Jako, że puszkowi katamaraniarze mają swój temat, wypadałoby żeby i
wyklinani dawcy nerek podyskutowali o swoich (lub wymarzonych) maszynach.
Jeździsz? Jeździłeś? Masz zamiar jeździć? Szlifierka? Turystyk? Cruiser?
Cross? Przejechałeś ciekawą trasę? Miałeś wypadek? Wypowiedz się.
Ja jako motocyklowy świeżak (młodociane szaleństwa na Simsonie pominę)
drążę temat i pracowicie ciułam na pierwszą maszynę z prawdziwego
zdarzenia – Hondę Shadow 600.
www.biker2biker.net/97%20honda%20shadow%20vlx%20600.jpg
Trudno powiedzieć co mną powodowało, ale od kilku lat nieprzerwanie marzę o
własnym motocyklu. Jeżdżę jako plecak kiedy tylko trafi mi się okazja, a
to przy odrobinie chęci (i zaznaczeniu że będzie się plecakować, a nie
prowadzić) naprawdę jest nietrudne. Wrocławski światek motocyklowy jest
otwarty nawet na takich upierdliwców jak ja. Tylko w tym środowisku możesz
doświadczyć sytuacji, gdy suport wrogiego klubu zbiera cię i maszynę z
asfaltu, zamiast przejechać obojętnie, lub jeszcze dokopać.
Krótki posłowie dla puszkarzy – patrz dwa razy w lusterko, bo to ty jesteś
sprawcą znacznej większości wypadków z udziałem motocyklistów.
Jeździsz na motocyklu? Jaki to model?
Czy zdarzyło Ci się mieć wypadek na motocyklu?
Planujesz kupić swój pierwszy motocykl? Jaki model Cię interesuje?
Jaką trasą przejechałeś ostatnio swoim motocyklem?
Czy preferujesz jazdę turystyczną czy sportową?
Czy masz doświadczenie w naprawie motocykla?
Co myślisz o kulturze motocyklowej w Polsce?
Czy uważasz, że puszkarze są odpowiedzialni za większość wypadków z udziałem motocyklistów?
Czy jesteś członkiem jakiegoś motocyklowego klubu?
Czym się kierujesz przy wyborze motocykla? Designem, osiągami czy wygodą?
Był temat o simsonach i powinien wystarczyc 😀 A tak po za tym to mam komara i
miałem tez Rometa Charta ale sprzedałem żeby kupić nowy bas ;p TO wszystko
jak narazie. A kiedyś jak będzie siano to będzie motor.
Nie jeździłem, nie mam. Ale nie pogardziłbym. }: >
Simson to motorower a nie motocykl 😀
Shame on you! 😀
Jest tylko jeden motocykl, na którym chciałbym jeździć.
Batcycle!
http://www.z.about.com/d/motorcycles/1/0/6/D/-/-/batpod_rear_large.jpghttp://www.z.about.com/d/motorcycles/1/0/4/D/-/-/batpod_action_large.jpgFajna fantazja, że z takimi oponami tak się pochyla 😀
To jest czad:
Co on pole orze? 😀
Ej, men ale to jeździ. Tak samo jak batmobil z Batman Begins to
jest normalny, funkcjonalny sprzęt, zaprojektowany i zbudowany specjalnie na
potrzeby filmu.
Tak se teraz myślę, że to straszna gejoza ta fotka, którą wrzuciłem 😀
no dokładnie śledz ;p
I wiem ze simson to nie motor.
A tak po za tym to z chęcią bym przyjął JAWE 350 😀 pieknie by było 😀
Nie jeździłem, nie mam. Ale nie pogardziłbym. }: >
fak ju 100%
o to są te fajne co po polach się jeździ. Jaką on ma pojemność?
To NIE są te od jeżdżenia w terenie. To jest Falcon, z silnikiem od
jakiegoś anglika ( pewnie triumpha albo nortona )
Ja jestem wielkim fanem Nortona Commando
oraz Hondy CB 750
http://www.dspace.dial.pipex.com/graham_c/Reference/CB750%20Sand%20Cast%20copy.JPGNie wiem. Zajrzyj na
http://www.falconmotorcycles.com, może się doszukasz.
Posiadalem motorynke romet.
Poki co mam choppera 250 ccm.
W wakacje planuje zakupic honde Transalp (Transplant, trampek).
TYo chujostwo posiadam ijest mi przykro z tego powodu
a to mam
zamiar kupić (www.arelaservices.com/img/moto-rent-honda-transalp.jpg)
I oczywiście, nie chodzi mi o wymysly w stylu Transalpa V650 albo V700.
Bo to coraz mniec enduro a coraz bardziej przecinaki. Stracily swoj urok.
Healfwer kup Afrykę ! Ma silnik jak w mojej NTV, nie do zaje**nia 🙂
Myslisz?…
będę się musial zastanowic.
Tyle, ze Africa Twin sa drozsze od trampkow.
Widzialem jeszcze fajne BMW… 😀 Cholera. Ale w trampku to ja się zakochalem.
:]
ja w tym roku kupie dresiarską CeBRe 600F4i(czyt. Całkowity Brak Rozumu),
wiec radze z daleka od śląska:P
http://www.adrianjasnoch.4.pl
http://www.profesja.eu
http://www.img264.imageshack.us/img264/9956/jamesonuk6.jpghttp://www.img172.imageshack.us/img172/8531/ustk9.jpghttp://www.img165.imageshack.us/img165/2290/graphicdesigner2lz3.jpgJa tam jeszcze myslalem nad suzuki gs 500 f (ew e:P)
Albo stara dobra ninja. 600 ccm.
Roznica jest okrutna. Ninja tnie do 15k obrotow suzuki chyba 12-13.
ninja ma budzik do 280, siuziuki do 200.
Tak wielkie roznice a tak niewielka roznica pojemnosci…
Mazdahu, co do Africa Twinow to jedna rzecz mnie w*rwia.
Twiny z lat 95-96 kosztuja +- 10,000
twiny z 2000-2000+ kosztuja 16,ooo
Chyba lepiej poczekam jeszcze rok i kupie nowsze niż mam kupowac 10 latka.
Tak myślę, niesamowity sprzęt. A te silniki bez problemu robią ponad 100
tys km ( mam dwa przykłady w garażu )
Da się też nią wbić w teren, choć trzeba odpowiednich opon i sporo krzepy
( jest cięższa od trampka ). Kumpel po przerobieniu swojej Afryki ( między
innymi prawie 40-litrowy bak ) pojechał pociągiem na Kamczatkę z motocyklem
i ….wrócił 😀 15 000 km traska
Nie patrz na rocznik, w motocyklach się nie liczy tak bardzo jak w autach.
Co do różnic GS 500 – Ninja ZX 6 … no wiesz, jeden to delikatny motocykl
miejski, drugi to rasowy przecinak – muszą być różnice 😀
Wiesz mazdah, jeśli motocykl jest garazowany i dbany to jest inaczej… Ale
wiem, jak niektore spedzaja noce pod chmurka. I wcale mi się to nie podoba.
Albo uzbieram 24 tysie i kupie nowego trampka V700.
Jeest lzejszy od Afryki, ma spory silnik…
Tak czy siak, w tym roku stac mnie nie będzie. miałem 10 tysiecy a to jednak za
malo żeby coś kupić.
Poczekam do przyszlego roku.
Poki co pomecze się moim koreancem.
Rób jak uwazasz,ja tam lubię motocykle w stylu mad max, więc wcale się nie
przejmuję, ze moja bejbe stała pod chmurką przez czas jakiś, do tego jest
niemłoda ( grudzień92 ) Jeździ jak złoto, w tym sezonie zrobiłem jak na
razie 1300km bez najmniejszych problemów 🙂
–
Pobłażliwość wobec userów jest niedopuszczalna, gotowi sobie pomyśleć,
że MY tu jesteśmy DLA NICH.
http://www.theremovalmachine.go.pl
Kapral. Dałeś zdjęcie klasycznego bobbera z silnikiem Triumpha (bodajrze
Trophy, ale nie chce mi się jakoś ryć i szukać.
Sorry, ze odgrzewam trochę temat, ale miałem dłuższą przerwę.
i na dodatek jak widzę anglika to mnie…..
To Amerykaniec :D. Ręcznie robiony. Zresztą zerknij na stronkę 🙂
a ja pośiadam Zaka 1967 chcę go trochę przerobić silik od simsona ,lag na
choppera może się uda BORN TO RIDE
Skoro temat odkopany to pora tu umieścić moje marzenie nr 2 – Hondę Gold
Wing.
Przepiękna.
No przestań ;p jak to wygląda.
Jak wysokiej klasy motocykl na długie, turystyczne wypady.
Kapral, niech Ci będzie.
Ale serca mają angielskie.
A jak serce ma angielskie, to anglik i już.
Obojętnie gdzie sklecili maszynę.
Dzieki za stronę. Przyda mi się może do następnego projektu.
a ja już niebawem Yamaha DragStar 🙂 jak się uda to na zlota nia przybede 🙂
pozdrawiam
uzeb – 650 czy 1100?
no qrwa pewnie ze 1100 🙂
dużo bym dała aby w końcu starzy zgodzili się na kupno skutera, ale jak
mówią niebezpiecznie jest dawać taki sprzęt osobie takiej jak;-)
Skuter ssie ;p Ciesz się ze Ci nie pozwalają.
Ej Aniele o czarnych skrzydłach to tak żle z Tobą może lepiej że Ci nie
pozwalają bo ja na skuterze miałam pierwszy wypadek a na motorze jeszcze
nie…………….
ty kochasz nuty i gre na gitarze ja nie należe do Twoich marzeń…
a może intrudera z silnikiem 1,8 litra?:D
http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=salon&kat=cruiser08&moto=08cruiser_vzr18002
to jest to…
No ładne to by było gdyby przednią lampę zmienić. Jest arcyszpetna i w
ogóle tam nie pasuje.
http://www.exilecycles.com/UserFiles/Image/bikes/bullfighter/bullfighter4.jpghttp://www.exilecycles.com/UserFiles/Image/bikes/fat_tracker/fatTracker2.jpghttp://www.exilecycles.com/UserFiles/Image/bikes/bulldozer/bulldozer3.jpghttp://www.exilecycles.com/UserFiles/Image/bikes/bulldozer/bulldozer2.jpghttp://www.exilecycles.com/UserFiles/Image/bikes/black_bull/blackBull4.jpghttp://www.exilecycles.com/UserFiles/Image/bikes/bar_hopper/barhopper3.jpgI ogólnie wszystko od Exile:
http://www.exilecycles.com
Nie wytrzymałem. Musiałem się pochwalić.
Fajowski.
To Twój? W takim razie oczekuję zdjęcia motocykla i basu razem 😀
Ja bym mu kierownice wymienił bo troszke za długa i za prosta ale ogólnie
świetna machina Glatzman 😀
Mój. Wyrób własny.
Czemu za długa? Ma 70cm czerokości. A prosta jest dlatego, że….
konstruktor (czyli ja) miał taka wizję.
znaczy o wysokość mi chodzi 🙂 Wiem, że chodzi również o wygodę ale ja
bym ją obniżył z 10cm i dogiął lekko w stronę kierowcy jak na obrazkach z
mojego posta 😛
Za wysoka nie jest. W trakcie jazdy mam ręce w poziomie. I w brew pozorom jest
wygięta (lekko bo lekko ale jest) tak by dłonie mialy naturalne
połozenie.
No i jest taka sprawa jeszcze, ze ja Go robiłem pod siebie. Mój były (dureń
dał się zabrać do wojska na OSTATNI pobór) wokalista jest niezbyt wysoki i
też marudził: podnózki za daleko. kierownica za daleko itp. Ale dla, mnie
jest idealnie. Nie męczę się w trakcie jazdy.
P.S. Ten matowy jest za…..sty!
każdy lubi co innego. mi się akurat podoba.
prawda jesrt jak d*pa, Emsi i każdy ma swoja.
prawidlowa odpowiedz brzmi :
Moim SKROMNYM zdaniem ta lampa nie pasuje do tego motocykla. i dla Ciebie jest
druga wersja. a mi się te n podoba i tyle.
Co to motocykli i całej tej sprawy. Był ktoś w tym roku na zlocie w
Łagowie? 😛
Ja w najbliższe 12 miesięcy mam zamiar zarobić na suzuki intrudera ;p
ja właśnie z simsona się przesiadlem na Kawasaki VN800 i jest radosc
No trudno.
Nie przejmuj się.
Kiedyś kupisz motocykl.
Mój Świętej Pamięci dziadek dosiadał mniej więcej takiego potwora.
Brytyjski Ariel, wg tego co mówił maszyna była z roku 1930, półlitrowy
singiel… Sprzedał go ok 1960.
Gdyby nie braki w funkcjonalności motorów to bym już dawno na nich jeździł
🙂
A może zna ktoś jakiś sposób aby przewieźć motorem bas?