czesc,
wraz z przyjaciolmi zebralismy się i nakrecilismy reklame sklepu muzycznego, ..
może gdyby było więcej czasu i gdybysmy byli bardziej kreatywni może by coś
fajniejszego wyszlo, ale wyszlo jak wyszlo i ciekaw jestem Waszej opinii ..
🙂
filmik (www. https://www.youtube.com/watch?v=CSVzpJuE4Js )
pozdrawiam
rafal
Jak mi się podoba reklama naszego sklepu muzycznego?
Co myślę o naszej najnowszej reklamie sklepu muzycznego?
Opinia o filmiku, który nakręciliśmy z moimi przyjaciółmi.
Jakie są moje wrażenia po obejrzeniu naszej reklamy sklepu muzycznego?
Co myślę o kreatywności naszej reklamy sklepu muzycznego?
Czy sądzę, że reklama naszego sklepu muzycznego mogłaby być lepsza?
Opinia o sklepie muzycznym, który reklamujemy w naszym filmiku.
Jak oceniam naszą ostatnią reklamę sklepu muzycznego?
Jakie są moje odczucia po obejrzeniu naszej reklamy sklepu muzycznego?
Uważam, że reklama naszego sklepu muzycznego jest skuteczna.
Zły link– nie dziabie!
Cort B4 + combo Hartke Kickback 12
https://www.youtube.com/watch?v=CSVzpJuE4Js
Spoko. Tylko mogło by być conajmniej o połowę krócej. Reklama musi być
szybka dynamiczna i konkretna. Ma trafiać w głowę i kopać d*pę. Owszem –
jest dynamiczny montaż – fakt, ale zbyt dużo niepotrzebnych ujęć. Nikomu
się nie będzie chciało patrzeć. Tu nie może być miejsca na nudę i
monotonię. Spokojnie można by to wszystko zmieścić w niespełna 30
sekundach.
Ogólnie – jestem za 🙂
pozdrawiam.
jestem na tak
Wszystko spoko tylko jakoś ta pointa nie bardzo.
konkretnie i profesjonalnie zrealizowane ,na plus aktorstwo sprzedawcy ,panów
grajków już mniej ,ale to moje odczucie ,zgodzę się też z qbanezem
przedewszystkim krócej ,40 sekund to max w których trzeba streścić wszystko
co chcecie z punktu widzenia marketingu i zainteresowania klienta przekazać
,plus obowiązkowo konkretna puenta ,tyle
pozdrawiam
pomysł fajny, podsumowanie prawie daje radę, jednak jw- za długie
ja bym od razu zaczal muzyka (cicho w tle, może delikatnie jak zza sciany), bez
rezygnowania z ujec typu pokazanie sprzedajacego, pokazanie muzykow. wchodza,
zapinaja gitary, i nagle muzyka glosniej, oni graja. i faktycznie 30-35 sekund
to max.
aha: i twarze muzykow – nie sa tu w ogole istotne, skupilbym się na ujeciach
gitar (tzn na twarzach można zaoszczedzic sekundy :)). Twarz sprzedawcy chyba
tez nie jest wizerunkiem sklepu?
wstęp za długi, zagrywka ok ale też mogłaby być krótsza, w momencie kiedy
wchodzi podsumowanie, mam mieszane uczucia, niby ok ale czegoś brak,
przydałoby się do tego jeszcze wymiana kasy na sprzęt i wyjście ze
sprzętem, wtedy puenta by była bardziej na miejscu
ale i tak mi się podobało, w regionalnej mogłoby polecieć ale lepiej
będzie dopracować montaż i dodać jedną scenę z transakcją, fajnie w
sumie
pozdrawiam
copywriting nie wyszedł, za długie, w realizacji gitry proponuję stopniowe
dodawanie delaya 😉
pomysł dobry, ino zgadzam się z przedmówcami, za długi…
a na koniec, owszem zblizenie na cenę wiosła, kasa na stół a sprzedawca
oddaje stówkę albo gratis strunki daje jako bonusik, to by była reklama
dopiero 😉
Kuban
i jak w reklamach biedronki:
W tym miesiącu w Skład Muzyczny.pl:
Skaj łej – prosto od farmera, 399, 99zł!
jeszcze jedno ,wiem że to namawianie do złego 🙂 ale aż się prosi żeby
zastosować sztuczki do jakich przyzwycaił nas pewien kabaret biorący udział
w kampani tel.komórkowych mamy sklep muzyczny a nie salon sukien ślubnych i
można by było jakąś wstawkę humorystyczną zastosować ,nie wiem na myśl
mjej fantazji przyszedł scenariusz że zamiast tych kolesi do sklepu wchodzi 2
dresów i przechodzą metamorfozę łapiąc za instrumenty ,kupują i
wychodząc prowadzą wymianę zdań w stylu np. “rysiek rzucam to pakowanie na
siłce i zostanę rocknrollowcem” 😀
bardzo mroczne klimaty – myślałem że to napad. No dobre to jest i wcale nie
za długie.+ sy kombinujcie tak dalej