Witam
Mam problem z zagraniem 46& two z rep. Tool’a jestem początkującym basistą i
nie wiem czemu nie wychodzi mi to tak jak u niego (wiem, że używa efektu ale
nie w tym problem), u mnie dźwięk pustej struny “D” jest donośniejszy niż na
7 czy 5 progu na “G” nie wiem czy ja coś źle robię, poza tym dźwięk na D
jest urywany czego chyba nie powinno być help!!!
Jak sobie poradzić z niechcianymi trąceniami na basie?
Jakie są sposoby na uniknięcie niechcianych trąceń na basie?
Co zrobić, aby uniknąć trąceń przy zagraniu 46 & two z rep. Toola?
W jaki sposób poprawić swoją technikę gry na basie, by uniknąć niechcianych trąceń?
Jakie ćwiczenia pomogą mi uniknąć niechcianych trąceń przy grze na basie?
Co może spowodować niechciane trącenia na basie i jak je uniknąć?
Jak rozwiązać problem z niechcianymi trąceniami podczas grania na basie?
Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy grze na basie, które prowadzą do niechcianych trąceń?
Jakie techniki gry na basie w przypadku 46 & two z rep. Toola pomogą uniknąć niechcianych trąceń?
Co zrobić, aby dźwięk na D podczas gry na basie nie był urywany?
Primo: Justin gra kostką. Ty możesz grac paluchami i tłumić wyższą
strunę, albo to samo robić kostką. Co do donośności dźwięku, to trza tu
umieć dynamiką troszkę operować (albo masz coś z basem, wysokością
przystawek i siłą sygnału zbieranego przez picki, ale nie sądzę)
No bo 7 próg struny G jest oktawę wyżej niż pusta D…
Ja ten numer gram po prosu techniką gitarową, czyli mam palce ułożone jak
do granie palcami na gitarze, a nie na basie. Wtedy dźwięk jest bardziej
“kostkowy”, i brzmi po prostu fajnie. Grając normalnie na wyprostowanych
palcach siłą rzeczy tłumisz strune D i brzmi to lipnie. A jeżeli chodzi o
głosność to o prostu musisz grać D nieco mocniej;)