Chciałbym zrobić te piosenkę z móją bandą ale potrzebuje do niej akordy.
Mam już wstepne ale zależy mi na tym aby były jak najdokładniejsze. No.
czasami jest „coś przez coś” w sensie dźwięk w basie jakieś 2 4 7 i tak dalej.
Jak ktoś ma czas i ochotę to bardzo proszę i dziekuje. Piosenka ma niezwykły
klimacik, jestem ciekawy jak go uzyskać.
Podaje te akordy. Co da się z nimi zrobić? O wstępie do tej piosenki już nie
wspomnę jest kosmiczny, iscie gospelowy, szalenie trudny.
Gis Cis Dis
Gis Cis Dis
f Cis Dis
Cis Dis
Gis
Czy możecie mi pomóc z tą piosenką na bas?
Czy ktoś jest w stanie udzielić mi pomocy z akordami do tej piosenki?
Czy ktoś z was zna te nuty na bas i mógłby mi pomóc?
Czy potrzebujecie więcej informacji na temat tej piosenki, aby pomóc mi zagrać ją na basie?
Czy ktoś jest chętny, aby pomóc mi zagrać tę piosenkę razem z moją grupą muzyczną?
Czy ktoś może mi powiedzieć, jak uzyskać ten niezwykły klimat w tej piosence?
Czy jest dostępne jakieś video lub nagranie, które pokaże mi, jak grać te akordy na basie?
Czy zna ktoś alternatywne sposoby grania tych akordów na basie?
Czy myślicie, że ta piosenka jest łatwa do nauczenia się na basie?
Czy może mi ktoś przesłać jakieś notatki lub tabulatury do tej piosenki na basie?
https://www.youtube.com/watch?v=4esUZV4LG04
Miałem jeszcze w historii to pomyślałem że wrzucę. Dobry ze mnie człowiek
nie to co mazdah. 😉 Kasuje posty jak szalony 😀
Dzięki Zakwas, dobry z Ciebie człowiek. A ze mnie mało wyrozumiały
moderator – jak widzę dwa takie same wątki, tego samego autora, to jeden
kasuję od razu. Nie obchodzi mnie, czy w jednym czegoś nie brakuje, lub ten
drugi nie jest w tym samym czasie kasowany przez kogoś innego 😉
Ejj czlowieku o co w ogole Ci chodzi? Ktos ma piosenke za Ciebie zrobić czy
powiedzieć Ci jak grać bo nie wiesZ?
mowisz ze chcesz zrobić, potem mowisz ze masz, potem mowisz ze wasza piosenka
ma niezwykly klimat, ale nie wiesz jak go zrobić? to skad ten klimat? nic już
nie rozumiem X_x
„czasami jest „coś przez coś” w sensie dźwięk w basie jakieś 2 4 7 i tak
dalej”
Właśnie, kuźwa, o co kaman?
może dźwięki przejściowe or smth?
Przepraszam za niedokładnosci, już wyjaśniam. Tą piosęnkę, do której
przez przpadek nie dałem linka, ale na szczęscie już jest
chciałbym zagrać ze swoim zespołem, bedziemy ją aranzować. Zwykle
zaczynamy od akordów, mamy nagranie, wiemy jak leci wokal i teraz chciałbym
je odkryć. Piosenka ma niezykły klimacik na tym nagraniu, ogólnie jest
świetna o to mi chodziło, ale potrzebuje jak najdokladniejsze akordy, aby jak
najwierniej ją z zespołem zagrać, najwyżej pożniej coś pozmienieamy.
Chodzi mi po prostu o to jakie chodzą tam akordy, zdaje się ze w kółko takie
same. Akordy już podałem takie jakie ja sam potrafiłem wyczaić, ale z
pewnością nie są to takie same jak na nagraniu. Przypuszczam że mogą się
tam pojawić takie włąsnie coś przez coś tz. np. C/G czyli cedur ( c e g )
ale w niskich rejestrach gramy dźwięk kwintę zamiast prymy. A może są tam
akordy jakieś plus sekunda wielka do nich to ta dwójka, kwarta to ta
czwórka, czy może są tam jakieś septymowe czyli siódemka. Jestem po prostu
cekawy co tam jeszcze da się powciskać, czy to są zwykłe trójdzwięki, czy
te akordy da się jakoś ubogacić, wzbogacić harmonię, czyli chodzi mi już o
bardziej szczegółowe, czasami już sam nie wiem jakie am są grane pokolei
prymy, to już by mi dużo dało gdyby wiedział. Podaje swoje akordy dla
ułatienia sprawy, możliwe ze w ogóle są złe, tego nie wiem, a może
całkiem całkiem, proszę was oświecie mnie. mam nadzieje, że ten post jest
bardziej wyraźny, dzięki wielkie za szystkie dotychczasowe odpoiedzi. Pozdrawiam
Jeśli akord posiada dźwięk oddalony o sekundę od prymy to jest to akord
nonowy i oznacza się go 9 nie 2.
Goonio, jesteś pewien? Bo mi się osobiście wydaje że jak jest o sekundę
wyższy od „najniższej” prymy w akordzie to właśnie wtedy jest 2, a gdy
gramy oktawę + sekundę to dopiero wtedy mamy nonę i zaznaczamy ją 9. Nie
jest przypadkiem tak?
Nie ma czegoś takiego jak „najniższa” pryma. Pryma to pryma obojętnie w
jakiej oktawie to zagrasz, tak samo jest z innymi składnikami. A oznaczenie
wynika z zasady budowy akordu tercjami. Na przykładzie C-dur wygląda to
tak:
c-pryma; e-tercja; g-kwinta; b-septyma (jeśli mówimy o klasycznym akordzie
septymowym to septyma jest alterowana na małą) i d-nona, która jest kolejną
tercją w górę od septymy. Pomiędzy kolejnymi dźwiękami mamy zawsze
tercje, ponieważ tak buduje się akordy – „dokładając” kolejne tercje w
górę od prymy. W związku z tym dźwięk d w akordzie C-dur jest noną, a w
jakiej oktawie ją zagrasz nie ma żadnego znaczenia.
Pardon, pomyliło mi się z sus-ami, masz rację (głupia alergia, myślenie
utrudnia :-/ ). Dobra, koniec offtopa.