witam uzywam paczki behringera bxl900 ( 90 wat ) niestety nie posiada ona
wejscia liniowego na male koncerty sadze ze da rade a co z duzymi koncertami ?
czy podpiecie przez wyjscie sluchawkowe do naglosnienia da rade? nie zawsze
dysponuja w mikrofony do naglasniania i tu jest problem jakieś rady ?
Czy jako basista używasz kolumny basowej Behringera BXL900?
Czy Twoja kolumna basowa Behringera BXL900 ma wejście liniowe?
Jak sobie radzisz z nagłośnieniem kolumny basowej bez wejścia liniowego na małych koncertach?
Czy sądzisz, że kolumna basowa Behringera BXL900 poradzi sobie na dużych koncertach?
Czy podłączenie kolumny basowej przez wyjście słuchawkowe do nagłośnienia będzie wystarczające?
Czy zawsze masz do dyspozycji mikrofony do nagłaśniania, gdy jest tego potrzeba?
Czy masz jakieś rady dotyczące nagłośnienia kolumny basowej bez wejścia liniowego?
Czy wiesz, jakie rozwiązania są najlepsze w przypadku kolumny basowej bez wejścia liniowego?
Czy spotkałeś się z takim problemem i udało Ci się go rozwiązać?
Czy potrzebujesz pomocy w nagłośnieniu kolumny basowej bez wejścia liniowego?
Szperałem trochę po necie i za c*uja nie mogę znaleźć takiej paczki 🙁 Widze
tylko combo bxl900, więc mniemam, że o tym właśnie rozmowa 😛
No i wątpie w to czy chodzi Ci o wejście liniowe, bo to by się mijało z
celem! Co? podłączył być reszte instrumentów pod ten 90 watowy wzmacniacz?
LOL
No więc drugie moje mniemanie jest takie, iż chodzi Ci o wyjęcie liniowe, a
nie wejście 😛
No więc myślę, że jak dasz sygnał z wyjścia słuchawkowego na konsolete,
to będzie ok – już akustyk zrobi z tym co trzeba… Ale ja się nie znam
jakoś super… pozdrawiam.
Chyba kurde WYJŚCIE.
To po pierwsze – po drugie – paczek nigdy nie nagłaśnia się przez wyjścia
liniowe, bo zwykle takich nie mają.
Po trzecie – wyjścia liniowe mają czasami wzmacniacze, ale często ich nie
mają. Wyjście słuchawkowe niby jest jakimś rozwiązaniem, ale nie wiem, czy
nie będzie podawało za słabego sygnału. Akustycy lubią też sygnał
symetryczny, który idzie w konsoletę, więc moja porada: zakup DI-Box, albo
jakiś preamp, który oferuje tą funkcję 🙂 (np. EBS MicroBass II ;D).
Kapralu jak ktoś kupuje Behringera to wątpie aby wydał tyle kasy na preamp
EBSa 😉 ale ja się nieznam.
Elvilu na każdym porządnym koncercie mają zapas mikrofonów. Każda
szanująca się firma zajmująca się nagłośnieniem, na duży koncert
przywożą w pi*** sprzętu,a mikrofonów z reguły nie brakuje 😉
Bynajmniej ja się z tym niespotkałem.
Innolenrch – nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Po pierwsze – rzadko
kiedy ludzie grają koncerty na dużych scenach, gdzie nagłośnienie
obsługuje osobna firma.
Zwykle jest to jakiś nagłośnieniowiec na usługach klubu, który nie
ma mnóstwa mikrofonów, tylko konsoletę.
Po drugie – w klubie rzadko kiedy kto zapewni Ci nawet odsłuch, więc fajnie
jest mieć trochę więcej niż 90 watt Behringera 🙂
Z tym, że dobrze mieć coś większego od 90 watowego Behringera to się
zgadzam, ale Elvil pisał, że na duże koncerty potrzebne Mu puszczenie basa
na przody, a dla mnie duży koncert=plener bo do knajpy 90 wat w najgorszym
wypadku wystarczy (jeśli nie jest to jakiś wielki lokal… Ale ja się nie
znam 😀 ja tam tylko sprzątam 😉
no tak racja mialo być wyjscie oraz combo a nie paczka ( tak to jest jak się
pisze co innego a mysli o czyms innym) sorki za moja pomylke , dziekuje za rady
a z tenszych peampow coś polecicie ?