Witam
probowalem szukac coś w ten desen jednak nie znalazłem
Mam problem z pewnym riffem
www.bassmasta.net/1/36_crazyfists/166618.html
|->>——<>——-<<———| a dokladnie
w miejscach miedzy >> << ;p
|->>—6–<>—-2–<<-4—1—|
|->>–6-6-<>—2-2-<<–2—1–|
|->>-6—-<>–2—-<<———|
chodzi o to ze wg mnie nie ma sensu naciskac kazdego dźwięku z osobna i gram to
kladac palec w poprzek 3 strun lub palcuje najwyzsza a pozniej przesuwam nizej
i trzymam 2 struny wydajem mi się to najrozsadniejszym rozwiazaniem (trochę się
trzeba nakombinowac żeby dobrze wytlumic dziweki) jednak może ktoś bdzie miał
jakaś praktyczna rade odnosnie tego rifu (spotkalem się z czyms takim nie 1 szy
raz wiec pomyslalem ze się przyda na przyszlosc i warto zapytac, sry za
“polszczyzne” jeśli kogos to razi)
Jak powinienem palcować ten riff na basie?
Jak mogę opanować grę tego riffu?
Jakie są najlepsze sposoby na granie tego riffu na basie?
Jakiego rodzaju technikę powinienem zastosować, aby zagrać ten riff?
Jak ćwiczyć, aby być w stanie zagrać ten riff bez problemów?
Jakie akordy są wykorzystywane w tym riffie i jakie palce powinienem użyć?
Czy jest jakaś wskazówka, jak szybko nauczyć się tego riffu na basie?
Jak znaleźć właściwe tempo gry dla tego riffu na basie?
Jaki sprzęt muzyczny powinienem użyć, aby zagrać ten riff?
Czy możesz zarekomendować jakieś ćwiczenia, aby poprawić swoje wykonanie tego riffu na basie?
takie rzeczy najlepiej grać osobnymi palcami, ten riff nie jest taki trudny na
jaki się wydaje 🙂
czyli
przekładam
to d# na pierwszy palec, bo wygodniej chwycić póżniej to B
Ja bym kładł poprzeczkę pierwszym palcem – te dźwięki trwają dłużej,
zwłaszcza B/A# i łatwiej je będzie wytrzymać.
czyli
Ale ja po*ebany jestem 😉
czyli masz odpowiedź gelek. ilu basistów tyle sposobów 🙂 sprawdź którym
Ci wygodniej i jedziesz. Albo wymyśl swój. 🙂