Witam
Potrzebuje info tzn. jak i czym połączyć:
Combo Eden Nemesis RS410 —> ? ? ? ? —> mikser
Behringer Xenyx 2222FX
combo –
www.eden-electronics.com/products/rsseries/zoom_back.htm
mikser –
www.muzyczny.pl/pokaz.pl?id=116168&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-02&utm_content=116168
1) Jakim kablem ( długość, grubość, głośnikowy/instrumentalny/inny) i
dlaczego?
Najlepiej podajcie gotowe linki
2) Czy pod wyjście recording w combie?
3) Do którego wejścia w mikserze (XLR czy liniowe jack) i dlaczego?
z góry dzięki
pozdrawiam
Jarek
Jakim kablem najlepiej połączyć Combo Eden Nemesis RS410 z mikserem Behringer Xenyx 2222FX i dlaczego?
Jaki rodzaj kabla (głośnikowy, instrumentalny, inny) jest potrzebny do połączenia Combo z mikserem?
Dlaczego potrzebuję kabla o określonej długości i grubości do połączenia Combo z mikserem?
Czy możesz podać gotowe linki do kabli, które będą odpowiednie do połączenia Combo z mikserem?
Czy podłączanie Combo Eden Nemesis RS410 do wyjścia recording w mikserze jest bezpieczne?
Jakie będą konsekwencje podłączenia Combo bezpośrednio do miksera, bez użycia kabla?
Czy do połączenia Combo z mikserem lepiej użyć kabla głośnikowego czy instrumentalnego?
Które wejście w mikserze (XLR czy liniowe jack) jest bardziej odpowiednie do połączenia z Combo?
Dlaczego korzystanie z kabla instrumentowego do połączenia Combo z mikserem może spowodować stratę jakości dźwięku?
Jakie są inne możliwości połączenia Combo Eden Nemesis RS410 z mikserem Behringer Xenyx 2222FX, jeśli nie chcę użyć kabla?
Proponuję zajrzeć do instrukcji obsługi wzmacniacza.
Bardzo „kiepska” jest instrukcja i nie odpowiada na żadne z moich pytań.
yo
Po pierwsze a po co chcesz łączyć combo z mikserem ? Retransmisja na przody
czy nagrywka ?
Jeśli retransmisja to raczej wszystko jedno tylko przy podłączaniu uważaj
na gain w mikserze przy wejściach XLR (mikrofonowych), jeśli nagrywka to nie
Behringer 🙂 Ale jak chcesz możesz się pokusić i super preampy prod.
niemieckiej republiki ludowej zapiąć -(wejście mikrofonowe (XLR)) – ja bym
jednak uważał i podpioł pod zwykłe liniowe ( to te co masz w stereo w stole
– jak chcesz w mono to wtykasz się w kanał lewy) . Wyjście z combo to
recording out lub tak jak narysowali tuner out – wtedy masz brzmienie bez
ingerencji preampu ze wzmacniacza (czyste brzmienie Twojego basu)
łącz to kablem XLR „symetrycznym” oczywiście czyli trzy kabelki – (2 kabelki
i masa) 😉
Do tego uważaj na poziom wyjściowy sygnału z pieca – masz tam gałkę – a
jakby buczało to spróbuj wcisnąć Lift Ground – (odcięcie masy)
pozdrawiam
Będzie to zwykłe podpięcie na przody.
Nie jestem pewien czy podpięcie (w stereo) na kanał lewy da sygnał na dwa
kanały(L+P)….
powinieneś mieć na kanale stereo w mikserze opcje że jak podpinasz się w
lewe gniazdo to instrument gra w mono na przodach L+P 😉
przypatrz się kanałowi 3/4 – LINE L/MONO
http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/images/Yamaha_mg102c.jpg
We wszystkich mikserach świata jest/powinno być tak samo 😉
powinienes mieć we wzmaku line out 🙂 ale i CIebie widze recording output to
chyba jest wyjscie ;p polacz kablem canon (mikrofonowym) 🙂
______________________________________________________________________________
Basista Mental Slavery
powinienes mieć we wzmaku line out 🙂 ale i CIebie widze recording output to
chyba jest wyjscie ;p polacz kablem canon (mikrofonowym) 🙂
______________________________________________________________________________
Basista Mental Slavery