Który styl najlepiej wychodzi z tą wokalistką?

YouTube Który styl najlepiej wychodzi z tą wokalistką?Gram od kilku miesięcy z Hanią Bratkowską która pisze piosenki które
można grać w różnych stylach. Pytanie więc do basoofkowiczów – która
wersja jest waszym zdaniem najlepsza. Wiem którą wolę, wiem którą ona
woli, ale inne perspektywy zawsze dobrze poznać.

Parę koncertów:

https://www.youtube.com/watch?v=chykGheE4y0

https://www.youtube.com/watch?v=chykGheE4y0

https://www.youtube.com/watch?v=JFtUr3VTMbg

https://www.youtube.com/watch?v=JFtUr3VTMbg

Parę remiksów:

https://www.youtube.com/watch?v=6FHzA_6lYgs

https://www.youtube.com/watch?v=M6fDTp0CZ-c

https://www.youtube.com/watch?v=M6fDTp0CZ-c

I bonus – Hani stary skład:

https://www.youtube.com/watch?v=8PCDyczbB5c

https://www.youtube.com/watch?v=8PCDyczbB5c

Który wariant wolicie?

Jaki styl według mnie najlepiej pasuje do Hani Bratkowskiej?
Który styl najlepiej pasuje do grania piosenek napisanych przez Hanę Bratkowską?
Który styl gry będzie najlepszy do piosenek Hani Bratkowskiej?
Jakim sposobem najlepiej grać piosenki napisane przez Hannę Bratkowską?
Która wersja grania będzie według mnie najbardziej odpowiednia dla piosenek Hani Bratkowskiej?
Jaka wersja gry pasuje najlepiej do stylu piosenek Hani Bratkowskiej?
Jakie style gry pasują najlepiej do muzyki pisanej przez Hannę Bratkowską?
Na jaki styl można postawić grając razem z Hanią Bratkowską?
Co według mnie jest najlepsze dla grania razem z Hanią Bratkowską?
Który styl gry uważam za najlepszy dla tworzonej przez Hannę Bratkowską muzyki?

2 komentarzy

  1. tapchan

    Od najfajniejszego do najmniej fajnego, moim zdaniem oczywiście:

    1. „Mimo wszystko” – pomysł najlepiej klejący się z barwą i manierą wokalną, fajny chillout, broni się. Leży to blisko bluesa, a to nigdy nie jest złym pomysłem 😉
    2. „Gdy przyjedziesz” – bardzo lubię taką przestrzenną muzykę, mimo że pomysł nie nowy, to fajnie to brzmi. Ale… wokal zupełnie nie pasuje do takiego klimatu. Zbyt „skoczny”, za mało płynie i nie jest to spójne. Ale gdyby to nie był remix tylko od początku miało to tak brzmieć, to może fajniej by to wyszło, bo wtedy prawdopodobnie wokal inaczej by się nagrało.
    3. „Tak mi żal” – granie ogniskowe z sekcją rytmiczną. Od strony muzycznej nie dzieje się nic ciekawego, harmonia i rytm bardzo banalne. Maniera wokalna w połowie numeru zaczęła mnie drażnić. Barwa wokalu broni się tutaj lepiej niż w „Gdy przyjedziesz”, ale to jedyny pozytyw jaki tutaj słyszę. Jest skocznie, ale w taki „tani” sposób.
    4. „Bo ty jesteś” – lubię elektronikę, ale nie taką. Brzmi jak hit techno z połowy lat dziewięćdziesiątych. Wokal całkowicie odklejony od reszty, brzmi to fatalnie.
  2. Smolken

    Dzięki za dogłębną analizę, heh. I się boję że masz rację – wokal
    najlepiej pasuje do styli których najbardziej nie chcę grać, a najmniej do
    tego co lubię. Serio, „hit techno z połowy lat dziewiećdziesiątych” to dla
    mnie ogromny komplement bo ja ten remiks robiłem, chociaż wolałbym brzmieć
    jak hit electro house z roku 2014. No ale tego jeszcze nie potrafię.

    Ale po to te nagrania i remiksy robiliśmy (i dalej robimy) żeby takie rzeczy
    posprawdzać – teoretycznie możemy grać różne rzeczy, od lounge jazzu po
    black metal, a to utrudnia wybór.

Inni czytali również