 na 偶ywca brzmi znacznie
lepiej, ale 2 x sm 57 nie da艂 rady oddzielic basu od centralnej, tote偶
trzebaby艂o wybiera膰 pomi臋dzy. Mam nadziej臋 偶e nied艂ugo nagramy reszt臋
materia艂u i w lepszej jakosci;)
J&D – ten temat w za艂o偶eniu s艂u偶y do wszystkiego, ale co艣 ma艂o
u偶ytkowany jest… 馃槢
A ja powiem tak.
p*rdolony system edukacji w Polsce, zw艂aszcza, je艣li chodzi o
“og贸lnokszta艂tniki”.
Osiem godzin. Super, cz艂owiek przychodzi z mocno zm臋czon膮 mord膮 a tu nadal
trzeba zapieprza膰 na jutrzejszy dzie艅, co by banialuki nie dosta膰 z
“przedmiot贸w niepotrzebnych” i co艣 milszego z “ca艂kiem cool
przedmiot贸w”.
Plus kwestia tych niepotrzebnych. Chodz臋 do klasy o profilu europejsko –
j臋zykowym. Ca艂kiem fajnie, lubi臋 angielski. Francuski (m贸j drugi j臋zyk)
ju偶 nie bardzo, ale to przez j臋dz臋, kt贸ra nas uczy. Ale po choler臋 mi w
klasie czysto humanistycznej chemia taka na przyk艂ad? Podstawy
przedsi臋biorczo艣ci? Fizyka (chocia偶 jako jedyna osoba w klasie widz臋 sens
tego przedmiotu – elektronika i te sprawy, szkoda tylko, 偶e z tego by艂a jedna
lekcja w gimnazjum). Religia? Wierz臋, ale dla mnie to strata czasu. Nie uczy
si臋 ju偶 “Ojczenasz贸w i Zdrowasiek” to po co? Dwie godziny siedzenia w szkole
na darmo. A mo偶na by w tym czasie sobie pogra膰 na basie. Technologia
Informacyjna? No sorry, wiem jak si臋 formatuje tekst w wordzie. Geografia?
Hell no, baba ka偶e nam si臋 uczy膰 map fizycznych na pami臋膰 zamiast k*rwa
zabra膰 nas do lasu i pokaza膰 jak si臋 znajduje po艂udnie czy tam p贸艂noc w
terenie bo wi臋kszo艣膰, wliczaj膮c mnie, nie ma za choler臋 o tym poj臋cia.
P贸jdziesz na grzybki i co? Zmienisz fejsbukowy status na swoim srajfonie na
“zgubi艂em si臋?”
Jeszcze jedna sprawa – za ma艂o kultury. Moja szko艂a nawet sobie daje z tym
rad臋, s膮 r贸偶ne wystawy, koncerciki czasami itp. Ale kurna, wiedza o
kulturze tylko w pierwszej klasie? Mog艂o by tego wi臋cej by膰. Nie
wspominaj膮c, 偶e mog艂y by by膰 jakie艣 zaj臋cia z muzyki w szko艂ach dla
normalnych ludzi a nie “jajog艂owych z muzycznej” kt贸rzy dr膮 ryja jak komu艣
si臋 instrument rozstroi i 1kHz… czy tam mHz. Nie wiem. (znowu kwestia
fizyki). A tak taki technomu艂 ze wschodniego za艣cianka nawet nie wie czym
r贸偶ni si臋 blues od jazzu (“eeee to wszystko szarpidruty j*bane”).
Matura? 艢mieszne, trafi si臋 cz臋艣膰 materia艂u, kt贸ry mniej znasz i liczy
si臋 fart a nie og贸lna wiedza. Na choler臋 dwa razy sprawdza膰 to samo? Masz
pi膮tk臋 na 艣wiadectwie – znaczy, 偶e jeste艣 dobry. Kropka. Ewentualnie
da艂e艣 w 艂ap臋 albo pokl臋cza艂e艣 troch臋.
Plus kwestia klasy maturalnej. Po choler臋 zajmowa膰 znowu maturzystom czas
pierdo艂ami a nie przedmiotami, kt贸re by chcieli zdawa膰? Mi艂o by by艂o
wybra膰 sobie kilka przedmiot贸w, na kt贸re si臋 chodzi i uczy ju偶 pod k膮tem
matury fest a reszt臋 po prostu wykre艣li膰. Mnie niestety czeka za rok
ca艂oroczne zakuwanie mapek fizycznych z gegry i 偶abia mowa z Francuskiego.
Plus j*bane szeregi homologiczne z chemii. A zdawa膰 chc臋 rozszerzonego angola
i wos.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam! 馃榾
Pewnie chodzisz do szko艂y OG脫LNOKSZTA艁C膭CEJ prawda? Inn膮 kwesti膮 jest to,
偶e szko艂a cz臋sto nie przygotowuje do matury. 馃槢
dooobre zakwasie.
Tyle 偶e kultura osobista a kultura w sensie sztuka i eventy to dwie odr臋bne
rzeczy.
U mnie w trzeciej klasie L.O. mieli艣my prawie wy艂膮cznie przedmioty, kt贸re
sami sobie wybrali艣my.
Cyanide, wiem, 偶e pewnie po raz milionowy to us艂yszysz, ale zobaczysz jak
wygl膮da system kszta艂cenia na studiach. Dzi艣 np. mia艂em 膰wiczenia na
zasadzie “no to zr贸bcie baz臋 danych w sql” bez 偶adnego wyja艣nienia, potem
kolejne 膰wiczenia, na kt贸rych przez 1,5 godziny przepisywali艣my w艂asne
notatki na komputer (?), a nast臋pnie wyk艂ad tak ciekawy, 偶e nawet
najwytrwalsi zacz臋li robi膰 sobie origami. A projekty zaliczeniowe i sesja
ju偶 niebawem.
Wieczorem by艂em na dodatkowych warsztatach z programowania dla Androida “dla
tych, kt贸rzy nie mieli jeszcze z tematem styczno艣ci” – po kilku minutach ju偶
nie ogarnia艂em o co chodzi, “bo przecie偶 to 艂atwe”.
Ponarzeka艂em sobie, od razu mi lepiej 馃檪
I to jest w艂a艣nie g艂贸wny problem dzisiejszej edukacji – jakie艣 poronione
profile i kierunki studi贸w rzekomo “przysz艂o艣ciowe”
My艣my w moim liceum chodzili na w贸dk臋 przed takimi zaj臋ciami i jako艣 nam
na zdrowie wysz艂o ^^ albo w og贸le si臋 sz艂o do domu. ja nie wiem, co艣 ta
m艂odzie偶 jaka艣 za porz膮dna w dziejszych czasach
W dobie bezprzewodowego internetu w ka偶dym mie艣cie powy偶ej 50 tysi臋cy
miueszka艅c贸w nie widz臋 problem贸w w edukacji w domu
W艂a艣nie dlatego, 偶eby jakie艣 kole偶anki za kl臋czenie-ziewanie panu
nauczycielowi nie dostawa艂y si臋 za wysoko, po to jest to.
Normalnie na wiersz mnie zebra艂o:
Nie p艂aczcie m艂odzie偶y, ju偶 nied艂ugo doros艂o艣膰
Zobaczycie uczelnie olbrzymie
I profesor贸w zaciek艂o艣膰 i wznios艂o艣膰
P贸jdziecie na zmywak do Anglika i Hiszpana
Wtedy zat臋sknicie jeszcze
Jak krzyczeli艣cie “teraz matma je**na”
M贸wi艂 to wam Magic, dziatwa stara ( i maurda)
a tak serio – cyanide, we藕 d*p臋 w troki i pokochaj matematyk臋, fizyk臋 i
angielski. Ewentualnie informatyk臋. Nie r贸b b艂臋du, nie id藕 na
humanistyczne studia. M贸wi Ci to kto艣, kto na nich jest, ale spoko, ja b臋d臋
s艂awny, tak偶e si臋 nie przejmuj臋 studiami. 馃榾
w ka偶dym razie nie zmienia to faktu, 偶e wola艂bym studiowa膰 informatyk臋,
lub co艣 ciekawego 艣cis艂ego.
informa ca艂kiem by fajna by艂a ale mamy tak wymagaj膮c膮 go艣ci贸w臋, 偶e
ca艂y czas gramy w dsj 馃榾 a kszta艂ci膰 si臋 na w艂asn膮 r臋k臋 – s艂abo.
U nas by艂o identycznie, a teraz studiuj臋 informatyk臋 馃檪
W艂a艣ciwie to nawet nie zdawa艂em matury z infy.
Liczy膰, 偶e kto艣 w艂aduje w Ciebie wiedz臋 i do艣wiadczenie “bo od tego jest
szko艂a” – bardzo s艂abo.
liczy膰, 偶e szko艂a nauczy Ci臋 czego艣 po偶ytecznego – mega s艂abo.
17 letnie buntowniki
trzeba chcie膰 si臋 czego艣 nauczy膰 a nie liczy膰, 偶e to samo przyjdzie 馃槓
owszem, szko艂a uczy wielu po偶ytecznych rzeczy, ale no
wyczerpa艂 temat.
buntowniki? 17 letnie? no sorry, nawet wi臋kszo艣膰 nauczycieli widzi bezsens w
niekt贸rych elementach polskiego systemu szkolnego. no ale nie ma to jak
ambitnie wypowiedzie膰 si臋 w dyskusji i pojecha膰 komu艣 po wieku.
Doro艣niesz – zrozumiesz! 馃榾
Jak stoisz na ziemi to wydaje si臋, 偶e jest p艂aska. Nie mo偶na czego艣
oceni膰 b臋d膮c jeszcze tego cz臋艣ci膮, w dodatku jako klient (ucze艅) a nie
pracownik.
Jasny gwint, a ja s膮dzi艂em, 偶e ta moda min臋艂a w okolicach 2002 roku (wtedy
ko艅czy艂em podstaw贸wk臋) :-D…
Moda mod膮, a wymagania sprz臋towe swoj膮 drog膮… 馃槢
My grali艣my w Mortal Kombat 4.
A znasz zasad臋 ja p艂ac臋 ja wymagam? co prawda chodz臋 do publicznej i nie
p艂ac臋 ale skoro m贸wimy ju偶 o tym w kwestii nazywania mnie klientem…
Zobacz, maj膮c bas mo偶esz go ocenia膰 dopiero po tym jak si臋 go
pozb臋dziesz?
w pe艂ni? tak. cz臋艣ciowo? niekoniecznie, grasz na nim, my艣lisz sobie, o, to
jest do d*py, to jest takie, srakie, owakie; dopiero po zmianie b臋dziesz mia艂
jakie艣 por贸wnanie.
Za艂贸偶my: Tw贸j pierwszy (i jedyny) bas to jaki艣 艣redniak za 1,5k. Nie
s艂ysz膮c 偶adnego innego basu, nie ogrywaj膮c 偶adnego innego basu odpowiedz
na pytanie – czy mo偶esz oceni膰 ten bas obiektywnie (w pe艂ni) podczas gdy go
posiadasz w domu?
Szamaj, szamaj, czekam, bo na razie 偶adnego nie widz臋 馃榾
czyli co, nie mam prawa krytykowa膰 czego艣, co mi si臋 nie podoba?
Ale obrazek nawet 艣mieszny.
I go nie zna艂em. 馃槢
godziny sp臋dzane na TI na kwejku i 9gag.com robi膮 swoje, mo艣ci Zakwasie ;]
A potem marudzi, 偶e nic nie umie… :>
Czemu na basie nie 膰wiczysz tero? :>
K***a ma膰. Mam nadziej臋, 偶e mnie nikt za lekkie skr臋cenie na tematy
polityczne nie zabije, ale jak co艣 takiego widz臋, to mnie (i m贸j portfel,
przede wszystkim) krew zalewa, i u艣wiadomienie wbrew krety艅skiej,
komunistycznej propagandzie cho膰 jednej osoby, jest dla mnie warte nawet
bana.
S艂ysza艂 kolega o podatkach? Nauczycielom, sprz膮taczkom, i idiotom w
ministerstwach, to pensja z nieba spada? Tak si臋 sk艂ada, 偶e za “darmow膮
edukacj臋” p艂acimy wszyscy, i to du偶o wi臋cej, ni偶 p艂aci艂oby si臋 za
prywatn膮 nauk臋.
I zanim powiesz, 偶e nie pracujesz, wi臋c nie p艂acisz – tak, VAT przy fajkach,
alkoholu (do tego akcyza w obu przypadkach), czy durnej bu艂ce, to te偶
podatek.
Za darmo, to co najwy偶ej mo偶na od dres贸w po ryju dosta膰 (a i nawet wtedy
najcz臋艣ciej trzeba ui艣ci膰 op艂at臋 w wysoko艣ci posiadanego telefonu /
zawarto艣ci portfela).
Dzi臋kuj臋, dobranoc.
fa艂szywy emerpeapeabear dobrze m贸wi, pola膰 mu.
to si臋 nie dziw, 偶e nie masz czasu na 膰wiczenie na basie
Oj ludzie. Naprawd臋 rozmowa wygl膮da z boku jak atakowanie m艂odszego tylko
dlatego, 偶e jest m艂odszy. Na system nauczania mo偶na narzeka膰 z wielu
przyczyn i to czy ma si臋 16, 20 czy 35 lat nie robi 偶adnej r贸偶nicy (o ile
argumenty s膮 trafne, oczywi艣cie). Bo faktycznie jak trzeba by艂o wykuwa膰 co
miesi膮c po 400 obiekt贸w geograficznych, podczas gdy nauczycielka nie robi艂a
nic, albo jak siedzia艂o si臋 na informatyce (podkre艣lam: nie technologii
informacyjnej) i robi艂o si臋 kartki na 艣wi臋ta w Paincie, bo nauczycielka
by艂a matematyczk膮 z uprawnieniami do nauczania infy, a nie potrafi艂a
programowa膰, to 偶al d*p臋 cz艂owiekowi 艣ciska艂, 偶e marnuje si臋 tyle czasu
i energii.
Moja informatyczka z czas贸w gimnazjum jako jedyny spos贸b nieczytaj膮cej
dyskietki uzna艂a format A:, usuwaj膮c wszystkie prace jakie si臋 na niej
znajdowa艂y (nie by艂o mo偶liwo艣ci brania dyskietek do domu np. po
sprawdzianie).
My zajmowali艣my si臋 prac膮 w designerze (krzy偶贸wka painta z photoshopem z
przewag膮 painta).
Informatyka w liceum – materia艂 z podstaw贸wki. Kole偶anka dosta艂a matur臋
rozszerzon膮 z informatyki obowi膮zkowo do rozwi膮zania i z艂apa艂a si臋 za
g艂ow臋… 馃榾
Nie chodzi mje o to.
Sam mam 20 lat wiec by艂oby przynajmniej 艣miesznym, gdybym jecha艂 Ci po
wieku. Bardziej sugerowa艂em to, 偶e mimo tego typu spostrze偶e艅 odno艣nie
systemu edukacji(trafnych wzgl臋dnie), z czasem cz艂owiek zdaje sobie spraw臋,
偶e 艣wiata nie zmieni, a psioczenie na lewo i prawo, nawet poparte sensownymi
argumentami NIC nie da. Trzeba zosta膰 prze偶utym i wysranym przez ca艂膮 t膮
machin臋 i tyle. Takie realia.
Z takim podej艣ciem proponuj臋 od razu po艂o偶y膰 si臋 do trumny i czeka膰
kilkadziesi膮t lat na 艣mier膰. No bo co Ci po takim 偶yciu.
Wszelkie nag艂e zwroty w historii zaczyna艂y si臋 od jednostki, wiesz?
Rozumiem Twoje zdanie i paradoksalnie, wbrew temu co napisa艂em wy偶ej, mam
podobne.
Z tym, 偶e jestem realist膮 馃槈
Pozdrawiam.
Fajnie by膰 realist膮 wbrew historii :-P. Naprawd臋, niewiele r贸偶ni nas,
szarych przeci臋tniak贸w, od tych, kt贸rzy po prostu znale藕li si臋 w
odpowiednim miejscu, i czasie. I nawet je艣li nigdy to 偶adnego z nas nie
spotka, to jednak na wszelki wypadek warto wtedy mie膰 w艂asne pogl膮dy i
przekonania, niezale偶nie od tego, jakie s膮.
Pami臋tajmy – zdrowe ryby p艂yn膮 pod pr膮d!
Pozdrawiam :-).
Zmie艅my ten nerwowy temat.
Nienawidze platformy OpenSUSE.
Znalezienie dobrego repozytorium do tego Linuxa to istna droga przez m臋k臋.
Poza oficjalnym z jakimi艣 podstawowymi programami ci臋偶ko jest cokolwiek
dopasowa膰. Przesiadam si臋 na GNU 馃檨
Co za nieprawda :C
Tam narzekacie na nauk臋 w LO. Po艂贸偶 lach臋 na przedmioty, kt贸rych nie
chcesz si臋 uczy膰, bo nie piszesz z nich matury. R贸b 艣ci膮gi, nie przejmuj
si臋 ocenami, troch臋 podli偶 d* nauczycielowi itd. Dla chc膮cego nie ma nic
trudnego, oczywi艣cie wszystko z umiarem, poza tym w szkole 艣redniej zawsze
jest jaka艣 wsp贸艂praca (oczywi艣cie je艣li trafisz na fajn膮 i zgran膮 klase,
a nie jaki艣 napinaczy propaguj膮cych wy艣cig szczur贸w). Jeden robi
matematyk臋, drugi fizyk臋, a trzeci konspekt wypracowania na j臋zyk polski i
wszystko wrzucane jest w eter. Przy dzisiejszych mo偶liwo艣ciach komunikacji,
szerokopasmowych 艂膮czach internetowych to nic trudnego.
Siedz臋 sobie w艂a艣nie na Linuksie Mint. Ca艂kiem fajna przer贸bka Ubuntu:
dostajemy pe艂n膮 zgodno艣膰 z najpopularniejszym Ubu + pakiety deb + kodeki i
inne “niewolne” rzeczy + bardziej intuicyjny design. Polecam 馃檪
Jedyne, co sensownego wy艂uska艂em z tego posta.
Niech mi kto艣 wyt艂umaczy po kiego grzyba bio-chmielom 艂acina?
Dlaczego na chemii nie ma nic o technikach laboratoryjnych? bo m艂odzi zaczn膮
robi膰 narkotyki?
Dlaczego mam 5 godzin polskiego, 3 historii? Na polskim i tak wi臋kszo艣膰 to
dzie艂a 膰pun贸w i wieszczy narodowych pochodzenia litewskiego.
Dlaczego mam zna膰 nazw臋 ka偶dej dziury na 艣wiecie razem ze stolic膮, nawet
je艣li ich PBP jest r贸wny zawarto艣ci mojego portfela po imprezie?
Po co mi niemiecki skoro i tak go nigdy nie u偶yje a baba od niemca to,
parafrazuj膮c kapitana bomb臋, “tempy c*uj”?
Po co mi 3 godziny angielskiego skoro 艣pi臋 na tych lekcjach bo materia艂 jak
z podstaw贸wki?
Po co mi WOK skoro ta lekcja s艂u偶y tylko i wy艂膮cznie graniu w szachy?
Po co mi matematyka skoro wszystko co potrzebne w 偶yciu jest w gimnazjum?
Po co mi fizyka skoro 99% materia艂u ma albo zastosowanie czysto teoretyczne,
albo jest nie wygodne?
Po co mi PO skoro i tak tych lekcjach jedyne co mo偶na robi膰 to gra膰 na wi-fi
w szachy, ew. w warcaby albo karty?
Dlaczego nie mog臋 zda膰 matury bez matmy, angielskiego i polskiego? Dlaczego 3
lata nauki w liceum jest nakierunkowane tylko i wy艂膮cznie ku maturze?
Dlaczego nie mog臋 wybra膰 nauki czystko kierunkowej?
Niekt贸rzy id膮 na medycyn臋, gdzie bez 艂aciny ani rusz, taki oficjalny,
mi臋dzynarodowy j臋zyk medyczny.
Jak si臋 robi narkotyki to CI jeszcze koledzy studenci w akademiku powiedz膮
馃檪
Po to, 偶eby rozumie膰 na czym stoi kraj w kt贸rym mieszkasz.
Ja mia艂em w LO tylko Europ臋 i Ameryki zna膰, tak偶e to z艂y kaprys waszej
nauczycielki.
Gdzie艣 trzeba na zmywaku popracowa膰.
呕eby nie by膰 “tempym c*ujem”.
Pewne rzeczy trzeba praktykowa膰, bo zanikaj膮.
Jako fizyk z wykszta艂cenia powiem kr贸tko: G脫WNO PRAWDA. Czysto teoretyczne,
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, dobre. Spr贸buj zrobi膰 opornik np do
grza艂ki nie znaj膮c prawa Ohma. Powodzenia.
Dinozaur poprzedniego systemu.
Poniewa偶 banda pewnych go艣ci chcia艂a zmieni膰 co艣 po dinozaurach, ale im
nie wysz艂o, a teraz zamiast si臋 przyzna膰 brn膮 w zaparte.
Po to, 偶eby艣 nie by艂 tempakiem i ciemniakiem, kt贸remu mo偶na wcisn膮膰, 偶e
w Smole艅sku by艂y pneumatyczne sosny, a Amerykanie nie walcz膮 o rop臋.
Daruje sobie odpowiedz na odpowiedzi humorystyczne bo nie ma to 偶adnego
sensu!
W艂a艣nie widz臋 coraz cz臋艣ciej odchodzenie od 艂aciny, zreszt膮 id膮c tym
tropem fizycy powinni zna膰 grek臋, w ko艅cu u偶ywane s膮 literki greckie
馃榾
Na czym kraj stoi to si臋 wie po gimnazjum. To samo z fizyk膮. Jakos nigdy nie
czu艂em potrzeby robienia grza艂ek, a nawet jakbym nagle poczu艂 to i tak prawo
ohma, newtona i setka innych by艂a w gimnazjum.
rozchodzi mi si臋 o to 偶e nie widz臋 sensu praktycznego uczenia si臋 czego艣
co wiem na wystarczaj膮cym mi poziomie po 9 latach nauki og贸lnej, gdybym
m贸g艂 si臋 uczy膰 kierunkowo to po pierwsze mia艂bym chocia偶 cie艅 szansy na
“znanie si臋 na czym艣” po liceum, m贸g艂bym pracowa膰 w tych zawodach po
liceum a i dalsza edukacja by艂aby kr贸tsza, czyli ta艅sza.
W tym dziwnym kraju nawet przysz艂y murarz musi zna膰 teorie wzgl臋dno艣ci…
nie chod藕 z jedn膮, tylko z dwoma?
.piotrek – liceum OG脫LNOKSZTA艁C膭CE. po to potrzebujesz pi臋ciu godzin w
tygodniu polskiego, 偶eby zrozumie膰 po trzech latach co to s艂owo znaczy.
..
..
馃榾
murarz nie idzie do liceum…
艢wi臋te s艂owa! Niestety wsp贸艂czesna mentalno艣膰 to “trzeba i艣膰 na
studia, zawod贸wka/technikum to obciach” A potem po europeistykach,
bezpiecze艅stwach wewn臋trznych i wy偶szych szko艂ach promocji zdrowia
(autentyczna uczelnia krakowska!) pracy nie ma… a wystarczy zdoby膰 fach i
pracowa膰 jako fryzjerka/cukiernik/elektryk/mechanik zarabiaj膮c naprawd臋
przyzwoicie.
Je艣li jest po technikum – mia艂 fizyk臋 taka sama jak liceali艣ci.
Ba, znam kolesia kt贸ry jest z wykszta艂cenia informatykiem a buduje dachy 馃榾
@ Magic vs Piotrek
Magic +200
@ Piotrek
Nie ucz si臋 w takim razie niczego, sied藕 w domu i graj w tibi臋.
Rozumiem, 偶e mo偶na si臋 buntowa膰 maj膮c ku temu ZDROWE powody, ale popadanie
w skrajno艣膰 jest dra偶ni膮ce.