Jaka paczka do Ampega SVT4 PRO

Witam,

Mam prośbę bo nie raz znalazłem cenne uwagi w niniejszym forum. Zakupilem
Ampega SVT4 PRO i jestem u progu zakupu lodowki ampega, zastanawiam się tylko
dlaczego cena takowej jest połowe mniejsza niż swr, mesy, czy nawet ashdawna
neo ? Może ktoś wie czy pomimo legendy ampega kolumnę lepiej zakupić inną.
Dodatkowo we wszystkich sklepach ceny sprzętu ampega spadły wczoraj znaczaco (
np. lodowka kosztowala 4400 teraz jest po 3800 )

Pozdrawiam

Jaką paczkę do Ampega SVT4 PRO powinienem wybrać?
Czy ktoś może mi doradzić jaka paczka będzie najlepsza do mojego Ampega SVT4 PRO?
Jaką lodówkę Ampega powinienem zakupić, aby uzyskać najlepszy dźwięk?
Czy może ktoś mi powiedzieć, dlaczego cena lodówki Ampega jest połowę mniejsza niż SWR, Mesa czy Ashdown Neo?
Czy powinienem zakupić kolumnę Ampega, mimo że istnieją inne lepsze opcje na rynku?
Jaki jest najlepszy wybór kolumny do mojego Ampega SVT4 PRO?
Czy ktoś może polecić mi alternatywną kolumnę do Ampega?
Czy cena sprzętu Ampega naprawdę spadła wczoraj?
Czy zakup lodówki Ampega jest konieczny do uzyskania dobrego dźwięku?
Czy warto zainwestować w Ampega SVT4 PRO, jeśli istnieją tańsze opcje na rynku?

Podziel się swoją opinią
pablokuz
pablokuz
Artykuły: 0

14 komentarzy

  1. Ampeg teraz jest robiony w chinach także rozglądaj się za używaną made in
    USA bo to naprawdę nie to samo

    Mesa/Boogie Diesel (urywa d*pę jaja i wszystko wiem bo mam sam jedną sztukę)
    nie dostaniesz też nowej ale na necie pojawia się czasami częściej na
    eBay

    EBS Proline – drogi aczkolwiek robi swoje

    Ashdown jest cienki w porównaniu z powyższymi

  2. Dzięki za dotychczasowe info.

    Do agresywnego ciezkiego ( stroj 2 tony niżej ) metalu/core.

    To mowisz że nowym Ampegiem nie zawracac sobie glowy.

  3. Stary bierz Mese/Boogie do takiego grania. Sprawdzone przeze mnie… Jak
    jeszcze z serii Diesel znajdziesz to będziesz zadowolony. Ampeg też się nada
    ale tego made in USA

  4. Nie dziwi mnie, że chińszczyzna budzi ogólnie negatywne skojarzenia, ale tak
    się zastanawiam a propos tych chińskich paczek ampega – czy one serio są
    gorsze? kto grał na tym i na tamtym? W czym są inaczej wykonane? Co jest
    konkretnie nie tak? Ktoś robił jakieś ślepe testy?

    Nie sądzę by taki Ampeg lekką rączką zlał brzmienie…?

    Może lepiej nie dawać się ponieść obiegowym opiniom, bo zaraz się okaże
    że w dzisiejszych czasach nie można kupić nowego sprzętu z czystym
    sumieniem bo są na częściach z chin, „a kiedyś, panie dzieju… to były
    graty!…”

  5. Jak świat światem, nie znam historii, w której przeniesienie produkcji
    czegokolwiek do Chin, Indonezji, Tajlandii etc., dobrze wpłynęłoby na
    jakość. Myślę, że tu bardziej o takie przekonanie chodzi, bo pewnie mało
    kto na forum miał okazję ogrywać sprzęt Ampega z Chin.

  6. Trzeba po prostu poczekać, aż się te Ampegi pojawią. Jeśli nie ma
    rzeczywiście różńicy między hamerykańskimi, a tymi z Państwa Środka, to
    z czasem się ludzie przyzwyczają.

  7. Ja tez mam Ampega SVT-4 Pro i zakupilem do niego mese powerhouse 6×10 na jedna
    strone bo 900 wat,zamierzam dokupic 4×12 albo chociaz 2×12,ale zastanawiam się
    czy to w ogóle jest potrzebne, gram progresive rock/metal i na tej jednej pace
    zabijam wszystko,z niczym nie porownywalna moc,gitarzysta ma glowe mesy triple
    ractifire i pake labogi 4×12, a ja wcale nie czuje się z tylu.

  8. Dobrze że nie tylko ja mam wątpliwości …. lżej przynajmniej człowiekowi
    🙂

    Dzieki wszystkim za włączenie paru uwag. Ja też zastanawiam się czy z
    całą tą elektroniką nie będzie tak jak np. z .. butami ! kto teraz kupując
    Nike czy inne onuce transportowe obrusza się że są z Chin czy innej ryżowej
    krainy. Może to rzeczywiście kwestia jedynie tańszych małych raczek które
    każde cudo wytworzą … koszty produkcji mniejsze …. a z drugiej strony
    gdyby nie ograniczenie kasy wolę kupować Hamerykańskie lub Europejskie
    ..Przyzwyczajenie ?

    Za wielką wodą też zapewne na produkty z Polski patrza z politowaniem (
    oprócz wódki ) bo takie tanie … a czasem okazuje się że robimy coś
    niegorszego lub stajemy się specjalistami.

    Zastanawiam się jeszcze po przeczytaniu dobrych opinii o mesie czy i „głowy”
    nie trzeba było kupić innej niż ampeg.

    Pozdrawiam wszystkich.

  9. Gadałem ze „specem od Ampegów” (miły człowiek handlujący sprzętem z USA),
    który na przestrzeni wieloletnich testów ograł dziesiątki egzemplarzy
    wzmacniaczy rzeczonej marki i twierdzi, że najlepszy sprzęt to stary sprzęt
    – te nowsze graty (nie biorąc pod uwagę sprzętu z Wietnamu) mają tendencje
    do szybszego „zużywania się”. Z Baybusem mieliśmy przyjemność grać na
    lodówce bodajże z początku lat 90, która służyła jakiejś firmie
    nagłaśniającej jako odsłuch na wielkich scenach (przejechała wzdłuż i
    wszerz USA). Ta lodówka brzmiała rewelacyjnie, zero oznak zużycia (w
    brzmieniu, które jest – wiadomo – nieco „wintydżowsze” niż dzisiaj).
    Produkty coraz bardziej zbliżone wiekiem do dnia dzisiejszego ponoć lubią
    przegrywać w starciu z tymi starszymi egzemplarzami.

    To (tak w ramach zdrowego offtopu) jest opinia człowieka doświadczonego, ja
    tylko przytaczam jego myśl. Sam grałem tylko na dwóch lodówach Ampega.

  10. Ja też mam zamiar kupić tenże head i zastanawiam się nad paczką do niego –
    koniecznie 4×10(myślałem nad pakami Ampeg svt410hlf, ebs proline410, eden
    xst410).

  11. grałem na SVT 2 pro z svt410hlf i był to jeden z lepszych sprzętów, wbrew
    pozorom oferujący sporą różnorodność brzmienia, świetnie sprawdził się
    na otwartej miejskiej przestrzeni, mimo że byłem dość głośno nie
    przeszkadzało to np gitarzyście (dla którego zawsze jestem za głośno 🙂

Możliwość komentowania została wyłączona.